Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Trepidatii la motor(sau variatii)

maius556
post 4 Jan 2008, 17:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 4 January 08




salut! masinuta mea mica si draguta are un fel de variatie la motor. iti da impresia ca merge in 3 pistoane, de tras nu trage deloc (asa a venit tocmai din italia)
1. de la ce pot fii variatiile astea ???(uni zic ca de la buji, alti bobina de inductie, sau fisa impuscata) am incercat sa vad dc da la toate bujiile scantei si da'
2. cat m-ar costa sa mi se faca o analiza la motor articulatii etc

multam! sofer5.gif


Attached thumbnail(s)
zapada_a_creat_probleme_in_transporturi.jpg ( Size: 11.94k ) Number of downloads: 668


--------------------
Dacia logan 1.5 DCi Renault Twoingo - B-03-TUB 1994 benzina 1.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 5 Jan 2008, 04:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca esti din Bucuresti am cablu de diagnoza OBD + DDT2000 (un soft oficial pt gama Renault-Nissan). In caz ca poti da-mi un raspuns si poate ne vedem...si pot sa-ti dau sigur un raspuns - adica CE O DOARE PE EA. smile.gif)

Sunt sanse (minime e drept) sa se poata si repara prin reinitializarea ECU-ului de injectie, in cazul in care este vb doar de niste "Panne fugitive" - Avarie tranzitorie.

Totusi tare ma tem ca are pb care am avut-o si eu...(ulei in admisie si/sau corpul clapeta gripat-murdar). Daca se manifesta la relanti este aproape sigura problema. (pentru mai multe informatii si cum pot fi rezolvate citeste topicul http://www.reno.ro/Twingo-nu-sta-la-relant...ns-t48432.html). Oricum motorul D4F cel cu 16V de la Twingo are pb asta FRECVENT si la un timp de 2 - 3 ani cel mult trebuie refacuta operatia de "resuscitare". Singul deficient ca trebuie demontat multicel de la motor...dar eu zic ca SE MERITA...altfel vei schimba corpul clapeta cu unul nou de la service (de fapt mai mult ca sigur al tau curatat) si o sa vezi ce te usureaza de cateva sute bune de euro... Asta o confirma si francezii de pe forumuri cu Clio, Twingo si Kangoo-uri in aceeiasi motorizare: D4F 1.2 16v. In rest motorul este PARFUM FRANTUZESC!!!

PS1 - Tinand cont ca a fost luna cadourilor si ca ai twingo treaba este FREE OF CHARGE!!! (glumeam, oricum NU VREAU sa fac un business din asta...am un business pe IT si deocamdata merge f bine)

PS2 Asta e valabil pt toti detinatorii de Twingo care sunt dispusi sa se deplaseze sa ne intalnim.

This post has been edited by bubu782001: 5 Jan 2008, 05:21


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinelu07
post 6 Jan 2008, 11:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 13 November 07




Salutare BUBU-le!

Am si eu un Twingo..... si o interfata OBD2 .... si DDT 2000.....

ai ceva documentatii aferente despre utilizare DDT ? (ma intereseaza cel mai mult partea de Twingo)



--------------------
Renault Twingo - BV 10 URL 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Jan 2008, 16:07
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Ce anume te intereseaza?
Sincer nici eu nu sunt un expert...dar ma descurc si este (parerea mea) simplu de utilizat.
Prima oara din meniul principal trebuie sa setezi interfata (CANBUS sau un port COM) din meniul CONFIGURATION. Pe urma tot in meniul principal apesi pe unul din patratelele din stanga sau dreapta textului VEHICLES (selectezi pozitia meniului vertical sau orizontal) apoi selectezi masina care te intereseaza. Dupa asta intrii automat in meniul de scanare (are iconul ca un binoclu)...cu care scanezi computerelele din masina in caz ca nu le gaseste pe toate (ceea ce la mine sa intamplat) trebuie sa slectezi unul MANUAL il scanezi pe cel selectat de tine (de ex la mine UCH -ul nu l-a vazut si am selectat un model manual) PS cu ocazia asta mi-am "reparat" butonul de inchidere centralizata - trebuia sa ii specific computerului ca butonul este cu IMPULS si nu cu 2 pozitii. Seletarea manual a unui computer se face dand click pe iconul cu forma unui CHIP din poartea de SUS a ecranului. Apoi mai ai modulul de citire - stergere a erorilor stocate in diferite module (are iconul ca un triunghi rosu). Din cate m-am uitat prin program se poate upgrada firmware-ul din module (dar ma tem ca pt asta trebuie interfata CANBUS cunostinte despre ceea ce faci), si in final mai ai modulul de configurare a computerelor gasite pe masina (are iconu ca un monitor negru) - aici setezi optiunile computerelor gasite pe masina si poti vedea in timp real parametrii de functionare. Daca vrei documentatie oficiala NU O SA GASESTI..in schimb cauta pe forumuri informatii aferente...inclusiv pe forumurile de la alte masini (sunt similare sistemele de scanare) si sigur o sa intelegi cate cava...aaa mai este treaba de limba si de interpretarile expresiilor de acolo (aici nu te pot ajuta..invata franceza). PS tu ai la DDT baza de date? ca fara ea NU FACI NIMIC. PS sunt mult mai multe optiuni care ar cere un topic intreg pentru asta..propun sa se lanseze un astfel de topic..si sa se explice aproximativ tot ce se stie...adica tot ce se afla de la useri..+ experiente + mesaje de eroare..eventual parametrii din computere..care deja eu cativa m-am prins de ei..si stiu ce fac.

This post has been edited by bubu782001: 6 Jan 2008, 16:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 18 Jan 2008, 18:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





poti indica te rog mai clar cum se face selectarea manuala in DDT ? buton cu icon de chip la mine nu vad decat la 'reprogramming'

am mai postat in topicul DDT2000 din "Laguna" o serie de intrebari de incepator, arunca un ochi si acolo pls

btw, un moderator ar trebui sa faca din topicul de la Laguna unul special DDT la "diverse" sau "modificari"


--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Jan 2008, 04:28
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cum domle' sa nu fie icon cu chip?..ia uita-te mai bine pe screenshot-ul pus de mine si vezi (mai ales daca zabovesti cu pointerul pe icon-ul respectiv o sa si afli ce este...) Mult succes..ai grija ca strici masina daca nu stii ce faci...si asta NU ESTE O GLUMA. Asa ca dai frumos click pe butonul pe care tocmai l-ai aflat...si dai browse pana in folderul "C:\DDT2000data\ecus\" , de unde selectezi fisierul cu modulul tau de pe masina (de airbag, de abs, de injectie..etc) PS asta in cazul in care modulul respectiv nu a fost identificat automat..oricum..e de sapat..de ce? pt ca eu am aflat care este UCE ul meu dupa ca am deschis (cu un editor de text) xml-urile care ma interesau (le-am grupat pe cat am crezut eu mai bine) + tone de teste (se poate vorbi si de faptul ca poate am avut noroc ca l-am nimerit pe al meu) si am vazut ce scria in el..SAGEM..codul etc.. si am comparat cu componenta FIZICA - eticheta de pe modul. Deci retine..chiar daca selectezi manual..daca cel selectat nu este ecuu-ul tau de pe masina nu va merge configurat/diagnosticat (ecu - ma refer la denumirea generica a modulelelor de pe masina)
Urmeaza sa vad la modulul de ABS respectiv cel de directie asistata (doar pe astea nu lea mai identificat - cu toate ca ABS-ul il vede dar nu stie sa lucreze cu el)
TIN SA PRECIZEZ:
Orice defectiune aparuta in urma operatiilor exectuate de persoanele ce au citit acest topic este facuta DIN VINA lor. Deci in consecinta sa nu ma includeti pe mine in caz de probleme pentru ca eu mi-am facut datoria sa va averizez. Acu nu spun ca nu merita sa incercati..dar..CU GRIJA si cititi de 10 ori inainte sa bifati odata.

This post has been edited by bubu782001: 19 Jan 2008, 04:38

Attached thumbnail(s)
DDT2000.jpg ( Size: 145.87k ) Number of downloads: 803


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_182_
post 19 Jan 2008, 17:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 467
Joined: 21 May 04
From: Bucuresti





merci, intelesesem gresit despre ce e vorba
dar in loc de selectare manuala, cand cauti prima oara un modul, nu e mai simplu sa selectezi "All projects" si dai scanare la toate, daca modulul e in baza de date, oricum il gaseste si-l citeste ?




--------------------
Renault Clio bicorp dCi 65 Expression 2003
Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Jan 2008, 23:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU. SI o sa-ti spun si motivul. Cand selectezi acel "All projects" in conditiile in care versiunea de sw din unul din ecu-urile tale NU corespunde cu cea din xml-urile respective fiecaruri ecu, softul NU il va gasi automat. Exista xml-uri ce contin mai multe versiuni "posibile" ale unui ecu. Poti si verifica. Si o sa te prinzi cam cum functioneaza DDT-ul. Dar ce te faci cu ecu-urile aparute mai tarziu decat a fost facuta baza asta de date. Chiar asta e marea problema. Daca aveam o baza de date noua - sa zicem ultima versiune...sunt mai mult ca sigur ca le gasea pe toate. Dar noi sa fim fericiti ca o avem si pe asta. Practic de asta e si rostul la butonul ala altfel era doar optiunea "All projects". Insa si la service-uri..in cazuri izolate se selecteaza doar xml-ul care te intereseaza sau unul mai updatat. Aaa daca te apuci sa editezi si sa modifici xml-ul respectiv - ceea ce eu am si testat, o sa vezi ca IL GASESTE si nu mai sunt probleme. Pentru a vedea informatiile HARDWARE a unui ecu (versiune, denumire, soft, etc, se selecteaza cu click dreapta pe ecu "Set protocol - ISO8" apoi iarasi click dreapta "Read Identification" Din cat m-am prins cu ISO8 se afla informatiile hardware din module. Eee informatiile alea - le poti vedea in LOG si le poti baga in xml-ul respectiv, urmand ca la o urmatoare scanare cu "All projects" sa il vada.

This post has been edited by bubu782001: 20 Jan 2008, 23:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NiNiU
post 14 Oct 2008, 14:22
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 4 November 07
From: Suceava




Salutare!
Bubu782001 poti sa-mi spui ce xml ai incarcat manual pt uch-ul tau?
Multam fain!


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003
Daca mi-o trebuit dacie...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Oct 2008, 10:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Acum am UCH (nu mai am UCE-ul vechi) softul identifica automat UCH-ul + ca am functii mai multe pe masina. La UCE daca stau bine si ma gandesc mergeau 2 xml-uri si anume: BMT_SAGEM.XML si BMT_X65_ph1_p.XML (xml-urile sunt pentru acelasi tip de UCE dar pentru masini diferite).
Numai bine.

This post has been edited by bubu782001: 15 Oct 2008, 10:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 22:33
Dacia