Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tuning Renault 25, Renault 25 V6 Turbo modifcat in anii '90

turbodxman
post 9 Aug 2008, 18:29
Post #1


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

Va propun o discutie pe tema Tuning Renault 25.
Am atasat un articol despre Renault 25 V6 Turbo modificat in anii '90 de firma HAS.
Unii sunt de parere ca Renault 25 nu se preteaza tuningului deoarece este o masina din clasa - Executive - altii doresc sa o modifice si rezultatul final devine subiect de discutie pentru cei interesati.
Avand ca punct de plecare modelul creat de germani, care, dupa parerea mea este mai mult decat reusit si pentru standardele zilei de astazi (mai ales kitul exterior) va invit sa impartasiti opiniile legate de modificarea modelului pe care il indragim cu totii.
Datele tehnice, exteriorul & interiorul modelului din articolul atasat constituie un bun inceput pentru dezbaterea noastra. Coperta_R_25_Storming.jpg ( Size: 145.21k ) Number of downloads: 1195
Lateral___fata_si_spate_Storming.jpg ( Size: 138.75k ) Number of downloads: 1260
Spate_si_interior_Storming.jpg ( Size: 132.02k ) Number of downloads: 1182
[atta
chmentid=1627465024]Lateral___Fata_Storming.jpg ( Size: 177.89k ) Number of downloads: 1134


Attached thumbnail(s)
Spate_25_Storming.jpg ( Size: 167.56k ) Number of downloads: 1116


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Aug 2008, 23:50
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Uite aici:

http://www.reno.ro/galerie/index.php?cat=26093

Destul R25 modificate...printre ele este si fostul meu R25...

http://www.reno.ro/galerie/displayimage-lastup-26093-1.html

R25 se preteaza foarte bine la un tuning exterior subtil...

La al meu am avut modificata in totalitate suspensia cu una Koni (amortizoare reglabile) + arcuri Eibach...ulterior am revenit la arcurile normale pt. ca masina era mult prea joasa pt. drumurile noastra si scutura mult prea tare...asa ca am ramas cu amortizoarele sport Koni si arcuri normale...era un compromis excelent...masina stand pe drum excelent...

Am schimbat turbina cu una mai mare, am pus un intercooler mai mare...si alte mici 'nimicuri' din astea...

Traseu esapament inox cap coada cu toba finala Bosal...toba intermediara a fost eliminata....a avut o perioada si filtru sport dar am renunta la el ca mi se parea ca nu filtreaza suficient...

This post has been edited by cj98czh: 10 Aug 2008, 00:13

Attached thumbnail(s)
PIC_01021.JPG ( Size: 760.49k ) Number of downloads: 402


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 10 Aug 2008, 12:10
Post #3


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

Ma bucur ca ai fost primul care a raspuns invitatiei mele la dezbatere.
Doar unul dintre Renault 25 -urile tunate din pozele pe care le-am vazut (cel albastru deschis - bleu ciel) mi-a placut.
Restul erau cam incarcate - nu sunt adeptul kitsch-ului ci al eficientei modificarilor discrete aduse masinii (lucru care a fost realizat de cei de la HAS cu siguranta.
Al tau a fost modificat subtil si cel mai probabil (tu sti cel mai bine acest lucru) ca si functional.
A-propos de KONI, ma bate gandul sa fac acest lucru; ai inlocuit doar amortizoarele de pe fata sau toate 4?
amortizoarele aveau piulita sub cupa de jos permitandu-ti sa tensionezi arcurile dupa bunul plac?
cat te-au costat?
le-ai luat din RO sau din afara?
aveau tija mai scurta decat a celor originale din fabrica de R 25?
ai taiat din arcurile originale?
Cred ca ar face o pereche buna amortizoarele KONI cu arcurile de fabrica + jante mai mari in diametru cu anvelope cu balonaj mai mic nu?
tu ce zici?
la evacuarea din inox ai marit diametrul interior al tevilor?
ai avut diesel sau benzinar pe masina?


Te-am zapacit destul cu intrebarile deocamdata


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Aug 2008, 16:24
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai hai sa-ti spun un lucru care pun pariu ca nu il stiai...R25-ul meu a fost break....erta foarte ciudata masina.....si cel mai ciudat era ca il puteai face normal prin simpla schimbare a haionului cu unul normal....ceea ce am si facut....brak parca era dric... biggrin.gif biggrin.gif

Hai sa o luam punctual...

R25 meu preferat din pozele alea este cel visiniu...

Amortizoarele au fost inlocuite toate 4...au costat amortizoare + arcuri Eibach acum vreo 2 ani 1000 euro...si au fost aduse de o firma de piese auto din Cluj pe comanda..

Da, aveau tija mai scurta decat cele normale si nu a fost nevoie sa mai tai din arcuri dupa ce am renuntat la cele Eibach...masina a coborat cam 5-7 cm fata de una normala (cel mai bin vezi in poze...distanta dintre aripile din fata si roata este mult mai mica decat la unul standard)

Cu amortizoarele Koni si arcurile Eibach masina avea cred ca 5 cm garada la sol... neacceptabil pt. tara noastra....cam cat are R25 visiniu din poze...asa era si la mine garda la sol...

Koni-urile mele erau reglabile...doar cele de pe fata....adica...trebuie comprimat arcul...scoteai siguranta care tinea clopotul arcului pe amortizor si o puneai mai sus sau mai jos...avea 3 pozitii de reglare...astfel coborai sau urcai fata dupa voie...dar trebuie presa de arc pt. asta...eu am pus-o pe mijloc si asa a ramas...

Evacuarea a fost putin marita fata de cea de fabrica nu mult...dart a fost...nu mai stiu insa cu cat...

Masina mea a fost diesel..2068 TD 86 de cai din fabrica...eu zic ca dupa toate modificarile am urvat-o la undeva catre 100 de cai...la tine urca si mai bine....de 15%...oricum beneficiiind de 205 cai...este altceva...

Am un amic care jante de 17" pe R25...masina arata foarte bine...

This post has been edited by cj98czh: 10 Aug 2008, 16:31


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 10 Aug 2008, 18:37
Post #5


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !


Multumesc pentru precizari!
Substantiala investitia in suspensii in cazul tau !
Dar sunt convins ca a meritat.
Ai inlocuit cumva tu semeringul de la cautator la cutie si semeringurile si O-ringurile de la planetare?
Daca da, te rog sa imi spui si mie intr-o succesiune pasii prin care rezolvi cele doua operatiuni, cand ai timp.



Numai bine !


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Aug 2008, 22:24
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Din fericire nu am avut treaba cu cutia si cu planetarele...in cei 200.000 de km facuti cu masina... la cautator zemuia putin dar nu mi-am batut capul...masina am dat-o cu 404.000 la bord si merge super in continuare..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 11 Aug 2008, 21:20
Post #7


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

O.K.
Motorul are 404.000 KM fara sa fi fost reparat capital? nimic major inlocuit?




Toate cele bune!

11 Aug 2008, 21:30:
Salutare tuturor !

Am adaugat o fotografie pe care o aveam de mult timp pusa la arhiva Renault 25.
Un Renault 25 V6 Injection modificat in anii '80 de ELIA.

Are un aer putin mai sofisticat si nu atat de agresiv in comparatie cu designul celor de la HAS.

Stie cineva ce alte marci si modele au avut la acea vreme jante identice ca design dar in patru prezoane (4 x 100) ... parca ma vazut pe OPEL KADETT... m-ar cam interesa un set intr-o stare cat mai buna... daca aveti de vanzare sau stiti unde se vand...


Bafta !


This post has been edited by turbodxman: 11 Aug 2008, 21:30

Attached thumbnail(s)
Renault_25_by_Elia.jpg ( Size: 299.07k ) Number of downloads: 429


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Aug 2008, 08:37
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Absolut nimic....la motor...avea sigiile originale...singurul lucru schimbat a fost turbina pe la 220.000 cu un mai mare...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 12 Aug 2008, 21:19
Post #9


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Salut !

Inseamna ca motorul este super solid.
Ai avut cumva un J8S?
J8S si care erau urmatoarele 3 cifre ale tipului?
Excelent!

<span class='edit'>12 Aug 2008, 22:08:</span>
K tot ne invartim in jurlu tuningului am mai adaugat o poza pentru galeria creata.
Un exemplar modificat extrem ( ca design ).

This post has been edited by turbodxman: 12 Aug 2008, 22:09

Attached thumbnail(s)
R_25_tunat_fata.jpg ( Size: 33.04k ) Number of downloads: 408


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Aug 2008, 08:58
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si foarte urat dupa parerea mea...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Aug 2008, 07:14
Post #11


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Sti cum se zice...gusturile nu se comenteaza...dar nici mie nu mi-se pare potrivit look-ul acestei masini cu clasa executive.

17 Aug 2008, 11:55:
Si acum un tuning virtual ... destul de reusit dupa parerea mea...

This post has been edited by turbodxman: 17 Aug 2008, 11:55

Attached thumbnail(s)
R_25_tunat.jpg ( Size: 195.36k ) Number of downloads: 394


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 13:04
Dacia