Alternator - incarcare, alternator
![]() ![]() ![]() |
Alternator - incarcare, alternator
johnny.m |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 3 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault 25 tx
renault 25 tx
1990, 2,2i
|
|||
tutu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Fii atent !
Cu un voltmetru de curent continuu ( poate fi si un multimetru digital care se gasesc prin targ la 10 -15 Ron ) , pune-i o baterie buna pe masina ( cea cu care ai pornit-o ) si masoara simplu tensiunea la bornele bateriei in 2 situatii : 1. masina la relanti si nici un far, semnal aprins - vezi cat indica ... 2. Masina cu farurile aprinse, pozitii, avarii, la fel si motorul turat pe la 2000 -3000 ture - iar vezi cat indica... Scrie ambele valori si mai vorbim ! Daca erai din Bucuresti treceam eu si ti-o vedeam, nu de alta dar tare mi-s dragi Re 25....Eheeeee |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
1987
- B-08-BYP
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Un sfat.... nu mai lua bornele jos cand motorul merge ca s-ar putea sa nu o mai pornesti in vecci...sau ma rog dupa ce schimbi calculatorul si 50% din instalatia electrica.... caz patit de un amic de-al meu...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
johnny.m |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 3 February 08 ![]() |
am pornit masina si indica 11,9V si la relantiu si turata si cu faza lunga pornita am intrebat pe cineva si mi-a spus ca nu incarca alternatorul, intr-o carte pentru baterii spune ca teebiuie sa am 13 - 14V.
|
--------------------
renault 25 tx
renault 25 tx
1990, 2,2i
|
|
tutu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 454 Joined: 19 June 07 From: Bucuresti ![]() |
E clar, alternatorul tau nu incarca deloc!
Verifica puntea cu diodele intai fiindca este cel mai simplu si doar daca diodele sunt bune, citeste mai departe... Cea mai intalnita cauza ar fi ca s-au uzat carbunii si\sau colectorul din Cupru pe care calca ei. Chestia e ca nu se pot schimba doar carbunii singuri ( ca la alternatorul de Dacia ), ci ei sunt prinsi intr-o montura impreuna cu regulatorul de tensiune si fac impreuna un corp comun. Costa cca 150 Ron cu totul. Dar simpla inlocuire a acestei piese nu da rezultate fiindca carbunii vechi au sapat santuri adanci de citiva mm. pe colectorul alternatorului si daca montezi piesa cu carbunii noi acestia nu vor face contact bine pe colector si tot nu va incarca bateria. Asa ca trebuie rectificat si colectorul ( pe strung neaparat ) pentru a fi neted si cei 2 carbuni sa calce bine pe toata suprafata lor de contact. Asta numai daca este suficient de gros colectorul ca sa-ti permita rectificarea, ca daca nu strungarul trebuie sa-ti confectioneze alt colector pe care sa-l bage presat ( cu strangere ) pe rotorul de la alternator. Trebuie sa fie meserias bun si sa-l centreze bine pe strung . Eu asa am procedat dar m-a costat mult toate operatiile astea cred ca m-au dus pe la 250 -300 Ron, in conditiile in care am demontat si montat singur totul ! Plus ca am avut ghinionul ca regulatorul de tensiune NOU CUMPARAT in care sunt montati carbunii sa debiteze 16- 18 V, mult peste valoarea nominala - asa ca n-am putut sa-l montez deoarece se distrugea acumulatorul rapid. Am pus un regulator vechi de la SH cu carbunii acceptabili si pe care i-am mai luat putin cu smirghel. Acum nici nu stiu ce sa te sfatuiesc, poate ar fi mai bine sa iei un alternator bun de la dezmembrari, ai si ceva garantie la el si poate iesi mai ieftin... |
--------------------
Renault 25 GTX
Dacia Break
1987
- B-08-BYP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:08 |