Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme condens aer conditionat

ghertzoi
post 24 Jul 2008, 15:22
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




fiind deja al doilea caz (recent) intrebarea care se pune e: am avut noi noroc de service/angajati renault de treaba sau renault recunoaste intr-un fel ca trebuia sa puna o plasa pe gura aceea de admisie, si recomanda service-urilor sa faca gratuit operatiunea.

Mai e o posibilitate, fiind o chestie de 10 minute poate efectiv le este lene sa mai faca toate formele pentru facturare, dat fiind ca ar fii undeva pe la 5-8 ron probabil.

This post has been edited by ghertzoi: 24 Jul 2008, 21:13


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 25 Jul 2008, 10:59
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




Fiind o operatiune ce probabil ar costa undeva la 5 RON nu se mai oboseste nimeni sa faca formele, mai ales ca este complicat; iti faci devizul intr-un loc iar apoi mergi la facturare si casierie!
Deci mergeti cu incredere la service... cel putin la BV! :-)


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuq
post 16 May 2009, 16:13
Post #33


112...ce urgenta aveti???


Group: Members
Posts: 139
Joined: 6 January 07
From: bucuresti, sector 4 berceni




mad.gif din ciclul "cate un acvariu pentru fiecare" ieri am observat si eu un mare condens strans in compartimentul din dreapta pasager.....mai trebuie doar sa imi cumpar pesti si alge ca apa e destula icon_mrgreen.gif o sa urmez indicatiile celor care s-au confruntat deja cu problema pentru ca e foarte neplacuta situatia sad.gif


--------------------
renault megane sedan 2005 1.5 Dci 60 kw (82cp)
" Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 17 May 2009, 05:30
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... daca tot v-ati lovit de aceasta situatie, si pentru a evita si alte neplaceri, cereti sau desfundati inclusiv si scurgerile din aripile fata ... (din tablier, de sub grila de aerisire) ...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanyc2003
post 17 May 2009, 07:31
Post #35


Omu cu Fluensu'


Group: Members
Posts: 622
Joined: 2 December 08
From: Bucharest




da, deci da, deci scurgerea. aceeeasi problema am avut-o si eu. Am fost la Serus si...scurgere infundata. Mi-au spus baietii de la service ca scurgerea la Megane are un fel de "dop" din cauciuc care are o mica...clapeta. acea clapeta se efectiv se lipeste. de ce? pt ca pe scurgere vine condensul care trebuie eliminat si, in contact cu praful de afara...formeaza o mazga. mazga se usuca si infunda scurgerea, teava de scurgere se umple cu apa/condens si apa "refuleaza" in masina. La mine s-a rezolvat rupand acea clapeta din cauciuc. de atunci chiar nu au mai fost probleme. operatiunea nu dureaza decat 5-10 minute, cu mentiunea ca trebuie sa ai acces sub masina.


17 May 2009, 08:33:
da, deci da, deci scurgerea. aceeeasi problema am avut-o si eu. Am fost la Serus si...scurgere infundata. Mi-au spus baietii de la service ca scurgerea la Megane are un fel de "dop" din cauciuc care are o mica...clapeta. acea clapeta se efectiv se lipeste. de ce? pt ca pe scurgere vine condensul care trebuie eliminat si, in contact cu praful de afara...formeaza o mazga. mazga se usuca si infunda scurgerea, teava de scurgere se umple cu apa/condens si apa "refuleaza" in masina. La mine s-a rezolvat rupand acea clapeta din cauciuc. de atunci chiar nu au mai fost probleme. operatiunea nu dureaza decat 5-10 minute, cu mentiunea ca trebuie sa ai acces sub masina.


This post has been edited by stanyc2003: 17 May 2009, 07:33


--------------------
Renault Fluence - numere roșii 2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuq
post 23 May 2009, 22:12
Post #36


112...ce urgenta aveti???


Group: Members
Posts: 139
Joined: 6 January 07
From: bucuresti, sector 4 berceni




intr-un final fericit s-a rezolvat si la mine problema "acvariului" .... in parcarea din fata blocului inarmat cu cateva tipuri de "tulz" cool.gif am resusit sa scot dracia aia de palnie unde se scurge condensul si sa o curat; in afara de asta am saltat-o si pe elevator si am rupt acea unrechiusa de la furtunul de evacuare si se pare cel putin pentru moment ca nu mai am nici o "scurgere" radmasa.gif multam pentru tutorial si celelalte pareri happy.gif


--------------------
renault megane sedan 2005 1.5 Dci 60 kw (82cp)
" Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 4 Jul 2009, 12:32
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




La o luna dupa schimbarea filtrului habitaclu, am observat pe presul din dreapta - un firicel de apa care se prelingea de undeva din stanga sub torpedo, concomitent cu umezirea mochetei cam in zona filtrului habitaclu pana mai jos sub pres. Culmea e ca pe dedesubt curge apa bine de tot cand e clima pornita, deci scurgerea nu cred ca e infundata.
Problema a aparut saptamana trecuta dupa un drum mai lung prin oras, apoi nu s-a mai manifestat, ieri insa la fel. N-am putut sa merg la servis exact in momentul in care am observat fenomenul, am mers cam dupa 1/2 ora, timp in care totul s-a uscat (stationare in plin soare la orele amiezii ~30 grade)
In servis, am tinut-o cu clima pornita cam 20 minute, au desfacut capacul din dreapta, au scos de sub torpedo o chestie rotunda care fixeaza mochata si au tras mocheta ca sa se observe mai bine insa NIMIC !!! Pe dedesubt curgea intr-o veselie de s-a facut ditamai baltoaca. Inauntru, totul ok. Cei din servis au zis ca logic nu are cum sa curga inauntru din moment ce scurgerea de dedesubt isi face treaba si probabil condensul sa provina de la tubulatura de AC care intra de la motor la agregatul de clima, si ca daca problema mai persista sa revin.
Bun, plec inspre casa, cand ajung, culmea! - un firicel se prelingea pe presul de cauciuc si mocheta umeda. Mentionez ca am verificat si scurgerile stanga-mijloc-dreapta de sub parbriz turnand apa si nu sunt infundate - de asemenea nici urma de apa de la furtunile napraznice din ultimele saptamani.
Exista vreo explicatie logica a fenomenului?? sad.gif

This post has been edited by 74r12: 4 Jul 2009, 12:35


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghertzoi
post 7 Jul 2009, 11:37
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 640
Joined: 18 March 07
From: varza a la cluj




e posibil palnia aceea care preia condensul sa nu fie fixata bine si sa mai curga pe langa ea (in trafic, franari, curbe etc), este situatia asta descrisa in Tutoriale in topicul legat de desfundarea scurgerilor de sub parbriz.


--------------------
Renault Megane 2.2 2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanborza
post 7 Jul 2009, 12:00
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 19 October 08
From: Cluj




Aceeasi problema si la mine, piscina in masina . Astazi am dus-o in service sunt curios care a fost rezolvarea lor si bineinteles daca m-au scap de pesti


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp 2006 1.5dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gova
post 7 Jul 2009, 17:10
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 5 April 09




Am explicat si pe alt topic, dar postez si aici, ca poate unii nu se uita peste tot:

"Curatarea acelui bazin colector de sub parbriz nu a rezolvat problema pentru mine, tot intra apa ca la izvor.

Am urmarit indicatiile de pe aici (desi n-am gasit tutorial) si am reparat problema desfundand furtunasul care vine de la vaporizator.

Pentru cine vrea sa se apuce, operatiunea decurge in felul urmator:

SCULE NECESARE: patent, cheie de 10 cotita (merge si normala, dar mai greu), lanterna;
OPTIONAL - KIT DE REPARATIE: in caz ca o sfecliti cu demontatul, procurati ciocan si dalta

Obligatoriu trebuie sa te bagi sub masina si sa ai loc sa lucrezi, asa ca ai nevoie de rampa sau groapa, nu merge suita pe bordura, inclinata etc.

1) Se desfac cele 3 suruburi de 10 care sunt comune cu spoilerul (sunt in linie dreapta, paralele cu botul masinii, la imbinarea dintre scut si spoiler)
2) Se desfac cele 2 suruburi, tot de 10, laterale (spre roti, ingropate in plasticul de la scut, de-aia e nevoie de cheie cotita)
3) Se desfac cele 2 suruburi de 10 din spate, dinspre cutia de viteze;
4) Se culiseaza scutul spre spatele masinii si se indeparteaza;
5) Se cauta cu lanterna capatul de furtun care vine de la bazinul colector (cum stai cu fata spre botul masinii, trebuie sa fie in dreapta cutiei de viteze, cam cu 30 cm mai sus de scut)
6) Se indeparteaza capacelul descris in poza de mai sus (ca sa fiti siguri ca nu se mai infunda cu frunze si mizerie care coboara din bazinul colector)

========================

PANA AICI SE REZOLVA PROBLEMA INFUNDARII BAZINULUI COLECTOR AFLAT SUB STERGATOARE.

Urmeaza desfundarea furtunului care vine de la vaporizator:

7) Se demonteaza scutul termic. Pentru cine nu stie care e si cum arata, este un fel de staniol care poleiaza partea superioara a galeriei de evacuare. Este prins in niste jeguri de piulite gen fluture, dar mai complicate si mai proaste ca design, chiar nu stiu cum se cheama. Sunt extrem de fragile si nu le poti desface cu cheia, doar cu patentul. Eu am dat jos 6 si la remontare au supravietuit doar 4 dry.gif . Trebuie sa demontati vreo 4-6, incepand de la botul masinii spre spate.

8) Dupa ce demontati piulitele alea, nu va asteptati ca scutul termic sa cada pur si simplu, ca e prins in galeria de evacuare. Galeria de evacuare este cotita spre dreapta (cum stai cu fata spre botul masinii), asa ca scutul termic trebuie INDOIT cu mana dinspre stanga spre dreapta, ca sa aveti mai mult loc. Efectiv trageti de el cu mana si indoiti-l ca pe staniol ca sa puteti sa bagati mana in spatele lui. Deasupra lui o sa gasiti niste cabluri prinse in suporti de plastic si UN CAPAT DE FURTUN, cam de 3 cm, cotit la 90 de grade.

9) Desfundati cu mana furtunasul ala de cauciuc, bagati degetele, trageti de el etc... Tot ce se poate sa faceti pana nu mai curge apa si mizerie. Spre deosebire de furtunasul de la bazinul colector, asta nu mai are capacel rabatant. Recomandarea mea ar fi sa taiati cu o foarfeca cotul din cauciuc care vine la 90 de grade, ca sa poata sa curga mizeria direct in jos si sa nu se mai stranga acolo. Mie imi pare rau ca n-am avut ceva de taiat la indemana.

10) Dupa ce a curs tot jegul din furtun, mulati scutul termic la loc, pe cat posibil;

11) Incercati sa reinsurubati piulitele fluture ca sa securizati scutul termic;

BACKUP: Daca distrugeti prea multe piulite, luati frumos dalta si ciocanul si indoiti surubul la 45 de grade. Eu am ciocanit vreo 2 suruburi pana cand nu mai misca scutul sub ele, ca sa nu trepideze sau ceva.

12) Remontati scutul in suruburile de 10.


Sper sa fie de folos informatiile pentru cine vrea sa-si rezolve singur problema. Mai mult de 30 de minute nu dureaza, e pacat s-o bagi in service pentru asta. Eu m-am mozolit rau pe maini, de-asta n-am facut si poze, dar daca printati postul asta este imposibil sa nu va descurcati! Multa bafta!"


--------------------
Renault Megane 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ru55eL
post 8 Jul 2009, 10:31
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 16 February 09




ieri am plecat cu masina cand a inceput ploaia aia nebuna si bn inteles..ca dp ce a stat toata ziua masina in soare in, incapere era sauna !..am dat drumu la AC , pe parcurs am dat sa bata pe parbriz deoarece se aburea , si am obs ca pe la grilele din centru iesea numai abur..dar iesea calumea blink.gif ...e normal ?

This post has been edited by Ru55eL: 8 Jul 2009, 10:32


--------------------
Renault Megane Sedan - 1.6 16V Decembrie 2005/ Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 8 Jul 2009, 15:22
Post #42


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Normal nu este sigur! Verifica sa nu fie cuplata recircularea... dar chiar si asa este clar ca ai apa in masina undeva, altfel nu vad de unde aburul.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 10 Jul 2009, 11:21
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




salutare baieti....o patesc pt a doua oara, treaba cu apa inauntru, doar ca acum e putin diferit. sa ma explic: anu trecut apa muulta in dreapta...de vina era scurgerea de la A/C. am desfundat-o si gata, pana acum...cand, am apa in TOATA MASINA....si in stanga, si in dreapta si in fata si in spate. peste tot.am verificat si nu sunt infundate scurgerile de pe parbriz. am fost la un service si am desfundat, sau asa cred ca a desfundat furtunu...ideea e ca in continuare curge. am apa suficienta cat sa ma spal ff usor pe picioare, indiferent de locul din masina.
inca o data va rog, in situatia mea, ce ati face? cum pot desface sa ma uit mai bine la toate magariile alea si sa fiu sigur ca sunt toate asezate cum trebuie si desfundate ...?


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 20:16
Dacia