Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

tremurat relanti, sorb rezervor

Dan73
post 23 Oct 2008, 09:45
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Te referi la electrovana de pe pompa care regleaza presiunea?


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Oct 2008, 10:27
Post #32


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sunt mari sanse sa fie ventilul de reglare a presiunii in rampa...

Vezi aici:

http://www.reno.ro/Trepidatii-Relanti-moto...t46170-s30.html

De la postul 51.

Costa in jur de 450 RON nu 700....cel mai bine il cauti la un reprezentant bosch sau chiar un Bosch Service.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Oct 2008, 12:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Multumesc. Am citit mai demult topicul tau si pare ceva asemanator cu exceptia faptului ca la mine nu apar fluctuatii de turatii ci doar tremura masina si uneori, poate fara legatura, pierde putere imediat ce plec de pe loc. E un tremur, nu as spune chiar trepidatii, la relanti, pe care nu il aveam si cu care merg de pe la inceputul anului. Azi ma duc prin Pantelimon pe langa Franke la Total Diesel Service sa fac o constatare pentru ca ma enerveaza tremurul asta...am tendinta sa fortez un pic ambreiajul din cauza lui.

LE: M-am uitat mai cu atentie la turometru si la rece oscileaza un pic. Cand e motorul cald nu oscileaza deloc.

This post has been edited by dan73205: 23 Oct 2008, 22:01


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 31 Oct 2008, 15:50
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Pana la urma abia ieri am ajuns la un control la baietii astia pomeniti mai sus pentru ca asa m-au programat. Era un baiat acolo care mi-a parut destul de priceput cu diplome multe agatate pe pereti (nu am vazut si de la Bosch, doar de la Delphi). Deci...injectoarele par in regula iar regulatorul de presiune de pe pompa la fel. Mi-a zis tipul ca atunci cand e vorba de el motorul are oscilatii destul de mari la relanti. Mi-a zis sa revin cand o sa evolueze problema, daca o sa evolueze, spre trepidatii, oscilatii mari ale turatiei, fum...etc. Deocamdata, chiar daca motorul pornese un pic mai greu la cald nu e o problema.

This post has been edited by dan73205: 31 Oct 2008, 16:00


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 31 Oct 2008, 16:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




sorry ca ma bag in discutie printre dieselisti..eu am benzina si simt aceste vibratii la relantii (dispar la accelerare..!!) am verificat turatia si sta cam 752 rpm atat dadea calc fara clima pornita cu aproximatix _+ 12 rpm..de la cel care a facut testul am inteles ca inca este in parametrii acceptati in sensul ca domeniul de variatie normal e undeva la +_30 rpm (pt .1998 cmc F4R ).
Eu simt ca o vibratie ..ca si cum o masa un volant ar fi descentrat cu o perioada de aproximativ 2 pe sec sau 1 pe secunda..."Nu dsipare daca apas pedala de ambraiaj...
Sigur nu asa a facut masina de noua...! E posibil din cauza schimului de curea..mi-a aparut aceasta descentrare imediat dupa !! Banuiam calitatea benzinei am fost atent si sigur nu cred ca de acolo..singura eroare aparuta si stearsa de pe calc de injectie avea o valoare neverosimil de mare la un senzor de depresiune..(senzorul este amplasat dupa clapeta imediat pe distribuitorul de aer spre cilindri .in partea stanga fata cumde uiti din fata m asinii ...)
Eu am crezut ca fiind in zona fuliei de distributie variabila ca a fost""atins"" la schimbarea curelei de distributie...nus ce sa mai crez..am auzít ca se recomanda curatarea clapetei de dozaj aer ?!

31 Oct 2008, 16:49:
am uitat sa spun am schimbat si bucsa superioara anticuplu respectiv tamponul hidroelastic (era dus!! )..si nici o imbunatatire dupa...

This post has been edited by lagunez: 31 Oct 2008, 16:49


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lagunez
post 3 Nov 2008, 15:08
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 261
Joined: 11 February 06
From: Bucharest




duminica avnd ceva mai mult timp si vremea fiind superba am curatat tot traseul de admisie ( tubulatura + clapeta aer..) Nico o imbunantatire..
cautand in manual cap 17 /page 32 am gasit urmatoarea notit legata de comportamentul
valvei de comanda fulie defazoare...ä solenoid valve which is jammed open causes an unstable idel speed and pressure in the manifold whcih is too high at idel speed "...poate ca astai de vina..dar e cam scumpa..doar de incercat....ce implicataii ar avea sa turez motorul cu valva deconcectata ?


--------------------
Renault Laguna 3 & Volvo C30 2009 Dynamique PLUS Navy 2.0T CVA
2009 lag 3 2.0T Proactive Dynamique Navi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 3 Nov 2008, 16:32
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Salut,stiu ca problema mea nu suna ca si problemele voastre, eu totusi intreb:
unde este situat filtrul de benzina la 1.8 ?...ca am fost la nea mecanicul si a spus ca nu are filtru masina mea si in concluzie nu are ce schimba.
Asa o fi ?!?


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MACA
post 9 Nov 2008, 17:47
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 3 October 08




sALUT AM SI IO O PROBLEMA CU TREPIDATU LA RELANTI si deja ma dispera cand pornesc masina cu motoru rece nare nimik sta undeva la 1000 de ture apoi cand temperatura motorului ajunge la nivel incepe sa scada turele unde va la 700-800 cateodata si la 600 si trepideaza ca naiba:( si in mers scade la fel daca o scot din viteza:|
daca o turez pe loc si o tin constant la 2000 de ture sau orice turatie acul de la turometru oscileaza scade vreo 150-200 de ture iara creste si tot asa:| oare de la ce o fi problema?

apropo masina e o Laguna 2 din 2001 Autentique 1,6-16v

daca stiti cumva care o fi problema va rog zicetimi si mie ca turbez deja:((


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v Privilege - HD-08-HOG 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brabus
post 9 Nov 2008, 22:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 24 August 08
From: Baia Mare




QUOTE(Yutcaru @ 3 Nov 2008, 16:32)
Salut,stiu ca problema mea nu suna ca si problemele voastre, eu totusi intreb:
  unde este situat filtrul de benzina la 1.8 ?...ca am fost la nea mecanicul si a spus ca nu are filtru masina mea si in concluzie nu are ce schimba.
Asa o fi ?!?
*



in rezervor, impreuna cu pompa. vezi ca este un topic in legatura cu asta
bafta


--------------------
Renault Laguna2 2001/Privilege/1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 10 Nov 2008, 17:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




QUOTE(MACA @ 9 Nov 2008, 18:47)
sALUT AM SI IO O PROBLEMA CU TREPIDATU LA RELANTI si deja ma dispera cand pornesc masina cu motoru rece nare nimik sta undeva la 1000 de ture apoi cand temperatura motorului ajunge la nivel incepe sa scada turele unde va la 700-800 cateodata si la 600 si trepideaza ca naiba:( si in mers scade la fel daca o scot din viteza:|
daca o turez pe loc si o tin constant la 2000 de ture sau orice turatie acul de la turometru oscileaza scade vreo 150-200 de ture iara creste si tot asa:| oare de la ce o fi problema?

apropo masina e o Laguna 2 din 2001 Autentique 1,6-16v

daca stiti cumva care o fi problema va rog zicetimi si mie ca turbez deja:((
*





aceeasi masina, aceeasi problema. Nu face mereu. Am fost foarte atent la comportamentul ei....de aprox 10 000 k merg asa si am remarcat ca are momente cand face si momente cand nu face asa..In ambele situatii turatia la ralanti este mai scazuta decat turatia nominala. De doua ori mi-a murit motorul in mers cand aveam ambreiajul calcat (situatie destul de urata pt ca in momentul ala nu exista servodirectie). La un service oarecare mi-a pus laptopul pe ea, nu a reusit sa mi-o detecteze la anul 2001 (anul ei) ci la 2002 (chiar nu inteleg de ce, poate ma lamureste si pe mine cineva) si mi-a aparut ca eroare un scurtcircuit la o sonda Lambda. Banuiesc ca de aici problema turatiei la ralanti. Daca te duci si faci vreun test sau daca afli si altceva te rog tinema la curent.Multumesc!


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 14 Nov 2008, 12:18
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




SALUTARE

14 Nov 2008, 12:21:
Am avut si eu aceelasi problema, numai in relantiu, am bagat dupa aia curatator de injectie doua ori una dupa alta, si dupa un timp nu a mai facut.Deja de 5 luni a trecut de atunci si nu am avut nici o problema.

This post has been edited by s-ervin: 14 Nov 2008, 12:21


--------------------
Renault Megane - HR-10-xxx 2013 1.6 dci Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diasul
post 14 Nov 2008, 14:16
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 30 May 08




QUOTE(s-ervin @ 14 Nov 2008, 12:18)
SALUTARE

<span class='edit'>14 Nov 2008, 12:21:</span>
Am avut si eu aceelasi problema, numai in relantiu, am bagat dupa aia curatator de injectie doua ori una dupa alta, si dupa un timp nu a mai facut.Deja de 5 luni a trecut de atunci si nu am avut nici o problema.
*



Te rog dezvolta daca se poate. Si eu am acelas tremurat la relanti la un 1.5 Dci.


--------------------
renault megane 1.5 DCI 80CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MACA
post 16 Nov 2008, 04:23
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 3 October 08




imi poti zice si mie ce aditiv ai folosit? si ce cantitate se baga sa nu bag prea mult sa pateasca ceva motoru sad.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v Privilege - HD-08-HOG 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
te_rog_2004
post 23 Nov 2008, 15:26
Post #44


Ionut


Group: Members
Posts: 113
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




QUOTE(diasul @ 14 Nov 2008, 14:16)
Te rog dezvolta daca se poate. Si eu am acelas tremurat la relanti la un 1.5 Dci.
*



Si eu prezint acelasi tremurat desi masina are o luna de zile!am un manager de 1.5 dci.


--------------------
Renault Megane 2 - B-xx-XXX 2008/Manager
Megane II Manager 1.5 Diesel 86 cp/2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OZN99
post 16 Sep 2011, 08:16
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 29 July 10




De un timp dupa ce pornesc motorul la rece masina parca tremura simt si in scaunul soferului un tremurat inainte-inapoi.Dupa vreo 3-4 Km totul merge perfect.
Mentionez ca in timpul tremuratului motorul merge totusi rotund.Toata problema tine pina se incalzeste putin motorul...ce sa fie ?


--------------------
Renault Laguna2 1,9dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 6 May 2012, 16:43
Post #46


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Reiau topicul asta pentru ca azi cand am mers cu cineva in masina, mi-a zis ca la relanti tremura masina in mod curios. Pana sa-mi zica, nu am sesizat, probabil din obisnuinta. E un fel de senzatie de mers inainte-inapoi foarte rapida, doar la relanti. Daca dau sa plec de pe loc, dispare tremuratul...

Am citit prin unele locuri ca ar putea fi si volanta, ceea ce ar fi cam urat, ca e scumpa rau. Estimez ca face asa de vreo 4-5000 de km, inainte stiu sigur ca nu facea.

Ce as putea verifica, sau ce ar putea fi in afara de volanta?

This post has been edited by renodood: 6 May 2012, 16:44


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 8 May 2012, 22:03
Post #47


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Nimeni nimic? Pe pasageri ii distreaza, dar eu ma tem sa nu fie ceva mai grav.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu_pl
post 8 Jun 2012, 15:05
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 29 August 09




Am si eu o problema cu litrometrul acesta(asa am inteles ca se numeste) Nu imi mai indica daca am mai putin de 18-20 de litri in rezervor! Se poate sa faca vreun scurt pe cititorul acela din rezervor? Sau ce se poate face pt a rezolva problema. Mentionez ca la frane mai bruste acul de la motorina se ridica si coboara imediat dupa aceaa


--------------------
Renault LagunaII - PH 83 LGN 2005 1,9dci 101cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 19:07
Dacia