Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cutia de viteze, intra greu in treapta I-a in mers - normal?

b89sdi
post 24 Mar 2008, 12:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 October 07




Din prima zi am avut probleme cu schimbarea vitezei in treapta I a (in timpul rulajului). Cand incerc sa bag in viteza parca este ceva ce impiedica si trebuie sa fortez mad.gif . Mai are cineva problema asta?

Ma ajuta cineva cu o sugestie / un sfat?


--------------------
renault clio 3 2007 - b89sdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Mar 2008, 12:56
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(b89sdi @ 24 Mar 2008, 12:55)
Din prima zi am avut probleme cu schimbarea vitezei in treapta I a (in timpul rulajului)
*



La cati km/h aprox. ? deoarece - din cate stiu eu e destul de normal sa nu intre in treapta I sau sa intre foarte greu atat timp cat masina e in miscare ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 Mar 2008, 12:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




QUOTE(b89sdi @ 24 Mar 2008, 12:55)
Ma ajuta cineva cu o sugestie / un sfat?
*



Da. Don't do it! nono.gif
Prima viteza nu e sincronizata, e normal sa se intample asa. Ai rabdare pana se opreste sau macar pana ai maxim 4-5 km/h.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b89sdi
post 24 Mar 2008, 13:05
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 23 October 07




Incerc sa schimb ai a I a cand merg prin Bucuresti ca melcul cu pana 10km/h. Daca insist cu a II a trepideaza de ma inebuneste. Cred ca in timp va zdroncanii din toate incheieturile.

Nu cred ca este normal sa se intample asa. Nu este prima masina care o conduc dar este prima data cand am problema asta.

Spuneti voi ca este normal ??!!


--------------------
renault clio 3 2007 - b89sdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 24 Mar 2008, 13:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Eu asa zic... 106.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 24 Mar 2008, 13:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




asa este si la clio 2, clio sport, clio 3, mondeo, deci banuiesc ca e normal smile.gif


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 24 Mar 2008, 13:10
Post #7


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, e foarte normal. Intotdeauna la 10 km/h, ori dai a II-a si accelerezi finut ca sa minimizezi efectele subturarii, ori mai infranezi putin masina si iti va intra si I-a.
E o chestie care combina experienta la volan si cat de bine cunosti masina pe care o conduci.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 24 Mar 2008, 14:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




FOLOSESTE FUNCTIA SEARCh. s-a mai discutat.

on topic: nu intra in trepta 1 in mers pt ca vitezele unghiulare ale arborilor din cutia de viteze nu sunt similare si dueaza o vreme pana cand sincronul isi face treaba.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 24 Mar 2008, 20:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Da, e normal.

Treaba cu trepidatu in schimb nu e prea normala, desi si la mine se intampla. E probabil de la ambreiaj, dar mi-e o tarsaaa sa ma duc cu ea in service cum nu-ti poti imagina.

Ai fi surprins ce incet poti merge cu treapta 2 daca stii sa patinezi ambreiajul. Heck, cred ca se poate pleca si cu a 5a smile.gif


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 24 Mar 2008, 20:50
Post #10


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




n-ai cuplu sa pleci cu a 5-a. cu a treia merge, dar mai greu, ca doar am urmarit-o pe sor-mea si am vazut ca e posibil smile.gif
cu a 4-a nu vreau sa incerc, iar cu a 5-a nu e imposibil ci doar foarte putin probabil. smile.gif


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 24 Mar 2008, 22:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




pleci cu a 5-a wink.gif

cum se spunea si mai sus, solutia e sa turezi putin motorul cand esti intr-a 2-a si mergi foarte incet


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeron_x
post 24 Mar 2008, 22:21
Post #12


dintre plebei


Group: Members
Posts: 198
Joined: 28 March 07
From: Pristina, Kosovo




ok, cum zici tu. oricum n-o sa incerc sa plec cu a 5-a de pe loc


--------------------
Renault Clio III 2006 1.4 16V - B 80 CTN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LNG
post 24 Mar 2008, 22:44
Post #13


.


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 August 07




Si pe mine ma deranjeaza chestia asta, dar m-am obisnuit sa patinez ambreiajul in a 2-a, sau sa incetinesc pana intra 1-a ... Cred ca e o chestie specifica anumitor cutii de viteza din moment ce am vazut pe alte masini ca intra 1-a cand la mine trebuia clar a 2-a.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 25 Mar 2008, 10:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




Am verificat(la masina din semnatura) intra in viteza 1 pana la 30km/ora fara probleme, dupa acesta intra greu si cu un zgomot urat.


--------------------
renault clio III 2007 1.6 16V dynamique - B-xx-ELF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14le
post 25 Mar 2008, 13:44
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 January 08




am verificat si eu. in viteza a 2-a, masina mea nu se opreste ci este accelerata de de o chestie electronica sau electrica. nu stiu exact care-i faza dar puteti s-o testati si voi. n-am incercat-o pe rampe extreme!
in schimb, am inteles ca problema e de la cutiile astea cand vreau sa merg ca racu, adica sa bag in retur(reverse). vreau sa scot masina din parcare si de multe ori trebe sa bag 5 si apoi R. asta-i situatia, m-am resemnat.


--------------------
renault clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
95puf
post 25 Mar 2008, 21:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 12 January 08
From: Medgidia




In scoala de soferi, instructorul mi-a spus apasat ca viteza 1 si marsarier nu se folosesc decat cu masina pe loc. Pt celelalte situatii folosesti jocul ambreiaj / acceleratie. Si daca domnul "profesor" spune.......

This post has been edited by 95puf: 25 Mar 2008, 21:40


--------------------
Renault Clio 3 2007 dynamique / 1.5dci / 70 CP - CT-95-PUF
Tacerea este singurul raspuns logic pe care il poti da prostilor...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_269457
post 31 Mar 2008, 22:47
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 22 January 07




Intra si a I-a pana pe la 30 km\h fara probleme doar ca trebuie sa insisti usor pe schimbator fara sa impingi tare vreo max. 2 sec. smile.gif


--------------------
Renault LAGUNA III 2010 GT - HD 18 KRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 1 Apr 2008, 20:11
Post #18


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Ideal ar fi, daca mergi bara la bara, sa nu schimbi a 2-a pina nu treci de 3500 rpm la benzina si cam 2700 la diesel. Daca o faci consumul e mai mare cu a 2-a mai ales patinind ambreiajul cum s-a sugerat mai sus plus un stres inutil pentru discul de ambreiaj si asa cam slab la reno.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol dci 65 cp - B-xx-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costache bmc
post 7 Nov 2009, 15:47
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 7 November 09




daca masina se afla in mers ,nu e indicat sa bagi viteza 1 ,.cu a 1 a se pleaca de pe loc,de fapt nici nar trebui sati intre in a1a daca ai viteza un pic mai mare

7 Nov 2009, 15:51:
daca ai ceva viteza 20 la ora sa zic tre sai dai un sprit sa zic asa dar nu e indicat,daca vrei sa te tina mai mult discu de ambreiaj ,ca se face frana de motor ,nu tre so bruchezi ca e ca un om masina

This post has been edited by Costache bmc: 7 Nov 2009, 15:51


--------------------
renault renault 2006 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 22:04
Dacia