Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Stabilitate/comportament curbe, e o msina "stabila"

alexumf
post 15 Oct 2008, 09:36
Post #1


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Va salut! Sper sa nu mai fie si alt subiect asemanator pe forum(am dat search blush.gif ). Sunt mandrul posesor al unui COUPE din 2006, am renuntat la PDG in favoarea Bilstein B12, in speranta unei cresteri considerabile a stabilitatii masinii. Ce-i drept diferenta s-a simtit...pana am primit de la firma un amarat de Golf V diesel, foarte puturos, dar incredibl de stabil. Cu toata suspensia mea "sport" Golfu da rusine rau... Nici nu ma gandesc sa abordez curbele cu Megane-ul meu cum o fac cu Golfu de frica sa nu derapez, rastorn... death.gif .
As dori sa aud(citesc smile.gif )parerile voastre despre stabuilitatea masinii(ma refer in special la bicorp)
mentionez ca am tendinta de a conduce mai sportiv...dar nu am pretentii exagerate de la aceasta masina...
Cu respect...


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Oct 2008, 09:54
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ce anvelope ai? Ca degeaba ai amortizoare daca singura parte a masinii care atinge solul e de kko.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 15 Oct 2008, 09:55
Post #3


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




La viteze legale Meganu' este foarte stabil echipat si cu PDG! sleep.gif

Subaru Impreza bate la fund Golfu! wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
murfi
post 15 Oct 2008, 09:59
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 668
Joined: 31 May 04




Bicorpul meu incaltat cu michelinurile din fabrica de 16 se cam ducea de fund.
In aceeasi perioada si pe aceleasi drumuri am condus un cielo Hb si am avut impresia ca se tine mai bine.

This post has been edited by murfi: 15 Oct 2008, 09:59


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 15 Oct 2008, 10:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




eu cred ca ti se pare ca iei mai bine curbele cu golfu decat cu meganu....pentru ca la megane pozitia soferului e mai sus decat la golf si poate de aici sa ai aceasta parere....eu am bicorp si mi se pare foarte stabila...intra si tu pe un circuit inchis si vezi cum iei curbele la viteze mai mari sofer1.gif


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 15 Oct 2008, 10:01
Post #6


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Anvelopele sunt cele originale (215...R16) au 50 000 km. Tind sa cred insa ca nu asta ar fi problema. Oricum as fi tentat sa pun ceva mai lat dar nu stiu daca imi permit jantele.
adi_ar Am spus ca NU am pretentii exagerate biggrin.gif . Compar si eu cu masini pana in 15 000 E, eventul cu tractiune fata si pana in 120 cp. Intradevar mers in legalitate, masina e ok, dar... icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Oct 2008, 12:45
Post #7


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Golful are suspensie independenta spate, deci pastreaza contactul cu solul mai bine. Bine ca nu ai condus un focus, ca aruncai megane-ul la gunoi! smile.gif


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cassius_clay
post 15 Oct 2008, 12:55
Post #8


Diesel power


Group: Members
Posts: 150
Joined: 6 November 07
From: Buzau




Mie unul mi se pare foarte stabila chiar si cu PDG.Nu am avut niciodata impresia ca derapez sau ca ma inclin prea rau, cu toate ca iau curbele destul de tare.
Anvelopele tale sunt de 205, asta daca ai roti de 16.Daca ai de 15 sunt de 195.In plus, vezi si in ce stare sunt anvelopele.Eu am Michelin, tot originale (20k km) si stau foarte bine pe sosea.
Cu alte anvelope de 195 mai uzate am cam facut-o insa lata.M-am invartit ca un titirez in curba.Noroc ca era soseaua libera si am ramas pe ea... biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Authentique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 15 Oct 2008, 13:06
Post #9


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




Corect, cred ca imi doream 215... Anvelopele sunt 205 R16 blush.gif
De acum o sa cer de la firma Loganul sa ma bucur atunci cand imi conduc Meganelul tongue.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meghitzanul
post 15 Oct 2008, 14:17
Post #10


***** 4 ISOFIX


Group: Members
Posts: 1.619
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




ai ESP pe megane?

eu cand vreau sa ma dau la ea, intru in curbe pana incep sa scartaie rotile si eventual incepe ESP-ul sa palpaie
ce-i drept ma bazez putin si pe ESP in cazul in care intru ceva mai tare si nu mi-e frica ca derapez
suspensia mea e stock.. cu mentiunea ca am schimbat doar amortizoarele pe fata cu unele similare Sachs, tot pe ulei (deci destul de moi)

anvelope de care ai? GY NCT5 cumva? alea sunt niste porcarii
eu tot de alea inca mai am pe spate si se simte ca de multe ori doar spatele pierde putin aderenta

tragand linie eu cred ca si meganul se comporta destul de bine pe curbe, chiar daca nu are suspensie independenta pe spate

This post has been edited by Meghitzanul: 15 Oct 2008, 14:18


--------------------
VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008
Audi A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
ex Renault Megane 1.6 16v 2004
Alan 42 + Sirio Turbo 2000 / Alan 42 + Sirio Turbo 1000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bambu
post 15 Oct 2008, 14:22
Post #11


RS club


Group: Members
Posts: 649
Joined: 31 December 07
From: Bucuresti




QUOTE(valentin-axv @ 15 Oct 2008, 10:00)
eu cred ca ti se pare ca iei mai bine curbele cu golfu decat cu meganu....pentru ca la megane pozitia soferului e mai sus decat la golf si poate de aici sa ai aceasta parere....eu am bicorp si mi se pare foarte stabila...intra si tu pe un circuit inchis si vezi cum iei curbele la viteze mai mari sofer1.gif
*


Subscriu. Nu prea e logic ce spui tu, ceva e in neregula. Cat de uzata este suspensia ta?


--------------------
Renault/Citroen Megane RS/C5 eHDI - RRS 2.0T 2008/2012
viata-i greu, lumea-i hotu!
www.shoetique.ro
www.anularefiltrudeparticule.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Oct 2008, 14:28
Post #12


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(einstein1984 @ 15 Oct 2008, 12:45)
Golful are suspensie independenta spate, deci pastreaza contactul cu solul mai bine.
*



Parca sa mai discutat pe forum si nu ai cum sa simti diferenta asta.. tongue.gif Sa fim seriosi...Megane Rs nu are independenta si se tine bine nu? S-a vazut in teste..


alexumf>suspensia ta este ok...dar nu este una sport precum la opel,la A3...parca si Vw are in lista de optionale suspensie sport..Am mers si eu cu un Golf V si DA nu se compara cu un megane normal la stabilitate...chiar nu pot sa compar o masina cu alte jante,esp,4motion...etc... Ca sa obtii o stabilitate net superioara pune niste jante pe 17 maxim cu 215.45 ...si niste gume bune (nu porcarii din alea originale cu care ai stabilitate numai pe drum drept) tongue.gif ...nu neaparat in V (tot am vazut ca e la moda tongue.gif )

This post has been edited by MHY: 15 Oct 2008, 14:42


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 15 Oct 2008, 15:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




suspensia este de 1.6 16v cu amortizoarele mai intarite....fara PDG pentru ca in 2003 nu erau standard.....si daca era uzata si nu mai tinea suspensia cred ca devenea masina barca pe sosea;)


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 15 Oct 2008, 15:58
Post #14


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(alexumf @ 15 Oct 2008, 09:36)
am renuntat la PDG in favoarea Bilstein B12, in speranta unei cresteri considerabile a stabilitatii masinii.
*




valentin-axv .....nu e suspensia clasica wink.gif

This post has been edited by MHY: 15 Oct 2008, 15:58


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 15 Oct 2008, 18:23
Post #15


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




"ai ESP pe megane?" Nu are ESP, iar kitul de suspensie e pe masina de 3 luni si 0 gropi.
Merci de sfat MHY, dar deocamdata m-am oprit cu investitiile. In cel mai bun caz alte cauciucuri...ma gandeam 215 R16 sper sa existe si sa se potriveasca la jantele mele(stock).


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 15 Oct 2008, 19:15
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




MHY eu nu am schimbat nmk vezi ca ai gresit quote.....


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 15 Oct 2008, 21:28
Post #17


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Eu am mers cu golf 4 si 5. Megane-ul e mai stabil ca golful 4 insa il gasesc comparabil cu golful 5, cel putin a mea. A mea are ESP cu toate alea, e mai coborata un pic si sincer o vad foarte stabila.
Odata "m-a luat valu' " rau de tot - in general nu merg mai tare de 130, ma duceam la var'mio la Giurgiu si inainte de intrarea in Daia e o linie dreapta, apoi cobori intr-o curba larga cca 2 km si in vale e un sens giratoriu. Eu am venit "tare" pe linia dreapta (peste 200 pe ceas), am luat curba aia larga cu peste 180 si a inceput sa pacane in spate la roti (cre' ca ESP-ul) si "scartaia" intrerupt rotile spate . In vale, la sensul giratoriu e mai larg daca o iei spre GR si normal e cam de max 80 si am luat-o cu cca 120. Nevasta tipa, eu ii ziceam sa ma lase ca-s concentrat rugaciune.gif bla bla bla.gif sofer5.gif big_wheel.gif sofer6.gif
Altadata mergeam la sf lui august din BV spre SB si drumul ala e in constructie. Era 3 noaptea, ceata si ud pe jos. Mergeam cu 100 ca era asfaltul nou. Deodata, nefiind semnalizat se termina "drumul bun si o ditamai gropa sapata de "baieti" in fata mea-nici un semn de avertizare. Iau de volan sa intru pe contrasens si imi pleaca spatele rau de tot (peste 45°)spre stg caci am "picat" de pe banda mea (era cu cca 20cm mai inalta decat sensul opus). A intrat ESP-ul si am luat stg de volan , s-a redresat imediat. Numai la noi in tara asa ceva.
In rest nu am avut nevoie. In general merg la consum 50 in localitati si 104 afara pe tempomat.

Cel mai tare m-a impresionat Laguna 3 2.0 DCi. Eram in afara localitatii in FR pe un drum agricol si am vrut intentionat sa derapez cu ea, daca derapam ieseam pe camp care era cu lucerna si neted la acelasi nivel cu strada. Nu am reusit!!!! I-am dat in curbe cu 13O-140 si a naibii daca a vrut sa derapeze .. scartaiau cauciucurile si a dracu' parca era pe sine de cale ferata - avea traiectorie perfecta, unde dadeai de volan acolo se ducea. Nici macar cu frana de mana nu se poate ... e electrica si se actineaza progresiv. Pacat de designul varza pe care il are la exterior.

PS - Intr-adevar la clasa compacta Focus e campion. M-am dat si eu cu un 1,6 16v- super suspensia aia independenta

This post has been edited by pitzy_is: 15 Oct 2008, 21:33


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 15 Oct 2008, 22:21
Post #18


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(valentin-axv @ 15 Oct 2008, 19:15)
MHY eu nu am schimbat nmk vezi ca ai gresit quote.....
*


MHY m-a citat pe mine...Eu nu mai am suspensia stock pe megane si tot am senzatia ca in curbe "imi fuge"...


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 15 Oct 2008, 22:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




nu am fost atent...scz.... blush.gif


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 15 Oct 2008, 22:55
Post #20


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




da-mi mie meganul tau si tu condu golful ... sa vedem te poti tine dupa mine? tongue.gif biggrin.gif


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 15 Oct 2008, 23:04
Post #21


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Cred ca nu stii "sa-i dai"........ smile.gif)

Acum fara glume, vezi ca e posibil sa fie amortizoarele alea picate, chiar si dupa 3 luni, fara gropi. Fa un stand de amortizoare sa vezi ce rezultat ai. Un prieten pe o Laguna a schimbat amortizoarele si dupa o luna era barca iar, si le-a schimbat pe garantie iar deoarece intr-adevar erau picate.
Eu de ex dupa ce mi-am schimbat amortizoarele in aug. parca e alta masina, franeaza muuuult mai bine si e mult mai dinamica in general.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat - ** *1 *** 2012 Initiale Paris
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 15 Oct 2008, 23:07
Post #22


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(alexumf @ 15 Oct 2008, 10:01)
Anvelopele sunt cele originale (215...R16) au 50 000 km. Tind sa cred insa ca nu asta ar fi problema.




Probabil ca nu este principala cauza, insa cu siguranta este una dintre cauzele importante. Anvelopele orinale oricum sunt cam o bataie de joc pentru ce inseamna "cauciuc" in general, iar la 50k km deja sunt din alt film. Anvelopele de performanta tin oricum destul de putin ca si km, insa diferenta este catastrofala...pacat ca in general nu se tine cont prea mult de cauciucuri...inainte de suspensie, ele te tin pe drum.

Am vazut in celalalt topic poze cu masina ta si cu suspensia montata, si numai din poze pot sa iti spun ca arata cam gresit...este mult prea sus masina ta comparativ cu masina lui Mutzu care are acelasi kit... unsure.gif Ceva nu e bine pe acolo...

Insa ai mare dreptate cu Golful. Are o tinuta de drum muuuult peste ce inseamna un Megane stock (nici nu mai vorbesc de cele cu PDG), si cu toate astea mentine un nivel de confort sporit. Chiar zilele trecute am mers cu un Golf V cu suspesie sport de fabrica si se tinea destul de bine....e drept, pe langa a mea...era destul de barca. wink.gif



--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 16 Oct 2008, 01:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




j.d. am o intrebare pt. tine cum se impaca intreaga masina astfel modificata si cu soselele noastre? Sper sa nu fiu offtopic dar si carosabilul are un rol important zic eu.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renutu
post 16 Oct 2008, 07:46
Post #24


lapin noir


Group: Members
Posts: 245
Joined: 2 June 08
From: Suceava/Iasi




QUOTE(MHY @ 15 Oct 2008, 14:28)
suspensia ta este ok...dar nu este una sport precum la opel,la A3...parca si Vw are in lista de optionale suspensie sport..
*




tin sa te contrazic, pe langa megane mai detin un opel astra gtc si crede-ma ca curbele care le iau cu opelul la limita cu 100km/h le iau cu meganeul cu 120-130/km/h, si ambele masini au cauciucuri pireli

This post has been edited by renutu: 16 Oct 2008, 07:47


--------------------
Renault Megane 3 GT 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 16 Oct 2008, 08:45
Post #25


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(adrian mgn @ 15 Oct 2008, 22:55)
da-mi mie meganul tau si tu condu golful ... sa vedem te poti tine dupa mine?  tongue.gif  biggrin.gif
*


Sigur nu pt ca am spus, Golfu e puturos, vorbeam de TDI-ul de 100 de cai. Poate la curbe aveam o sansa... biggrin.gif
"Am vazut in celalalt topic poze cu masina ta si cu suspensia montata, si numai din poze pot sa iti spun ca arata cam gresit...este mult prea sus masina ta comparativ cu masina lui Mutzu care are acelasi kit... Ceva nu e bine pe acolo..."
J.D. Ce nu ar putea fi in regula? sad.gif Si eu ma asteptam sa coboare mai mult insa...
Oricum dupa montaj, am fost la Meridian Vest, am facut geometria si am pus si mecanicii sa se uite la ea daca totul e ok(kitul B12 fusese montat in alta parte)...
RYK: se impaca bine.. e un pic mai rigida, franez mai mult la liniile de tramvai si la denivelari.

cheers.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 16 Oct 2008, 11:03
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




"tin sa te contrazic, pe langa megane mai detin un opel astra gtc si crede-ma ca curbele care le iau cu opelul la limita cu 100km/h le iau cu meganeul cu 120-130/km/h, si ambele masini au cauciucuri pireli"




la toate opelurile se iau curbele foarte slab datorita sasiului......practic iei de volan si masina merge drept...(la viteze mari vorbind)

This post has been edited by valentin-axv: 16 Oct 2008, 11:06


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 16 Oct 2008, 11:08
Post #27


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




in primul tau post spuneai ceva despre niste flanse ... poate acolo e problema .Ai montate flanse si la arcurile din spate?Poate sunt prea inalte.... nu stiu ce sa zic ,ciudata chestie

This post has been edited by adrian mgn: 16 Oct 2008, 11:08


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Oct 2008, 12:34
Post #28


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




1) pe drum drept nu ratsorni tu meganele, orice ai face
2) ai anvelope vechi de 50 000 de km si mai ai pretentii de aderenta la limita? Esti f amuzant.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 16 Oct 2008, 13:57
Post #29


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 16 Oct 2008, 12:34)
1) pe drum drept nu ratsorni tu meganele, orice ai face
2) ai anvelope vechi de 50 000 de km si mai ai pretentii de aderenta la limita? Esti f amuzant.
*


baietii de la Meridian mi-au spus ca sunt super ok si ca nu par a avea atatia km
Vizual si mie mi se par ok... Dar daca imi poti recomanda niste gume care sa-mi asigure o aderenta superioara... te rog smile.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Oct 2008, 14:04
Post #30


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.734
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Oki, pai daca dupa 50 000 de km par ca noi, insemna ca sunt rude cu montana. Adica foarte dure si cu aderenta mai putina.
Pirelli Pzero sunt foarte bine cotate, as mai zice si BF goodrich. In general orice producator mare (deci Goodyear, dunlop Continental etc) dar sa alegi o anvelopa din gama sport (adica profil disponibil si in gama de dimensiuni 18-19 inch de exemplu), nu din gama pentru masini compacte.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 06:30
Dacia