Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intra greu in viteze de la frig ?!?

zeu_4u_sweety
post 15 Sep 2008, 16:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




Iata ca a venit si vremea rece si ma urc frumos in masina azi de dimineata sa plec la serviciu si cand sa mestec in a 1-a sa mai pomenesti, zici ca se blocase schimbatoru!!!In fine pana la urma si a mai revenit putin da sa nu mai zic ca intr-a 5-a nici pomeneala sa nimeresc cat m-as chinui... Eu stiu ca am ceva probeleme cu pivotul ala de la capatul timoneriei dinspre cutie da nici in halul asta nu credeam ca patesc...Oare exista ulei pt c.v. de vara si de iarna ca pana acum nu am auzit!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 16 Sep 2008, 08:19
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.903
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




In primul rand schimba uleiul cu unul bun, Elf Prestigrade, care are viscozitate si fluenta buna si la rece si la cald. Ai sa fii uimit de schimbare.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 16 Sep 2008, 16:51
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




ok ms de raspuns, am sa incerc!



--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 21 Sep 2008, 21:05
Post #4


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Vin si eu cu o nelamurire tot legat de CV:
Povestea incepe cand am desfacut cutia sa schimb simeringul de la priza, dupa care am apelat la o cunostinta mecanic care mi-a asamblat CV la loc.
Am montat-o pe masina, am bagat uleiul si a functionat foarte bine cam o luna.
Dupa care, la o manevra in loc de marche-arriere a intrat si s-a blocat in tr. a 3-a mad.gif
Am ajuns din nou s-o dau jos, am apelat din nou la mecanic sa o deblocheze, nu a fost necesar s-o desfacem. Zicea ca era ceva la sincronul de la a 5-a, ca nu era in pozitia buna, ca s-a fortat de aceea s-a blocat.

Sa ma astept sa se mai blocheze? Mecanicul zice 50/50 sanse.
Daca am norocul sa se blocheze in marche-arriere?
Oare e cazul sa caut alta cutie?
Merci mult.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 7 Oct 2008, 23:34
Post #5


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Salutari! In legatura cu CV, inca nu mi-a facut probleme, am vreo 300 km de cand am montat-o, inclusiv un drum de munte unde am cam fortat un pic wink.gif
Legat de ulei, acum, dupa ce a venit frigul mai serios, realizez cat este de important. Am folosit Tranself TRX 75W80W. Dar pot sa spun ca-si merita banii. Vitezele merg foarte usor, indiferent ca e dimineata devreme sau la pranz dupa ceva timp in trafic.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sony22
post 16 Oct 2008, 12:57
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 11 October 08
From: Ploiesti




am de putin timp renault si as vrean sa stiu si eu cum se schimba uleiul la cutia de viteze si ce ulei imi puteti recomanda???


--------------------
Renault Laguna 2 hatchback 2002,1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Oct 2008, 16:40
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Se da drumul la ulei prin desfiletarea busonului din partea de jos a cutiei de viteze. Se pune busonul inapoi iar in partea din fata, spre radiator este un surub sub forma de fluture. Se scoate si prin acel orificiu se pune ulei cu ajutorul unei spritiere. In acelasi timp, acel orificiu are rol si de supra-plin. Asta e metoda pe care eu am aplicat-o cu succes. Mai e o metoda prin alimentarea prin acel furtunel care se afla in partea de sus a cutiei, dar din cate am inteles dureaza mai mult si tot trebuie desfacut surubul-fluture.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 17 Oct 2008, 22:11
Post #8


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Cea de-a doua varianta am aplicat-o si eu ...Intre furtunul acela de sus ( aerisitor ) si varful bidonului de ulei am aplicat un furtun de 20cm cu diametrul un pic mai mare si am apasat pe bidon si eu zic ca s-a intamplat intr-un interval acceptabil ..

PS : Lucul acesta cu surubul de preaplin ( fluture) desfacut !


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:19
Dacia