PS Laguna2, cai putere
![]() ![]() ![]() |
PS Laguna2, cai putere
adi_0434 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 315 Joined: 26 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna II
2002 1.9 dci 79kw estate expresion ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI |
|||
Dan73 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
QUOTE(myky @ 23 Jul 2008, 12:33) QUOTE(adi_0434 @ 23 Jul 2008, 13:57) QUOTE(adi_0434 @ 23 Jul 2008, 14:07) eu sunt sigur ca am 107 , dar cineva spunea ca rolul trs-ului este de a actiona geometria variabila la turbina ![]() Eu sunt ala care spunea...TRS-ul e nr 2 din imaginea atasata de cj98czh iar cu nr 11 e senzorul de presiune de supraalimentare. Eu m-am uitat printr-un soft si ambele coduri de motoare (si F9Q 754 de 107 cai si F9Q 750 de 120 sunt prezentate in schite cu TRS. Daca ambele au trs atunci diferenta trebuie sa ramana la geometria variabila.... adica acest TRS nu ar trebui sa fie legat de turbina printr-un furtunas prin care este comandata vacuumatic geometria variabila. Deci la codul de motor F9Q 754 corespunde o masina ce scoate 107 cai....sigur....numai daca nu e trecut gresit de RAR ca nu ar fi prima oara. This post has been edited by dan73205: 23 Jul 2008, 19:32 Attached thumbnail(s) trs.jpg ( Size: 222.38k ) Number of downloads: 129 senzorpres.jpg ( Size: 233.39k ) Number of downloads: 141 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
adi_0434 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 315 Joined: 26 December 06 ![]() |
cand am cumparat masina am facut test dino si are 107 ,singura explicatie ar fi ca si pe motoarele de 79 kw sunt puse turbine cu geomertie variabila ,poate o fi doar diferenta de soft intre ele!!!
This post has been edited by adi_0434: 23 Jul 2008, 21:12 |
--------------------
renault
laguna II
2002 1.9 dci 79kw estate expresion ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI |
|
cj98czh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
100% ca au turbina cu geometrie fixa cele de 107 cai
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
adi_0434 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 315 Joined: 26 December 06 ![]() |
pai si trs-ul ala de ce mai e pus acolo?
|
--------------------
renault
laguna II
2002 1.9 dci 79kw estate expresion ex laguna II
peugeot 407 2.0 HDI |
|
andu911 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(adi_0434 @ 23 Jul 2008, 14:07) eu sunt sigur ca am 107 , dar cineva spunea ca rolul trs-ului este de a actiona geometria variabila la turbina ![]() Mesaj 10 Cel mai simplu este sa se uite daca are TRS (cum a spus Silviu) pentru ca diferenta esentiala intre cele doua este de putere care vine de la geometria variabila. Deci daca in partea cea mai din stanga sus in compartimentul motor (cum privesti spre masina) ai o piesa neagra din care ies niste furtunase de aceeasi culoare din care unul coboara spre jumatatea turbocompresorului care se cheama turbina, atunci ai geometrie variabila deci 120 de cai. Ete fas ![]() Amandoua au trs, doar ca una are geometrie variabila si una are wastegate. La geometrie variabila se regleaza palele, iar la geometrie simpla se inchide mai mult sau mai putin valva wastegate (valva de descarcare) . Amandoua sunt comandate vacuumatic si controlate de trs. EDIT: Am gasit o poza pe forum cu o turbina de 120. Cea de 107 are capsula dispusa orizontal, nu vertical. This post has been edited by andu911: 23 Jul 2008, 22:18 Attached thumbnail(s) xxxx.JPG ( Size: 84.05k ) Number of downloads: 209 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Bine ca s-a lamurit chestiunea asta. Eu nu am vazut un motor (turbina) de 107 cai, era o deductie bazata si pe faptul ca un mecanic mi-a aratat mai demult furtunasul ce coboara de la TRS la turbina si mi-a zis ca ala comanda geometria variabila. Diferenta constructiva trebuie sa fie tot la turbina pentru ca in rest motorul e acelasi.
Cred ca nu va afla de pe acest topic ce putere are...pana acum se ducea la Renault si ii bagau aia VIN-ul pe calculator si afla. LE: editam in acelasi timp cu andu911....confirm, la mine (geometrie variabila) capsula e in sus adica furtunul intra in ea de sus in jos. This post has been edited by dan73205: 23 Jul 2008, 22:26 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
iar eu am de 107 cu cutie de 6, deci nu-i o regula... asa ca cel mai bine baga nasu in spatele motorului si vede exact
|
--------------------
-
-
-
|
|
vlad_laguna |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 18 December 06 ![]() |
mi-a aparut o problema de curand: mergeam pe e85, am oprit la buzau la petrom v, am bagat motorina si am plecat. mi s-a aprins imediat beculetul groazei, ala cu rezistenta in bord (bujie incandescenta) si nu mai avea putere. abia urca in ture, am deschis geamul sa aud turbina, nimic. suieratul ala nu se mai auzea deloc, masina nu mai tragea. am deschis capota si am piesa nr 2 din schema motorului tacanea. facea ca masina de cusut. am oprit motorul, am repornit si....gata. merge ca inainte. ce sa se fi intamplat?
|
--------------------
VW
Passat 3C
2006
- OT-03-VTG VW Passat 3C-2006, 140 CP
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Asta inseamna ca piesei cu nr 11 (senzorului de presiune) i s-a rupt unul din cele trei fire electrice. S-ar putea sa nu vezi pentru ca probabil izolatia inca rezista dar daca le indoi usor pe fiecare o sa descoperi unde e rupt.
http://www.reno.ro/rezistenta-portocalie-i...ere-t87739.html La inceput eu eram un pic confuz in legatura locatia firului care a fost gasit rupt in service la Mach 1 pt ca nu am asistat la operatie...m-am lamurit ulterior pentru ca mi s-a mai rupt de trei ori. PS: scuze de off topic dar ma gandesc ca daca pleaca la drum lung si se intrerupe de tot contactul la acel fir o sa fie destul de neplacut pentru el. This post has been edited by dan73205: 24 Jul 2008, 22:31 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
cridaia |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.100 Joined: 25 February 08 From: Sannicolau Mare, Timis ![]() |
![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat - Break
2009 - BlueMotion
- TM 98 BUZ
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Pai mai uita-te la poza aia atasata de andu911. Ce e cu rosu vrea sa fie capsula aia in care intra furtunul din TRS (care nu e prezent in poza) si care e dispusa orizontal (asa cum ne asigura tot andu) la motorul de 107 cai spre deosebire de cel de 120 unde, asa cum se vede si in poza, e dispusa vertical. E destul de vizibil daca te uiti in spatele motorului la turbina de pe laterala dreapta a masinii.
This post has been edited by dan73205: 25 Jul 2008, 15:04 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:56 |