problema "grava" climatronic si pornire, laguna II 1.6 16V
![]() ![]() ![]() |
problema "grava" climatronic si pornire, laguna II 1.6 16V
bhn_02 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
1.6 16V 2002
|
|||
Kanny69 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 6 April 08 ![]() |
Problema e ca la masinile astea nu prea poti merge pe ghicite. Poate a mai patit cineva, dar poate ca a avut alta problema. Eu iti recomand sa-i faci o diagnosticare, vreo 50 ron, plus ca nu tre sa astepti 2 sapt sa te programeze. Poti sa mergi la orice atelier care dispune de testere. Si asa e cel mai sigur. Iti citesc codul de eroare si iti interpreteaza si s-ar putea sa fie doar un senzor, sau vre-un contact slabit.
Bafta |
--------------------
Ex Renault
Laguna II
2002 1,9 dci 140 Cp Ford Mondeo 2.0 TDCI 131 Cp Ghia Denso
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
E posibil sa ai o cantitate prea mare de freon in instalatia de climatizare.
|
--------------------
-
-
-
|
|
aqua |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
eu sunt doar curios de unde pana unde iti veni ideea sa opresti climatronicul?
stiai ceva dinainte? |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
bhn_02 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 March 08 ![]() |
Sa am prea mult freon in instalatie?? nu stiu cind a fost sau daca a fost reincarcata instalatia, aer rece da ok, desi diferenta intre 19 si 24 de grade nu mi se pare extraordinara, iar daca vreau aer cald trebuie sa dau temperatura la exact 26 altfel nu-mi baga deloc aer cald, nici macar la 25 sau 25.5.
Legat de inspiratia cu inchisul climatronicului, stiam ca de obicei AC iti fura 2-3 cai putere daca nu si mai multi din puterea motorului si atunci, climatronicului functionand la o treapta destul de mare (pe auto), am zis sa-l inchid. Mai citisem pe alte forumuri de exempu la cielo, povesti de genu..ca in depasiri daca mergeau cu AC deschis il inchideau ca sa cistige aici 2-3 cai putere si sa faca depasirea mai in forta si apoi il redeschideau dupa terminarea manevrei. Pe marti am programare la Serus, azi mi-au confirmat, si sper sa ii dau de capat. |
--------------------
Renault
Laguna II
1.6 16V 2002
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
O instalatie de climatizare a unui turism are nevoie de macar 5 kW. Daca ai avea prea mult freon, s-ar putea genera o presiune in instalatie si in pompa mult mai mare decat cea nominala. Mai departe, fie cedeaza vreo conducta, fie vreo pompa, fie motorul nu prea poate face fata, mai ales la turatii scazute.
Daca nu ma insel, in instalatia de climatizare, pentru Laguna II, intra aproximativ 600 grame de agent de racire. |
--------------------
-
-
-
|
|
traffictours |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Din ce stiu eu daca scade sau creste presiunea freonului exista un presostat care opreste compresorul. Daca asta nu lucreaza cum trebuie, atunci cine stie ce bucle apar in circuitul electronic al calculatorului masinii si de aici vreun dereglaj in comportamentul masinii. Ce spun eu aici e doar asa, o idee, trebuie pus testerul pe masina si de abia dupa aceea se poate vorbi ceva concret.
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
bhn_02 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 March 08 ![]() |
Tocmai ce m-am intors de la service si zic eu ca am rezolvat problema, acuma sa o vedem si la un drum lung. Problema s-a dovedit a fi din senzorul de temperatura de la motor ce era defect inregistrand alte temperaturi decit cele reale, de unde si fluctuatia indicatorului de la bord.
Legatura cu climatizarea, dupa cele spuse de cei din service, ar fi faptul ca varia intensitatea electrica cea ce facea ca senzorul intr-un fel sa-si revina. Daca as fi continuat as fi putut merge cu motorul supraincalzit, desi cica ar fi un sistem in calculatorul masini care oricum declanseaza ventilatorul de la radiator in conditii extreme. Bine ca s-a rezolvat si sa fie numai atat. Sa auzim numai de bine. |
--------------------
Renault
Laguna II
1.6 16V 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 22:37 |