Cat costa niste segmenti noi ?, nu prea trage
![]() ![]() ![]() |
Cat costa niste segmenti noi ?, nu prea trage
bobbytzu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu cumva ai stat intr-un Ph2?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
bobbytzu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
ma nu cred,ca avea farurile ca ale mele,si era 90 park,care e diferenta dintre ph1 si ph2,am crezut ca sunt farurile,da aia nici makr n are soc automat ,a mea are:)(dak te ajuta cu ceva inf asta)
ATENTIE: PRIMUL SI ULTIMUL AVERTISMENT REFERITOR LA LIMBAJ - cititi regulamentul |
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
da probabil ca a ta are motorul c3j, ca si a mea de altfel, iar cealalata are motorul pe carburatie (noi avem nmonopunct), sincer si mie mi se pare ca monopunctul e mai slab decat carburatia dar si de cat multipunctul, de ce oare nu stiu
! |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
bobbytzu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
stiu ca am monopunct,dar oare ajuta la ceva daca schimb segmenti,adica sa ma astept la vreo minune ceva,sau tot asa o sa traga,o sa se observe diferenta? si totusi n-am aflat cat costa unii noi? si eu am 43 kw care s au transformat in martoage.
Si toba ar trebui sa o schimb,cat o costa si aia oare?!? This post has been edited by bobbytzu: 10 Oct 2008, 11:23 |
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|
sonkyR19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 17 February 07 From: Baia Mare ![]() |
Segmentii pentru motorul de 1,7 injectie mono m-au costat undeva la 180 de lei .Producator german(unul din cele mai tari branduri in asa ceva) ,din pacate imi scapa numele acuma.
Gandestete la manopera,si la ce implica schimbatul segmentilor ,supape .garnitura chiuloasa....mai multe. |
--------------------
Renault
19 / Renault Megane Grandtour 2.1
1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#7
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
In mod normal daca mergi la un Service acceptabil , chiar si de cartier, ar trebui sa aiba un aparat de masurat compresia, pe fiecare cilindru in parte. In cazul in care ai o abatere mare de presiune, se poate lua in calcul segmentarea unui motor. Segmentarea propiu zisa impune demontarea multor componente, deci implicit o manopera destul de mare. Daca tot se "desface" motorul ai fi bine sa iei in calcul si o garnitura de chiuloasa, supape , scaune supape , pastile culbutori, verificarea axului cu came, distributia in cazul in care te apropii de km aferenti (60000km) sau 5 ani vechime, parca....
Un motor "puturos" nu poate duce implicit la acuza de "segmenti uzati" Simptome segmenti uzati : 1. consum mare de ulei - se verifica saptamanal nivelul de ulei si sa nu existe pierderi pe la imbinari; 2. uleiul din carterul motor contine benzina - cu o bricheta incerci sa aprinzi o sarma umezita in uleiul din carterul motor si apoi faci acelasi test cu un ulei echivalent nou sau eventual uleiul prezinta miros de benzina, nivelul de ulei creste semnificativ in carterul motor etc; 3. fum mult pe teava de esapament in cazul turarii excesive a motorului in sarcina Din punctul meu de vedere daca suspectezi unul din motivele de mai sus este indicat sa verifici compresia motorului abia apoi sa vezi functie de "finante " ce anume remediezi ... P.S. : Ma contrazice cineva sau imi da-ti dreptate ? This post has been edited by vepman_ro: 10 Oct 2008, 23:50 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
bobbytzu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
pai nu consuma nici un pic de ulei,ceea ce ma incanta si nu scoate fum pe teava de esapament cand turez,treaba cu benzina din ulei nu am incercat-o,n-am stiut.varul meu e mecanic asa ca manopera nu e o problema,inca nu i-am spus ca vreau sa o segmentez,chiuloasa...etc,daca va fii nevoie le voi cumpara,dar daca atata poate ea ,nu ii mai schimb nimica ca n-as vedea rostul,nu vreau sa o "tunez" doar sa o fac sa mearga mai bine.toata treaba a plecat de la renaultu 19 ala,nu v-am mai zis ca a fost lovita frontal,da merge de zici ca "n-are moarte"asta m-a determinat.
P.S:scuze ca e off-topic,dar cat m-ar costa o toba noua ,ca a inceput sa "bubuie"?! This post has been edited by bobbytzu: 12 Oct 2008, 15:01 |
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca e diferenta de putere intre al tau si cel cu care ai facut comparatie. Daca aveai multipunct aveai aceeasi putere ca si cel pe dublucorp. Acelasi lucru se intampla la mine F3N mono= 75Cp iar F2N carburatie= 90Cp, F3N multipunct =90Cp, dar exista si un avantaj consumul redus la monopunct.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#10
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da ..uite ca la astfel de lucruri nu ne-am gandit .. sistemul de evacuare defectuos :0 toba intermediara ,catalizator imbacsit , toba finala ..etc ....
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sistemul de evacuare a gazelor arse (tobele) are o mare importanta asupra dinamicii masinii, umplerea camerei de ardere, este mult de povestit.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
bobbytzu |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
pai si cat costa ca prea imi "bubuie"?,nimeni nu stie:(?
|
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#13
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...6&NodeId=100046
difera d ela 172Ron pana la 473( Bosa ) functie de motor si producator . vezi mai sus ca este un catalog e-lit. http://www.elitecat.cz |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
bobbytzu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 8 October 08 ![]() |
mersi mult!
|
--------------------
reanault 19
hatchback
1989 GTS/1.4
- B 20 NRB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:08 |