Mi-au stricat masina in service
![]() ![]() ![]() |
Mi-au stricat masina in service
hellcat |
![]()
Post
#31
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
cip07 |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
"@cip07: Pornisei destul de furtunos topicul asta ca sa vad ca in final te-ai inmuiat destul cat sa scoti 11 mil. din buzunar. Din experienta pot spune ca ar fi trebuit sa fie un simplu incident tratabil pe garantie, insa uneori si atitudinea proprietarului poate genera ambitii. Asta e."
Pentru HELLCAT: Nu m-am inmuiat, pur si simplu dupa ce masina a stat in service cam 2 luni, era clar ca trebuia sa rezolv problema urgent (leasingul, RCA si CASCO fiind platite de mine, nu-mi convenea sa treaca timpul iar masina sa stea pe loc). Costul reparatiei a fost in final cam 7-8 milioane lei vechi, restul insemnand revizia pe care trebuia sa o platesc. Cam tot atat ma costa si inceputul actiunii in instanta. Am preferat calea amiabila ca sa pot folosi mai repede masina. (aici imi recunosc vina) Cip07 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
Stefan_B |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 14 Oct 2008, 21:56) Cum probabil n-ai fost niciodata intr-un service care are cat de cat tangente cu o legislatie, cu niste standarde, nu ai cum sa stii ca accesul in hala de lucru comporta niste restrictii, iar in serviceurile dealerilor auto, indiferent de marca, nu e haiducie. [...] insa uneori si atitudinea proprietarului poate genera ambitii. Asta e. Hellcat, mi-au placut mult raspunsurile tale - mai ales din postura de moderator. Adica faptul ca tu cunosti pe cineva in service face ca cele ce i s-au intamplat OP-ului sa nu aiba relevanta? Nu ti se pare deloc ciudat ca primul contact l-a informat ca "a intrat ulei in capul pistonului" ca mai apoi sa se inlocuiasca turbina??? Pai ce-are sula cu subprefectura? Halal profesionisti. Cat despre "standarde" alea exista dar nu au de-a face cu profesionalismul. Oricum NU vreau sa spun ca TOTI in service sunt hahalere, dar unii sunt. Si, ceea ce e mai important, cei ce NU sunt nu se obosesc in a-i constrange pe ceilalti sa se civilizeze si sa devina buni profesionisti. Dupa umila mea parere, asta e un caz de eroare in timpul reparatiei. Mai mult, e clar ca OP nu a avut multe solutii - masina era la "haiduci" ![]() In final, nu pot spune decat ca sunt foarte neplacut surprins de replica ta: QUOTE(hellcat @ 14 Oct 2008, 21:56) Adica, iarta-mi intrebarea... asa crezi ca se comporta "profesionistii"??? Au ambitii? Si la ce, ma rog? La pretentia neobrazata a proprietarului de a intelege cum o reparatie de rutina se transforma in cosmar? Sunt tare curios sa vad ce reactie ai la postul asta. Poate iti vine vreo idee sa imi dai ban ![]() |
-------------------- |
|
cip07 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
As dori sa clarific unele aspecte, ca sa nu mai fie motiv de disputa, lucrurile sunt clare pentru mine la acest moment:
1. Oamenii de la service mi s-au parut competenti si cam grabiti la final (imi dadeau masina fara sa consemneze in cartea masinii reparatiile si revizia - neconformitate mare). 2. Nu am pus problema unei fraude, am avut indoieli, am facut o expertiza tehnica apoi am considerat bun diagnosticul din service. 3. Masina nu se afla in garantie. 4. Acea defectiune am tratat-o ca pe o neconformitate a produsului (masina Renault Clio Symbol) si am cerut la Renault Romania explicatii cu privire la acest defect si solutie pentru remediere. Problemele care nu mi s-au parut in regula: 1. La capitolul preturi, dealerul sare calul. Mi-a cerut intai 3.200 Ron, apoi a scazut manopera si a ajuns la 2.800 Ron (?!). Dupa discutia cu Renault Romania mi-a propus pretul de 1.100 Ron, in urma consultarii avocatului, am acceptat cu conditia sa se efectueze si revizia la 3 ani in aceeasi valoare. Avand in vedere ca turbocompresorul are pretul de aproximativ 1.400 Ron (oferta de la alt furnizor de piese originale Renault), mi s-a parut foarte mare pretul solicitat initial de Apan. 2. Nu am primit nici o explicatie de la Renault Romania, privitor la defectul produs, cauzele si daca se poate repeta in timp. Concluzie: Aveam in intentie in anul 2009 sa achizitionez prin sistem buy-back o masina Renault Megane Sedan, tot cu motor dci, insa dupa acest incident care mi-a tinut masina defecta 2 luni si a trebuit sa platesc pentru un defect de care nu sunt vinovat, mi-am schimbat optiunea. Cip07 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
adip |
![]()
Post
#35
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
cip07, imi pare rau de ce ti s-a intamplat. Alta data cauta un service in care, daca nu poti sta langa masina, macar sa o ai in raza vizuala in permanenta. Si nu le lasi masina pe mana fara sa o poti vedea in orice moment.
Cat despre reno vs. non-reno: toti sunt o apa si-un pamant. Chiar daca schimbi marca, specialistii din service sunt aceiasi. Unii mai buni, alti mai rai, unii corecti, altii hoti. Se fac in service-urile romanesti niste manevre de te doare mintea, sa-ti fie invatatura de minte sa nu le mai lasi masina pe mana fara ca tu sa o poti observa. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
dumid |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
turbina are garantie 100000 km . renault stie asta, clientul final niciodata!
14 Nov 2008, 15:19: interesant ar fi fost sa aflu ce s-a intamplat cu turbina ta, dar nu stiu ce procedura interna are Renault pt asta. Ar fi trebuit sa cunoastem pe cineva de la RRO. In final tot la noi va ajunge dar nu am cum s-o identific. Practic Renault iese in castig din treaba asta cu 700 ron pt ca sunt sigur ca suma aferenta reparatiei va fi debitata pe Garrett. 14 Nov 2008, 15:21: acum mi-am dat seama. Daca inginerii de la garrett gasesc impuritati, vor respinge raportul, si pana la urma tot Reno plateste. This post has been edited by dumid: 14 Nov 2008, 14:21 |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
cip07 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
"'cip07, imi pare rau de ce ti s-a intamplat. Alta data cauta un service in care, daca nu poti sta langa masina, macar sa o ai in raza vizuala in permanenta. Si nu le lasi masina pe mana fara sa o poti vedea in orice moment.
Cat despre reno vs. non-reno: toti sunt o apa si-un pamant. Chiar daca schimbi marca, specialistii din service sunt aceiasi. Unii mai buni, alti mai rai, unii corecti, altii hoti. Se fac in service-urile romanesti niste manevre de te doare mintea, sa-ti fie invatatura de minte sa nu le mai lasi masina pe mana fara ca tu sa o poti observa." Nu am in intentie sa fac asa ceva, pur si simplu nu-mi permit sa pierd timpul in service si consider asa ceva inadmisibil. Daca imi pun problema ca pot fi furate componente ale masinii, atunci trebuie sa fiu prezent la fiecare revizie sau reparatie la caroserie. REPET: Nu consider ca aceasta piesa (turbocompresorul) a fost schimbata in service, si apoi sa mi se spuna ca este defecta! Nu acuz angajatii APAN de frauda! Singura problema luat-o in considerare la tratarea acestui caz a fost neconformitatea unui subansamblu (turbocompresorul) de la produsul Clio Symbol care a cedat repede.(27.000 Km); Nemultumirea cu care am ramas este cea legata de faptul ca nu am primit nici o explicatie privind defectarea turbocompresorului, iar asta ma face sa ma gandesc ca se poate repeta in timp. Preferam sa-mi spuna sincer: "Nu cunoastem cauzele acestui defect, insa din frecventa cu care se intampla va putem asigura ca nu veti mai avea probleme". SAU "Se mai poate intampla, insa o vom repara pe cheltuiala producatorului masinii" Atat. Si era suficient ca Renault sa mai aiba de client si a doua oara. Cip07 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
adi_ar |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Eu apreciez atitudinea ta cip07, in special cele spuse despre onestitate. Ai dreptate spunand ca nu putem pierde timp pentru a pazi masinile in service.
Evident, nu stiu ce s-a intamplat acolo cu adevarat si excld speculatiile despre schimbatul pieselor si altele de acest gen! Neglijenta unui angajat APAN? Fiabilitate scazuta? Uneori adevarul este mai simplu si mai evident decat se speculeaza ulterior. Important este aici ca ai lasat masina in service pentru o problema si te-ai trezit cu o alta problema, fara nici o legatura. Ai dreptate sa pretinzi o explicatie rationala si daca se poate sincera si onesta (aici unii au obiectii: sa fie oricum dar sa nu mai coste nimic ![]() Si totusi, as zice ca vina, in cazul tau, nu apartine direct Renault, indiferent cum or fi ei sau masinile lor. Ma tem ca insatifactii de acest gen apar indiferent de producatorul autoturismului. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
cip07 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
La 11 ani de la achizitionare si 170.000 Km parcursi am cateva concluzii pentru un utilizator de Renault Clio Symbol:
Defectiuni de-a lungul utilizarii: turbina (am relatat cazul)1100 Lei, injector distrus, motorul compromis si inlocuit 6000 Lei (vechea poveste: pilitura etc), AC inlocuit 700 Lei (s-a rupt si cureaua, probabil un rulment a fost vinovatul), motorasul de la inchidere automata de la o portiera:150 Lei, claxonul defectat. Revizii facute regulat la service autorizat. Alimentare doar de la 2 pompe Rompetrol pe toata durata utilizarii. Consum foarte bun pe durata utilizarii: maximum 5%. Nu am avut probleme cu caroseria: vopseaua, tabla sunt ok. Bucse, suspensii rare interventii. Nici cu Dacia cumparata la SH, veche de 17 ani si utilizata in regim foarte greu (am carat remorca cu stupi-750 Kg) inca 13 ani nu am avut asemenea probleme grave si costisitoare (motor inlocuit). Urmatoarea masina va fi clar de la alt producator: Hyundai sau Volkswagen , motorizarea o voi lua pe benzina, AC climatronic. Cam asta e. PS Masina functioneaza bine in momentul de fata. |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
adrian2011 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 693 Joined: 30 August 11 From: Isle of Man ![]() |
Am citit ca pe un roman Intamplarile tale. Concluzia(daca imi este permis): ori ai nimerit cea mai proasta masina posibila, ori modul de exploatare nu a fost unul corect.
|
--------------------
Renault
Symbol
2011 Collection 1.2 16V
|
|
cip07 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
In afara de revizii (cu inlocuirile dupa cartea tehnica) la service autorizat, verificare periodica ulei, antigel, frana, ITP si reparatii curente (vreo bucsa) ce intretinere speciala are nevoie un Clio diesel ?
Am mai avut masini, mai vechi sau mai noi, pe motorina, pe benzina. Cu un Chevrolet (2005) am depasit 150.000 Km, fara probleme notabile, doar elementele de uzura, fara probleme la motor. Masina e functionala si astazi. Cu Dacia veche de 17 ani am mai mers eu inca 10 (peste 100.000 Km) ani, nu am avut probleme cu motorul. In momentul cand am donat-o, era in stare de functionare. |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
espacern |
![]()
Post
#42
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(cip07 @ 14 Sep 2016, 11:47) Am mai avut masini, mai vechi sau mai noi, pe motorina, pe benzina.......... Cu Dacia veche de 17 ani am mai mers eu inca 10 (peste 100.000 Km) ani, nu am avut probleme cu motorul. Masinile fabricate dupa 2001 (din motive de norma depoluare) au multa electronica.....si de aici vin multe din problemele de fiabilitate! Comparatia facuta cu masinile vechi care nu aveau electronica este irelevanta.....la fel si comparatia nou/sh! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
kretzu77 |
![]()
Post
#43
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
QUOTE(cip07 @ 11 Jul 2016, 16:36) Urmatoarea masina va fi clar de la alt producator: Hyundai sau Volkswagen , motorizarea o voi lua pe benzina, AC climatronic. Cam asta e. Uita de Volkswagen. Le-a scazut fiabilitatea in ultimii 5-7 ani de nu-i adevarat. |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#44
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Foarte adevarat, am vazut rugina pe vw din 2010 in sus si 0 rugina pe modele din '99
![]() This post has been edited by RazvanF: 20 Sep 2016, 19:08 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
kretzu77 |
![]()
Post
#45
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Stai linistiti ca si Renault a facut la fel.
Toti au scazut calitatea productiei in ultimii ani (taierea csturilor). Am un prieten care, daca ii spui ca Mercedes E Class e bun, te ia la batate, asa de multe probleme a avut cu unul fabricat acum 3 ani parca (luat de nou). |
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#46
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Da, despre Mercedes se zicea la fel ca si de Renault, masinile produse pentru Europa de Est sunt mai slab calitative decat cele produse pentru Europa de Vest.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
R19/16v |
![]()
Post
#47
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Si, ca si in cazul lui Reno, mult mai ieftine.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
kretzu77 |
![]()
Post
#48
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
|
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
cip07 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 February 05 ![]() |
FINAL
Din 2019 masina Clio nu mai este in exploatare, pierde considerabil din putere in mers, scoate fum negru foarte dens (oare EGR ?) asa ca am ales sa o las pe dreapta. A parcurs in total 190.000 de kilometri si consider ca a ajuns la capatul vietii. Comparativ cu alte masini pe care le-am avut Dacia, Chevrolet Kalos, Opel Astra, Renault Clio a fost cea mai scumpa si mai proasta optiune. Greseala mea s-a numit motorul pe motorina dci. Promit sa nu mai fac ! |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL
2005 EXPRESSION Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005
"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul) |
|
meg2s |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Asta pentru ca motorul dCi este unul dintre cele mai (daca nu cumva CEL MAI) longevive si fiabile motoare de la Renault...
Desigur, orice regula are si exceptiile ei. Statistica (unii o numesc soarta) mai joaca feste din cand in cand. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
1.5-urile euro 3 de pe symbol au avut ceva probleme, de la celebra pilitura pana la injectoare. E drept ca de la euro 4 incolo statistica arata in favoarea 1.5-ului.
Oricum reno a terminat-o cu investitiile in diesel de ceva vreme si s-a vazut. Ai experimentat si tu la prima mana diferenta de consum si mai ales performanta dintre 150-160 cai putere diesel de la reno respectiv la concurenta. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 09:15 |