Ciudata Problema --Check Injection, Un sfat va rog
![]() ![]() ![]() |
Ciudata Problema --Check Injection, Un sfat va rog
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|||
PetruDez |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Da si tu un search si o sa veyi ca deja problema este discutata in topic dedicat.
Dar ca si mic hint la mine (benzinara) problema era de fapt si de drept de la pedala de acceleratie. Zii lu nenea ala de la service sa pun un CLIP pe masina. Adica tre sa stii sa il si folosesti. Ia zi ai frana de parcare electrica ori manuala? |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
Frână de parcare este manuală.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
de unde esti?poate ii vreun coleg cu ddt si te poate ajuta cu o diagnoza.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
Din Rm.Vâlcea si ar fi minunat daca sar putea
<span class='edit'>31 May 2017, 19:10:</span> Testare astazi DF 133 Senzor presiune a fost schimbat nou cand am schimbat si tubulatura impreuna cu egr nou DF 301 ? This post has been edited by spiru_bibi20: 31 May 2017, 19:29 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
verifica firele la mufa de la senzorul de pe tubulatura de admisie. Au prostul obicei sa se rupa langa mufa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
Maine deja am planificat la service acest lucru dar am gasit in spatele motorului ulei si mecanicul a spus ca ar putea fi epurtătorul .
Il va curata si verifica furtunele. Intrebare pompa de injectie ar putea fi o cauza ? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#8
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
nu ai ce sa cureti la epurator... are in el o membrana subtire de cauciuc si e rupta.. altu nou ~150 ron
|
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
Intrebare pompa de injectie ar putea fi o cauza ?
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
daca ar fi pompa de injectie porneste greu sau in accelerare se opreste din cauza ca nu baga destul debit de motorina. deci nu ii cazul tau. La tine ii ori o pierdere de presiune ori lipsa vacuum, ori trs defect ori capsula vacumatica de la turbo cu probleme sau geometria variabila cu probleme sauuu firele la senzorul de pe tubulatura de admisie....insa poti incerca sa cureti si debitmetru, eventual sa mergi cu mufa scoasa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
Bumbul |
![]()
Post
#11
|
![]() Am alt vapor acum ... Group: Members Posts: 378 Joined: 22 June 15 From: Constanta ![]() |
Intr-o zi minunată în timp ce conduceam masina cu pricina mi-a aparut in bord Check Injection si imediat masina nu mai trăgea deloc,......
ce inseamna nu mai tragea deloc ? eu am avut parte de o experienta , oarecum similara, adica nu mi se mai tura mai mult de 1500 rpm. Pe scurt , dupa fooarte multe cautari si zile in service (eu sunt din constanta , dar a trebuit sa fac toata treaba asta prin maramures - Baia Mare / Satu Mare) , au constatat ca un fir de la un senzor de temperatura era rupt si dadea in calculator temperatura apei la 999.99 grade celsius, iar motorul intra in regim de avarie/protectie -> nu se mai tura mai mult de 1500 rpm. Cauza: electrica. Spor. |
--------------------
Hyundai
i40
1.7 CRDi 136cp CVA
- CT28SBA
|
|
spiru_bibi20 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 1 August 15 ![]() |
In momentul in care nu mai trăgea deloc nu se accelera mai mult de 2000 rtm .
Masina este in service iar marti ii voi face un test de presiune si voi reveni pe forum cu detalii. In ceea ce priveste senzorul MAP firele sunt ok 4 Jun 2017, 19:34: Ca si piese se vor schimba in service vasul epurator, clapeta de accelerație de langa egr cu vacumul si senzorul MPA iar apoi facem testul de presiune. Toate astea le schimb pt ca era mult ulei pe langa This post has been edited by spiru_bibi20: 4 Jun 2017, 19:34 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 dci
2002
|
|
Ezo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 January 18 ![]() |
Salut.
După ce a apărut mesajul să verific injectoarele, m-am întîlnit cu un nene care mi-a diagnosticat mașina contra a 50 de lei (în 2018). Am văzut că problema e cu cei doi senzori, dar în realitate era unul și același senzor raportat în cele două erori. A, am uitat să spun că mesajul de mai sus apărea cînd acceleram puternic, cînd intra turbo. De atunci și pînă la oprirea motorului nu mai aveam turbo. La repornire, mesajul nu mai era pe ecran și turbo mergea bine dacă nu acceleram prea brusc. Mi s-a spus că acest senzor (piezoelectric, măsoară presiunea aerului) are rol de a proteja motorul la supraalimentare, cînd intră turbo în funcțiune. Din moment ce nu mai mergea bine, turbo îmi era dezactivat electronic și puteam merge, doar că la o putere mai mică a motorului. Așa că m-am apucat să caut pe internet cum arată senzorul, cam pe unde e, și am dat jos filtrul de aer și capacul motorului (Renault Espace IV, motor de 2.0l dCI, M9R). Senzorul era accesibil prin capotă, deci l-am dat jos așteptîndu-mă să văd o mufă scoasă sau cabluri rupte sau atingînd caroseria, cum spunea eroarea. Dar norocul meu a fost că furtunul care intra în senzor că fie crăpat, spart în mai multe locuri la mufă, din cauză că se freca cu plasticul dedesubtul lui. Asta deși are pereții foarte groși, crecă că minim 4 mm. Deci am tăiat cam 2 cm din furtun și l-am prins cu un alt colier de senzor și cam asta a fost tot. Drum bun. Attached thumbnail(s) IMG_20180131_150524.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 199 IMG_20180131_151003.jpg ( Size: 825.85k ) Number of downloads: 207 IMG_20180129_141913.jpg ( Size: 2.62mb ) Number of downloads: 196 |
--------------------
Renault
Espace IV
2011
|
|
roland |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Exprimarea nu e corecta, turbo nu intra, turbo functioneaza tot timpul, efectul este resimtit de la o anumita turatie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:04 |