Probleme la viteze mari
![]() ![]() ![]() |
Probleme la viteze mari
MVD |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 13 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio2
- MM71 DDL
2005 fidji
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ce este de facut sa facem masina mai stabila pe sosea Sa respectam viteza legala (max. 130 km/ora pe autostrada). |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Normal ca mai face...ca este masinuta mica..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
wolfin |
![]()
Post
#4
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.018 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
poti incerca si cu cauciucurile, dar nu rezolvi nimic. este vorba de aerodinamica+garda la sol+greutate(in special pe spate)
de exemplu un bicorp sta muuult mai bine pe sosea la acele viteze This post has been edited by wolfin: 30 Jul 2008, 10:11 |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
o idee, am observat ca daca ai plinul facut sau ma rog, cat mai mult carburant masinuta sta mai binisor pe drum, bagajele mai grele pune-le langa bancheta, fundul masinii umple-l cu lucruri mai putin dense-daca se poate) si mai e ceva, la viteza aia de obicei stai pe banda doi, de langa parapetul din stanga unde vantul lateral e putin mai atenuat, (ca apar alte probleme de curgere a aerului intre masina si parapet, turbulente etc aia e altceva) si da, lasa conserva la 130 ca nu se merita mai mult.. chiar nu se merita sa risti aiurea plus consum mare.
|
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare ce risca la 150 km/h pe bord?? Viteza reala e pe undeva pe la 140 +/- 2 km/h. O amenda subtire cel mult.
Eu zic sa mergem toti cu 90 km/h, la viteza asta consuma putin, eventual si pe banda 2 ca doar suntem pe autostrada. |
--------------------
.
.
.
|
|
verde |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
MVD cand ai timp citeste astea.Rear diffuser.Posibil cu asa ceva sa obtii un plus de stabilitate insa cred ca ar fi neinsemnat la viteza aia comparativ cu deranjul.E similar cu efectul eleronului. Acelasi plus in stabilitate poti obtine cu gume mai moi care au o aderenta mai buna,(deci spre competitii le cauti) dar care te usuca la pret si se tocesc repede de tot.Cred ca solutia rear diffuser ar fi cea mai la indemana se poate confectiona artizanal cu titlu experimental.Dar atentie! aderenta mai mare pe spate inseamna si consum mai mare, nu cu mult e adevarat.
http://www.aprperformance.com/index.php?op...id=32&Itemid=45 adica elemente aerodinamica http://www.stillen.com/product.asp?id=STIF...r=&make=&model= http://www.modacar.com/products/Mitsubishi...M/frontlip.html http://www.millteksport.com/media/images/p...18.original.jpg http://www.sportcompactcarweb.com/tech/061...rt_2/index.html http://www.northamericanmotoring.com/forum...?t=86592&page=2 http://www.3si.org/forum/f39/rear-diffuser-378586/ La viteza aia cred ca trebue sa lucrezi din toate ca sa o tii pe sosea; eleron,channel rear diffuser si anvelope. This post has been edited by verde: 30 Jul 2008, 18:21 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa verifici amortizoarele, s-ar putea sa fie obosite si sa-ti dea senzatia de barca, plus ca la cea mai mica adiere de vant din lateral daca ai amortizoarele uzate se simte din plin. Eu la viteze mari pe ceas nu am simtit nici un moment ca masina are tendinta sa se duca in lateral.
|
--------------------
.
.
.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#9
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.018 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
si acum mai tin mine cum nu puteam depasi 120 km/h din cauza vantului puternic care batea din fata/usor lateral. la 140-150 facea singura stanga dreapta pe sosea. (la intrare in Craiova-Sere)
![]() |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
verde |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pe vremea lu Impuscatu, pe portiunea aia de care zici (Beharca daca mai tin eu minte)era permanent radar.Oricum pe o sosea normala bombeul carosabilului e accentuat si te fura catre exterior. Singura si cea mai economica metoda e sa mergi atat cat permite ea si te simti in siguranta.Si cred ca nu e un defect Clio Symbol, cred ca toate masinile din clasa ei au probleme de genul asta.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 06:00 |