Nu porneste! ajutati-ma, probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste! ajutati-ma, probleme la pornire
renaultlaguna1 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna1
2000
|
|||
GabySV |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Dar dpa ce dai drumu la ambreiaj masina da sa plece de pe loc?
Eu am patit anul trecut la -30grade, dupa ce am pornit am luat piciorul de pe ambreiaj si a murit motorul, dar a dat sa plece si de pe loc! Asta a fost din cauza uleiului din cutie care inghetase cred iar dupa schimbare nu am mai avut probleme! |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
Plopu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 December 10 ![]() |
poate nu se alimenteaza bine
This post has been edited by Plopu: 16 Dec 2010, 17:40 |
--------------------
Renault
Laguna
1996
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut! Tocmai am avut si eu problema asta de cateva zile acum de cand a venit figul si la sfatul mai multor membrii ai acestui forum am curatat senzorul de pe volanta inclusiv contactele din mufa si am schimbat si bujiile cu care mergeam de aproximativ 60000 km. Acum porneste mai usor. Mai este un factor care afecteaza pornirea: Uleiul din cutia de viteze sa fie unul de calitate superioara care sa nu se ingroase iarna. Inca un sfat la achizitia bujiilor: Bosch cu 4 electrozi, aproximativ 100 lei, dar diferenta este enorma fata de bujiile cu un singur electrod adica are un plus de putere la demaraje si consum mai mic de carburant
This post has been edited by catalin amza: 17 Dec 2010, 18:53 |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
- CJ-99-BUF
1999 Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#5
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
Buna seara tuturor!
De 3 ore ma chinui sa-mi pornesc laguna dar nici o sansa. Deci sa incep cu urmatorul lucru: Azi noapte am iesit afara sa-i dau o cheie si a pornit stas fara nici o problema pt ca langa baia mare au fost -16. Dimineata o pornesc nici o problema. Acum dupa amiaza am vrut sa ma duc de acasa si surprzie masina nu mai porneste. Acele de la turometru, kilometraj, rezervor, toate s-au dat peste cap cand incercam sa dau cheie si numa nu a luat-o. Am pus redresorul pe baterie, nimic, am luat masina bunicului o nubira si am pus cabluri si parca a vrut sa o ia dar tot nimic. Acum am luat redresorul de pe ea tot si nu am mai incercat sa o pornesc dar de curiozitate am pornit farurile si surprize dintr-o data au slabit la fel si lumina de la bord. Intrebarea e urmatoare: A mea e laguna 1 ph 2 , 1998, 1.9 DTI. Exista posibilitatea sa se fii descarcat bateria asa de repede? Va rog sa ma sfatuiti si pe mine ce as mai putea verifica, poate exista ceva dop pe undeva sau cum se aeriseste DTI? asta m-ar interesa.java script:emoticon(':(') Va multumesc in speranta ca ma puteti ajuta cu niste idei, pareri orice e binevenit. respect. |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
fabyan |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 586 Joined: 18 September 08 From: Brad/HD ![]() |
Incearca cu alta baterie, cand se dau acele peste cap inseamna ca e descarcata bateria
|
--------------------
Renault,
laguna 1 / laguna 3
- HD 07 TZG
1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#7
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(fabyan @ 19 Dec 2010, 00:08) Stiu ca nu e topicul potrivit dar daca tot tine de pornire si baterie intreb: Pentru un 1.9 dti ce baterie trebuie? Ce amperaj si ce marca recomandati? Are ceva daca pui un amperaj mai mare? Multumesc si astept pareri. |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La diesel bateria trebuie sa fie puternica(undeva la min.70Amh ).
Cu cat are mai mult amperaj cu atat mai bine porneste. Limita este spatiul unde se pune bateria,in rest poti pune si mai mare. Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
pentru alexandru_bot!
verifica contactele la baterie poate nu face contact la borne Nu ai fost destul de explicit: cum adica nu porneste? Se invarte motorul si nu porneste sau nici nu are putere de invartire? Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou. In cazul tau s-ar putea sa ai probleme cu motorina. Ori ai dop de gheata format din cauza condensului in rezervor ori motorina nu e buna, sau poate din cauza frigului si-a schimbat proprietatile.De unde alimentezi Eu recomand OMV calitate foarte buna. Vezi ca sunt ceva aditivi pr carei pui in motorina si care-i imbunatatesc proprietatile. Bafta! si revino dupa ce ai pornit-o This post has been edited by catalin amza: 19 Dec 2010, 10:35 |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
- CJ-99-BUF
1999 Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#10
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(catalin amza @ 19 Dec 2010, 10:30) pentru alexandru_bot! verifica contactele la baterie poate nu face contact la borne Nu ai fost destul de explicit: cum adica nu porneste? Se invarte motorul si nu porneste sau nici nu are putere de invartire? Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou. In cazul tau s-ar putea sa ai probleme cu motorina. Ori ai dop de gheata format din cauza condensului in rezervor ori motorina nu e buna, sau poate din cauza frigului si-a schimbat proprietatile.De unde alimentezi Eu recomand OMV calitate foarte buna. Vezi ca sunt ceva aditivi pr carei pui in motorina si care-i imbunatatesc proprietatile. Bafta! si revino dupa ce ai pornit-o O sa mai incerc acum dimineata pentru ca am lasat toata noaptea redresorul pe ea. Invarte putin dar dupa aceea se dau acele acele de la bord peste cap. Nu vreau sa fortez ca cine stie ce surprize mai am dupa aceea. Am incercat de 3, 4 ori si nu a aparut nimic. Motorin ultima data am bagat de la LUKOIL. Si tot timpul am bagat de acolo. Sincer cu omv am patit-o odata. Rog a nu se lua sub forme de reclama. Dar totusi o sa mai incerc astazi. O sa anunt in caz ca am reusit ceva. Numa' bine! |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
fabyan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 586 Joined: 18 September 08 From: Brad/HD ![]() |
QUOTE(catalin amza @ 19 Dec 2010, 10:30) Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou. Tin sa te contrazic: daca e diesel mai vechi asta nu inseamna ca iti face probleme iarna, sincer al meu nu mi-a facut probleme nici intr-o iarna oricat a fost de frig. Si zilele trecute cand a fost -18 grade a pornit la sfert de cheie |
--------------------
Renault,
laguna 1 / laguna 3
- HD 07 TZG
1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#12
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(fabyan @ 19 Dec 2010, 14:28) Tin sa te contrazic: daca e diesel mai vechi asta nu inseamna ca iti face probleme iarna, sincer al meu nu mi-a facut probleme nici intr-o iarna oricat a fost de frig. Si zilele trecute cand a fost -18 grade a pornit la sfert de cheie Salutare tuturor! Am reusit sa pornesc masinuta. Sincer eu o tin afara si mi-a pornit la sfert de cheie n-am avut probleme cu ea pana seara trecuta. Am schimbat toate filtrele anual nu am avut probleme deloc deloc cu ea. Am legat-o de alta baterie plina plus ca am legat-o la nubira lu bunicu si am reusit sa o pornesc. A fost din baterie. Masina e veche intr-adevar dar nu mi-a facut probleme pana acum..... Deci ar trebui totusi sa ma gandesc incet la alta baterie... Multumesc tuturor celora care mi-au dat idei. Numa' bine! |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
andriess |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 December 10 ![]() |
Salve,
Aceasta problema o am si eu. De cand s-a facut frig, foarte frig in Bucuresti, dimineata reusesc sa pornesc masina dupa foarte multe incercari. prima data s-a intamplat acum vreo 4 zile, a pornit dupa a 3 a chie, am crezut caeste de la frig si nu am bagat problema in seama.A2 a zi am schimbat si antigelul iar ziua urmatoare s-a intamplat acelasi lucru( numai ca acum nu a mai pornit decat dupa vreo 10 chei). Am intrebat in stanga si in dreapta si multi spuneau de baterie, am fost sa verific bateria si am schimbat-o( asta sambata si am mers cu ea toata ziua fara sa mai am probleme). Am creut ca s-a rezolvat dar, astazi de dimineata s-a intamplat acelasi lucru...dupa foarte multe chei a pornit...acum chiar nu stiu ce sa ii mai fac...fiecare spune cate ceva dar nu as vrea sa o duc la un service care sa nu stie ce sa imi spuna( cum am mai auzit)...Normal ca nu vreau nici sa o stric mai rau. Vad ca se intampla dimineata...Poate ca este si frigul de vina dar nu as vrea sa o las asa...Poate cineva sa imi spuna daca i s-a intamplat acelasi lucru si ce a facut? |
--------------------
Renault
Laguna I
- B-xx-www
2000 cm2:1783 putere:88kW
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
fabyan
Doar mi-am spus parerea mea, sfatuind omul insa sa nu tina de ea. Dar ca tot veni vorba, un benzinar uzat porneste usor deoarece lipsa compresiei datorata uzurii nu afecteaza decat doar performantele de functionare ale motorului pe cand un diesel uzat are probleme foarte mari la pornire din cauza lipsei compresiei datorata uzurii. Nu esti de acord cu mine? |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
- CJ-99-BUF
1999 Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
asfaltuscat |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 8 May 10 From: Cluj Napoca ![]() |
Cand se dau acele peste cap bateria este descarcata. Atentie, daca luati bornele de la baterie jos si aveti casetofonul original, cand le puneti inapoi o sa va ceara codul.
|
--------------------
Renault
Laguna
- CJ 27 BGM
1.6 16V 107cp 1999/RXE
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#16
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(asfaltuscat @ 19 Dec 2010, 21:21) Cand se dau acele peste cap bateria este descarcata. Atentie, daca luati bornele de la baterie jos si aveti casetofonul original, cand le puneti inapoi o sa va ceara codul. Salutare! Deci am avut cassul original dar acum l-am schimbat cu un panasonic. Si acum sincer am reglat tot bas, tot si nu mai merge asa cum a mers inainte deloc. Nush ce poate fii problema la el....poate imi da cineva o parere. Cat despre baterie,,, acum dimineata am pornit fara probleme nu chiar la sfert de cheie dar a pornit. Ce ii drept am lasat redresorul pe ea toata noaptea. Eu fac naveta cu masina si nu vreau sa fiu in pana mai ales ca acum au fost -18 langa baia Mare:D Stima tuturor! |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#17
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(alexandru_bot @ 20 Dec 2010, 06:31) Salutare! Deci am avut cassul original dar acum l-am schimbat cu un panasonic. Si acum sincer am reglat tot bas, tot si nu mai merge asa cum a mers inainte deloc. Nush ce poate fii problema la el....poate imi da cineva o parere. Cat despre baterie,,, acum dimineata am pornit fara probleme nu chiar la sfert de cheie dar a pornit. Ce ii drept am lasat redresorul pe ea toata noaptea. Eu fac naveta cu masina si nu vreau sa fiu in pana mai ales ca acum au fost -18 langa baia Mare:D Stima tuturor! Deci revin cu o problema. Dupa ce am repornit laguna mea, astazi dimineata am constatat ca, consumul acesteia a crescut.... Intrebarea e urmatoarea: Puteti sa-mi spuneti va rog frumos daca bateria este descarcata si aici ma refer la descarcatu care mi s-a intamplat noaptea aceea la -16... creste cumva consumul de motorina? Am observat ca motorina cam scade de cand am repornit-o de la alta masina..... Se poate sa fie asa sau din alta cauza? |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
catalin amza |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 December 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
salut alexandru_bot!
n-are a face bateria cu consumul de motorina fie e motorina proasta fie este prea frig afara, iar in aceste conditii ( mai ales daca nu se incalzeste motorul probabil tu circuland putin cu masina ) consumul de motorina creste |
--------------------
Renault
Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl
- CJ-99-BUF
1999 Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
|
|
doru2ro |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 22 September 10 ![]() |
Salut,
Referitor la baterie si la consumul de carburant vezi pct. 1.3.5.Tensiunea bateriei din link-ul urmator: http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/I...benzin81286.php Este despre injectia pe benzina, dar principiul cred ca este acelasi si la motorina, desi cred ca doar la relanti sau la turatii mici poate sa creasca consumul, o baterie descarcata sau consumatori mari sau un alternator defect poate sa determine calculatorul sa mareasca timpii de injectie sau turatia de relanti pt. a incerca sa asigure tensiunea ceruta, forta de rezistenta la invartire a alternatorului este direct proportionala cu consumul de curent. |
--------------------
Renault
Laguna I Concorde
1999 1.6 16v
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
salut,
pe linga baterie mai poate fii vorba si de bujii arse (in cazul dizel)...cand ati verificat ultima oara bujiile sa vedeti care e buna si care e arsa/moarta? ...in diminetile reci eu tin de 2 ori pe bujii si nu am avut probleme la prima pornire...baterie caranda de 80 ah....dar anul trecut am avut rombat de 66 ah. ...consumul este legat direct de temperaturile scazute...motorul nu apuca sa ajunga la temperatura optima de functionare din cauza aerului rece care trece prin radiatorul de racire al motorului..mai ales in cazul deplasarilor scurte.....incercati sa puneti niste cartoane in gurile de aerisire ale spoilerului fata si vedeti rezultatul...insa in acest caz sa fiti cu ochii pe ceasul de apa sa nu fiarba apa in motor din cauza obturarii gurilor de aerisire din bara... This post has been edited by Adi R5: 24 Dec 2010, 01:52 |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
alexandru_bot |
![]()
Post
#21
|
![]() Laguna lover Group: Members Posts: 516 Joined: 14 March 10 ![]() |
QUOTE(Adi R5 @ 24 Dec 2010, 01:47) salut, pe linga baterie mai poate fii vorba si de bujii arse (in cazul dizel)...cand ati verificat ultima oara bujiile sa vedeti care e buna si care e arsa/moarta? ...in diminetile reci eu tin de 2 ori pe bujii si nu am avut probleme la prima pornire...baterie caranda de 80 ah....dar anul trecut am avut rombat de 66 ah. ...consumul este legat direct de temperaturile scazute...motorul nu apuca sa ajunga la temperatura optima de functionare din cauza aerului rece care trece prin radiatorul de racire al motorului..mai ales in cazul deplasarilor scurte.....incercati sa puneti niste cartoane in gurile de aerisire ale spoilerului fata si vedeti rezultatul...insa in acest caz sa fiti cu ochii pe ceasul de apa sa nu fiarba apa in motor din cauza obturarii gurilor de aerisire din bara... In primul rand va multumesc tuturor pentru raspunsuri. Catalin_amza: Eu fac zilnic 80 km cu ea naveta....deci cred ca nu sunt drumuri scurte ![]() Adi R5: O sa verific si bujiile pentru ca sincer nu le-am verificat de multisor....si ma tem ca si ele imi fac farse deja.....Vad ca si tu ai diesel,,,,,,beru sunt bune? Sau ce firma imi recomanzi? stiu ca nu e topicul potrivit sa intreb asta.... Multumesc tuturor! |
--------------------
Renault
Laguna 1 Phase 2
- MM 38 HIA
1998/ motor 1.9 DTI "Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
|
|
TGB |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 January 11 ![]() |
QUOTE(andriess @ 19 Dec 2010, 19:46) Salve, Aceasta problema o am si eu. De cand s-a facut frig, foarte frig in Bucuresti, dimineata reusesc sa pornesc masina dupa foarte multe incercari. prima data s-a intamplat acum vreo 4 zile, a pornit dupa a 3 a chie, am crezut caeste de la frig si nu am bagat problema in seama.A2 a zi am schimbat si antigelul iar ziua urmatoare s-a intamplat acelasi lucru( numai ca acum nu a mai pornit decat dupa vreo 10 chei). Am intrebat in stanga si in dreapta si multi spuneau de baterie, am fost sa verific bateria si am schimbat-o( asta sambata si am mers cu ea toata ziua fara sa mai am probleme). Am creut ca s-a rezolvat dar, astazi de dimineata s-a intamplat acelasi lucru...dupa foarte multe chei a pornit...acum chiar nu stiu ce sa ii mai fac...fiecare spune cate ceva dar nu as vrea sa o duc la un service care sa nu stie ce sa imi spuna( cum am mai auzit)...Normal ca nu vreau nici sa o stric mai rau. Vad ca se intampla dimineata...Poate ca este si frigul de vina dar nu as vrea sa o las asa...Poate cineva sa imi spuna daca i s-a intamplat acelasi lucru si ce a facut? Salut, sunt nou pe acest forum si as vrea sa particip si eu la aceste discutii si chiar as putea da un sfat in ce priveste acest subiect. Am o Laguna 1, 1998. Toate bine si frumoase pina anul trecut in iarna cind au inceput problemele cu pornirea. Dupa multe cercetari facute am ajuns sa-i dau de capat. Deci, primul pas care trebuie sa-l faceti cind nu va porneste pe timp de iarna este sa va luati o lampa de gaz ( instalatii ) apoi sa va bagati sub masina si sa incalziti bine teava de esapament in dreptul puntii spate. Acolo teava face o traversare in forma de "U". Din cauza distantelor scurte pe timp de iarna se face condens pe teava si se aduna in portiunea aceea, face dop de gheata si nu mai poti porni masina, neavind unde sa se evacueze gazele. Acest fenomen eu l-am patit incepind pe la - 10grade. Dupa ce incalzesc bine teava si gheata se topeste porneste la prima cheie. Experimentul aceste este testat de multe ori de mine cind este asa frig, deci garantat aceasta este problema. O solutie ar fi sa gauresti teava in partea de jos, dind o gaura de vreo 4-5 mm pentru a se scurge apa, dar nu prea ma incinta ideea din cauza ca va pufai gaze pe acolo. In speranta ca v-am putut fii de folos va doresc numai bine. This post has been edited by TGB: 1 Jan 2011, 20:58 |
--------------------
renault
laguna
1998
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
alexandru_bot ,beru sunt ok,la acest capitol depinde de buzunarul fiecaruia ce vrea/poate sa puna. Eu am avut beru pe papuc de la 100.000 la aprox. 230.000 cind au murit toate 4 odata!!! ...oricum so intamplat cu 2 zile inainte de data cind era programata la revizia de 230.000km....am dat la automat si de 10 ori pina so reusesc so pornesc.(prima pornire,ca dupa aia nu mai aveam treaba cu ea toata ziua)..iar cind pornea scotea niste "tacanituri" din motor de zici ca era masina de gaurit cu percutie..si fum albastrui multttt.
La "leguma" din cite cunosc ,sunt echipate cu bujii incandescente cu timp scurt de incalzire...cca. 3-5 sec...ca si pret nu vreau sa te sperii,dar cred ca incep undeva de la 40 ron si pot atinge si 100 ron/buc. in functie de producator. Cind le cumperi/comanzi e bine ca vanzatorul sa se uite in talonul masinii tale pentru a putea indentifica corect codul motorului.(F9Q 710; F9Q 716; F9Q 717 in cazul dTi) |
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 01:18 |