Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sandero a obtinut 4 stele le EURONCAP

Shush
post 26 Nov 2008, 17:51
Post #31


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Daca avea si avertizoare pentru centura, care nu cred ca sunt foarte scumpe, facea 33 de puncte (5 stele cred).


--------------------
Seat Leon - Bv-29-Trei Litere 2008 Reference 1.6
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 26 Nov 2008, 17:52
Post #32


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(minny @ 26 Nov 2008, 17:28)
Da, cu safety pack ies 4 stele dar altfel cand intri pe sait si vezi doar 3 e putin dezamagitor.
*




Dezamagitor, dar mai aproape de adevar, pentru ca majoritatea o iau fara airbaguri laterale. Eu si acum regret prostia pe care am facut-o - decat vopsea metalizata mai bine luam airbagurile laterale.

This post has been edited by Stefan: 26 Nov 2008, 17:58


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoboM
post 26 Nov 2008, 17:52
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 February 07
From: Bucuresti




De cand au aparut la Sandero airbag-urile pt cap (nu ma refer la aibag-urile laterale), de care fac referire cei de la EuroNCAP?

Observ ca la versiunea cu safety pack se schimba "treaba" si la impactul frontal, cel putin la picioarele pasagerului si la pieptul acestuia...

This post has been edited by BoboM: 26 Nov 2008, 18:03


--------------------
Megane 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 26 Nov 2008, 18:00
Post #34


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




ala lateral se deschide pana sus, cred de aia scrie asa.

iar in ceea ce priveste imbunatatirea la impactul frontal - safety pack-ul contine si centurile pretensionate si tetierele "generatie noua"; deci centurile alea se traduc prin pieptul verde de la testul cu safety pack.

This post has been edited by Stefan: 26 Nov 2008, 18:03


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andivl
post 26 Nov 2008, 19:02
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 12 September 06




MISTERUL celor 3/4 stele la Sandel e urmatorul:
la euroncap se testeaza versiunea de baza de pe pietele occidentale. Pe dacia.fr, sandero are in ver de baza 2 airbag-uri, cu optiune de 4. pe toyota.fr, Auris are in versiunea de baza 7 airbag-uri si costa peste 17.0000 euro (la noi sub 15.000 si fara atatea airbag-uri).

Asa ca EuroNCap a publicat primul rezultatul din versiunea de baza ( cu 2 airbag-uri) si a pu sun link subtil pentru versiunea cu 4 airbag-uri, ce a obtinut un rezultat frumos : 31 puncte (4*; la 33 puncte deja incep masinile cu 5*).

Mistery solved ! Motivul e sa oblige producatorii sa vanda masina in versiunea de baza cu cat mai multa securitate!


--------------------
Magane Sedan 2, 1.6 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai_dorin
post 26 Nov 2008, 19:53
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.144
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




Se pare ca si la altii apare ca are 3 stele...
sandel.JPG ( Size: 202.31k ) Number of downloads: 267


--------------------
Renault Megane Sedan 1.6 16v 2007 Privilege + Mio C720b
“Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EinarN
post 26 Nov 2008, 20:02
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 656
Joined: 17 October 08




Aici cel putin se discuta numai de 3 STELE pt. ca TEMBELII astia de aici iau în considerare numai cele 3 stele pt. pasageri. Restul siguranta copiilor si pietoni nu-i intereseaza. Deci în DE ramîne la 3 stele ca atare un image de-ti vine sa fugi.

Video Cu Safety Pack:




This post has been edited by EinarN: 26 Nov 2008, 20:11


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 26 Nov 2008, 20:47
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




pana una alta sandero cu airbaguri laterale are 4 stele euroncap cu 31 de puncte (un punctaj bun). Care airbaguri laterale costa doar 764 de lei si se pot pune de la ambiance (pare-mi-se) in sus. Iar cine va fi interesat de siguranta lui personala, va cumpara aceste airbaguri , cine nu e interesat oricum nu dadea un pisat pe euroncap.. Deci e de bine..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 27 Nov 2008, 09:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Uitandu-ma la filmulete vad cum la imapctul frontal manechinul trage un cap de stalpul masinii cind revine inapoi in scaun. Atat cu safety pack cat si fara, dar daca ma uit atent parca la impactul frontal dinamica manechinului e aceeasi in ambele filmulete, cu sua fara safety. Totusi ma gindeam ca centurile pretensionate ar trebui sa ofere o asezare mai buna in scaun.

Later:
Da m-am uitat mai bine in versiunea cu safety pack viteza cu care revine inapoi e mult mai mica, dar din film lipseste partea finala a miscarii asa ca nu pot cu precizie sa zic saca mai ainge sau nu stalpul

This post has been edited by zodrac: 27 Nov 2008, 10:09


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 27 Nov 2008, 10:16
Post #40


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




3 stele aici


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Nov 2008, 10:17
Post #41


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu vrei tu sa te mai uiti si la alte masini testate? Sa vezi cum se comporta ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Nov 2008, 10:23
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Si cine poate spuna ca Loganul nu ar fi luat 4 stele cu safetypack d'ala?! adica ce imbunatatiri are Sandero fata de Logan? va zic eu ca niciuna, doar e aceeasi platforma.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Nov 2008, 10:45
Post #43


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ar fi sigla.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 27 Nov 2008, 11:32
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Vad ca Promotor incearca sa lamureasca un pic problema pentru publicul larg:

http://www.promotor.ro/noutati-auto-editor...ro-ncap-3559885


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billbobdoe
post 27 Nov 2008, 13:09
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 14 June 08




Voi v-ati lamurit de ce apare pe site-ul Euroncap optiunea de "Side head airbags" la testul cu "safety pack"?

Aibagurile laterale sunt de fapt 2 in 1 ?! WTF?....


--------------------
Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Nov 2008, 13:51
Post #46


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 27 Nov 2008, 10:23)
Si cine poate spuna ca Loganul nu ar fi luat 4 stele cu safetypack d'ala?!  adica ce imbunatatiri are Sandero fata de Logan? va zic eu ca niciuna, doar e aceeasi platforma.
*


Cei de la Renault au spus la data testului loganului ca lua 4 stele daca mai avea niste acareturi, care acuma sunt pe sandero.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Nov 2008, 13:52
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




corect, dar nu stiu de ce am impresia ca unii se mira de rezultatul Sandero-ului. Era previzibil.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billbobdoe
post 27 Nov 2008, 14:06
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 14 June 08




QUOTE(billbobdoe @ 27 Nov 2008, 13:09)
Voi v-ati lamurit de ce apare pe site-ul Euroncap optiunea de "Side head airbags" la testul cu "safety pack"?

Aibagurile laterale sunt de fapt 2 in 1 ?! WTF?....
*



Raspuns de la VC

Stimate domnule....,

Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca sistemul de airbag-uri laterale este conceput in asa fel incat in momentul unui impact acestea se deschid mai sus sa protejeze si capul soferului sau al pasagerului.


--------------------
Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Nov 2008, 14:07
Post #49


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




de parca nu puteati sa va uitati pe film sa vedeti de unde se umfla ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billbobdoe
post 27 Nov 2008, 14:17
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 14 June 08




Am vazut si pe film unde se umfla...."problema" mea era de ce pe site-ul euroncap apare bifata optiunea "Side head airbags" care din cate stiu este rezervata celor tip cortina.


--------------------
Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Nov 2008, 14:20
Post #51


-


Group: Members
Posts: 22.775
Joined: 19 April 05
From: Romania




gresit

La Ford:

ford.side.500.jpg

Sunt variante si variante in functie de producatori. Daca vw are bord albastru, nu inseamna ca asa trebuie sa aveti si voi.

This post has been edited by IRONICK: 27 Nov 2008, 14:35


--------------------
CUGIR Albalux 11 - B-11-LUX 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billbobdoe
post 27 Nov 2008, 14:23
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 14 June 08




Aha....si exista vre-o modalitatea de a diferentia intre (/recunoaste) aibag-uri laterale simple si cele care ofera si protectie la cap?


--------------------
Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 27 Nov 2008, 14:24
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Inainte de a lua Sandero, am primit urmatorul raspuns de la Vocea Clientului:
Airbagurile laterale protejeaza atat capul cat si toracele. Airbagurile laterale protejeaza numai pe ocupantii locurilor din fata.
De altfel, acum se vede si in clip cum functioneaza.
Asadar, de ce nu ar trebui bifat "Side head airbags"?

This post has been edited by danydan: 27 Nov 2008, 14:29


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billbobdoe
post 27 Nov 2008, 14:32
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 14 June 08




Eu credeam ca "Side head" se refera numai la cele tip cortina. Ma' bad
Acum m-am lamurit.

Plus ca in mai toate articolele din presa apare ca ar avea airbaguri separate pentru cap.....calitate mare la ziaristii nostri....

This post has been edited by billbobdoe: 27 Nov 2008, 14:54


--------------------
Dacia Sandero Laureate 1.6 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoboM
post 27 Nov 2008, 15:32
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 February 07
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 27 Nov 2008, 10:23)
Si cine poate spuna ca Loganul nu ar fi luat 4 stele cu safetypack d'ala?!  adica ce imbunatatiri are Sandero fata de Logan? va zic eu ca niciuna, doar e aceeasi platforma.
*



Totusi la impactul frontal au reusit sa rezolve problemele cu pedalierul.... blush.gif


--------------------
Megane 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 27 Nov 2008, 15:43
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Deci vom avea sandero cu 3 stele si cel cu 4 stele in functie de echipare smile.gif
Eu nu stiu de ce nu au pus ei in dotarea de baza airbaguri laterale si centuri cu pretensionare asa cum au facut cu ABS-ul barem faceau si ei o treaba...chiar daca crestea cu putin pretul de baza al masinii.


--------------------
Dacia Logan - CT 82 PWR 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 27 Nov 2008, 15:45
Post #57


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Se zice ca si la logan ph2 s-ar fi rezolvat aceasta problema...sa fie doar zvon?

This post has been edited by bobo77: 27 Nov 2008, 15:45


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi - CT _ _ _ _ 2008 ph 2
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cozminelu
post 27 Nov 2008, 16:06
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 26 February 06




cu ce dotari se ajunge la 4 stele, fata de modelul de baza? am inteles ca acela are 3


--------------------
Renault Megane 2003 Dynamique
Megane II Hatchback 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 27 Nov 2008, 16:28
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Nu trebuie decat sa optezi pt airbagurile laterale.
O data au airbagurile laterale, mai sunt schimbate: scaunele fata, tetierele fata, centurile fata.
Ca o mica obs. din utilizare: scaunele cu airbaguri laterale si noile tetiere sunt mai comode.
De ce nu au pus in dotarea std. airbagurile laterale? Pt ca si asa pretul e cam mare. Bine macar ca le-au pus optionale pt cei care le vor.
Cati din cei care au cumparat logan/sandero si-au pus optional airbagurile laterale (desi sunt disponibile de ceva vreme)? Putini.
Cati au preferat vopsea metalizata? Multi.
No comment.


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Dec 2008, 08:03
Post #60


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
Dacia Sandero obtine 3 stele EuroNCAP si un nivel echivalent cu calificativul de 4 stele EuroNCAP cu pachetul de securitate



Dacia Sandero obtine 3 stele la crash-testele realizate de organismul independent EuroNCAP. Berlina compacta a Dacia are in total 24 de puncte* din 37. Un pachet de securitate (care contine pretensionatori pirotehnici, tetiere din noua generatie la locurile din fata si aibaguri laterale pentru cap/torace) face ca Dacia Sandero sa poata atinge un nivel de securitate pasiva echivalent cu calificativul de 4 stele EuroNCAP (31 de puncte* din 37). Acest pachet de securitate este disponibil pentru toate versiunile Dacia Sandero, optional sau pe versiunile superioare, in functie de fiecare piata. In plus fata de aceasta recunoastere in materie de securitate pasiva, Dacia Sandero ofera si un comportament dinamic foarte sigur datorita unei tinute de drum bune si previzibile pe toate tipurile de drum.



Dacia Sandero obtine 3 stele la crash-testele realizate de organismul independent EuroNCAP.

Structura de deformare programata a Dacia Sandero absoarbe energia in caz de soc pentru a proteja cat mai bine integritatea habitaclului si viata ocupantilor. Tabla cu coeficienti ridicati de elasticitate asigura o mai buna rezistenta a habitaclului in caz de soc. Acest control global al deformarilor, bazat pe experienta Grupului Renault, permite reducerea deceleratiei suferite de ocupanti.

In habitaclu, plansa de bord din polipropilena cu structura tip fagure reduce consecintele unui impact asupra genunchiului. Conturul din partea de jos se potriveste perfect cu forma tibiilor si permite repartizarea fortelor la contact. Elementele de protectie pentru picioare la locurile din fata protejeaza gambele si gleznele. In sfarsit, alte elemente de protectie  la nivelul bazinului (situate in panourile usilor) intervin si ele in protectia laterala a pasagerilor.

Versiunea de serie a Dacia Sandero beneficiaza de doua airbaguri frontale (in functie de piata). In caz de soc, limitatoarele de efort reduc presiunea exercitata de centura de siguranta pe torace, pentru a limita riscul de ranire.

Cu un scor de 4 stele din 5 la categoria "Protectie Copil" a EuroNCAP,  Dacia Sandero ofera unul dintre cele mai bune niveluri de protectie a celor mici. Trei sisteme de fixare ISOFIX pe fiecare din locurile din spate permit o amplasare usoara si sigura a scaunelor ISOFIX pentru copii.

Cu pachetul de securitate, Dacia Sandero obtine un nivel echivalent cu 4 stele la crash-testele EuroNCAP, totalizand 31 de puncte* din 37. Acest pachet de securitate este disponibil pentru toate versiunile Dacia Sandero, optional sau pe versiunile superioare, in functie de  piata. El cuprinde pretensionatori pirotehnici si tetiere din noua generatie pentru locurile din spate, dar si airbaguri laterale pentru cap si torace.

Pretensionatorii pirotehnici la locurile din fata imbogatesc dispozitivul de retinere al centurii la Dacia Sandero. Ei asigura o mentinere optima a pozitiei toracelui si, in caz de soc frontal, limiteaza deplasarea corpului in fata, blocand centura la nivelul toracelui si al bazinului. Tetierele din noua generatie protejeaza vertebrele cervicale in cazul loviturilor puternice in ceafa la socurile bruste din spate.

Doua airbaguri laterale cap/torace se adauga airbagurilor pentru pasagerul din dreapta si sofer. Ele asigura o protectie complementara pentru ocupanti in caz de soc lateral.

Pentru ca securitatea inseamna pentru Dacia mai mult decat securitatea pasiva, sistemul de franare al Dacia Sandero a fost proiectat cu atentie. Punerea la punct a confortului la franare (brusca sau progresiva) a fost realizata conform criteriilor in vigoare pentru segmentul B in Europa. In plus, Dacia Sandero este echipata cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultima generatie.  Acest sistem presupune un repartitor electric al franarii (EBV) si asistenta la franarea de urgenta (AFU). Acest dispozitiv este foarte eficient in accidentologia reala, pentru ca reduce considerabil distanta pana la oprire in cazul unei franari de urgenta.


This post has been edited by einstein1984: 2 Dec 2008, 08:09


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 07:57
Dacia