Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cat costa niste segmenti noi ?, nu prea trage

bobbytzu
post 9 Oct 2008, 17:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




am un renault 19 GTS ,1.4, 58 cp si merge si ea saraca...am crezut ca merge bine la km ei(167000)dar am stat in masina la alt r19 unul care era intr o conditie fff grava,m-a lasat masca la cum trage si era la fel ca a mea,1.4,atunci mi am dat seama ca trebe sa i schimb segmenti...altfel n am idee...ce parerea aveti si cam cat m ar costa unii noi


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 9 Oct 2008, 17:48
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu cumva ai stat intr-un Ph2?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobbytzu
post 9 Oct 2008, 21:06
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




ma nu cred,ca avea farurile ca ale mele,si era 90 park,care e diferenta dintre ph1 si ph2,am crezut ca sunt farurile,da aia nici makr n are soc automat ,a mea are:)(dak te ajuta cu ceva inf asta)

ATENTIE: PRIMUL SI ULTIMUL AVERTISMENT REFERITOR LA LIMBAJ - cititi regulamentul


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 9 Oct 2008, 21:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




da probabil ca a ta are motorul c3j, ca si a mea de altfel, iar cealalata are motorul pe carburatie (noi avem nmonopunct), sincer si mie mi se pare ca monopunctul e mai slab decat carburatia dar si de cat multipunctul, de ce oare nu stiu
!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobbytzu
post 10 Oct 2008, 11:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




stiu ca am monopunct,dar oare ajuta la ceva daca schimb segmenti,adica sa ma astept la vreo minune ceva,sau tot asa o sa traga,o sa se observe diferenta? si totusi n-am aflat cat costa unii noi? si eu am 43 kw care s au transformat in martoage.
Si toba ar trebui sa o schimb,cat o costa si aia oare?!?

This post has been edited by bobbytzu: 10 Oct 2008, 11:23


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonkyR19
post 10 Oct 2008, 12:00
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 17 February 07
From: Baia Mare




Segmentii pentru motorul de 1,7 injectie mono m-au costat undeva la 180 de lei .Producator german(unul din cele mai tari branduri in asa ceva) ,din pacate imi scapa numele acuma.
Gandestete la manopera,si la ce implica schimbatul segmentilor ,supape .garnitura chiuloasa....mai multe.


--------------------
Renault 19 / Renault Megane Grandtour 2.1 1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 10 Oct 2008, 23:47
Post #7


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In mod normal daca mergi la un Service acceptabil , chiar si de cartier, ar trebui sa aiba un aparat de masurat compresia, pe fiecare cilindru in parte. In cazul in care ai o abatere mare de presiune, se poate lua in calcul segmentarea unui motor. Segmentarea propiu zisa impune demontarea multor componente, deci implicit o manopera destul de mare. Daca tot se "desface" motorul ai fi bine sa iei in calcul si o garnitura de chiuloasa, supape , scaune supape , pastile culbutori, verificarea axului cu came, distributia in cazul in care te apropii de km aferenti (60000km) sau 5 ani vechime, parca....
Un motor "puturos" nu poate duce implicit la acuza de "segmenti uzati"
Simptome segmenti uzati :
1. consum mare de ulei - se verifica saptamanal nivelul de ulei si sa nu existe pierderi pe la imbinari;
2. uleiul din carterul motor contine benzina - cu o bricheta incerci sa aprinzi o sarma umezita in uleiul din carterul motor si apoi faci acelasi test cu un ulei echivalent nou sau eventual uleiul prezinta miros de benzina, nivelul de ulei creste semnificativ in carterul motor etc;
3. fum mult pe teava de esapament in cazul turarii excesive a motorului in sarcina

Din punctul meu de vedere daca suspectezi unul din motivele de mai sus este indicat sa verifici compresia motorului abia apoi sa vezi functie de "finante " ce anume remediezi ...


P.S. : Ma contrazice cineva sau imi da-ti dreptate ?

This post has been edited by vepman_ro: 10 Oct 2008, 23:50


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobbytzu
post 12 Oct 2008, 14:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




pai nu consuma nici un pic de ulei,ceea ce ma incanta si nu scoate fum pe teava de esapament cand turez,treaba cu benzina din ulei nu am incercat-o,n-am stiut.varul meu e mecanic asa ca manopera nu e o problema,inca nu i-am spus ca vreau sa o segmentez,chiuloasa...etc,daca va fii nevoie le voi cumpara,dar daca atata poate ea ,nu ii mai schimb nimica ca n-as vedea rostul,nu vreau sa o "tunez" doar sa o fac sa mearga mai bine.toata treaba a plecat de la renaultu 19 ala,nu v-am mai zis ca a fost lovita frontal,da merge de zici ca "n-are moarte"asta m-a determinat.



P.S:scuze ca e off-topic,dar cat m-ar costa o toba noua ,ca a inceput sa "bubuie"?!

This post has been edited by bobbytzu: 12 Oct 2008, 15:01


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 13 Oct 2008, 12:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cred ca e diferenta de putere intre al tau si cel cu care ai facut comparatie. Daca aveai multipunct aveai aceeasi putere ca si cel pe dublucorp. Acelasi lucru se intampla la mine F3N mono= 75Cp iar F2N carburatie= 90Cp, F3N multipunct =90Cp, dar exista si un avantaj consumul redus la monopunct.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 13 Oct 2008, 20:16
Post #10


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Da ..uite ca la astfel de lucruri nu ne-am gandit .. sistemul de evacuare defectuos :0 toba intermediara ,catalizator imbacsit , toba finala ..etc ....


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 14 Oct 2008, 10:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Sistemul de evacuare a gazelor arse (tobele) are o mare importanta asupra dinamicii masinii, umplerea camerei de ardere, este mult de povestit.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobbytzu
post 17 Oct 2008, 09:19
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




pai si cat costa ca prea imi "bubuie"?,nimeni nu stie:(?


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 17 Oct 2008, 22:07
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...6&NodeId=100046


difera d ela 172Ron pana la 473( Bosa ) functie de motor si producator . vezi mai sus ca este un catalog e-lit.

http://www.elitecat.cz


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobbytzu
post 20 Oct 2008, 20:40
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 8 October 08




mersi mult!


--------------------
reanault 19 hatchback 1989 GTS/1.4 - B 20 NRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:08
Dacia
Loading...