probleme condens aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
probleme condens aer conditionat
ghertzoi |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|||
enageM |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
Fiind o operatiune ce probabil ar costa undeva la 5 RON nu se mai oboseste nimeni sa faca formele, mai ales ca este complicat; iti faci devizul intr-un loc iar apoi mergi la facturare si casierie!
Deci mergeti cu incredere la service... cel putin la BV! :-) |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
bursuq |
![]()
Post
#33
|
![]() 112...ce urgenta aveti??? Group: Members Posts: 139 Joined: 6 January 07 From: bucuresti, sector 4 berceni ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane sedan 2005
1.5 Dci 60 kw (82cp) " Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... daca tot v-ati lovit de aceasta situatie, si pentru a evita si alte neplaceri, cereti sau desfundati inclusiv si scurgerile din aripile fata ... (din tablier, de sub grila de aerisire) ...
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
stanyc2003 |
![]()
Post
#35
|
![]() Omu cu Fluensu' Group: Members Posts: 622 Joined: 2 December 08 From: Bucharest ![]() |
da, deci da, deci scurgerea. aceeeasi problema am avut-o si eu. Am fost la Serus si...scurgere infundata. Mi-au spus baietii de la service ca scurgerea la Megane are un fel de "dop" din cauciuc care are o mica...clapeta. acea clapeta se efectiv se lipeste. de ce? pt ca pe scurgere vine condensul care trebuie eliminat si, in contact cu praful de afara...formeaza o mazga. mazga se usuca si infunda scurgerea, teava de scurgere se umple cu apa/condens si apa "refuleaza" in masina. La mine s-a rezolvat rupand acea clapeta din cauciuc. de atunci chiar nu au mai fost probleme. operatiunea nu dureaza decat 5-10 minute, cu mentiunea ca trebuie sa ai acces sub masina.
17 May 2009, 08:33: da, deci da, deci scurgerea. aceeeasi problema am avut-o si eu. Am fost la Serus si...scurgere infundata. Mi-au spus baietii de la service ca scurgerea la Megane are un fel de "dop" din cauciuc care are o mica...clapeta. acea clapeta se efectiv se lipeste. de ce? pt ca pe scurgere vine condensul care trebuie eliminat si, in contact cu praful de afara...formeaza o mazga. mazga se usuca si infunda scurgerea, teava de scurgere se umple cu apa/condens si apa "refuleaza" in masina. La mine s-a rezolvat rupand acea clapeta din cauciuc. de atunci chiar nu au mai fost probleme. operatiunea nu dureaza decat 5-10 minute, cu mentiunea ca trebuie sa ai acces sub masina. This post has been edited by stanyc2003: 17 May 2009, 07:33 |
--------------------
Renault
Fluence
- numere roșii
2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
|
|
bursuq |
![]()
Post
#36
|
![]() 112...ce urgenta aveti??? Group: Members Posts: 139 Joined: 6 January 07 From: bucuresti, sector 4 berceni ![]() |
intr-un final fericit s-a rezolvat si la mine problema "acvariului" .... in parcarea din fata blocului inarmat cu cateva tipuri de "tulz"
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane sedan 2005
1.5 Dci 60 kw (82cp) " Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul " (Mircea Badea)
|
|
74r12 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
La o luna dupa schimbarea filtrului habitaclu, am observat pe presul din dreapta - un firicel de apa care se prelingea de undeva din stanga sub torpedo, concomitent cu umezirea mochetei cam in zona filtrului habitaclu pana mai jos sub pres. Culmea e ca pe dedesubt curge apa bine de tot cand e clima pornita, deci scurgerea nu cred ca e infundata.
Problema a aparut saptamana trecuta dupa un drum mai lung prin oras, apoi nu s-a mai manifestat, ieri insa la fel. N-am putut sa merg la servis exact in momentul in care am observat fenomenul, am mers cam dupa 1/2 ora, timp in care totul s-a uscat (stationare in plin soare la orele amiezii ~30 grade) In servis, am tinut-o cu clima pornita cam 20 minute, au desfacut capacul din dreapta, au scos de sub torpedo o chestie rotunda care fixeaza mochata si au tras mocheta ca sa se observe mai bine insa NIMIC !!! Pe dedesubt curgea intr-o veselie de s-a facut ditamai baltoaca. Inauntru, totul ok. Cei din servis au zis ca logic nu are cum sa curga inauntru din moment ce scurgerea de dedesubt isi face treaba si probabil condensul sa provina de la tubulatura de AC care intra de la motor la agregatul de clima, si ca daca problema mai persista sa revin. Bun, plec inspre casa, cand ajung, culmea! - un firicel se prelingea pe presul de cauciuc si mocheta umeda. Mentionez ca am verificat si scurgerile stanga-mijloc-dreapta de sub parbriz turnand apa si nu sunt infundate - de asemenea nici urma de apa de la furtunile napraznice din ultimele saptamani. Exista vreo explicatie logica a fenomenului?? ![]() This post has been edited by 74r12: 4 Jul 2009, 12:35 |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
ghertzoi |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 640 Joined: 18 March 07 From: varza a la cluj ![]() |
e posibil palnia aceea care preia condensul sa nu fie fixata bine si sa mai curga pe langa ea (in trafic, franari, curbe etc), este situatia asta descrisa in Tutoriale in topicul legat de desfundarea scurgerilor de sub parbriz.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007/privilege Sedan 1.6 110 cp
|
|
razvanborza |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 19 October 08 From: Cluj ![]() |
Aceeasi problema si la mine, piscina in masina . Astazi am dus-o in service sunt curios care a fost rezolvarea lor si bineinteles daca m-au scap de pesti
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
2006 1.5dci 60kw
|
|
Gova |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 5 April 09 ![]() |
Am explicat si pe alt topic, dar postez si aici, ca poate unii nu se uita peste tot:
"Curatarea acelui bazin colector de sub parbriz nu a rezolvat problema pentru mine, tot intra apa ca la izvor. Am urmarit indicatiile de pe aici (desi n-am gasit tutorial) si am reparat problema desfundand furtunasul care vine de la vaporizator. Pentru cine vrea sa se apuce, operatiunea decurge in felul urmator: SCULE NECESARE: patent, cheie de 10 cotita (merge si normala, dar mai greu), lanterna; OPTIONAL - KIT DE REPARATIE: in caz ca o sfecliti cu demontatul, procurati ciocan si dalta Obligatoriu trebuie sa te bagi sub masina si sa ai loc sa lucrezi, asa ca ai nevoie de rampa sau groapa, nu merge suita pe bordura, inclinata etc. 1) Se desfac cele 3 suruburi de 10 care sunt comune cu spoilerul (sunt in linie dreapta, paralele cu botul masinii, la imbinarea dintre scut si spoiler) 2) Se desfac cele 2 suruburi, tot de 10, laterale (spre roti, ingropate in plasticul de la scut, de-aia e nevoie de cheie cotita) 3) Se desfac cele 2 suruburi de 10 din spate, dinspre cutia de viteze; 4) Se culiseaza scutul spre spatele masinii si se indeparteaza; 5) Se cauta cu lanterna capatul de furtun care vine de la bazinul colector (cum stai cu fata spre botul masinii, trebuie sa fie in dreapta cutiei de viteze, cam cu 30 cm mai sus de scut) 6) Se indeparteaza capacelul descris in poza de mai sus (ca sa fiti siguri ca nu se mai infunda cu frunze si mizerie care coboara din bazinul colector) ======================== PANA AICI SE REZOLVA PROBLEMA INFUNDARII BAZINULUI COLECTOR AFLAT SUB STERGATOARE. Urmeaza desfundarea furtunului care vine de la vaporizator: 7) Se demonteaza scutul termic. Pentru cine nu stie care e si cum arata, este un fel de staniol care poleiaza partea superioara a galeriei de evacuare. Este prins in niste jeguri de piulite gen fluture, dar mai complicate si mai proaste ca design, chiar nu stiu cum se cheama. Sunt extrem de fragile si nu le poti desface cu cheia, doar cu patentul. Eu am dat jos 6 si la remontare au supravietuit doar 4 dry.gif . Trebuie sa demontati vreo 4-6, incepand de la botul masinii spre spate. 8) Dupa ce demontati piulitele alea, nu va asteptati ca scutul termic sa cada pur si simplu, ca e prins in galeria de evacuare. Galeria de evacuare este cotita spre dreapta (cum stai cu fata spre botul masinii), asa ca scutul termic trebuie INDOIT cu mana dinspre stanga spre dreapta, ca sa aveti mai mult loc. Efectiv trageti de el cu mana si indoiti-l ca pe staniol ca sa puteti sa bagati mana in spatele lui. Deasupra lui o sa gasiti niste cabluri prinse in suporti de plastic si UN CAPAT DE FURTUN, cam de 3 cm, cotit la 90 de grade. 9) Desfundati cu mana furtunasul ala de cauciuc, bagati degetele, trageti de el etc... Tot ce se poate sa faceti pana nu mai curge apa si mizerie. Spre deosebire de furtunasul de la bazinul colector, asta nu mai are capacel rabatant. Recomandarea mea ar fi sa taiati cu o foarfeca cotul din cauciuc care vine la 90 de grade, ca sa poata sa curga mizeria direct in jos si sa nu se mai stranga acolo. Mie imi pare rau ca n-am avut ceva de taiat la indemana. 10) Dupa ce a curs tot jegul din furtun, mulati scutul termic la loc, pe cat posibil; 11) Incercati sa reinsurubati piulitele fluture ca sa securizati scutul termic; BACKUP: Daca distrugeti prea multe piulite, luati frumos dalta si ciocanul si indoiti surubul la 45 de grade. Eu am ciocanit vreo 2 suruburi pana cand nu mai misca scutul sub ele, ca sa nu trepideze sau ceva. 12) Remontati scutul in suruburile de 10. Sper sa fie de folos informatiile pentru cine vrea sa-si rezolve singur problema. Mai mult de 30 de minute nu dureaza, e pacat s-o bagi in service pentru asta. Eu m-am mozolit rau pe maini, de-asta n-am facut si poze, dar daca printati postul asta este imposibil sa nu va descurcati! Multa bafta!" |
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
Ru55eL |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 16 February 09 ![]() |
ieri am plecat cu masina cand a inceput ploaia aia nebuna si bn inteles..ca dp ce a stat toata ziua masina in soare in, incapere era sauna !..am dat drumu la AC , pe parcurs am dat sa bata pe parbriz deoarece se aburea , si am obs ca pe la grilele din centru iesea numai abur..dar iesea calumea
![]() This post has been edited by Ru55eL: 8 Jul 2009, 10:32 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
- 1.6 16V
Decembrie 2005/ Privilege
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#42
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal nu este sigur! Verifica sa nu fie cuplata recircularea... dar chiar si asa este clar ca ai apa in masina undeva, altfel nu vad de unde aburul.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
gutui |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
salutare baieti....o patesc pt a doua oara, treaba cu apa inauntru, doar ca acum e putin diferit. sa ma explic: anu trecut apa muulta in dreapta...de vina era scurgerea de la A/C. am desfundat-o si gata, pana acum...cand, am apa in TOATA MASINA....si in stanga, si in dreapta si in fata si in spate. peste tot.am verificat si nu sunt infundate scurgerile de pe parbriz. am fost la un service si am desfundat, sau asa cred ca a desfundat furtunu...ideea e ca in continuare curge. am apa suficienta cat sa ma spal ff usor pe picioare, indiferent de locul din masina.
inca o data va rog, in situatia mea, ce ati face? cum pot desface sa ma uit mai bine la toate magariile alea si sa fiu sigur ca sunt toate asezate cum trebuie si desfundate ...? |
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
- VN 11 LUK
-01.2013
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th August 2025 - 20:16 |