lovituri de grindina, lovituri de grindina
![]() ![]() ![]() |
lovituri de grindina, lovituri de grindina
ghilenceamn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- 82 GNI
2004 Megane II
|
|||
M i h a i |
![]()
Post
#2
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Pai ventuzele alea parca sunt niste magneti...In momentul cand se ridica indoitura vopseaua crapa si trebuie revopsire...nu cred ca se poate ridica cu ventuzele fara sa crape vopseaua..sau fara ca sa nu se mai cunoasca ceva. Uite..Era si topic : http://www.reno.ro/index.php?showtopic=74646&hl=grindina
This post has been edited by MHY: 16 Sep 2008, 08:47 |
--------------------
------
------
------
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Ba sa crezi !
Nu se poate rezolva orice dar se rezolva foarte multe. Daca zona respectiva nu a suferit chituiri, mai mult sau mai putin reusite, sau leziuni ale stratului de vopsea se poate rezolva fara urme, fara vopsire. Am inteles ca sunt unele probleme cu tabla din Al dar aici nu este cazul. Ventuzele respective, ce am vazut eu, nu sunt magneti ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#4
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
adi_ar>eu nu prea cred...am vazut asa ceva si nu prea a iesit fara revopsire cu toate ventuzele...deci...daca are cineva indoituri pe masina de la grindina si gaseste loc unde se rezolva fara revopsire il rog sa ma cheme si pe mine sa vad tot procesul...Acum am citit in topicul de mai sus ca ai rezolvat asta...trebuia sa pui niste poze before-after...sa nu se mai conoasca deloc..
![]() This post has been edited by MHY: 16 Sep 2008, 09:03 |
--------------------
------
------
------
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Pai am dat toate detaliile in link-ul tau !
Nu pretind (si nici nu stiu, adica nu ma pricep) ca se poate rezolva orice. Undeva pe forum este si un post in care este reclamata o asemenea lucrare, vopsea desprinsa etc.. Eu vorbesc din punctul de vedere al unui client multumit. Am avut portbagajul si aripile spate pline de adancituri si la sfarsit nu aveam nici o urma. Tot ce am spus este experienta personala si urmarea unor discutii destul de indelungate in timpul operatiei. Atunci am aflat si vazut cam ce se poate si ce nu se poate rezolva. Nici la mine nu s-a rezolvat o adancitura produsa cu ceva cos de hypermarket unde voseaua era lezata adanc, exista riscul de a se desprinde vopseaua. In principiu se rezolva adanciturile produse prin orice mijloace, fara sifonarea tablei sau fisurarea stratului de vopsea. De asemenea nu se pot rezolva adancituri ale unor straturi multiple de chit (acolo se si fisureaza de regula). Procedeul se bazeaza exclusiv pe elasticitatea normala a vopselei si pe maestria celui care face operatia (si trebuie ceva indemanare si experienta). La tabla de aluminiu apar probleme datorita elasticitatii scazute si a plasticitatii mari. Nici eu n-am crezut pana n-am vazut dar cele scrise aici nu reprezinta nici recomandare si nici reclama ! Daca alegeti aceasta procedura va asumati riscul nereusitei (partiale) datorita rezistentei scazute a vopselei sau a aderentei scazute insa in cazul meu, cel putin, relatia a fost cat se poate de corecta: mi s-a prezentat exact ce se poate si ce nu se poate rezolva. La urma urmei am vazut vopsea desprinsa cu jetul de spalatorie, daramite prin "tragere" care indreapta tabla. Avar_1.jpg ( Size: 199.53k ) Number of downloads: 1422 Avar_2.jpg ( Size: 145.87k ) Number of downloads: 1496 Avar_3.jpg ( Size: 184.56k ) Number of downloads: 1465 Am atasat 3 foto "before". "After" n-am facut dar nu cred ca este relevant, nu se vedea nici o urma, poti sa ma crezi pe cuvant. Eu am riscat deoarece ma ingrozea ideea de a incarca cu chit si revopsi practic 50% din masina. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe mobile.de si autoscout24.de puteti gasi multe masini cu preturi reduse considerabil datorita unor astfel de avarii(hagelschaden in germana sau ice stormed in engleza). Ma gandesc logic ca le-ar repara si le-ar vinde la pret normal daca s-ar rezolva asa de usor si ieftin! Si de nemti nu te poti plange ca nu au posibilitati in service-uri...
Cat te-a costat pe tine adi_ar operatia? This post has been edited by papa_mulo: 16 Sep 2008, 13:16 |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Eu n-am spus ca este ieftin !
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am dat un edit(in acelasi timp cu tine) in care te interbam cat te-a costat!
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
~ 1100 RON
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Ryk |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
adi_ar nu te gandi ca e mult, pt. ca daca te apucai sa o faci normal, cu chit si apoi revopsit tot acolo ieseai si mai aveai si chit in masina.
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Da, acelasi rationament m-a determinat sa rezolv in acest fel.
Am vrut doar sa relev ca nu este foarte ieftin desi procedura si tehnologia sunt foarte simple si operative, totul a durat 3-4 ore. Practic, vopsirea celor 4 elemente de caroserie implicate ma duceau la un pret mai mare, cateva zile de indisponibilitate masina, plus efectele secundare (murdarie, resturi, chit, gazari etc). Sunt convins ca unii vor spunea: "Aaaa, pentru cateva (~20) 'bump'-uri trase au luat 250 RON/ora ?!? .... sau 50 RON/adancitura!" ! Pe de alta parte, in situatia catorva adancituri dispersate pe toata masina (capota, aripa, prag, tavan ...) cred ca-i mai convenabil sa dai cateva zeci RON/adancitura decat sa revopsesti intreg elementul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma te cred...daca bump-ul nu e in zone dificile(gen muchii, colturi, curbe) pare logic sa se poata trage tabla inapoi cu un risc asumat! In cazul asta imi e clar ca alea din germania de care ziceam mai sus sunt facute "muci" cu zeci sau sute de bump-uri si necesita reparatie cu chit si revopsire(probabil le-a prins grindina cand erau parcate si au luat totul in plin)!
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mister |
![]()
Post
#13
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Firma din Galati: http://www.levabolli-gradine.com/romana/index.html
|
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
- 1,5 dci 100 CP
2006 Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 01:26 |