Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Reglaj carburator solex 32 seia

kalyyyyyy
post 16 Oct 2008, 13:54
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Am achizitionat acest carburator de la un forumist cu r5.Scopul a fost de a il monta pe dacia mea.Dupa curatare l-am pus pe masina si merge foarte bine.Am totusi cateva intrebari:
-cum este avansul vacuumatic la r5?diferenta ar fi:la carbul de dacie prin furtunas suge aer chiar si la relanti,iar in sarcina mai putin(sper ca nu am spus vreo prostie),la acest carburator,cum clapeta de acceleratie este mai inchisa,la relanti nu se intampla nimic pe acel furtunas,in sarcina in schimb da. Este adevarat deci ca la r5 avansul vacuumatic lucreaza invers?

-de mers motorul merge mai lin,mai putin tremurat,totusi are ceva mai putin cuplu si probabil si mai putina putere decat cu carfilul.Cum se face un reglaj calumea?

-carburatorul are o mica tija cu un fel de dop negru care astupa un traseu al camerei de benzina.La ce foloseste ?doar pentru a nu se creea presiune/depresiune ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 16 Oct 2008, 14:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Salut,

uite aici o documentatie care sper sa iti foloseasca.

Attached File(s)
Attached File  karburatorsolex_ang.pdf ( 1.5mb ) Number of downloads: 1039


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 17 Oct 2008, 13:13
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Multumesc mult de fisier,este intradevar foarte util.Am aflat la ce folosesc mai toate suruburile.Totusi Cum nu am acea scula de masurat unghiul clapetei de acceleratie,poate stie cineva care a mai avut acest carburator si l-a reglat singur cam pe la ce unghi trebuie sa stea.
Ramane intrebarea cu avansul vacuumatic,despre care nu se mentioneaza nimic in document si despre care nu am gasit nimic pe forum.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 18 Oct 2008, 16:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




Pentru cine vrea sa isi monteze un astfel de carburator pe dacie:
-avansul vacuumatic este exact invers.Trebuie facuta o adaptare si mutata gaurica de avans sub clapeta de acceleratie(un teu pe futunul de relanti) si bineinteles astupat tubul existent
-gaurile de pe galerie sunt aceleasi
-in general cam totul se potriveste
-are mai putina forta masina
-este mai silentios motorul cam in toata plaja de turatii,inclusiv pe la 4000,mai sus nu prea se distinge
-de pornit porneste la fel(prost sau bine in functie de integritatea si reglajul aprinderii,etc)
-urmeaza sa adaug un consum imediat ce il am.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st August 2025 - 12:16
Dacia