macara geam
![]() ![]() ![]() |
macara geam
ncristi |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|||
daniel4ro |
![]()
Post
#32
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
felicitari, calin!
daca poti face in serie , o sa gasesti cumparatori destui. daca nu, zi-ne te rugam, cum ai reusit sa confectionezi piesa |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
renaultm |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 25 July 08 From: Tg Jiu ![]() |
dar cum ai facut cu sertizarea cablului? pentru ca piesa am facut-o si eu...
|
--------------------
renault
megane
2004/2.1 1.5dci/74kw
|
|
calin.rosu |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 November 08 ![]() |
Pot sa fac mai multe.
Pentru sertizare am folosit o bucata de metal cu o gaura in care sa intre cit mai fix capatul cablului. La inceput am incercat doar sa presez bucata de metal cu scopul de a o deforma intr-un mod care sa retina cablul. Pentru ca nu mi s-a parut ca va rezista in timp i-am adaugat un punct de sudura. Nu stiu daca ar fi rezistat si fara dar asa sigur rezista. Probabil ca se pot gasi si solutii mai simple. ATENTIE: In momentul in care taiati vechile sertizari nu deteriorati cablul. |
--------------------
Renault
Megane II
2004
- b 36 ccz
|
|
tiberiu27 |
![]()
Post
#35
|
![]() membru Group: Members Posts: 239 Joined: 6 July 06 From: baia mare ![]() |
Fa un pret si incepe sa trimiti prin posta - doritori sunt destui
![]() |
--------------------
renault
sedan2
2004 1.5 dci
|
|
Schultz |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 January 05 ![]() |
si eu cu aceeasi problema...
![]() calin.rosu, bravo pentru munca! fii linistit, se vor da ca painea calda, doar sa stie lumea de tine. ... totusi am o intrebare, ajungem sa facem ca la dacie, mai dam cu ciocanul, mai cu surubelnita toata ziua? macar la dacie nu erau atatea suruburi, cabluri si plastice, asa ca parca parca era mai bine... ![]() |
-------------------- |
|
aditasse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
si macaraua de lageamul meu s-a dus si tot din cauza plasticelor alora.. ma inscriu si eu sa cumpar 2
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#38
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
OFF: cineva spunea ca Renault ca si producator este departe de perfectiune... parerea mea este ca au atins demult perfectiunea da nu in interesul nostru ci al lor. De-abia acum se vad toate orele investite in cercetare(va dati seama ca nu este usor sa ajungi sa produci ceva cu un numar foarte limitat in timp de utilizari?
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
alabinas |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
m'ar interesa si pe mine 4 buc ... asteptam un pret
![]() |
--------------------
renault 19 1994
megane 2.2 privilege 1.6
2008
- TM06UNV / TM80VOR
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#40
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Draga colega Schultz, mie mi s-au cerut intre 800 si 1100 lei pe un sistem macara fata-dreapta, cu impuls, pentru masinuta din semnatura... La service Renault. Plus manopera 50 lei...
Si, oricat mi-as iubi sanioara, am zis ca nu dau mult peste jumate din salariul meu pentru o prapadita de macara...Parol! Am petrecut o juma de zi prin parcurile de dezmembrari si am gasit, langa targul Vitan-Barzesti, o macara, confectionata in 2007, cu impuls, la 350 lei. Apoi, am petrecut vreo doua ore demontand finitia interioara si inlocuind piesa defecta. Chichirezul consta in aceea de a conecta "paianjen" macaraua ce urmeaza a fi montata, a-i face o cursa completa (sus-jos) si a o opri undeva la mijloc, a o fixa provizoriu pe pozitie si mai apoi de a infige capetele cablurilor de tractiune in bridele-glisiere de plastic (de regula de culoare alba...). Apoi se ridica geamul la maximum si se purcede la montarea finitiei interioare a portierei. neaparat, sa nu faceti ca mine, si sa demontati si difuzorul din lacasul lui pentru a avea acces la agrafele dinspre balamale. Eu nu am facut-o decat in ultima instanta si m-am cam chinuit un pic, injurand gratuit flacaii de la TehnoCentre. Dupa ce am desurubat cele doua holz-uri ale difuzorului, mi-am cerut scuze - in petto si contumacie - si am observat ca finitia interioara intra usor de tot, ca la un joc tetris... In concluzie, pentru a obtine un fel de total, adaug la pretul de achizitie pe cel al unei cutii de bere si al unui pachet de tabac (nu dau numele, pentru a nu fi acuzat de reclama.... ![]() Dar, a meritat. Masina e bine facuta, gandita un pic. Cu capul, nu cu antipozii.. Calitatea pieselor, insa, in masura in care pe macaraua cea defecta scria, ca si pe cea, hai sa ii spunem, noua, Sagem, nu cred ca tine neaparat de constructorul masinii. Involuntar fac o paralela cu fabricantul pinionului decalor (Delphi, parca...)... Si nu exonerez Reno de raspundere, Doamne fereste!, dar nici nu ii fac o culpa mai mare decat o are, aceea de a nu fi schimbat furnizorul atunci cand a sesizat sumedenie de defectiuni similare, la vehicule din diferite loturi de fabricatie, exploatate diferit, dar echipate cu componente provenite de la acelasi furnizor... Parol! This post has been edited by Adila16: 19 May 2009, 07:46 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ncristi |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Flacaii de la TehnoCentre sunt niste tembeli. Si eu sunt inginer si cand am vazut solutiile alese pentru unele componente ale masinii am rams masca. Macaraua de la geam cu piesele alea jenante descrise atat de bine mai sus sunt facute parca sa pice.
Sincer si daca ai face piesa aia din metal nu stiu cat de mult ar tine. Este posibil sa cedeze cablul in timp din cauza frecarii.... ![]() Solutia este foarte proasta. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Adila16 |
![]()
Post
#42
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Nu contest opinia nimanui...
Daca e vorba de opritoarele intinzatoare, adica cilindrii aia de plastic - in care se opresc arcurile de tensionare si prezenti la toate macaralele cu cabluri... - care cedeaza la un moment dat si blocheaza cablul pe cabestan, de unde toate belelele, intr-adevar poate ca ar fi trebuit ales un alt plastic... Insa, in investigatiile aproape criminalistice efectuate - dupa ce mi-au trecut dracii, desigur...- nu am sesizat urme de uzura pronuntata, care sa justifice distrugerea opritoarelor, ci mai degraba semne de imbatranire; prematura, as mai zice, la cei cinci anisori ai masinutei mele... Subiectul ramane deschis. This post has been edited by Adila16: 19 May 2009, 22:26 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#43
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
solutia cu macaraua de la dezmembrari nu mi se pare prea buna
dupa ce am ramas ca multi altii dintre cei care cititi pe topicul asta, cu geamul picat in usa, am mers la un baiat mai priceput care mi-a demontat fata de usa si mi-a prins geamul in pozitia ridicat ,cu 2 sarme in forma de S. apoi m-am pus pe cautat prin parcuri de dezmembrari unde in final am gasit un megane cu portiera stanga intreaga, de unde am extras macaraua cu pricina, platind 200 lei. dupa ce acelasi meserias descurcaret mi-a montat macaraua, nu a durat nici 3 saptamani si iarasi mi-a picat geamul in usa, cauza fiind aceleasi bucatele de plastic. de toamna trecuta merg cu geamul imobilizat si incerc acum sa inlocuiesc cele 2 plastice cu 2 piese facute la strung din alama. daca merg, voi pune pe forum rezultatul si o sa intreb care este costul de productie si daca pot fi facute intr-un numar mai mare pentru colegii forumisti. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
aditasse |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Eu dupa ce mi-am pus o gramada de intrebari, .. de ce scartaie geamul cand se inchide, de ce nu se mai inchide, de ce... de ce ... am tabarat pe usa si am desfacut tot. Am gasit acele opritoare rupte, am descoperit ca si melcul din interiorul macaralei s-a bulit si ca de acolo venea scartaitul, si caut o solutie... dar spre marea mea bucurie inainte sa gasesc solutia a aparut aceiasi problema si la usa dreapta fata... parca au fost programate sa pice amandoua. Caut si eu un strungar bun sa fac plasticele.. si eventual si melcul din interior...Sper ca cel care reuseste primul sa puna aici mai multe detalii si preturi.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#45
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Astept si eu cu interes sa apara pe forum primul post cu cabestanul melcat si opritoarele-intinzatoare confectionate din alama...Curios fiind mai ales de pret: material plus manopera.
Ma tem, insa, ca alama nu este prea buna prietena cu otelul , fiind tentata sa cedeze ca o inteleapta si ca, obligatoriu, va trebui sa apara p-acolo, in zonele de contact intre cabluri si opritoare-intinzatoare, ceva vaselina. Cum vaselina le poseda p-astea cu atrasul prafului ca magnetul si cum Ro nu este tocmai statul cu cea mai mica densitate de praf in metrul cub de aer respirat, ma tem ca in schema vor trebui sa apara si un fel de burdufe de protectie... ![]() Si uite-asa le vindem pontul flacailor de la TehnoCentre, pretul turismelor efectuate sub inaltul lor patronaj va creste corespunzator, iar garantia se va extinde la 7 ani, ca la KIA Cee'd... ![]() |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
aditasse |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
Uite asa ne tai elanul celor care speram intr-o rezolvare... dar poate ne spune Calin cum functioneaza la el macaraua cu opritoarele din metal...
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
ncristi |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Vaselina avea si pana cum si nu am vazut urme de praf. Este posibil ca piesele din alama sa tina mai mult. Daca nu...din otel. Idea este ca pana la urma ceva o sa cedeze...cablul sau piesa...depinde de material.
|
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
daniel4ro |
![]()
Post
#48
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
QUOTE(calin.rosu @ 16 Nov 2008, 21:44) 1. in locul in care cablul de otel, prin care se transmite miscarea motorasului la geamuri, intra in carcasa motorasului se gasesc 2 "tuburi" de plastic. 2 Exista o zona in aceste "tuburi" in care o bucata de plastic de 2mm e presata intre un arc de otel si camasa, tot de otel, din jurul cablului care actioneaza geamul 3. Rezultatul nu poate fi decit unu: "DUPA NU NUMAR NU FOARTE MARE DE UTILIZARI PLASTICUL CEDEAZA" . 4. Bucata rupta de tub e trasa in sistemul "melcului" pe care il blocheaza din ce s-a mai scris pe aici, nu cred ca problema era tocirea plasticului in frecare cu cablul, ci zona de imbinare dintre bucata mai groasa si cea mai subtire din piesa de plastic |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
aditasse |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
din cauza frecarii plasticului cu cablul otelit, acesta (plasticul ) se toceste, se subtiaza si se rupe , bucatele mici de plastic intra pe langa cablu si il blocheaza. Cablul blocat intr-o parte se "incocleteaza" pe melcul din interiorul motorasului, care este tot din plastic.. si se duce totul la ...... si uite asa schimbi toata macarua
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#50
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
te contrazic, la postul 25#, poza nr 3 se vede clar ca tubul mai subtire este rupt de tot
problema e la frecarea arcului pe de o parte si la camasa cablului pe de alta parte, la mijloc fiind o portiune f subtire de plastic ce separa cele 2 tuburi de diametre diferite din piesa |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
aditasse |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
la mine nu s-a rupt tot tubul acela subtire, s-a rupt dor putin din capatul acestui tub, capat care intra in corpul motorasului. restul este intreg. si totul functioneaza Eu am demontat usa inainte sa imi ramana geamul blocat de tot pe deschis sau mai stiu eu cum. Am intins manual cablul, si am ridicat geamul. Apoi am montat totul la loc, si astept sa gasesc o variata sa repar. nu am fixat geamul cu nimic ajutator. Pentru siguranta am lasat scasa mufa de la butonasul de actionare geamuri fata (sa nu actionez din greseala ceva pe acolo
Daca te uiti mai atent la poza 2 din postul recomandat de tine, vei observa cum cablul a taiat putin din capatul tubului din plastic, eu de acolo consider ca pleaca problema. Contactul cablului cu arcul este practic imposibil atat timp cat cablul este intins. Dupa ce se agata si se forteaza cablul e posibil orice This post has been edited by aditasse: 20 May 2009, 22:35 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#52
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
aditasse, departe de mine gandul de a demoraliza pe cineva!
Faceam doar haz de necaz.... Esti un tip precaut: ai sistat exploatarea macaralei inainte de avariere. Felicitari! Berbecul de mine a simtit ca e ceva in neregula in usa din fata-dreapta, dar am pus manifestarile si zgomotele pe seama prafului acumulat pe glisantele geamului de pe rama portierei... Se pare, insa, ca n-a fost chiar asa... In ceea ce priveste avaria macaralei, eu am spus ce am constatat. Si cum am incercat sa imi repun in intreg masinuta... Cat despre ce material ar trebui folosit la oritoare-intinzatoare, opinia mea inclina catre tot ceva nemetalic, cu frecare redusa, deoarece, oricat de bine intins ar fi cablul, avand in vedere canalele elicoidale de pe cabestan, este imposibil ca ''sfoara'' de otel sa nu intre in contact cu intinzatoarele buclucase. Cat despre vaselina, repet, a eixstat si in macaraua originala: o chestie onctuoasa, de culoare alba, din belsug peste spirele cablului infasurat pe cabestan. This post has been edited by Adila16: 21 May 2009, 02:07 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ncristi |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
La mine cedarea a fost in felul urmator:
- tubul suptite s-a reupt de cel cu diametru mai mare - dupa ce s-a rupt s-a facut franjuri si a intrat in "melcul" pe care se infasoara cablul ---> blocaj. Piesa de plastic analizata mai sus este proiectata gresit....sau materialul ales este ales gresit. Dupa mine este o eroare (grava si care se putea remedia in atata timp) de proiectare. This post has been edited by ncristi: 21 May 2009, 09:22 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Adila16 |
![]()
Post
#54
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Idem si la fel, dpdpv cauza directa a avariei.
Simptome: trosnete la ridicare, blocaje la coborare, ca pana la urma sa intepeneasca de tot. Nu cred ca e o hiba de proiectare, ca si piesa sau subansamblu (cele de la VW arata si functioneaza la fel, numai ca au alte cote...), ci mai degraba o alegere nefericita a materialului. Am mai spus: imbatraneste destul de repede, se aschiaza, iar resturile sunt preluate in cabestan, cablul se infasoara peste ele si de aici toata beleaua... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ncristi |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Si W are (sau a avut) pb. cu macaralele de la gemuri. Eu co ochii mei am vazut cum geamul la un golf a picat, din senin, in usa...fara nici un avertisment fara nimic.
Eu mentin opinia ca este o eroare de proiectare. Daca ar fi testat sitemul si ar fi lasat 2-3 zile gemaul sa se ridice sau sa coboare (asa cum aratau tot reno intr-o reclama) SIGUR si-ar fi dat seama de gresela. Sau altfel...orice om greseste...la cate masini au vandut (probabil o mare parte cu defectul asta) chiar nu si-au dat sema ca ceva este in neregula? Eu am schimbat-o acum un an jumatate pe cea de pe partea soferului si acum iarasi trosneste. Ma astept sa cada din moment in moment.... ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Adila16 |
![]()
Post
#56
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Intamplarea face sa fi vazut cu ochisorii mei macaralele geamurilor fata-dreapta la ambele turisme...La interval de aproape un an de zile.
Functioneaza, asa cum stiam dinainte de a da cu pupilele de aceste sisteme, pe acelasi principiu. Diferentele constructive constau in lungimile si diametrul cablurilor (mai mari la Megane) si in pozitionarea punctelor de fixare pe tablierul portierei. Si, probabil, in alegerea neinspirata a materialelor din care sunt confectionate acele tuburi cu rol de opritor al camasii cablurilor si intinzator al cablurilor propriu-zise (in ele se proptesc arcurile elicoidale care metin constanta tensiunea mecanica...)...Pentru ca si macaraua la Golf am schimbat-o tot din cauza de distrugere a intinzatoarelor si preluarea schijelor in tamburul cabestanului... Adica, absolut exact acelasi gen de avarie ca si la Megane. |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
aditasse |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
ce bune erau macaralele de la dacie, ... nu se rupeau arcuri .. nic plastice..
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
cip2008 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 11 September 08 ![]() |
Intrebarea mea este daca fac la strung clemele astea din metal nu vor roade cablul? Mai sunteti care aveti probleme cu astea de plastic si ati confectionat din metal?
Astept sugestii.... Attached thumbnail(s) DSC00115.JPG ( Size: 299.2k ) Number of downloads: 2491 DSC00117.JPG ( Size: 294.48k ) Number of downloads: 2609 |
--------------------
Renault
Megan II Hatchback
2003 - 1.4 16V
- 82-OT-CIP
|
|
daniel4ro |
![]()
Post
#59
|
![]() forumist anti Group: Members Posts: 1.166 Joined: 16 September 07 From: B U Z Ă U city ![]() |
dupa aproape jumatate de an , imi functioneaza iar geamul de la sofer
![]() un prieten m-a ajutat sa schimb vechile stuturi din plastic cu unele facute la strung din alama mai greu a fost cu sudarea in alama a unor minipiulite in capatul sufelor, dupa inlocuire sper ca de data aceasta sa ma tina macaraua Attached thumbnail(s) DSC00576.JPG ( Size: 266.44k ) Number of downloads: 2879 DSC00577.JPG ( Size: 187.47k ) Number of downloads: 3037 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
- Numar DREPTUNGHIULAR
|
|
aditasse |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 210 Joined: 15 November 07 From: P I T E S T I ![]() |
cablul l-ai inlocuit? si melcul din interior a avut ceva defecte ???
Vreau si eu 4 buc "stuturi" mai poti face ? si un pret in caz afirmativ ?? |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
2004/ 1.6 16 v
- ag 77 tas
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 18:07 |