Salut am un R19 si deja disper
![]() ![]() ![]() |
Salut am un R19 si deja disper
tmc |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|||
aly_vo |
![]()
Post
#2
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Da mai multe detalii te rog !
Ce motorizare, tip motor, capacitate cilindrica etc. |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
tmc |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
mt 1721 injectie monopunct si nustiu ce sai mai fac turatia la relantii este sub 900nu ca de obicei cand era antre 900 si 1000 mai oscila din cand an cand dar asi revenea dar acum merge zmucit urat rau de tot eu cred ca baga prea multa benzina iam scos filtu sa vad carburatorul si eu cred ca baga prea multa binzina si da sa se anece nu prea mai trage si ami scoate fum negru ca un disel dar foarte nult buji noi am zis ca poate nu mai sunt bune am luat noi exzact cum scrie pe motor
<span class='edit'>25 May 2008, 22:10:</span> mt 1721 injectie monopunct si nustiu ce sai mai fac turatia la relantii este sub 900nu ca de obicei cand era antre 900 si 1000 mai oscila din cand an cand dar asi revenea dar acum merge zmucit urat rau de tot eu cred ca baga prea multa benzina iam scos filtu sa vad carburatorul si eu cred ca baga prea multa binzina si da sa se anece nu prea mai trage si ami scoate fum negru ca un disel dar foarte nult buji noi am zis ca poate nu mai sunt bune am luat noi exzact cum scrie pe motor <span class='edit'>25 May 2008, 22:14:</span> lea anegit si pe aceste am mers cam 25km si ma lasat fara vreo 7-8 litri anormal nici asta iarna nu mia mansat asa de mult multumesc anticipat INSIST SA SCRII CORECT ROMANESTE! - sa-i - intre - in - as - i-am - inece - benzina Ai multi mai multe sanse sa iti raspunda cineva daca mesajul tau este lizibil. Te rog citeste REGULAMENTUL si respecta-l! This post has been edited by R19/16v: 25 May 2008, 22:22 |
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sunt multe de verificat:
Bujii, Fise, Capac distribuitor. Senzori temp apa si amestec combustibil (ambii se afla pe galeria de admisie), am mai scris despre valori. Sonda Lamda, Retur infundat/ sau regulator de presiune defect (1,2 bari) |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
tmc |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
bujii noi cum scrie pe motor fise bune
26 May 2008, 16:33: unde gasesc regulatorul mihai1677 This post has been edited by tmc: 26 May 2008, 16:33 |
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Regulatorul este pe corp clapeta injector, masurarea presiunii se face cu un manometru cuplat cu un T pe tur.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Real_R19 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 May 08 ![]() |
Cel mai simplu du-o la un service...ca va fi mult de lucru la ea...
Poate sau dus injectoarele... |
--------------------
Renault
R19
1992
|
|
tmc |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
mosule nu te supara dar este injectie mono punct adica un singur injector ma gandeam sa nu se fi ars vreo supapa dar momentan o ten parcata pana o sa fac rost de bani ca din nefericire am ramas fara servici cam asta e nu am dani asa ca va trebui sa astepte pana o duc la servis multumesc pentru ideei cu toata stimadaca e cineva din ploiesti si crede ca poate sa ma ajute cu o parere daca o vede e ok multumesc anticipat si multumesc anca o data pt sfaturi
29 May 2008, 00:04: am uitatsa va anteb cand iam schimbat cureaua de alternator an anartit si motoru are vreo legatura pt ca credca distributia este pe curea si sa ami fi sarit de pe punct ? This post has been edited by tmc: 29 May 2008, 00:04 |
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu, Cureaua de la alternator e total diferita de cea de la distributie, sunt doua curele separate.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
Sa inteleg ca:
- ai masina asta de putin timp - probleme serioase cu sistemul de amestec si aprindere. - iar dupa intrebari motoarele nu sunt domeniul tau forte. Sincer iti spun rabda pana strangi un ban si mergi la un mecanic, si ii faci o verificare pe indelete, iar daca nu stii cand a fost schimbata distributia te sfatuiesc sa o schimbi nu de alta dar daca se rupe curea .... |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
tmc |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
bun bun dar e posibil daca am pornituo cu a 2 a sa fi sarit de pe punct
sincer nu cred ca sunt chiar asa de afon dar nu stiu ce sai mai fac va antreb poate ati patit ati vazut si poate stiati si rezolvarea sincer cu amestecul de aer carburant m-am gandit si eu am inpresia ca nu functioneaza vacumu dar nu prea antele sistemul cu trei furtune de aer am tras aer din vacumu de pe cardurator dar trag de geaba ca rebuia sa functioneze ca o supapa dar degeaba iar pe celelalte doua nu prea leam anteles va multumesc pentu ajutor apropo masina o am de cam un an de la un tip care ma cam mintit an privinta ei eu nestiutor pe atunci m-am pacalit dar am ancercat sa recuperez reparand recunosc ca nu prea am posibilitate materiala foarte buna sa o antretin dar sincer mi-a placut foarte mult masina si parerea mea pt varsta ei se tine bine an comparatie cu masin de ani ei pe langa asta confort, stabilitate nu comentez nota 9 dar nu am pretenti ca are doar18 ani cand ma gandeam ce sa mai fac sa fac rost de niste bani pt amortizoare ca si alea ma lasasera cu vreo doua saptamani ma antedam daca se potrivesc cele de renault 9tx din 86 am vasut ca sunt cam la fel an rest nu stiu ce sa va mai zic sa va stpanit masinile sanatosi fara accidente si fara probleme si am citit ca va cam antalniti pe undeva prin ploiesti unii dintre voi daca nu va ancurc cu prezenta sa ami spuneti si mie pe unde va antalniti poate pana atunci o repar si eu va salut si numai de bine sa auzim ![]() |
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
O masina sarita de la punct merge f.f.f. prost sau deloc (in 90% din cazuri)
Deci in primul te sfatuiesc sa nu faci "inovatii" si "inventii" pe masina. Atata timp cat pui piesele masinii, daca poti originale si noi, e totul bine. Daca ai sa te uiti prin posturi o sa vezi ca dupa ce sa schimbat "piesa X" cu cea originala problema sa rezolvat, desi "piesa X" era buna sau chiar noua. Daca vrei sa aduci o imbunatatire poti sa vii cu un sistem, tot de R19, de la o motorizare mai mare, eu spre exemplu am pus frane de R19 16v. Masinile R19 sunt cam toate la fel si multe piese sunt aceleasi pe toate echiparile, iar in principiu piesele de la motorizarile superioare merg si pe motorizari mai mici, invers nu prea, spre exemplu nu toate R19 au bara care leaga "oalele" amortizoarelor pe fata, punerea ei va un plus etc... Exceptie face modelul 16v care este mai special. This post has been edited by BiGBearRO: 30 May 2008, 08:30 |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
tmc |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 25 May 08 ![]() |
adica ca si a mea nu mai vrea sa porneasca de loc am scantee pe buji benzina vine prea multa cred eu dar trebuia sa porneasca dar nu vrea de aceea am zis daca e sarita de la punct.de aceea am zis ca ma dipera nu mai vrea sub nici o forma sa porneasca si daca porneste zici ca ami iese pistoanele prin blocul motor si mai are putin si se dezmenbreaza masina si am ancercat sa va explic ce manifestari are la o turatie de 3000 parca nu se mai simte dar un fum negu de zic ca am disel uleiul e ok doar benzina ma cam speriat in 25km vreo 7-8 litri nu mai am cuvinte
|
--------------------
renault 19
renault 19
1990
- ph-08-hff
|
|
constantin_brancoveanu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 October 08 ![]() |
Salut!Am un R19 1721 injectie monopunct 54 KW din 1994 si imi face la fel adica merge sacadat motorul,imi scoate mult fum negru si imi consuma foarte mult.Ca observatie e ca am si instalatie de GPL dar numai cand merg pe benzina imi scoate fum negru si merge sacadat pe GPL nu am probleme.Ce ar trebui sa fac? Am seria motorului vf1b53b0511xxx.Am verificar sonda Lambda si i-am scos mufa si tot fum negru imi scoate.Termostatul l-am schimbat de curand iar furtunele la instalatia de racire tot asa le-am schimbat si verificat de curand
Asta primavara cand am verificat bujile erau fiarte foarte curate acum cand le-am desurubat erau imbacsite si afumate in negru. De pornit pe benzina din prima nu-mi porneste iar pe gpl imi porneste la cheie. Am avut probleme si am stat asa vreo 4-5 luni cu o fisurare la imbinarea de la saxofon si galeria de evacuare DAR am constatat ieri ca de fapt se dusese acea GArnitura metalica care era muscata intr-o parte si imi iesea mult fum negru pe acolo,Cand am dat jos saxofonul am vazut ca acolo e si sonda Lambda.Sa fie ea problema fumului negru si a faptului ca motorul merge sacadat/intrerupt??????? Revizia e facuta de curand:filtru ulei,aer,benzina schimbate noi si ulei nou.Bujiile le-am curatat(erau negru taciune)schimbat termostat si senzor CITITOR VOLANTA pus de nou. Ce sa ii mai fac ca nu stiu? Exista vreun tester in bucuresti sa-i fac o diagnoza pentru R19 1721 injectie monopunct 54 KW din 1994 ????? Eu i-am gasit in partea dreapta a masinii in spatele tabloului de sigurante o Mufa care pare sa fie ceva de diagnoza. |
--------------------
RENAULT
R19
1994
- P028564
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#15
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Verifica senzorul de temperatura.
|
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
constantin_brancoveanu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 October 08 ![]() |
Salut am sa verific senzorul de temperatura cu toate ca nu stiu care este???
Daca e vorba de temperatura apei ... cu toate ca temperatura in instalatia de racire sta bine adica nu mi se incinge apa decat dupa vreo 4-6 km dar ramane la penultima liniuta V-am mai spus am 2 probleme identificate de mine: 1) FUM NEGRU SI MERGE MOTORUL SACADAT pentru R19 1721 injectie monopunct 54 KW din 1994/seria motorului vf1b53b0511xxx (bujiile le-a facut negru taciune) 2)PORNIREA LA RECE -nu porneste decat dupa a 2-3sau 4-a cheie iar pe instalatia GPL porneste din prima;numai ca vine acum iarna si vreau sa merg cu ea pe benzina ...... |
--------------------
RENAULT
R19
1994
- P028564
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Penultima liniuta este foarte mult deja...ar trebui sa stea la jumate....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
nicu78 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 19 October 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut sunt si eu un proaspat posesor de R19 si am cateva nelamuriri(adica probleme):
-indiferent ca este in frana de motor sau dupa ce il turez un pic in gol sune in evacuare ca un bubuit, asta pana ajunge la relanti; -temperatura la apa nu urca decat un mm peste a doua liniuta chiar daca circul in oras si este aglomerat. R19Chamade,1721-54 kw, 1990 -scuze am vrut sa spun ca suna in evacuare(ca si cum ar da rateuri) daca ma poate ajuta cineva. This post has been edited by nicu78: 23 Oct 2008, 14:52 |
--------------------
Renault
19 Chamade TSE
1990
|
|
constantin_brancoveanu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 October 08 ![]() |
salut!
revin lindicatorul de la apa de al bord este putin peste jumatate.Deci nu am probleme cu instalatia de racire. DAR TOT NU AM GASIT REMEDIUL LA FUM NEGRU/MOTOR SACADAT si pornirea grea pe benzina dupa 2-3 incercari. Azi am fost la un service si mi-a zis sa curat injectia.Mi-a cerut 60 ron dar inca nu m-am hotarat sa fac asta pt ca am sunat la alt service despre care stiam ca curata injectoarele la ultrasunete si mi-a zis ca poate sa imi curete injectia LA ULTRASUNETE dar ca nu exista aparat sa imi si verifice cat de bine sunt curatate si ca nu se baga . Astia care mi-au cerut 60 ron au zis ca por curata la ultrasunete si ca verificarea o fac dupa ce monteaze ei injectia la loc DAR stiu eu chiar se merita sa dau banii astia si dupa o saptamana sa-mi faca la fel sau stiu eu...... 24 Oct 2008, 07:49: CUM ARATA SENZORUL DE TEMPERATURA???? COSTA MULT? SAU SE CURATA? CUM IL VERIFIC postez poze cu motorul .stici cumva ce sunt piesele indicate la nr 1; 2 ; 4 ;5 ;6 iar la punctul 3 am un fir care sta in aer La fel si la punctul 7 am un furtun care VAD CA NU MI SE INCARCA POZELE?????? This post has been edited by constantin_brancoveanu: 24 Oct 2008, 07:49 |
--------------------
RENAULT
R19
1994
- P028564
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
O masina se intretine cu bani....si nu intotdeauna solutia aleasa este buna dar trebuie incercate pt. ca nu poti gasii din prima defectul...
si....sincer mi se pare 60 RON o suma ok pt. un curatat de injectoare.... si daca asta nu rezolva in totalitate problema ta in mod sigur va merge mai bine pt. ca ai scapat de calamina.. Acuma hotaraste-te......ori: QUOTE(constantin_brancoveanu @ 23 Oct 2008, 09:34) instalatia de racire sta bine adica nu mi se incinge apa decat dupa vreo 4-6 km dar ramane la penultima liniuta ori QUOTE(constantin_brancoveanu @ 23 Oct 2008, 20:34) salut! revin lindicatorul de la apa de al bord este putin peste jumatate.Deci nu am probleme cu instalatia de racire. This post has been edited by cj98czh: 24 Oct 2008, 08:10 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
constantin_brancoveanu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 October 08 ![]() |
Nu e vorba de 60 ron pe care ii dau sa-i curat injectorul........ideea e daca se merita ....altfel ii iau o injectie noua care costa cateva milioane si rezolv problema
|
--------------------
RENAULT
R19
1994
- P028564
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#22
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
verifica senzorul de temperatura a apei, e langa ultima fisa din partea stanga a motorului, cum te uiti din fata la el, 98% e asta problema, iar pretul e pe undeva pe la 60 lei pe FAE, sau original 280 aproximativ, oricum preturile cam difera de la un dealer la altul.
24 Oct 2008, 21:42: pardon e in partea dreapta, nu stanga, scuze, si ar trebui sa fie din alama, iar mufa de culoare alba, asta daca nu cumva a mai fost umblat pe acolo.... ![]() 24 Oct 2008, 21:47: .......si apropo, in mod normal indicatorul de la apa trebuie sa fie chiar la mijloc, si de oscileaza, doar in conditii extreme......deci nici mai sus,nici mai jos. This post has been edited by LeonMan: 24 Oct 2008, 21:47 |
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
constantin_brancoveanu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 October 08 ![]() |
AM SOLUTIA LA FUMUL NEGRU
de la R19 1721 injectie monopunct 54 KW din 1994 F3N MAP (senzor de presiune absoluta). Manifold Air Pressure sensor Simptomele erau: fum foarte mare si neagra si abia puteam rula cu masina-nu avea putere. MAP senzorul de presiune absoluta (senzor sarcina) furtunasul care pleca de la senzorul MAP si ducea catre injectie era crapat si rupt • Senzorul MAP (mainfold absolute pressure) senzorul care masoara (de)presiunea din galeria de admisie; "la MAP am furtunul crapat; la mine assa a fost, si am descoperit din prostie, ca nu imi trecea prin cap. ia toate furtunelele alea subtiri de pleaca din corpul admisiei la puricat, de regula map-ul nu se strica." http://www.reno.ro/Niste-intrebari-r-19-t92706.html in josul paginii in poza #6 este redat MAP (senzor de presiune absoluta). AM FOST DE AJUTOR!!!! |
--------------------
RENAULT
R19
1994
- P028564
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:34 |