Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

416 Pages « < 216 217 218 219 220 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Accidente, Cu Renault si nu numai, ale noastre sau ale altora

iulia_boris
post 5 Nov 2016, 22:03
Post #6511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




QUOTE(Bicicleta galbena @ 5 Nov 2016, 19:17)
Soferii care asteapta sa fie "informati" si "avertizati" de autoritati asupra cetei prin care chiar ei circula, sa se mai duca in plm.
*


Ai si tu dreptate.


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Nov 2016, 00:48
Post #6512


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.575
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(papa_mulo @ 5 Nov 2016, 13:28)
Ce conteaza banda? Cat timp ai vizibilitate la 30 metri, iar asfaltul e umed si inghetat n-ai voie sa ai mai mult de 80 nici pe banda 7. Si 80 e mult. Ca sa opresti de la 100 ai nevoie de 40 metri pe asfalt uscat, cu anvelope de vara. Terminati cu ideea asta idioata ca sunt de vina cei care merg legal pt ca le-au stat in cale celor care merg ilegal.
*


Ce-ti place sa le intorci cum vrei tu....

Desigur, ai dreptate, ceata aia impune ca limta de viteza legala, 130, sa nu mai fie relevanta, normal ca scazi viteza in functie de vizibilitate, normal ca lasi distanta mai.mare fata de cel din fata (desi o lasi cat sa-l vezi, ca daca ai lasat prea mult si ti-a iesit din campul vizual iar nu e bine), normal ca nu iesi brusc si excesiv de incet de pe bretea.....

Insa tot nu reusesc sa va inteleg cu o chestie.
Nene, indiferent de ceata, ploaie, uragan, tsunami, sfarsitul lumii, apocalipsa, potopul.....furtuna de nisip....pana mea..... indiferent de viteza cu care consideri ca e safe sa mergi......cand banda 1 e libera, atunci MERGI DRACULUI PE EA! Evident nu ma refer la tine personal, ci la ideea generala.

Pe banda 2, nu mergi decat cand depasesti un autovehicul mai lent decat tine, care merge pe banda 1. Dupa ce l-ai depasit si banda 1 s-a eliberat, intri inapoi pe ea, nu adormi pe banda 2 indiferent de viteza.

Ceata deasa nu ar trebui sa faca exceptie de la asta. Desigur ca nu fugi tot cu 130 pe ceata doar pentru ca esti pe banda "de viteza", evident ca adaptezi viteza la conditii, insa cu atat mai mult este periculos sa ramai pe banda 2 cand mergi incet si vizibilitatea e scazuta. Ala din spate care vine ceva mai tare, poate nu neaparat 130, te va vedea tarziu, pentru ca e ceata...., si poate nu se asteapta sa dea de unul lent care doarme acolo....doar pentru ca merge el safe.
Fiecare dintre noi avem praguri diferite de safe, in functie de varsta, de vedere, de reflexe, de luminile pe care le ai pe masina......etc, daca vrei sa fii mai safe decat ceilalti, fii safe pe banda 1, mergand extra "safe" pe banda 2 esti fix unsafe. Si probabil si idiot.

This post has been edited by vallixx: 6 Nov 2016, 00:50


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 6 Nov 2016, 03:25
Post #6513


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.309
Joined: 22 January 04




wub.gif


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 6 Nov 2016, 10:09
Post #6514


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Ma iertati dar autostrada unde banda 1 e goala nu prea am vazut. In secunda in care te-ai repliat ala din spate ii da talpa si tu trebuie sa te infigi in frana ca dai de ala din fata. Poti merge si cu 200 la ora ca se intampla la fel. Nu poti avea pretentia de a merge blana cand drumul e aglomerat sau cand e ceata etc

This post has been edited by Diac: 6 Nov 2016, 10:13


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Nov 2016, 11:03
Post #6515


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.575
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Am zis cand banda 1 e libera, daca te-ai repliat si imediat trebuie sa franezi ca sa nu te infigi in cel din fata inseamna ca nu era chiar libera.
Cand mergi mai tare decat se merge pe banda 1 nu trebuie sa te repliezi de fiecare data cand e un loc intre altii 2, acolo te poti replia temporar daca vrei sa faci loc unuia care vine din spate si merge mai tare decat tine.

In conditii de vizibilitate slaba, cum a fost asta cu ceata, mersul incet si in siguranta nu se face pe banda 2, pentru ca vine unul din spate care merge tot in siguranta doar ca are limita de siguranta mai sus decat a ta, te vede tarziu pentru ca se apropie de tine prea repede si se infige in tine. Restul ......se vor infige unul intr-altul.

Exemplu: eu pe ceata merg safe cu 70 - 80 sa zic. Tie ti se pare ca e mai safe sa mergi cu 50. Perfect. Nu o faci insa pe banda 2, pt ca vin eu cu 80, care nu e o viteza nerezonabila si dau de tine mergend cu extra safe cu 50, si vitezele noastre fiind destul de diferite imi vei aparea brusc din ceata. Ori dau in tine ori reusesc sa franez si ala din spatele meu da in mine....dupa care efectul de carambol.

Ce incerc sa spin e ca si mersul safe trebuie facut cu cap, ca daca nu il faci cu cap, mersul "safe" devine fix opusul.

This post has been edited by vallixx: 6 Nov 2016, 11:08


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 6 Nov 2016, 11:44
Post #6516


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Vine altu cu safe-ul reglat la 130 si intra in tine, distrugandu-ti logica si nu numai. Ce spui tu acolo, ca mergi safe cu 80 si nu ai timp sa il eviti pe adormitu cu 50, nu e safe, e la ghici.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hepea
post 6 Nov 2016, 12:13
Post #6517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 842
Joined: 8 June 10
From: Bucuresti






--------------------
ex Dacia Spring - . 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 6 Nov 2016, 13:55
Post #6518


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.575
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Cum ma asteptam de fapt.....a mers "safe" pe banda 2....


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 6 Nov 2016, 14:23
Post #6519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




A mers safe pe dracu' sa.l ia..Instructorul penisului..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Haustrum
post 6 Nov 2016, 14:29
Post #6520


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 10 July 12




Mda...s-a gandit numai la singuranta lui, nu i-a trecut prin cap ca poate intra cineva in el, cineva care nu reactioneaza la fel in situatia data. Pe principiul, m-a lovit din spate, sunt nevinovat.
E neaparat nevoie de cursuri de conducere defensiva la scoala de soferi, poate si dupa obtinerea permisului, periodic, la 5 ani - o idee ar fi sa fie prezentate accidente si consecintele lor, tocmai pentru a constientiza cat de fragila este siguranta in care credem ca ne aflam.

Cu toate ca o sa dispara placerea de a conduce, masinile autonome vor elimina accidentele, tocmai pentru ca elimina soferul, supus erorilor, orgoliului prostesc in trafic, comunica intre ele si iau decizii matematice.


--------------------
Renault Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci 2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 6 Nov 2016, 14:33
Post #6521


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Sau un sistem cu raze X pe fiecare masina.


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 6 Nov 2016, 14:41
Post #6522


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.309
Joined: 22 January 04




El i-a dat a doua si a aprins avariile. Ce mai vreti? Pe banda a doua. El e convins ca n-a gresit si o sa doarma linistit. Ce conteaza ce se intampla in spate? Dar, daca i-ar fi rupt si lui gatul, sa stea toata viata in carucior, poate ca s-ar fi intrebat la un momemt dat daca nu era mai bine sa stea naibii pe banda unu.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 6 Nov 2016, 14:46
Post #6523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.268
Joined: 13 October 06




QUOTE
Primul sofer care a fost implicat in accidentul de sambata, pe autostrada A2, un instructor auto care incerca sa ajunga la un parastas la Braila, spune ca se afla pe banda a doua a autostrazii si a redus viteza pana la 30 de kilometri pe ora atunci cand a vazut ca vizibilitatea este foarte slaba din cauza cetii


Eh uite instructor fiind pentru manevra asta i-as da de la 7 ani in sus cu executare si l-as mediatiza pe toate posturile tv.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Haustrum
post 6 Nov 2016, 14:48
Post #6524


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 10 July 12




Asta e cretin rau de tot...cum sa reduci la 30 de km/h pe banda 2 a autostrazii...
Bine, omul e acoperit, a pus avariile...


--------------------
Renault Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci 2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 6 Nov 2016, 14:50
Post #6525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.612
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




...tot ce s-a spus ma face sa repet: e stupid ca in Romania e interzis prin lege sa faci scoala de soferi pe autostrada. Bun, nu ar trebui sa fie obligatoriu, ca poate accesul nu e facil peste tot la un crampei de autostrada, insa macar ar trebui eliminata interdictia.
Asa s-ar invata si regulile intrarii/iesirii de pe autostrada, cum sa te deplasezi, cum se fac depasirile, de ce e importanta semnalizarea, cum sa te porti in situatii neprevazute, cum sa apreciezi dinamica deplasarii, etc.

Tin minte ca discutasem pe celalalt forum cum se gestioneaza o pana: o faci pe loc, sau mergi cu roata facuta praf pana la urmatorul refugiu? Inspaimantator de multi ziceau ca pana se face pe loc, ca daca mergi cu cauciucul bulit, se strica bielete, bucsi, draci-laci.
Da, sigur... Si dupa aia, daca te umfla unu' cu 130 km/h in timp ce tu dadeai la cric, desi aveai vesta si triunghiul era la 20 de pasi in spate (nu merge nimeni 100 pasi, ca e departe...), zice familia indurerata ca "n-a avut zile, bietul de el" dry.gif

Nu mai vorbim de faptul ca atunci cand se face ambuteiaj pe autostrada se umple si banda de urgenta cu jmeckeri sau, cum fusese cazul acu' cateva luni tot pe A2, unii intorc si circula pe contrasens iar atunci cand sunt opriti si intrebati, mint ca cica "asa ne-a zis Politia".

Aici regulile-s simple: faci pana, tragi pe dreapta, pui vesta, dai drumul la avarii, iei triunghiul, 100 pasi in spate, sari balustrada si stai acolo pana cand vine platforma.

This post has been edited by Bwwlan: 6 Nov 2016, 14:56


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 6 Nov 2016, 15:12
Post #6526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




QUOTE(Haustrum @ 6 Nov 2016, 15:48)
Asta e cretin rau de tot...cum sa reduci la 30 de km/h pe banda 2 a autostrazii...
Bine, omul e acoperit, a pus avariile...
*


Cum ar fi trebuit sa procedeze, in situatia data?


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Haustrum
post 6 Nov 2016, 15:30
Post #6527


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 10 July 12




In nici un caz asa. Stiu ca e usor sa judecam lucrurile dupa ce s-au petrecut, dar mi se pare ca a gresit, punandu-i pe ceilalti in pericol - e trist sa mori din cauza unui bou.
A redus f mult, neavand obstacol in fata, doar ceata. Trebuia ori sa devanseze masina de pe 1 si sa intre pe prima banda, ori sa reduca progresiv viteza, sa se lase devansat de cel de pe banda 1 si sa se bage si el cuminte in spatele lui.
Nu franezi brusc si te doare-n cot de ce vine din spate. Plus ca ceata aia densa nu se materiializeaza asa spontan, vezi de la o distanta care sa-ti permita sa incetinesti ca urmeaza conditii rele.


--------------------
Renault Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci 2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 6 Nov 2016, 15:34
Post #6528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




Bwwulan, conform codului rutier din Ro, e legal sa schimbi roata pe banda de urgenta. E chiar si o intrebare din chestionar tema asta. Intradevar e nasol sa treaca tirul la un metru de tine si n-as vrea sa repet experienta.


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 6 Nov 2016, 15:45
Post #6529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




Cum adica a redus foarte mult?
Domnule, in asemenea situatii, prima masura e sa reduci viteza pana la limita evitarii oricarui eveniment, adica fix viteza care iti permite sa poti evita orice obstacol, dupa aceea te gandesti sa eliberezi banda, situatie care, fie vorba intre noi e destul de riscanta, date fiind conditiile de vizibiliotate redusa.
Din nefericire, cel din spate, care a ignorat aceste conditii, nu a reusit sa opreasca in siguranta. De ce? Imi spune cineva?
Referitor la ceata, as vrea sa te intreb de cate ori ai prins conditii de ceata pe A2?
Pe aceasta autostrada, pur si simplu, apar "suluri de ceata" instant, localizate doar in zona de circulatie; in dreapta de multe ori vezi luminite la 2km. distanta, dar nu vezi la 30m. in fata ta.

This post has been edited by IancuMIC: 6 Nov 2016, 15:46


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 6 Nov 2016, 15:52
Post #6530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.612
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




@Diac: cred ca trebuia sa fi precizat ca nu discutam despre legalitate ci despre oportunitate. Mie unuia mi-ar fi chilotii maro sa schimb singur o roata de pe partea stanga pe autostrada, stationat pe banda de urgenta. Chiar si ziua, chiar si cu vesta, chiar si cu triunghi. Nu stii cand unu scrie un sms sau cand se apleaca dupa bricheta pe care tocmai a scapat-o si te ia din plin.

Cred ca tine mai mult de instinctul de auto-conservare decat de prevederile (sau lacunele) unei legi.


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 6 Nov 2016, 16:01
Post #6531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




Pt ca acolo.s baltile renumite in pescuiala..D.aia de multe ori este ceata.Dar cum zice si colegu Haustrum ceata aia n.apare brusc,am circulat intr.o ceata identica exact p.acolo,si am vazut din timp ca se apropie zona nasoala fara vizibilitate ,imediat am trecut pe b 1 n.am asteptat sa nu mai fiu remarcata..Ideea este sa faci mutarea din timp sa preintampini dezastrul nu sa astepti punctul culminant..Daca te incapatanezi sa rulezi pe b2 pana in ultima clipa s.ar putea s.o faci lata.Da.te din drum mai devreme,asta.i cheia..Ala a tot depasit,devansat,franat rapid pana a facut un eveniment rutier grav..Pana la urma nu trebuie sa fii savant e chestie si de intuitie,instinct de supravietuire..Ala din spate,n.am de unde sti dar parca am vazut prea des scenariul asta,posibil ca dorea sa ruleze mai repede si mosu' Loganar facea pe inabordabilul pe b2..Nu stiu zic..Si al din spate fiind cu draci n.a mai apreciat ca vine ceata si mosu.i fwte o mare frana..Adevarul este ca io folosesc avariile si pe ploaie torentiala..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 6 Nov 2016, 16:02
Post #6532


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Eram in facultate la Pitesti si asteptam un prieten cu un pachet de acasa...pe la 1 noaptea ma suna ca e in pana de benzina la vreo 15-20km de Pitesti.
Ma duc cu un prieten sa ii duc benzina, dar nu puteam ajunge chiar la el si am ales sa merg pe jos, spre masina lui cam 700 m-850 maxim, in bezna totala....nu as mai face asta in viata vietilor mele, asa frica ca atunci nu am mai tras demult!negru taciune afara, fara luna, fara lumini pe margini cu tiruri care zburau pe langa mine si eu alergam cu canistra in mana si ma gandeam ca daca ma atinge vreunul explodez instant!
Nu am facut niciodata pana pe autostrada si nici nu as vrea, dar e o situatie foarte delicata si periculoasa, oricand un sofer cu peste 100 km/h sigur te poate lua in plin fara sa ai timp de reactie!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 6 Nov 2016, 16:08
Post #6533


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




Da' n.ai luat si tu o lanterna?


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 6 Nov 2016, 16:11
Post #6534


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Dupa cum zicea un baiet mai sus :nu a mai vazut, a redus si a aprins avariile. Gresit. Trebuia sa accelereze, eventual sa stinga si luminile, ca sa nu ii ia consumul de curent din acceleratie. Frana? No way man. Instructor de 2 lei, sa intri in ceata si sa reduci e sinucidere curata, nici macar atata lucru nu a invatat.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 6 Nov 2016, 16:13
Post #6535


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Voi cum ati fi facut in locul lui?


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 6 Nov 2016, 16:13
Post #6536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




Adevarul ca si A1 este belea pe intuneric..Macar A2 are paravanele alea contra orbirii dar pe A1 esti intr.una orbit..Daca este ceva pe sosea il zbori fara stres.


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 6 Nov 2016, 16:14
Post #6537


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu cand vad masini oprite pe banda de urgenta, trec pe 2, idem cand vad pe cineva iesind din parcarile alea sau la intersectiile cu alte drumuri. Daca permite drumul, binenteles.
Legat de nenea ala, cateva lucruri nu computeaza in mintea mea:
- zicea ca a vazut pe panouri limita 65? Pe autostrada nu era minim legal 80?
- zicea ca a trecut in (treapta) 4, dupa care in 3 si n-am inteles daca si in 2. poate par tendentios, dar oare nu a calcat frana? Bine, zicea ca a pus avarii si avea ceata aprinsa.
- daca s-a lovit de palc de ceata, inseamna ca venea dintr-o zona cu vizibilitate, deci inainte sa intre in ea, ar fi putut vedea ca ii vine cineva din spate; din ce zicea nu erau diiferente de viteza asa mari intre el si cel care l-a lovit din spate;
- daca s-a lovit de palc de ceata, de nu a terminat devansarea si sa se replieze pe banda 1? Sau de ce a inceput manevra cu totul? Ca de altfel el se bate cu caramida in piept ca nu merge pe banda 2 cu viteza redusa.
- n-am inteles de ce cel care a lovit din spate a ramas pe banda 2. Asa tare a lovit masina, incat nu a putut sa se mai deplaseze?
Posibil sa imi fi scapat multe din raspunsuri, doar incerc sa imi explic, nu cred ca stiu toate aspectele.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 6 Nov 2016, 16:17
Post #6538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




QUOTE(UXE @ 6 Nov 2016, 16:13)
Voi cum ati fi facut in locul lui?
*


Io tocmai spusei.A2 este circulata de mine f des in timpul cald..Am vazut fenomene d.astea destul de des in zona aia.Acum sa fim seriosi ca accidente vor mai fi.

6 Nov 2016, 16:22:
Corect.Si io trec pe b2 daca vine careva dintr.o benzinarie,popas..Si tre' sa recunosc ca atunci cand trebuie sa intru pe autostrada nu astept musai sa se termine banda de accelerare si.i dau blana cand am liber fara a jena p.ala de pe b1.Daca se poate daca nu astept si nu ma bag ca proasta .

This post has been edited by iulia_boris: 6 Nov 2016, 16:22


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Haustrum
post 6 Nov 2016, 16:24
Post #6539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 10 July 12




QUOTE(IancuMIC @ 6 Nov 2016, 15:45)
Cum adica a redus foarte mult?
Domnule, in asemenea situatii, prima masura e sa  reduci viteza pana la limita evitarii oricarui eveniment, adica fix viteza care iti permite sa poti evita orice obstacol, dupa aceea te gandesti sa eliberezi banda, situatie care, fie vorba intre noi e destul de riscanta, date fiind conditiile de vizibiliotate redusa.
Din nefericire, cel din spate, care a ignorat aceste conditii, nu a reusit sa opreasca in siguranta. De ce? Imi spune cineva?
*



Gresit.
A judecat situatia fara sa se gandeasca ca cei din spate poate nu interpreteaza lucrurile la fel. Rezultatul il stim cu totii.
Nu zice nimeni sa nu incetinesti, dar 30 de km/h brusc pe banda 2, autostrada, vizibilitate redusa, sunt sinonime cu dezastrul.


--------------------
Renault Clio 3/Clio 4/Megane 4 dci 2014/Pro1,2 75CP/2016/Intense 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IancuMIC
post 6 Nov 2016, 16:51
Post #6540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 4 December 11
From: Galati




E un concurs nefavorabil de imprejurari, dar eu nu l-as cataloga ca fiind unicul responsabil, asa cum se sustine.
Da, daca situatia impune, reduci pana la stationare pe banda 2 (blocaj, accident, etc); tu ala din spate ce faci, cand intri intr-o asemenea zona? Nu trebuie sa ai in vedere si o asemenea ipoteza?

Cazul de fata. De ce unii au putut evita coliziunea, fiind loviti doar in spate, iar altii nu, intrand in plin in cel din fata? De ce unii au putut iar altii nu?

This post has been edited by IancuMIC: 6 Nov 2016, 16:54


--------------------
DACIA Logan 2008,Prestige 1.6/16v
Renault Megane 3 1,5 dCi Expression
Drumul cel mai scurt dintre doi oameni este zambetul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
416 Pages « < 216 217 218 219 220 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd September 2025 - 13:39
Dacia