Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Turatie... viteza...

Gargaritza
post 2 Apr 2007, 07:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 29 March 07




1. Este normal ca in viteza a 5a, la 3000 rotatii/min sa am doar 100 km/h. Masina are doar 600 km?

2. Am niste puncte de vopsea pe parbriz. Nu am idee cum au ajus acolo. As vrea sa le curat. Oare daca folosesc acetona sau dilunat afectez geamul (in vreun fel)?


--------------------
Renault Clio 3 1,4 Dinamique 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Antoniu Dragan
post 2 Apr 2007, 07:41
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




De fapt ai 95km/h, real.
Evident este normal, la 130km/h trebuie sa ai in jur de 4000 rot/ min

7,61
13,82
20,36
25,86
31,8

Sunt vitezele reale la 1000 rot/ min pentru 1,6, 16v
Pentru celelalte modele pe benzina sunt un pic mai mici dar nesemnificativ.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lukici
post 2 Apr 2007, 11:15
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 October 06




La fel ca si /gargaritza/ si eu am masina de putin timp (are doar 2500km).
Eu eram nedumerit de altceva: la o viteza de 90 -110 km/h nu am nevoie de mai mult de 2000-2500 rot/min si imi era teama sa nu mearga subturat, dar se pare ca nu trebuie sa imi fac griji. Gresesc?

Este un diesel de 80cp.

P.S. Cu geamul nu stiu ce sfat sa iti dau. Poate te ajuta cineva mai cu experienta....


--------------------
renault clio 3 - B 123504 2006 dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Antoniu Dragan
post 2 Apr 2007, 12:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




La diesel e altceva, nuse ajunge la turatiile de la benzina.

Cat despre geamul lui gargaritza, da cu diluant pentru vopsea, numai ca trebuie sa clatesti bine cu detergent ca sa iei grasimea ramasa. Foloseste niste detergent de vase si clateste apoi cu foarte multa apa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 3 Apr 2007, 13:05
Post #5


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Cu acetona,merge si pentru petele de bitum/smoala de pe caroserie pe timpul verii...Sfat:stergeti apoi cu o cirpa uscata si curata...


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dannyb
post 5 Apr 2007, 17:57
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 August 04




eu am 120kmh la 3250rpm, 130kmh la 3750rpm

1.6 16v BVA cu 4 trepte.

Deci nu e chiar asa rau pt viteza 4-a...


--------------------
Renault Clio III BVA 2006, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pauldpn
post 30 Oct 2007, 20:17
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 August 07




Cat este turatia maxima pentru un Clio 1.4 16v la care se poate merge cat de cat constant fara sa apara efecte secundare negative?
Se spune ca ar fi cam jumatate din turatia maxima de pe turometru ( in acest caz 3500ture) dar pentru a ajunge la viteza maxima data de constructor depasesti clar aceasta turatie.
La cat sa ma astept ca viteza maxima atunci pentru aceasta masina?


--------------------
Renault Clio 3 2007 Dynamique 1,4 16v 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
billabong
post 30 Oct 2007, 20:36
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 11 October 07




al meu motor de 1.4 16v are deja 130mii km si merge inca bine fara probleme.eu zic ca merg normal cu el:I-a si a II-a o schimb pe la 2500-2800 apoi pe la 3200-3400...deci destul de turat.La drum lung eu merg cu 130-140km/h nu mai mult din cauza ca smile.gif buzunarul. Asa am mers cu el dintotdeauna si nu vad ce probleme ar putea avea ,ca doar e motor de turatie.Asa ca nu va fie frica ca e turat...oricum lla 3750 are cuplul maxim deci cat timp esti intre 3000-4000rpm eu zic ca e ok


--------------------
Renault Clio II - 2003 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 30 Oct 2007, 21:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




stai fara grija, motorul tine fara probleme turatiile mari. la bicorp-ul anterior am avut motorul de 1,4 16v. cand am luat-o, acum 5 ani aproape, fiind mai pustan, si pot spune chiar putin inconstient, imi placea sa plec primul de la semafoare, sa alerg masina, sa o cam fortez. ideea este ca a facut saraca de multe ori autostrada soarelui pe la 5-6mii de turatii constant si motorul este impecabil si acum la 50mii km smile.gif


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford - xxxxx Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pauldpn
post 30 Oct 2007, 23:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 24 August 07




Saptamana trecuta am mers pe autostrada A2 si am cam alergat-o sa vad ce poate. Am mers pana la 160km/h dar aveam deja vreo 5000 ture. N-am trecut de 160 de teama turatiilor foarte mari dar "pedala" mai aveam.
Stiu ca e o masina de turatie dar trebuie sa aiba si ea o limita... wink.gif

In Bucuresti schimb vitezele intre 2000 si 3000 ture, in afara orasului, in depasiri, trec uneori si de 4000 - 4500 iar pana acum sunt foarte multumit de raspunsul masinii.

Singura nemultumire pe care o am este legata de treapta I de viteza unde, cu motorul rece, de abia pornit am impresia ca s-au trezit doar 2-3 caluti din "herghelia" pe care ar trebui sa o am. blush.gif


--------------------
Renault Clio 3 2007 Dynamique 1,4 16v 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 31 Oct 2007, 01:30
Post #11


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




La rece asa se intampla la orice masina. Poarta-te usor cu masinuta in primele 1-2 minute, da-i timp sa se trezeasca si o sa ii fie mult mai bine.

Raportul dintre turatia motorului si viteza este dat de raportul de multiplicare din cutia de viteze, care e fix pentru fiecare treapta de viteze in parte. Cutii montate din fabrica aiurea (adica pe alte motoare decat cele pentru care au fost concepute) n'am auzit niciodata, iar o cutie stricata agata, huruie, fluiera, sare din viteza, dar nu isi schimba niciodata rapoartele de multiplicare (asta ar insemna ca diametrul pinioanelor din cutie devine accidental mai mare sau mai mic, ceea ce este imposibil). Toate motoarele Renault de generatie actuala rezista foarte bine la turatii mari pe distante lungi, important e ca asta sa se ceara doar unui motor cu ulei ajuns la temperatura normala de lucru (la cca 1-2 minute dupa ce apa ajunge la temperatura normala), ...ca te ustura la buzunar asta e alta poveste.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dium
post 3 Sep 2008, 17:43
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 20 March 07




pai daca intrati pe site uri c cu filmulete ... puteti vedea turatii si viteteze ... la un mers mai sportiv... eu am am dat putin in masina mea si merge chiar bine..mai ales daca schimbi in 6000 mii:)..asa orientativ in viteza a 2 a la 6000 de ture ai cu 1.4 16 v 90 km/h chiar mai bine si se aude super marfa motorul ..parca e facut pt asa turatii..


--------------------
clio 3 clio 3 - is - 09 - luc 2006/1.4 dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 20:11
Dacia