Accidente, Cu Renault si nu numai, ale noastre sau ale altora
![]() ![]() ![]() |
Accidente, Cu Renault si nu numai, ale noastre sau ale altora
iulia_boris |
![]()
Post
#6511
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#6512
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.575 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 5 Nov 2016, 13:28) Ce conteaza banda? Cat timp ai vizibilitate la 30 metri, iar asfaltul e umed si inghetat n-ai voie sa ai mai mult de 80 nici pe banda 7. Si 80 e mult. Ca sa opresti de la 100 ai nevoie de 40 metri pe asfalt uscat, cu anvelope de vara. Terminati cu ideea asta idioata ca sunt de vina cei care merg legal pt ca le-au stat in cale celor care merg ilegal. Ce-ti place sa le intorci cum vrei tu.... Desigur, ai dreptate, ceata aia impune ca limta de viteza legala, 130, sa nu mai fie relevanta, normal ca scazi viteza in functie de vizibilitate, normal ca lasi distanta mai.mare fata de cel din fata (desi o lasi cat sa-l vezi, ca daca ai lasat prea mult si ti-a iesit din campul vizual iar nu e bine), normal ca nu iesi brusc si excesiv de incet de pe bretea..... Insa tot nu reusesc sa va inteleg cu o chestie. Nene, indiferent de ceata, ploaie, uragan, tsunami, sfarsitul lumii, apocalipsa, potopul.....furtuna de nisip....pana mea..... indiferent de viteza cu care consideri ca e safe sa mergi......cand banda 1 e libera, atunci MERGI DRACULUI PE EA! Evident nu ma refer la tine personal, ci la ideea generala. Pe banda 2, nu mergi decat cand depasesti un autovehicul mai lent decat tine, care merge pe banda 1. Dupa ce l-ai depasit si banda 1 s-a eliberat, intri inapoi pe ea, nu adormi pe banda 2 indiferent de viteza. Ceata deasa nu ar trebui sa faca exceptie de la asta. Desigur ca nu fugi tot cu 130 pe ceata doar pentru ca esti pe banda "de viteza", evident ca adaptezi viteza la conditii, insa cu atat mai mult este periculos sa ramai pe banda 2 cand mergi incet si vizibilitatea e scazuta. Ala din spate care vine ceva mai tare, poate nu neaparat 130, te va vedea tarziu, pentru ca e ceata...., si poate nu se asteapta sa dea de unul lent care doarme acolo....doar pentru ca merge el safe. Fiecare dintre noi avem praguri diferite de safe, in functie de varsta, de vedere, de reflexe, de luminile pe care le ai pe masina......etc, daca vrei sa fii mai safe decat ceilalti, fii safe pe banda 1, mergand extra "safe" pe banda 2 esti fix unsafe. Si probabil si idiot. This post has been edited by vallixx: 6 Nov 2016, 00:50 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
mars |
![]()
Post
#6513
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.309 Joined: 22 January 04 ![]() |
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Diac |
![]()
Post
#6514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Ma iertati dar autostrada unde banda 1 e goala nu prea am vazut. In secunda in care te-ai repliat ala din spate ii da talpa si tu trebuie sa te infigi in frana ca dai de ala din fata. Poti merge si cu 200 la ora ca se intampla la fel. Nu poti avea pretentia de a merge blana cand drumul e aglomerat sau cand e ceata etc
This post has been edited by Diac: 6 Nov 2016, 10:13 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
- HAN/AIZ/DIA
2005/2017 Influence/Tekna Alexandru.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#6515
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.575 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am zis cand banda 1 e libera, daca te-ai repliat si imediat trebuie sa franezi ca sa nu te infigi in cel din fata inseamna ca nu era chiar libera.
Cand mergi mai tare decat se merge pe banda 1 nu trebuie sa te repliezi de fiecare data cand e un loc intre altii 2, acolo te poti replia temporar daca vrei sa faci loc unuia care vine din spate si merge mai tare decat tine. In conditii de vizibilitate slaba, cum a fost asta cu ceata, mersul incet si in siguranta nu se face pe banda 2, pentru ca vine unul din spate care merge tot in siguranta doar ca are limita de siguranta mai sus decat a ta, te vede tarziu pentru ca se apropie de tine prea repede si se infige in tine. Restul ......se vor infige unul intr-altul. Exemplu: eu pe ceata merg safe cu 70 - 80 sa zic. Tie ti se pare ca e mai safe sa mergi cu 50. Perfect. Nu o faci insa pe banda 2, pt ca vin eu cu 80, care nu e o viteza nerezonabila si dau de tine mergend cu extra safe cu 50, si vitezele noastre fiind destul de diferite imi vei aparea brusc din ceata. Ori dau in tine ori reusesc sa franez si ala din spatele meu da in mine....dupa care efectul de carambol. Ce incerc sa spin e ca si mersul safe trebuie facut cu cap, ca daca nu il faci cu cap, mersul "safe" devine fix opusul. This post has been edited by vallixx: 6 Nov 2016, 11:08 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#6516
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Vine altu cu safe-ul reglat la 130 si intra in tine, distrugandu-ti logica si nu numai. Ce spui tu acolo, ca mergi safe cu 80 si nu ai timp sa il eviti pe adormitu cu 50, nu e safe, e la ghici.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
hepea |
![]()
Post
#6517
|
Membru autentic Group: Members Posts: 842 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
Spring
- .
2021
|
|
vallixx |
![]()
Post
#6518
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.575 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Cum ma asteptam de fapt.....a mers "safe" pe banda 2....
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#6519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
A mers safe pe dracu' sa.l ia..Instructorul penisului..
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#6520
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Mda...s-a gandit numai la singuranta lui, nu i-a trecut prin cap ca poate intra cineva in el, cineva care nu reactioneaza la fel in situatia data. Pe principiul, m-a lovit din spate, sunt nevinovat.
E neaparat nevoie de cursuri de conducere defensiva la scoala de soferi, poate si dupa obtinerea permisului, periodic, la 5 ani - o idee ar fi sa fie prezentate accidente si consecintele lor, tocmai pentru a constientiza cat de fragila este siguranta in care credem ca ne aflam. Cu toate ca o sa dispara placerea de a conduce, masinile autonome vor elimina accidentele, tocmai pentru ca elimina soferul, supus erorilor, orgoliului prostesc in trafic, comunica intre ele si iau decizii matematice. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
UXE |
![]()
Post
#6521
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau un sistem cu raze X pe fiecare masina.
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
mars |
![]()
Post
#6522
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.309 Joined: 22 January 04 ![]() |
El i-a dat a doua si a aprins avariile. Ce mai vreti? Pe banda a doua. El e convins ca n-a gresit si o sa doarma linistit. Ce conteaza ce se intampla in spate? Dar, daca i-ar fi rupt si lui gatul, sa stea toata viata in carucior, poate ca s-ar fi intrebat la un momemt dat daca nu era mai bine sa stea naibii pe banda unu.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#6523
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.268 Joined: 13 October 06 ![]() |
QUOTE Primul sofer care a fost implicat in accidentul de sambata, pe autostrada A2, un instructor auto care incerca sa ajunga la un parastas la Braila, spune ca se afla pe banda a doua a autostrazii si a redus viteza pana la 30 de kilometri pe ora atunci cand a vazut ca vizibilitatea este foarte slaba din cauza cetii Eh uite instructor fiind pentru manevra asta i-as da de la 7 ani in sus cu executare si l-as mediatiza pe toate posturile tv. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#6524
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
Asta e cretin rau de tot...cum sa reduci la 30 de km/h pe banda 2 a autostrazii...
Bine, omul e acoperit, a pus avariile... |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#6525
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.612 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
...tot ce s-a spus ma face sa repet: e stupid ca in Romania e interzis prin lege sa faci scoala de soferi pe autostrada. Bun, nu ar trebui sa fie obligatoriu, ca poate accesul nu e facil peste tot la un crampei de autostrada, insa macar ar trebui eliminata interdictia.
Asa s-ar invata si regulile intrarii/iesirii de pe autostrada, cum sa te deplasezi, cum se fac depasirile, de ce e importanta semnalizarea, cum sa te porti in situatii neprevazute, cum sa apreciezi dinamica deplasarii, etc. Tin minte ca discutasem pe celalalt forum cum se gestioneaza o pana: o faci pe loc, sau mergi cu roata facuta praf pana la urmatorul refugiu? Inspaimantator de multi ziceau ca pana se face pe loc, ca daca mergi cu cauciucul bulit, se strica bielete, bucsi, draci-laci. Da, sigur... Si dupa aia, daca te umfla unu' cu 130 km/h in timp ce tu dadeai la cric, desi aveai vesta si triunghiul era la 20 de pasi in spate (nu merge nimeni 100 pasi, ca e departe...), zice familia indurerata ca "n-a avut zile, bietul de el" ![]() Nu mai vorbim de faptul ca atunci cand se face ambuteiaj pe autostrada se umple si banda de urgenta cu jmeckeri sau, cum fusese cazul acu' cateva luni tot pe A2, unii intorc si circula pe contrasens iar atunci cand sunt opriti si intrebati, mint ca cica "asa ne-a zis Politia". Aici regulile-s simple: faci pana, tragi pe dreapta, pui vesta, dai drumul la avarii, iei triunghiul, 100 pasi in spate, sari balustrada si stai acolo pana cand vine platforma. This post has been edited by Bwwlan: 6 Nov 2016, 14:56 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
IancuMIC |
![]()
Post
#6526
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
Haustrum |
![]()
Post
#6527
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
In nici un caz asa. Stiu ca e usor sa judecam lucrurile dupa ce s-au petrecut, dar mi se pare ca a gresit, punandu-i pe ceilalti in pericol - e trist sa mori din cauza unui bou.
A redus f mult, neavand obstacol in fata, doar ceata. Trebuia ori sa devanseze masina de pe 1 si sa intre pe prima banda, ori sa reduca progresiv viteza, sa se lase devansat de cel de pe banda 1 si sa se bage si el cuminte in spatele lui. Nu franezi brusc si te doare-n cot de ce vine din spate. Plus ca ceata aia densa nu se materiializeaza asa spontan, vezi de la o distanta care sa-ti permita sa incetinesti ca urmeaza conditii rele. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
Diac |
![]()
Post
#6528
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Bwwulan, conform codului rutier din Ro, e legal sa schimbi roata pe banda de urgenta. E chiar si o intrebare din chestionar tema asta. Intradevar e nasol sa treaca tirul la un metru de tine si n-as vrea sa repet experienta.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
- HAN/AIZ/DIA
2005/2017 Influence/Tekna Alexandru.
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#6529
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
Cum adica a redus foarte mult?
Domnule, in asemenea situatii, prima masura e sa reduci viteza pana la limita evitarii oricarui eveniment, adica fix viteza care iti permite sa poti evita orice obstacol, dupa aceea te gandesti sa eliberezi banda, situatie care, fie vorba intre noi e destul de riscanta, date fiind conditiile de vizibiliotate redusa. Din nefericire, cel din spate, care a ignorat aceste conditii, nu a reusit sa opreasca in siguranta. De ce? Imi spune cineva? Referitor la ceata, as vrea sa te intreb de cate ori ai prins conditii de ceata pe A2? Pe aceasta autostrada, pur si simplu, apar "suluri de ceata" instant, localizate doar in zona de circulatie; in dreapta de multe ori vezi luminite la 2km. distanta, dar nu vezi la 30m. in fata ta. This post has been edited by IancuMIC: 6 Nov 2016, 15:46 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#6530
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.612 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
@Diac: cred ca trebuia sa fi precizat ca nu discutam despre legalitate ci despre oportunitate. Mie unuia mi-ar fi chilotii maro sa schimb singur o roata de pe partea stanga pe autostrada, stationat pe banda de urgenta. Chiar si ziua, chiar si cu vesta, chiar si cu triunghi. Nu stii cand unu scrie un sms sau cand se apleaca dupa bricheta pe care tocmai a scapat-o si te ia din plin.
Cred ca tine mai mult de instinctul de auto-conservare decat de prevederile (sau lacunele) unei legi. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#6531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
Pt ca acolo.s baltile renumite in pescuiala..D.aia de multe ori este ceata.Dar cum zice si colegu Haustrum ceata aia n.apare brusc,am circulat intr.o ceata identica exact p.acolo,si am vazut din timp ca se apropie zona nasoala fara vizibilitate ,imediat am trecut pe b 1 n.am asteptat sa nu mai fiu remarcata..Ideea este sa faci mutarea din timp sa preintampini dezastrul nu sa astepti punctul culminant..Daca te incapatanezi sa rulezi pe b2 pana in ultima clipa s.ar putea s.o faci lata.Da.te din drum mai devreme,asta.i cheia..Ala a tot depasit,devansat,franat rapid pana a facut un eveniment rutier grav..Pana la urma nu trebuie sa fii savant e chestie si de intuitie,instinct de supravietuire..Ala din spate,n.am de unde sti dar parca am vazut prea des scenariul asta,posibil ca dorea sa ruleze mai repede si mosu' Loganar facea pe inabordabilul pe b2..Nu stiu zic..Si al din spate fiind cu draci n.a mai apreciat ca vine ceata si mosu.i fwte o mare frana..Adevarul este ca io folosesc avariile si pe ploaie torentiala..
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#6532
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eram in facultate la Pitesti si asteptam un prieten cu un pachet de acasa...pe la 1 noaptea ma suna ca e in pana de benzina la vreo 15-20km de Pitesti.
Ma duc cu un prieten sa ii duc benzina, dar nu puteam ajunge chiar la el si am ales sa merg pe jos, spre masina lui cam 700 m-850 maxim, in bezna totala....nu as mai face asta in viata vietilor mele, asa frica ca atunci nu am mai tras demult!negru taciune afara, fara luna, fara lumini pe margini cu tiruri care zburau pe langa mine si eu alergam cu canistra in mana si ma gandeam ca daca ma atinge vreunul explodez instant! Nu am facut niciodata pana pe autostrada si nici nu as vrea, dar e o situatie foarte delicata si periculoasa, oricand un sofer cu peste 100 km/h sigur te poate lua in plin fara sa ai timp de reactie! |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#6533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
Da' n.ai luat si tu o lanterna?
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#6534
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Dupa cum zicea un baiet mai sus :nu a mai vazut, a redus si a aprins avariile. Gresit. Trebuia sa accelereze, eventual sa stinga si luminile, ca sa nu ii ia consumul de curent din acceleratie. Frana? No way man. Instructor de 2 lei, sa intri in ceata si sa reduci e sinucidere curata, nici macar atata lucru nu a invatat.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
UXE |
![]()
Post
#6535
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Voi cum ati fi facut in locul lui?
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#6536
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
Adevarul ca si A1 este belea pe intuneric..Macar A2 are paravanele alea contra orbirii dar pe A1 esti intr.una orbit..Daca este ceva pe sosea il zbori fara stres.
|
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#6537
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu cand vad masini oprite pe banda de urgenta, trec pe 2, idem cand vad pe cineva iesind din parcarile alea sau la intersectiile cu alte drumuri. Daca permite drumul, binenteles.
Legat de nenea ala, cateva lucruri nu computeaza in mintea mea: - zicea ca a vazut pe panouri limita 65? Pe autostrada nu era minim legal 80? - zicea ca a trecut in (treapta) 4, dupa care in 3 si n-am inteles daca si in 2. poate par tendentios, dar oare nu a calcat frana? Bine, zicea ca a pus avarii si avea ceata aprinsa. - daca s-a lovit de palc de ceata, inseamna ca venea dintr-o zona cu vizibilitate, deci inainte sa intre in ea, ar fi putut vedea ca ii vine cineva din spate; din ce zicea nu erau diiferente de viteza asa mari intre el si cel care l-a lovit din spate; - daca s-a lovit de palc de ceata, de nu a terminat devansarea si sa se replieze pe banda 1? Sau de ce a inceput manevra cu totul? Ca de altfel el se bate cu caramida in piept ca nu merge pe banda 2 cu viteza redusa. - n-am inteles de ce cel care a lovit din spate a ramas pe banda 2. Asa tare a lovit masina, incat nu a putut sa se mai deplaseze? Posibil sa imi fi scapat multe din raspunsuri, doar incerc sa imi explic, nu cred ca stiu toate aspectele. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
iulia_boris |
![]()
Post
#6538
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
QUOTE(UXE @ 6 Nov 2016, 16:13) Io tocmai spusei.A2 este circulata de mine f des in timpul cald..Am vazut fenomene d.astea destul de des in zona aia.Acum sa fim seriosi ca accidente vor mai fi. 6 Nov 2016, 16:22: Corect.Si io trec pe b2 daca vine careva dintr.o benzinarie,popas..Si tre' sa recunosc ca atunci cand trebuie sa intru pe autostrada nu astept musai sa se termine banda de accelerare si.i dau blana cand am liber fara a jena p.ala de pe b1.Daca se poate daca nu astept si nu ma bag ca proasta . This post has been edited by iulia_boris: 6 Nov 2016, 16:22 |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
Haustrum |
![]()
Post
#6539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 10 July 12 ![]() |
QUOTE(IancuMIC @ 6 Nov 2016, 15:45) Cum adica a redus foarte mult? Domnule, in asemenea situatii, prima masura e sa reduci viteza pana la limita evitarii oricarui eveniment, adica fix viteza care iti permite sa poti evita orice obstacol, dupa aceea te gandesti sa eliberezi banda, situatie care, fie vorba intre noi e destul de riscanta, date fiind conditiile de vizibiliotate redusa. Din nefericire, cel din spate, care a ignorat aceste conditii, nu a reusit sa opreasca in siguranta. De ce? Imi spune cineva? Gresit. A judecat situatia fara sa se gandeasca ca cei din spate poate nu interpreteaza lucrurile la fel. Rezultatul il stim cu totii. Nu zice nimeni sa nu incetinesti, dar 30 de km/h brusc pe banda 2, autostrada, vizibilitate redusa, sunt sinonime cu dezastrul. |
--------------------
Renault
Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci
2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
|
|
IancuMIC |
![]()
Post
#6540
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 4 December 11 From: Galati ![]() |
E un concurs nefavorabil de imprejurari, dar eu nu l-as cataloga ca fiind unicul responsabil, asa cum se sustine.
Da, daca situatia impune, reduci pana la stationare pe banda 2 (blocaj, accident, etc); tu ala din spate ce faci, cand intri intr-o asemenea zona? Nu trebuie sa ai in vedere si o asemenea ipoteza? Cazul de fata. De ce unii au putut evita coliziunea, fiind loviti doar in spate, iar altii nu, intrand in plin in cel din fata? De ce unii au putut iar altii nu? This post has been edited by IancuMIC: 6 Nov 2016, 16:54 |
--------------------
DACIA
Logan
2008,Prestige 1.6/16v Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd September 2025 - 13:39 |