Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia Logan MCv facelift

aphophis
post 16 Aug 2009, 18:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




se vb de mcv-ul cu fata de sandero, cei de la promotor zic ca e proiectul Centrului de Cercetare Universitară Ingineria Automobilului, din cadrul Universității din Pitești, cica cu propulsie hibrida. Sper sa nu manance kko.. smile.gif

QUOTE
ă mai amintiți pozele spion cu un model Dacia Logan MCV cu față de Sandero? Ei bine, este vorba despre un proiect al Centrului de Cercetare Universitară Ingineria Automobilului, din cadrul Universității din Pitești.

Misteriosul Sandero MCV, ale cărui poze au făcut înconjurul lumii luna trecută, are, de fapt, un alt nume: Dacia Grand Sandero Hybrid Utility Vehicle, fiind o mașină cu propulsie hibridă integrală tip E4WD, după cum ne declară profesorul Dan Marinescu, coordonatorul acestui proiect.

Sistemul hibrid original este conceput la Universitatea din Pitești și este denumit EcoMatic Hybrid System , iar caroseria mașinii este înălțată față de modelul original, pentru a se încadra mai bine în categoria crossover-SUV. Pentru personalizarea mașinii, au fost adoptate elemente estetice de la Dacia Sandero, dar s-a încercat evitarea suprapunerii de imagine cu Dacia Steppe Concept.

Însă mai multe informații și imagini despre această mașină ne va da, în curând, domnul profesor Dan Marinescu . Care, de altfel, ne mai pregătește și o altă surpriză: Dacia ELECTRA., concepută pe platforma Dacia Logan.


http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini...vehicle-4751366



Attached thumbnail(s)
dacia_grand_sandero_hybrid_utility_vehicle.jpg ( Size: 67.68k ) Number of downloads: 955


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Aug 2009, 05:10
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.autobild.de/artikel/dacia-young...19.html?bild=20

un nou studiu pt tineri la Frankfurt...cica.....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 28 Nov 2009, 22:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




renault logan mcv, vandut in israel



Attached thumbnail(s)
RenaultLogan1.jpg ( Size: 95.94k ) Number of downloads: 671
RenaultLogan2.jpg ( Size: 96.09k ) Number of downloads: 665
RenaultLogan3.jpg ( Size: 83.28k ) Number of downloads: 691
RenaultLogan4.jpg ( Size: 93.76k ) Number of downloads: 679
RenaultLogan5.jpg ( Size: 93.65k ) Number of downloads: 236


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 29 Nov 2009, 00:15
Post #34


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




N-au facut nimic cu butoanele de la geamuri. Sunt total neergonomice. Trebuiau sa se inspire mai mult din Steppe, macar la extraoptiuni...
F. probabil ca nu au lucrat nimic la capitolul ventilatie aer in general, mai ales in partea din spate, in special la debitul de aer rece, avand in vedere volumul suplimentar de aer fata de sedan, precum si suprafata vitrata in plus. Vara, climatizarea nu face fata nici pe departe, te coci in masina, chiar daca sunt doar 3 persoane, nu 7.

This post has been edited by Dodone: 29 Nov 2009, 00:20


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 29 Nov 2009, 01:10
Post #35


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




Si MCV-ul asta badge-uit Renault, si vandut in Israel e fabricat unde? in Iran? radmasa.gif

Si pe bune daca pot sa inteleg problema unora cu butoanele...?!? blink.gif Eu nu le gasesc deloc incomode, ba chiar au si o parte buna: pasagerul are acces la geamul soferului tongue.gif.
Stiu ca multora li se pare "natural" ca butoanele de geamuri sa fie pe panourile usilor, dar nu e neaparat asa. Si daca vreti exemple de masini care nu au celebrele butoane pe usa, iata cateva: Mercedes W124, BMW E36, Fiat Punto2, sau Renault Clio2 (Bicorp si Symbol) faza1. La unele din masinile enumerate mai sus, comanda geamurilor chiar avea o pozitie incomoda, butonul din dreapta fiind "ascuns" dupa levierul schimbatorului de viteze.
Aaaa...si de curiozitate: unde se afla comanda geamurilor spate la Megane1 faza2 (in cazul in care masina le are in dotare)....??? Nu cumva sunt pozitionate la fel ca la... wink.gif


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 29 Nov 2009, 01:25
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Dodone @ 29 Nov 2009, 00:15)
Vara, climatizarea nu face fata nici pe departe, te coci in masina, chiar daca sunt doar 3 persoane, nu 7.
*



Nu ar strica sa-ti dai cu parerea dupa ce te-ai "copt" in masina ...
Eu posesor de asa ceva ... inca nu am reusit performanta, si nici ceilalti 5-6 pasageri care erau in masina, si la treapta 4 nu am ajuns ... dar probabil noi venim de pe soare si suntem obisnuiti cu temperaturi mari, nu?
Astia care tot aruncati cu rahat gratuit, primiti ceva in schimb? Sau doar va simtiti mai importanti daca faceti asta?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 29 Nov 2009, 13:23
Post #37


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




Da serje...Asa e, ai dreptate...Climatizarea, desi nu e cea mai eficienta de pe piata, face fata onorabil, si pe incalzire si pe racire...Foarte utila si deschiderea compas a geamurilor din randul trei (MCV 7 locuri), care creaza un flux de aer fara a face curent si a deranja ocupantii
Dar deh...unii...vorbesc din auzite, sau din presupuneri. Sau poate au mers cu o masina cu sistem de ventilatie fara AC si au fost dezamagiti biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 29 Nov 2009, 21:58
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




QUOTE(TAW @ 29 Nov 2009, 01:10)
Stiu ca multora li se pare "natural" ca butoanele de geamuri sa fie pe panourile usilor, dar nu e neaparat asa. Si daca vreti exemple de masini care nu au celebrele butoane pe usa, iata cateva: Mercedes W124, BMW E36, Fiat Punto2, sau Renault Clio2 (Bicorp si Symbol) faza1. La unele din masinile enumerate mai sus, comanda geamurilor chiar avea o pozitie incomoda, butonul din dreapta fiind "ascuns" dupa levierul schimbatorului de viteze.
Aaaa...si de curiozitate: unde se afla comanda geamurilor spate la Megane1 faza2 (in cazul in care masina le are in dotare)....??? Nu cumva sunt pozitionate la fel ca


Pai si daca la masinile enumerate de tine comanda geamurilor nu era pe portiere,asta e un lucru bun?
A,si megane 1,faza 2 cat si celelalte,si-au incheiat cariera de ceva ani!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 30 Nov 2009, 11:05
Post #39


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




@TAW
Eu nu discut daca ar fi pozitia butoanelor "naturala" sau nu, ci ca sunt neergonomice. La Mercedes-urile si BMW-urile la care faci tu referire nu sunt verticale. Deci, comparatia e partial incorecta.
Si la masina din semnatura butoanele pt. geamurile spate sunt puse neergonomic pe consola mediana, cand ar fi putut sa le puna pe usi, ca la RX4. E clar ca din ratiuni de costuri.
@Serje
Stai linistit, la serviciu e flota de masini, conduc de toate, de la scuter la T.I.R.
Daca nu ai observat, iti explic doar tie. Eu critic ceea ce nu imi place, nu arunc cu "rahat", nu imi sta in caracter. Si nu am complexe de niciun fel, chiar nu simt nevoia sa ma dau important. N-am stiut ca n-am voie sa am pareri contrare fata de alti useri, exprimate pertinent si decent. Citeste al doilea citat din semnatura mea.
Cu exprimarile tale ai luat-o pe aratura.



--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Nov 2009, 11:18
Post #40


-


Group: Members
Posts: 22.841
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mie mi se par vorbe in vant ...

QUOTE(Dodone @ 29 Nov 2009, 00:15)
N-au facut nimic cu butoanele de la geamuri. Sunt total neergonomice. Trebuiau sa se inspire mai mult din Steppe, macar la extraoptiuni...
Si la Steppe cum sunt? Nici macar nu sunt manere pe usa. Dar avea mocheta gri in buzunarele de la usile fata ...
QUOTE(Dodone @ 29 Nov 2009, 00:15)
F. probabil ca nu au lucrat nimic la capitolul ventilatie aer in general, mai ales in partea din spate, in special la debitul de aer rece, avand in vedere volumul suplimentar de aer fata de sedan, precum si suprafata vitrata in plus. Vara, climatizarea nu face fata nici pe departe, te coci in masina, chiar daca sunt doar 3 persoane, nu 7.
MCV-ul are canale de aer inclusiv pentru randul 3 de pasageri.

Loganului ii lipseste altceva, pentru ca plafonul nu il are izolat, iar suprafata geamurilor este foarte mare.

This post has been edited by IRONICK: 30 Nov 2009, 11:35


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAW
post 30 Nov 2009, 21:17
Post #41


membru asociatiarenault


Group: Members
Posts: 796
Joined: 1 August 07
From: Bacau




QUOTE(Dodone @ 30 Nov 2009, 11:05)
@TAW
...Si la masina din semnatura butoanele pt. geamurile spate sunt puse neergonomic pe consola mediana, cand ar fi putut sa le puna pe usi, ca la RX4. E clar ca din ratiuni de costuri.
*


La RX (si la toate Scenic1 ) comanda geamurilor spate este si mai trista ca la Megane1 berlina/break - e pe bord in partea stanga a volanului, putin cam jos si in rand cu alte comenzi (ESP de exemplu).
29640_13095dFyYEdQaEkV.jpg ( Size: 70.32k ) Number of downloads: 190


Si ca sa revenim nitel la subiect: se pare ca Dacia va lansa abia in septembrie 2010(dupa remont) motorizarile E5 pe Logan si Sandero...Revin cu detalii cand le voi avea.


--------------------
Renault Scenic 1.6 16v Dynamique D11 2008
Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 30 Nov 2009, 23:26
Post #42


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Eu ma refeream la butoanele de pe usile spate de la RX4, in comparatie cu butoanele de pe tunelul median de la Megane 1.
Cele de pe bord sunt mai mici si mai neergonomic amplasate, in comparatie cu Logan-ul.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd August 2025 - 16:12
Dacia