PRobleme MOTOR Megane Classic, Pierderi ulei, motor
![]() ![]() ![]() |
PRobleme MOTOR Megane Classic, Pierderi ulei, motor
cristinalina |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca pui contactul si asculti atent ar trebui sa se auda in partea dreapta a masinii un fasit...ca un motoras care merge....aproximativ la pedalierul din dreapta....
Suspectez pompa de joasa presiune.... aia pica fara avertisment si se manisfesta asa.... Daca vrei sa dai la automat motorul se invarte? cristinalina - sfatul meu este inainte de a pleca sa-i faci revizia...schimb de ulei impreuna cu toate filtrele - ulei, aer, motorina si habitaclu....Verifica placute de frana, jocuri etc, reparatiile inafara sunt mult mai costisitoare.. This post has been edited by cj98czh: 7 Aug 2008, 13:35 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Ce inseamna sa dau la automat?
Cum adica se invarte motorul? Nu sunt familiarizata cu termenii. Cand incerc sa o pornesc, motorul incearca... nu stiu cum sa spun... e ca atunci cand incerci sa pornesti masina si nu ai benzina. Se ineaca. Nu am masina la serviciu sa verific fasaitul, dar azi-dimineata nu am auzit niciun fasait. |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am inteles...deci motorul incearca sa porneasca...
O alta intrebare...cand incerci sa pornesti motorul...nu ramane nici un led rosu rotund...aprins? Am pus si o poza...cel incercuit cu rosu.. Attached thumbnail(s) DSC09147.JPG ( Size: 21.95k ) Number of downloads: 288 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Butonul rosu era aprins aseara, alaturi de SERV. Azi-dimineata n-am observat. E posibil.
Si am vazut in poza si nivelul apei si mi-am amintit ca azi-dimineata, dupa ce am bagat cheia in contact si am rotit o data, s-au aprins becurile, s-a ridicat acul de la motorina, in schimb acul de la apa a ramas la nivel 0. Nu trebuia sa se ridice si acela? |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu, acul de la apa nu ti se ridica decat cand creste temperatura lichidului de racire...ceea ce la tine nu era cazul...
Daca incerci sa pornesti masina si intimp ce incerci sa o pornesti ledul rosu aratat de mine iti ramane aprins ...incearca cealalta cheie pt. ca nu iti mai recunoaste cheia...daca dupa ce pui contactul ledul rosu se stinge eu cred ca este pompa de joasa presiune... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Si cat ar costa o pompa de joasa presiune? Pana la urma o sa invat toate componentele masinii
![]() Si tot din cauza ei ar putea fi si pierderea de ulei? |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
megane1 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
legat de led ul pt gaze , nu poate fi sonda lambda/sau alte belele la catalizator?
![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
alex0507 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 28 January 07 From: BV ![]() |
5-6 milioane costa...
|
--------------------
Renault
Megane
2002 Classic Expression, 1.9 dCi
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer nu stiu daca a fost o pierdere sau nu ai mai urmarit tu joja sa vezi cum sta cu uleiul...
Conteaza mult daca in momentul in care ti s-a aprins becul masina sa nu si fost in panta, rampa etc... Despre pompa...preturi si locri unde sa o schimbi uite aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=628...+joasa+presiune Daca aia este iti recomand sa nu o schimbi la Renault pt. ca o sa-ti ia o caruta de bani...cauta un centru Bosch si du-o la ei... Uite aici: http://servicefunctions.bosch.com/user/con...D-AD2043157BB2} |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Cand mi s-a aprins becul la ulei eram urcata cu masina pe o bordura chiar inalta si masina statea destul de inclinata. Plus ca motorul era oprit de 2 minute cand am verificat eu joja si am inteles ca verificarea facuta de mine a fost in cele mai proaste conditii. In aceste conditii, nivelul uleiului era fix sub prima liniuta de la joja. Apoi am pus 200 ml ulei. Ieri, cu motorul rece, am verificat din nou nivelul uleiului si imi arata 2 liniute peste minim. Nu stiu daca acele 2 liniute inseamna fix cei 200 ml pusi de mine.
Problema este ca masina acum nu porneste. Nu stiu cum s-o duc in service. Vorbisem cu un mecanic sa vina sa se uite la ea, dar se pare ca m-a lasat balta pentru ca nu-mi raspunde la telefon. Asa ca, daca cineva cunoaste vre un mecanic care se pricepe la Renault si face vizite la domiciliu sa inspecteze/repare masini, il rog mult sa ma contacteze. Las si numarul meu de telefon: 0751 084 636 - Cristina Este foarte important pentru mine sa o repar cat mai repede. Acum vine week-endul, nu lucreaza nimeni, sau nu stiu eu si habar n-am ce sa fac. Repet, daca ma poate ajuta cineva, cat de repede, il rog din suflet sa ma contacteze. Multumesc pentru sfaturi. 8 Aug 2008, 21:45: CJ98CSH, multumesc pentru linkuri. Am citit despre pompa de joasa presiune. Dupa simptome, aia pare a fi. Iti mai spuneam ca mi se aprinde un bec pe bord care in manualul de utilizare in romana se numeste Martor pt controlul gazelor de evacuare. Nu stiu sa ti-l descriu, mie nu-mi aduce a nimic. Pe bord e in acelasi rand cu cel pt ulei si cel pentru bujii, iar pe verticala ocupa pozitia a doua de jos in sus. Daar, in manualul romanesc acest martor nu are scris un STOP in el, pe cand asta care mi se aprinde mie are. Asa ca am luat la citit manualul in franceza unde apare si martorul cu stopul. Acolo zice ca indica o defectiune grava "d'injections" - injectiile?? Am vazut la topicul cu pompa pe cineva care ii zicea "pompa de injectie de joasa presiune" , oare becul meu asta incearca sa-mi spuna cu disperare?!?! Ooof, Doamne, greu... Ok, sa zicem ca asta e? cum pot sa verific si s-o carpesc pana ajung cu masina la service? Asa, pas cu pas, imi poate spune cineva? Cred ca mi-ar trebui si imagini.... Multumesc! This post has been edited by cristinalina: 8 Aug 2008, 21:45 |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
cristinalina |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 28 July 08 ![]() |
Apropo de problema mea din august: s-a rezolvat! N-a fost pompa de injectie, n-a fost nimic pe partea mecanica. Era un manunchi de fire care s-au oxidat de la acidul de la o baterie mai veche in conctact cu apa de la spalatul motorului (nu v-am zis ca am spalat motorul, asa-i?
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2003/LA0505
- BZ 06 RSK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:12 |