Comenzi climatizare, stricate; cum se desfac? cum se rezolva?
![]() ![]() ![]() |
Comenzi climatizare, stricate; cum se desfac? cum se rezolva?
turbodxman |
![]()
Post
#1
|
||
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Attached thumbnail(s) tabla_166.jpg ( Size: 135.66k ) Number of downloads: 203 |
||
--------------------
---------
----------
------------
|
|||
RAIDER |
![]()
Post
#2
|
RAIDER Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 09 From: Cluj Napoca ![]() |
A venit vara si ti trebuie AC ul?
![]() Ma, eu n am AC da` o sa urmaresc topicu` asta avand in vedere faptul ca la mine ventilatorul e legat pe direct la baterie si nu prea stiu cum sa remediez problema. |
--------------------
Dacia
Nova
- CJ 10 EVY
1999 Gti 1.6
|
|
mbc |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Din cate imi amintesc, ceea ce ai tu este climatizare regulata (bunica climei automate de azi); depinde ce s-a stircat, teoretic trebuie desfacut si vazut ce este inauntru...
Daca te apuci de desfacut, fa poze si tine-ne la curent. Din cate stiu, climatizarea regulata are si un calculator care ii gestioneaza functiile. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
- B43HZK
2005, 1.5dci / 1999 clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#4
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Este intr-adevar clima regulata (reglarea automata a temperaturii si mentinerea ei).
Cutia are si un termometru care simte cate grade sunt in masina si compara cu cate sunt setate, incearca sa mentina temperatura setata de utilizator). Nu e chiar simplu. Astept feedback de la cineva care a desfacut asa ceva si ... a si rezolvat. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Ai incercat si n-ai reusit? Problemele care le ai tu pot sa fie din alta parte. Cand nu mai merge treapta 1-2-3 e posibil ca rezistentele de pe ventilator sa fie arse, poate sa fie si doar una arsa. Mai e posibil ca axul ventilatorului sa fie blocat in bucsile de bronz in care e prins si pe treapta 1 curentul sa fie insuficient ca sa-l poata misca. Boala asta o au toate R25 -urile. Axul se invarte in bucsa, la majoritatea se invarte cu tot cu bucsa de aici rezulta frecarea. La modelul climatizat voletul e actionat e un motor. Vezi link -urile de mai jos cum se verifica motorul si cum se desface cutia de comanda climatizata. Numai bine Verificare motor volet Demontare cutie comanda |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#6
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
@R25_GTS: Multumesc pentru explicatii si linkuri.
|
--------------------
---------
----------
------------
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#7
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Ca o concluzie pt comenzi climatizare defecte ... cu explicatiile in franceza si dupa desfacere ... daca nu esti electrician / electronist (daca nu ai habar de asa ceva) nu rezolvi nimic. Te uiti ca ... la ...
Nu degeaba se zice sa inlocuiesti comenzile ... cu altele defecte de pe stoc pe care dai o caciula de bani (1600 euro) sau din dezmembrari care, daca le gasesti sunt cel putin la fel de defecte ca cele pe care le ai pe masina. De aceea va disparea R 25. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 20:20 |