Sandero a obtinut 4 stele le EURONCAP
![]() ![]() ![]() |
Sandero a obtinut 4 stele le EURONCAP
Shush |
![]()
Post
#31
|
||
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Seat
Leon
- Bv-29-Trei Litere
2008 Reference 1.6 Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|||
Stefan |
![]()
Post
#32
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(minny @ 26 Nov 2008, 17:28) Dezamagitor, dar mai aproape de adevar, pentru ca majoritatea o iau fara airbaguri laterale. Eu si acum regret prostia pe care am facut-o - decat vopsea metalizata mai bine luam airbagurile laterale. This post has been edited by Stefan: 26 Nov 2008, 17:58 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
BoboM |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 February 07 From: Bucuresti ![]() |
De cand au aparut la Sandero airbag-urile pt cap (nu ma refer la aibag-urile laterale), de care fac referire cei de la EuroNCAP?
Observ ca la versiunea cu safety pack se schimba "treaba" si la impactul frontal, cel putin la picioarele pasagerului si la pieptul acestuia... This post has been edited by BoboM: 26 Nov 2008, 18:03 |
--------------------
Megane
1.4
16v
|
|
Stefan |
![]()
Post
#34
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
ala lateral se deschide pana sus, cred de aia scrie asa.
iar in ceea ce priveste imbunatatirea la impactul frontal - safety pack-ul contine si centurile pretensionate si tetierele "generatie noua"; deci centurile alea se traduc prin pieptul verde de la testul cu safety pack. This post has been edited by Stefan: 26 Nov 2008, 18:03 |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
andivl |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 12 September 06 ![]() |
MISTERUL celor 3/4 stele la Sandel e urmatorul:
la euroncap se testeaza versiunea de baza de pe pietele occidentale. Pe dacia.fr, sandero are in ver de baza 2 airbag-uri, cu optiune de 4. pe toyota.fr, Auris are in versiunea de baza 7 airbag-uri si costa peste 17.0000 euro (la noi sub 15.000 si fara atatea airbag-uri). Asa ca EuroNCap a publicat primul rezultatul din versiunea de baza ( cu 2 airbag-uri) si a pu sun link subtil pentru versiunea cu 4 airbag-uri, ce a obtinut un rezultat frumos : 31 puncte (4*; la 33 puncte deja incep masinile cu 5*). Mistery solved ! Motivul e sa oblige producatorii sa vanda masina in versiunea de baza cu cat mai multa securitate! |
--------------------
Magane
Sedan 2, 1.6 16v
2009
|
|
mihai_dorin |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 23 September 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.6 16v
2007 Privilege + Mio C720b “Omul este cel mai putin el însusi, atunci cand vorbeste în propria persoana. Da-i o masca, și el va va spune adevarul. ” Oscar Wilde
|
|
EinarN |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 656 Joined: 17 October 08 ![]() |
Aici cel putin se discuta numai de 3 STELE pt. ca TEMBELII astia de aici iau în considerare numai cele 3 stele pt. pasageri. Restul siguranta copiilor si pietoni nu-i intereseaza. Deci în DE ramîne la 3 stele ca atare un image de-ti vine sa fugi.
Video Cu Safety Pack: This post has been edited by EinarN: 26 Nov 2008, 20:11 |
-------------------- |
|
aphophis |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
pana una alta sandero cu airbaguri laterale are 4 stele euroncap cu 31 de puncte (un punctaj bun). Care airbaguri laterale costa doar 764 de lei si se pot pune de la ambiance (pare-mi-se) in sus. Iar cine va fi interesat de siguranta lui personala, va cumpara aceste airbaguri , cine nu e interesat oricum nu dadea un pisat pe euroncap.. Deci e de bine..
|
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
zodrac |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Uitandu-ma la filmulete vad cum la imapctul frontal manechinul trage un cap de stalpul masinii cind revine inapoi in scaun. Atat cu safety pack cat si fara, dar daca ma uit atent parca la impactul frontal dinamica manechinului e aceeasi in ambele filmulete, cu sua fara safety. Totusi ma gindeam ca centurile pretensionate ar trebui sa ofere o asezare mai buna in scaun.
Later: Da m-am uitat mai bine in versiunea cu safety pack viteza cu care revine inapoi e mult mai mica, dar din film lipseste partea finala a miscarii asa ca nu pot cu precizie sa zic saca mai ainge sau nu stalpul This post has been edited by zodrac: 27 Nov 2008, 10:09 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#40
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
3 stele aici
|
--------------------
/
/
/
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu vrei tu sa te mai uiti si la alte masini testate? Sa vezi cum se comporta ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
argon |
![]()
Post
#42
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si cine poate spuna ca Loganul nu ar fi luat 4 stele cu safetypack d'ala?! adica ce imbunatatiri are Sandero fata de Logan? va zic eu ca niciuna, doar e aceeasi platforma.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#43
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi sigla.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Vad ca Promotor incearca sa lamureasca un pic problema pentru publicul larg:
http://www.promotor.ro/noutati-auto-editor...ro-ncap-3559885 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
billbobdoe |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 14 June 08 ![]() |
Voi v-ati lamurit de ce apare pe site-ul Euroncap optiunea de "Side head airbags" la testul cu "safety pack"?
Aibagurile laterale sunt de fapt 2 in 1 ?! WTF?.... |
--------------------
Dacia
Sandero Laureate 1.6 MPI
2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 27 Nov 2008, 10:23) Si cine poate spuna ca Loganul nu ar fi luat 4 stele cu safetypack d'ala?! adica ce imbunatatiri are Sandero fata de Logan? va zic eu ca niciuna, doar e aceeasi platforma. Cei de la Renault au spus la data testului loganului ca lua 4 stele daca mai avea niste acareturi, care acuma sunt pe sandero. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#47
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
corect, dar nu stiu de ce am impresia ca unii se mira de rezultatul Sandero-ului. Era previzibil.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
billbobdoe |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 14 June 08 ![]() |
QUOTE(billbobdoe @ 27 Nov 2008, 13:09) Voi v-ati lamurit de ce apare pe site-ul Euroncap optiunea de "Side head airbags" la testul cu "safety pack"? Aibagurile laterale sunt de fapt 2 in 1 ?! WTF?.... Raspuns de la VC Stimate domnule...., Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre. In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca sistemul de airbag-uri laterale este conceput in asa fel incat in momentul unui impact acestea se deschid mai sus sa protejeze si capul soferului sau al pasagerului. |
--------------------
Dacia
Sandero Laureate 1.6 MPI
2008
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#49
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
de parca nu puteati sa va uitati pe film sa vedeti de unde se umfla ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
billbobdoe |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 14 June 08 ![]() |
Am vazut si pe film unde se umfla...."problema" mea era de ce pe site-ul euroncap apare bifata optiunea "Side head airbags" care din cate stiu este rezervata celor tip cortina.
|
--------------------
Dacia
Sandero Laureate 1.6 MPI
2008
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#51
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
gresit
La Ford: ford.side.500.jpg Sunt variante si variante in functie de producatori. Daca vw are bord albastru, nu inseamna ca asa trebuie sa aveti si voi. This post has been edited by IRONICK: 27 Nov 2008, 14:35 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
billbobdoe |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 14 June 08 ![]() |
Aha....si exista vre-o modalitatea de a diferentia intre (/recunoaste) aibag-uri laterale simple si cele care ofera si protectie la cap?
|
--------------------
Dacia
Sandero Laureate 1.6 MPI
2008
|
|
danydan |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Inainte de a lua Sandero, am primit urmatorul raspuns de la Vocea Clientului:
Airbagurile laterale protejeaza atat capul cat si toracele. Airbagurile laterale protejeaza numai pe ocupantii locurilor din fata. De altfel, acum se vede si in clip cum functioneaza. Asadar, de ce nu ar trebui bifat "Side head airbags"? This post has been edited by danydan: 27 Nov 2008, 14:29 |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
billbobdoe |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 14 June 08 ![]() |
Eu credeam ca "Side head" se refera numai la cele tip cortina. Ma' bad
Acum m-am lamurit. Plus ca in mai toate articolele din presa apare ca ar avea airbaguri separate pentru cap.....calitate mare la ziaristii nostri.... This post has been edited by billbobdoe: 27 Nov 2008, 14:54 |
--------------------
Dacia
Sandero Laureate 1.6 MPI
2008
|
|
BoboM |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 19 February 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Megane
1.4
16v
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
Deci vom avea sandero cu 3 stele si cel cu 4 stele in functie de echipare
![]() Eu nu stiu de ce nu au pus ei in dotarea de baza airbaguri laterale si centuri cu pretensionare asa cum au facut cu ABS-ul barem faceau si ei o treaba...chiar daca crestea cu putin pretul de baza al masinii. |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 82 PWR
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#57
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Se zice ca si la logan ph2 s-ar fi rezolvat aceasta problema...sa fie doar zvon?
This post has been edited by bobo77: 27 Nov 2008, 15:45 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
- CT _ _ _ _
2008 ph 2 Multa lume,putini oameni...
|
|
Cozminelu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 February 06 ![]() |
cu ce dotari se ajunge la 4 stele, fata de modelul de baza? am inteles ca acela are 3
|
--------------------
Renault
Megane
2003 Dynamique Megane II Hatchback 1.6 16V
|
|
danydan |
![]()
Post
#59
|
Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 15 August 06 ![]() |
Nu trebuie decat sa optezi pt airbagurile laterale.
O data au airbagurile laterale, mai sunt schimbate: scaunele fata, tetierele fata, centurile fata. Ca o mica obs. din utilizare: scaunele cu airbaguri laterale si noile tetiere sunt mai comode. De ce nu au pus in dotarea std. airbagurile laterale? Pt ca si asa pretul e cam mare. Bine macar ca le-au pus optionale pt cei care le vor. Cati din cei care au cumparat logan/sandero si-au pus optional airbagurile laterale (desi sunt disponibile de ceva vreme)? Putini. Cati au preferat vopsea metalizata? Multi. No comment. |
--------------------
Skoda Octavia
Dacia Sandero
Ro
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#60
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Dacia Sandero obtine 3 stele EuroNCAP si un nivel echivalent cu calificativul de 4 stele EuroNCAP cu pachetul de securitate Dacia Sandero obtine 3 stele la crash-testele realizate de organismul independent EuroNCAP. Berlina compacta a Dacia are in total 24 de puncte* din 37. Un pachet de securitate (care contine pretensionatori pirotehnici, tetiere din noua generatie la locurile din fata si aibaguri laterale pentru cap/torace) face ca Dacia Sandero sa poata atinge un nivel de securitate pasiva echivalent cu calificativul de 4 stele EuroNCAP (31 de puncte* din 37). Acest pachet de securitate este disponibil pentru toate versiunile Dacia Sandero, optional sau pe versiunile superioare, in functie de fiecare piata. In plus fata de aceasta recunoastere in materie de securitate pasiva, Dacia Sandero ofera si un comportament dinamic foarte sigur datorita unei tinute de drum bune si previzibile pe toate tipurile de drum. Dacia Sandero obtine 3 stele la crash-testele realizate de organismul independent EuroNCAP. Structura de deformare programata a Dacia Sandero absoarbe energia in caz de soc pentru a proteja cat mai bine integritatea habitaclului si viata ocupantilor. Tabla cu coeficienti ridicati de elasticitate asigura o mai buna rezistenta a habitaclului in caz de soc. Acest control global al deformarilor, bazat pe experienta Grupului Renault, permite reducerea deceleratiei suferite de ocupanti. In habitaclu, plansa de bord din polipropilena cu structura tip fagure reduce consecintele unui impact asupra genunchiului. Conturul din partea de jos se potriveste perfect cu forma tibiilor si permite repartizarea fortelor la contact. Elementele de protectie pentru picioare la locurile din fata protejeaza gambele si gleznele. In sfarsit, alte elemente de protectie la nivelul bazinului (situate in panourile usilor) intervin si ele in protectia laterala a pasagerilor. Versiunea de serie a Dacia Sandero beneficiaza de doua airbaguri frontale (in functie de piata). In caz de soc, limitatoarele de efort reduc presiunea exercitata de centura de siguranta pe torace, pentru a limita riscul de ranire. Cu un scor de 4 stele din 5 la categoria "Protectie Copil" a EuroNCAP, Dacia Sandero ofera unul dintre cele mai bune niveluri de protectie a celor mici. Trei sisteme de fixare ISOFIX pe fiecare din locurile din spate permit o amplasare usoara si sigura a scaunelor ISOFIX pentru copii. Cu pachetul de securitate, Dacia Sandero obtine un nivel echivalent cu 4 stele la crash-testele EuroNCAP, totalizand 31 de puncte* din 37. Acest pachet de securitate este disponibil pentru toate versiunile Dacia Sandero, optional sau pe versiunile superioare, in functie de piata. El cuprinde pretensionatori pirotehnici si tetiere din noua generatie pentru locurile din spate, dar si airbaguri laterale pentru cap si torace. Pretensionatorii pirotehnici la locurile din fata imbogatesc dispozitivul de retinere al centurii la Dacia Sandero. Ei asigura o mentinere optima a pozitiei toracelui si, in caz de soc frontal, limiteaza deplasarea corpului in fata, blocand centura la nivelul toracelui si al bazinului. Tetierele din noua generatie protejeaza vertebrele cervicale in cazul loviturilor puternice in ceafa la socurile bruste din spate. Doua airbaguri laterale cap/torace se adauga airbagurilor pentru pasagerul din dreapta si sofer. Ele asigura o protectie complementara pentru ocupanti in caz de soc lateral. Pentru ca securitatea inseamna pentru Dacia mai mult decat securitatea pasiva, sistemul de franare al Dacia Sandero a fost proiectat cu atentie. Punerea la punct a confortului la franare (brusca sau progresiva) a fost realizata conform criteriilor in vigoare pentru segmentul B in Europa. In plus, Dacia Sandero este echipata cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultima generatie. Acest sistem presupune un repartitor electric al franarii (EBV) si asistenta la franarea de urgenta (AFU). Acest dispozitiv este foarte eficient in accidentologia reala, pentru ca reduce considerabil distanta pana la oprire in cazul unei franari de urgenta. This post has been edited by einstein1984: 2 Dec 2008, 08:09 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 07:57 |