Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 21 turbo

dj01fad
post 20 Nov 2008, 03:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




in primul rand salutari tuturor forumistilor. sunt nou pe forum, dar sigur ne vom intelege bine, deoarece ne leaga cel putin un lucru: pasiunea pentru foare rolleyes.gif .
momentan conduc citroen, de multi ani chiar, dar am avut si cateva renaulturi. printre ele au fost un reno 19 16V '92, un clio 16V '93, si un reno 5 '88 modificat foarte mult (motor 16V F7P, servo, si alte prostii), care a ramas la un prieten bun.
acum, impreuna cu un amic, vrem sa luam un reno 21 2000 turbo 175cp, varianta cu tractiune numai pe fata din 91. masina nu este intr-o stare chiar buna tehnic, dar lucrul imbucurator este ca nu are nici o modificare, este perfect originala, iar exterior arata incredibil de bine, cel putin in pozele primite. piesele m-am interesat oarecum, si din ce am gasit asa fugitiv pot procura cam toate articulatiile (bucse, pivoti, bielete directie, rulmenti telescoape, etc), set ambreaiaj, garnituri motor, cuzineti, segmenti, adunate toate cam la 2000-2200 lei (practic ar trebui sa ma gandesc cam la dublu biggrin.gif ). de pistoane inca nu m-am interesat. ideea este ca daca luam masina, avem de gand sa o "chelim", apoi sa ne apucam sa o remontam usor-usor schimband absolut tot ce este necesar. lucrarile le voi face eu, neavand nevoie de meseriasi, decat la vopsit. bugetul pentru inceput este cam de 2000 de euro (in afara de masina, care pica la un pret tare mic), dar pe viitor nu se stie ce si cum. aceasta masina va fi facuta doar pentru drumuri lungi unde va vedea destula talpa, si nu am de gand sa o folosesc zi de zi sau sa o omor pe la raliuri.
ceea ce ma intereseaza este: merita acest proiect? stiu ca e de lunga durata... a mai avut cineva asa ceva? si daca da, ce probleme au de regula? care sunt punctele slabe? oare o sa intampin multe greutati la restaurare? poate pun intrebari tampite, dar vreau sa stiu la ce ma inham, si daca are rost. sper ca cel tarziu saptamana viitoare sa ajung sa vad masina si poate sa si punem mana pe ea... pana atunci, astept pareri, si pro si contra.


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capitane
post 24 Nov 2008, 12:27
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 February 08




buna,
renault-urile 21 turbo sunt niste masini care iti ofera satisfactie la condus.
si eu am vrut sa iau una.
eu am un R 21 dar e varianta 2.2 benzina, care are suflu destul de bun pt varsta ei si cuplu e pe masura.
varianta Turbo e foarte faina datorita faptului ca ai atat o masina incapatoare cat si cu veleitati sportive si toate acestea intr-o singura masina.
E ekipata cu o turbina foarte performanta Garrett T2, pt vremea aceea, cu racire apa cu circuit propriu care functioneaza si raceste turbina chiar si dupa ce ai oprit motorul.
si daca faci raportul kg/cp iti da 1200kg/175cp care e foarte bun!
daca o aranjezi cum trebuie, te duce la 260 de km/h.

Spune-mi te rog este vorba cumva de un R 21 Turbo din Arad?
pt ca din cate imi spui piesele de care ai nevoie sunt exact aceleasi pe care le-am cautat si eu pt un R 21 turbo din Arad pe care am vrut sa il cumpar.
Sunt curios daca e aceeasi masina pt ca eu am fost si am si testat masina.
Astept raspunsul tau, poate te pot ajuta cu cateva informatii. wink.gif


--------------------
Renault 19 16V 1990 ph1 Medallion 2.2i 1988 - AR-07-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 24 Nov 2008, 23:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




salut. lasa-mi un id de mess... al meu este dj01fad
da add si lasa-mi un offline cu textul 21 turbo si ma prind eu cine e...
cred ca discutam despre aceeasi masina, dar, cu completarea ca eu am cu ce sa o fac orice ar avea, numai caroseria sa fie buna. astept mesaj...

This post has been edited by dj01fad: 24 Nov 2008, 23:17


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 25 Nov 2008, 19:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




si eu eram interesat de masina din arad! smile.gif
dar numi permitea bugetu sa fac reparatiile necesare
masina arata bine si daca o pui la rand afera satsfactii maxime
bafta
daca ai testat masina is curios ce ai remrcat ca eu nu mam dus cand am auzit de motor dus

This post has been edited by Fery_: 25 Nov 2008, 19:34


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 26 Nov 2008, 01:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




mda... asta este. cred ca ma duc sambata sa o salt de acolo. sincer, nu ma itnereseaza motorul prea mult, asta se poate reface orice ar avea, si chiar inlocui. ceea ce e extrem de important este ca troaca sa fie buna, ca nu mai am chef sa ma apuc iar de taiat si nituit ca la fostul CX... imi palce tare mult ca arata foarte original, am mai gasit de vanzare 21 turbo, dar toate aveau fata normala de phase 2.... sa vedem ce o fi... daca nu e sa am noroc, o sa caut un 25 v6 turbo radmasa.gif , cu toate ca sunt constient ca ma inham numai la raritati.
intrebare intrebatoare: cum sunt cilindrii la 21 turbo?


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 26 Nov 2008, 18:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




adica la ce te referi "cum sunt" ?
cilindri nu se pot inlocui ca la dacie


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 26 Nov 2008, 18:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




exact la asta ma refeream...


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 26 Nov 2008, 23:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Salut

Cilindrii se pot scoate din bloc si schimba din cate stiu is aceasi ca la orice motor de tip J6R, J7R.. de 1995 se potrivesc si de 2165 dar is cu aprox. 5mm mai lungi si trebuie luat putin din ei. Pistoanele sint diferite ca sa reziste la turbo. E o masina frumoasa si daca tabla e buna si e cat de cat originala, fara modificari si alte artificii romanesti merita.

Numai bine


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 27 Nov 2008, 00:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




nu cunsosc asa bine motorul de 2L dar la al meu de 1.7 nu se pot inlocui cilindri
eu in vara mi-am faacut motoru personal si spun 100%sigur ca la asta a meu nu se poate
daca ai de gand totusi sa te apuci nu fa imrovizatii de genu cilindri scurtati sau pistoane nustiu de care....etc...............daca o faci piese 100%originale sau echivalente de calitate cat mai buna altfel nu vad sa aibe sens sa faci motoru si dupa 50-60de mii de km sa pice te miri ce........e motor turbo si sunt ceva solicitari pe acolo

This post has been edited by Fery_: 27 Nov 2008, 00:48


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 27 Nov 2008, 01:59
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




din ce m-am documentat eu, motorul de 1.7 - f3n nu prea are nimic in comun cu cel de 2000 turbo. stiu ca la cel de 1.7 nu se scot camasile, pt ca am avut 2 reno 19, unul cu f3n si unul cu f7p, la care blocurile mi s-au parut la fel, dar de 2000 nu am studiat pana acum si nu sunt familiarizat cu ele, de aceea intreb si ma documentez, sa stiu ce si cum rolleyes.gif ar fi super fain sa aiba camasi ca sa pot cumpara eventual un set motor complet daca prezinta uzuri mari... si NU am de gand sa fac carpeli sub nici o forma... ori la bal ori la spital... mai e putin pana sambata, si abia astept smile.gif
pana una alta, mai tainuim pe aici unsure.gif


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capitane
post 27 Nov 2008, 12:46
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 February 08




Asa cum spuneam am fost sa vad cum functioneaza R21 Turbo din Arad, anul trecut pe vremea aceasta.
La vremea aceea era intr-o curte printre balarii, cu rotile desumflate, a trebuit sa skimb roti ca sa o pot urni din loc, de-asemenea sa-i pun o baterie de pe o alta masina.
cand am pornit-o nu am mai vazut-o din cauza fumului. smile.gif
credeti-ma nu exagerez deloc.
era seara si nu prea am vazut starea caroseriei, doar ca farurile sunt cam aplecate si ca bara din fata nu este originala.
in rest la interior se prezinta bine doar ca LCD-ul computerului de bord este cam oxidat pe la margini.
L-am luat la test si la prima frana am realizat ca nu avea placute sau erau foarte uzate pt ca la franare sunetul a fost a fost fier pe fier.
nici planetarele nu se prezinta prea bine, toba e ceva improvizatie care este si ea sparta in nu stiu cate locuri.
Oricum si asa, am zis ca ma bate gandul sa o iau dupa ce m-am interesat despre pretul pieselor.
dar cand am fost sa o vad pe timp de zi, si am vazut chit pe caroserie si multe alte neregularitati tot pe caroserie, mi-am dat seama ca o sa depasesc cu mult 3000 de Euca sa o pun la punct cat de cat.
Un prieten bun de-al meu a lucrat ca si asistent medical la doctorul a caruia a fost masina anterior si mi-a spu8s ca nu vreau sa stiu ce stil de condus are doctorul si cum a intretinut-o.
in fine, l-am sunat pe doctor care mi-a spus ca turbina e schimbata recent si ca a luat-o direct din Franta cu 1200 de euro.
acuma, sa-l cred sa nu-l cred...
In momentul de fata masina este parcata in fata R.A.R. -ului din Arad nemiscata de atunci de cand am testat-o eu intr-o stare deplorabila.
Dar atunci cand esti pasionat de R21 Turbo si sti ce poate sa iasa dintr-o asemenea masina parca nu-ti mai pasa.
In weekend voi fi si eu in Arad si daca vrei sa vb despre masina, cu cea mai mare placere.
ID-ul meu de mess este capitanee.
succes!


--------------------
Renault 19 16V 1990 ph1 Medallion 2.2i 1988 - AR-07-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 27 Nov 2008, 23:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




oricum daca o faci ii o masina care ofera placeri maxime la condus
succes la restaurare si sa ne tii la curent


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 28 Nov 2008, 03:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




mda... asa ma gandeam si eu, numai ca pana una alta trebuie sa ajung sa vad ce e cu ea, daca e recuperabila, apoi trebuie sa ajung cu ea acasa ... cel mai probabil pe platforma wacko.gif


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capitane
post 28 Nov 2008, 14:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 11 February 08




dj01fad, esti bun sa ma suni la nr de tlf 0745 31 29 42 cand esti prin arad.
mi-ar placea sa vb, mai ales daca iei masina.
wink.gif
ai nevoie neaparat de o platforma pe care sa pui masina daca vrei sa o duci pe o distanta mai mare de 10 km.
good luck!


--------------------
Renault 19 16V 1990 ph1 Medallion 2.2i 1988 - AR-07-NRG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 1 Dec 2008, 15:50
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




am fost si am vazut despre ce e vorba...
caroseria este irecuperabila deoarece a fost lovita extrem de rau pe dreapta, incat au fost afectate stalpul dintre usi, stalpun din fata jos la baza, pragul destul de rau, si putin si plafonul... cred ca a tras stalpul de el; a fost si reparata de mantuiala, usile sunt practic imbracate in chit destul de gros, iar peste tot pe unde e chituit este plina de fisuri, deci... ce sa mai zic, aia nu mai e caroserie... momentan inca tratez pretul deoarece am mai gasit un 21 de 2000 aspirat cu caroseria in stare impecabila dar cu motorul stricat, si vreau sa vad la ce pret il pot obtine. o sa ma interesez si ce trebuie facut la rar pt omologari, si asa mai departe. o sa va mai tin la curent. oricum, nu este ceea ce ma asteptam, este completa, nu are nici o improvizatie, interiorul este jegos dar perfect, si.... cam atat. om vedea ce va fi... wacko.gif

This post has been edited by dj01fad: 1 Dec 2008, 15:51


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 5 Dec 2008, 18:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Zi-mi te rog la ce bani este aceas masina si daca mai are ceva bun pe ea. M-ar interesa pentru acte, mai ales acum ca s-a scumpit taxa de inmatriculare. Am pus ochii pe una rosie din Elvetia, 2000 EUR din 89, iar taxa trece mult de banii pe care ii pot da pe masina. Cea mai buna varianta ramane recarosarea...asa ca sunt si eu interesat de acel R21 turbo.

Astept un raspuns. mersi!


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fery_
post 5 Dec 2008, 18:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 17 January 07
From: DEVA




din cat stiu si recarosarea implica costuri destul de mari......tot felu de taxe pe la rar


--------------------
Renault 21 GTS-1989 1721MPI 69kw - HD75LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj01fad
post 6 Dec 2008, 00:11
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 20 November 08




masina aia o sa o iau eu dar daca vrei iti dau tie actele si ne intelegem cumva. mie nu imi trebuie actele de la ea, decat fierul. daca cumva ma razgandesc, o sa te anunt. oricum, decat sa fac recarosare, mai bine mut totul pe o caroserie gata inscrisa pe care aproape am pus mana. te anunt curand ce si cum. in orice caz, caroseria la asta este irecuperabila sad.gif
id-ul meu de mess este dj01fad. cauta-ma si discutam.

This post has been edited by dj01fad: 6 Dec 2008, 00:12


--------------------
citroen xm 1991 benzina + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 16:44
Dacia