O intrebare - conducta aer cald admisie
![]() ![]() ![]() |
O intrebare - conducta aer cald admisie
alex.x |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 June 08 From: Suceava ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 47.46k ) Number of downloads: 468 |
||
--------------------
renault
19 1.8i
1993
|
|||
cristiland30 |
![]() ![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
acea nu e o conducta, e doar un cot din PP prin care vine aer cald la injector...in lipsa de acel furtun sau ce o fi, din aluminiu. Inca nu am gasit asa subtire, iar pana atunci... am improvizat.
|
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
alex.x |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 June 08 From: Suceava ![]() |
am intrebat ca la mine e numai o urma ca ar fi fost ceva si nu am nimic acolo si nu stiam ce a fost acolo si ce sa pun daca trebuie sau nu .
|
--------------------
renault
19 1.8i
1993
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
nici eu nu am avut-o la inceput...consum mare, am pus ceva care sa traga aer cald de la galerie iar consumul s-a redus mult. Ce ziceti baieti, voi aveti experienta mai multa si puteti da explicatii mai clare....
This post has been edited by cristiland30: 20 Jul 2008, 21:10 |
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
alex.x |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 June 08 From: Suceava ![]() |
la mine nu consuma mult max 7 in afara si intre 8 - 10 in oras depinde de trafic.
mersi pt raspuns |
--------------------
renault
19 1.8i
1993
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
cu sfaturile celor de aici si fiecare pas explicat, de la 16 oras si 10 afara acum am 9 oras si putin peste 6 afara....mediu 8.5.
|
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#7
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Acel furtun este "absorbtie aer cald de la galerie " pe timp racoros .
Adica cu alte cuvinte deasupra lui exista un bimetal care comuta clapeta "aer cald - aer rece" pentru motor . Nu stiu daca pe timp de vara actioneaa bimetalul si trage aer "cald " pe acolo , dar pe timp d eiarna in mod sigur trage aer cald atata timp cat este racoare afara si eu cred ca influenteaza destul de mult comsumul motorului . Ideal ar fi ca pe la marile centre de "bricolaje" sa cauti un furtun de hota cu diametrul de 80mm parca si din acel furtun de Aluminiu folosesti undeva la o treime si in conectezi unde ai incercuti tu in poza apoi in spatele motorului pe galerie ai o tabla cu un guler cu diametrul de 80 mm .. il conectezi acolo . Mare atentie la traseul acestui furtun doarece ai multe fire de la sonde si furtune de alimentare cu pa calda a radioatorului interior ( calorifer ). Spor la munca ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
alex.x |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 10 June 08 From: Suceava ![]() |
mersi pt raspuns ... o sa caut un furtun de hota si o sa il montez ...
|
--------------------
renault
19 1.8i
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 23:26 |