Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste masina, palpaie beculetul rosu din bord

bubu782001
post 26 Mar 2009, 14:49
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Antena de receptie RF la UCE este externa si este chiar bucsa antidemaraj in sine.
La UCH este interna antena (in interiorul UCH-ului).
Insa la UCH mai permite si scoaterea unui fir pe post de antena suplimentara ce chiar mareste raza de actiune - deci se simte.
La UCE nu prea tine...am incercat cand aveam UCE sa schimb bateria din cheie pentru a mari raza de actiune si sa marit..cam cu 1 sau 2 metrii.
Deci toatal inutil.



--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 26 Mar 2009, 21:04
Post #62


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




schimbarea bateriei am incercat-o si eu... si am fost dezamagit smile.gif
crezi ca am de unde sa ma leg de bucsa daca demontez contactu?


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 Mar 2009, 22:34
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Cum adica sa "te legi cu bucsa" ?? Nu te juca cu bucsa chiar calduros recomand asta daca mai vrei sa pornesti masina. De ce anume pentru ca acea bucsa mai face 3 chestii:
1. Genereaza un camp electromagnetic care alimenteaza transponderul din cheie (chipul in care este stocat codul cheii) - in transponder se afla o bobina si asta tinuta in camp genereaza curent electric)

2. Prin ea se transmite codul din transponder catre UCE (sau UCH).

3. La tine mai tine si post de antena RF.

Deci nu te juca cu asta.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 26 Mar 2009, 23:28
Post #64


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




oki doki smile.gif multumesc de sfat. cred ca solutia ar fi sa-mi pun alarma si rezolv problema razei


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 9 Apr 2009, 10:13
Post #65


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




deci?vreo rezolvare?vreo solutie?


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 9 Apr 2009, 11:28
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pentru marirea razei telecomenzii de inchidere, ar fi 2 rezolvari:

1. Schimbarea UCE-ului cu un UCH, la care sa ii ataseze firul de antena exterioara (este o optiune in general nefolosita pe UCH-uri). Asta ar trebui sa mai amelioreze un pic problema distantei cu inca vreo 5 - 10 metrii in plus (unii spun ca dupa asta le merge si de la 50 metrii in camp deschis).

2. Pentru o marire considerabila se foloseste alarma (cu modul de deschidere), din cate stiu sunt alarme ale caror telecomenzi bat si la peste 100 metrii.

PS in cazul primei variante UCH-ul mai necesita si montarea unui condesator de tip SMD acesta nefiind montat original de fabrica. Tin sa mentionez (cu toate ca exista deja scris in topicul de compatibilitati) ca UCH-ul de pe Twingo este IDENTIC cu cel de pe Solenza/Logan.
Mai multe informatii in acest topic: http://www.daciaclub.ro/Montare-antena-sup...-RF-t84802.html

This post has been edited by bubu782001: 9 Apr 2009, 11:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridon
post 27 Feb 2010, 21:39
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 786
Joined: 5 May 05
From: Iasi




Pentru marirea razei de actiune recomand un sistem cu 2 chei briceag, ajunge pe okazii cu venit acasa 110-120 roni si inca vreo 30-40 roni montatul.
Montez asa ceva in Iasi.


--------------------
Dacia Supernova - prima iubire, a inceput in... - IS- 2001
inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goransplit
post 11 Jun 2010, 10:32
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 June 08




Bubu asta trebuie scris si aici...am gasit-o pe altundeva.

"Din cate spui tu pe telecomanda a fost apasata (in lungul vietii ei) de peste 1000 de ori si pentru asta trebuie facuta o resincronizare specifica la inchiderea centralizata.

Se vor efectua urmatoarele operatiuni :

- se ia contactul
- se apasa si se mentine astfel, pentru aproximativ 5 secunde, butonul de inchidere/deschidere situat pe plafoniera la Twingo
- actuatorii usilor/hayonului efectueaza o cursa de inchidere-deschidere.
- din acest moment, timp de 10 secunde, martorul antidemaraj ramane aprins permanent, ceea ce inseamna ca sistemul asteapta timp de 10 secunde o resincronizarea a telecomenzilor.
- apasati de 2 ori butonul telecomenzii de inchidere centralizata (butonul de pe cheie)
- actuatorii usilor efectueaza o cursă de inchidere-deschidere.
- procedura de sincronizare este terminata
- verificati blocarea/deblocarea usilor apasand butonul de pe telecomanda.
- procedati in acelasi fel si pentru cealalta telecomanda."

Foarte bine,am facut asta acu 2 saptamani,dar iara nu merge deloc cheia.Tre sa imi pornesc motoru(anularea imobilizatorului) cu codu specific si nu stiu cat e de indicat sa pornesc asa de mai multe ori.In cazul in care mai sunt si alte solutii astept raspuns,mersi,pa.


--------------------
renault twingo 1999,metropolis easy
we've got the jazz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea88
post 11 Jun 2010, 23:13
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 16 January 10




am si eu aceeasi problema la ambele chei...originale specific...la mine porneste tinand apasat butonul pt inchidere in momentul rotirii cheii in contact...


--------------------
Renault Twingo - IL-03-UZM 2000/Initiale Paris/1.2 benzina 43 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psymax
post 13 Jun 2010, 15:51
Post #70


................


Group: Members
Posts: 93
Joined: 13 August 08
From: paradis




mircea88: daca ai un letcon si crezi ca esti in stare sa refaci o lipitura, desfa cheia, scoate placuta ce se gaseste in ea si verifica lipiturile de la bobina(mai mult ca sigur una din ele a cedat). Daca nu, cred ca poti incerca la un service GSM... asta bineinteles daca vrei sa scapi de treaba cu apasatu butonului pentru o perioada:)


--------------------
renault twingo - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridon
post 7 Sep 2010, 20:08
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 786
Joined: 5 May 05
From: Iasi




Rezolv orice problema de imobilizator si chei la masinile cu uce decodor Sagem (in principal 1998-2001);
Programez cipuri independente cu garantie pe viata !
Baieti nu incercati cu letconul sau pistolul de lipit ca stricati cheile de tot ; numai cu statie de lipit termostatata...

This post has been edited by spiridon: 7 Sep 2010, 20:09


--------------------
Dacia Supernova - prima iubire, a inceput in... - IS- 2001
inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Sep 2010, 10:18
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eee merge si cu letconul FARA PROBLEME. Asta daca ai ceva experienta... Adica vreau sa spun ca fac montaje cu SMD-uri de cativa ani cu letconul si nu au nici o problema. Iar cablajele...Press and Peel Blue Transfer Film icon_mrgreen.gif

Daca vorbeam aici de BGA-uri sau de chestii de genul..da era MUSAI nevoie de statie de lipit - am facut si din alea (BGA Reballing cu statie de lipit binenteles + tool-urile de care aveam nevoie...) prin Regie cand reparam telefoane mobile...

Nu mai speria lumea degeaba.

This post has been edited by bubu782001: 8 Sep 2010, 10:18


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicosu
post 24 Sep 2010, 14:49
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 September 10
From: BUCURESTI




Salut. Sunt nou si eu pe aici. Recent am achizitionat un twingo 1.2 16 v 2002, 100 000 km si am o mare problema. ... Nu vrea sa porneasca dupa ce merg cu ea 5-10 km. Martorul de la apa imi clipeste. motorul il da peste cap dar nu porneste. Trebuie sa stau langa ea intre 30 si 120 minute. Am schimbat senzorul de turatie si nimic. Am fost cu ea la Serus si diagnosticul... socant... CALCULATOR DEFECT, 27 MILIOANE FARA MANOPERA. In prostia mea poate, n-am prea inghitit galusca( chiar daca nu ma pricep aproape de loc, am avut o Lada 1200 20 de ani),..daca au dreptate am pus-o.
Citesc de cateva zile pe forumul asta si chiar cred ca se pot rezolva niste lucruri fara mecanici tampiti, fara nervi si fara o caruta de bani. Chiar m-am luminat un pic vizavi de masina, parca o cunosc un pic mai bine.
Daca aveti o parere va rog nu ezitati


Multumesc. Cu Stima

This post has been edited by gicosu: 24 Sep 2010, 15:25


--------------------
renault twingo 2002 1.2 16 v
gicosu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Sep 2010, 16:18
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mda. Se pare ca la tine calculatorul nu poate comanda ventilatorul de racire. In cazul in care motorul este prea fierbine, computerul NU DA VOIE sa porneasca motorul. (de asta nici nu-ti mai porneste). Vezi daca iti merge ventilatorul si verifica (schimba) senzorul de temperatura motor (cel de apa). Pe langa asta, verifica TOATE traseele de la acelele elemente (ventilator, rezistenta ventilator - asta este pt turatie, senzor demperatura mufe ECU). Daca nu...chiar ai pus-o ca trebuie schimbat ECU.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 24 Sep 2010, 17:12
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




"gigosu" nu ai spus daca porneste ventilatorul de pe radiator sau nu. Poate porneste dar degeaba daca ai circuitul de apa infundat undeva. Verifica furtunele de la radiator turul si returul sunt fierbinti amandoua, inauntru ai caldura? Poate e blocat termostatul pe inchis. Apa e la nivel in vasul de expansiune? Pompa de apa lucreaza, nu scoate nici un zgomot ciudat? E posibil sa fie o problema minora si tu sa te gandesti la ce e mai rau.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 24 Sep 2010, 17:55
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pompa de apa facea zgomot nu e problema - se "simtea".
cipikao are perfecta dreptate, termostatul ar fi o problema daca ramane pe inchis este nasol apa nu ajunge in radiator ca sa fie racita. De aia si stai cate 30 - 120 minute (apa trebuie sa se raceasca). Ar trebui sa verifici si asta.

This post has been edited by bubu782001: 24 Sep 2010, 17:58


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicosu
post 24 Sep 2010, 19:55
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 September 10
From: BUCURESTI




Multumesc baieti ca ma bagati in seama.

Acum sa mai fac niste precizari. Cum va spuneam masina o am de putin timp, dar o cunosc de ceva timp; pe canicula ii auzeam ventilatorul (. Mi-a pornit si mie de vreo doua ori. Apa nu fierbe am mers prin bucuresti in jur de 30 km in conditii pe care le cunoasteti si in mod normal un motor supraincalzit mi-ar fi dat cumva de inteles-poate ar muri la relanti, n-ar mai avea putere cred ca as fi simtit cumva. Apa din vas nu fierbe, e la nivel Caldura este super, pe furtune n-am pus mana recunosc motorul merge super fara zgomote(imaginati-va dupa o LADA) Eu cred ca as putea merge pana la Paris fara sa am neplaceri, vizavi de problema asta( e doar o senzatie pe care mi-o lasa). De la faza cu service-ul nu am mai cerut parerea nimanui, nu am avut timp, ma uit la motor ca vitelu, nu stiu care e bobina, termostatu etc. dar am auzit intr-un moment de liniste dupa ce incercasem sa o pornesc (nici macar nu mai invart motorul - daca dupa ce pun contactul se aude pompa, se sting beculetele alea stiti voi care, cum e normal - clipeste in continuare becul de apa, e clar NU PLEACA) se auzea sub capota cum ar face un releu care vrea sa cupleze dar ceva nu il lasa. Am saltat capota m-am orientat de unde vine zgomotul- langa radiator in dreapta, normal cum privesti din fata e ca un fel de rezervor cu o chestie in cap, rezervorul fiind mai mult inalt decat lat, ala tremura NUMAI CAND NU VREA SA PORNEASCA. Trepidatul asta tine de cand pui contactul si inca vreo 10 secunde dupa ce il iei. Daca vrea sa porneasca nu se aude decat pompa 2-3 sec. si e O.K.
Problema asta nu e foarte, foarte clara in sensul ca, daca s-a oprit, gata nu mai porneste. Porneste sau nu, de cele mai multe ori, adica in 60% din cazuri, porneste, dar peste 10-15 min. poti chema un taxi. Nu vi se pare ciudat vizavi de temp. apei?
Sper sa fiti ingaduitori cu mine - ce plastic v-am descris rezervor,lat, inalt, cap, tremurat si ma gandesc, trebuie sa recunosc la BUBU si cipikao. ,profesori pentru mine dar si la ceilalti care scriu pe forum pentru ca au probleme, pentru ca se pricep, pentru ca au o speranta in forumul asta, mai sunt si unii care se baga-n seama..incerc sa- sar.
Luni o duc intr-un service DE CARTIER (stiu ca nu e bine) si voi chiar ma ajutati sa nu ma duc chiar varza. Daca mai aveti timp si chef mai luminati-ma cu cate ceva, daca nu va tin la curent cu rezultatul zilei de luni.

Toate cele bune!

This post has been edited by gicosu: 24 Sep 2010, 19:57


--------------------
renault twingo 2002 1.2 16 v
gicosu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goransplit
post 18 Oct 2010, 11:00
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 25 June 08




Buna spiridon,ai ceva date de contact? mersi


--------------------
renault twingo 1999,metropolis easy
we've got the jazz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boghdanel
post 12 Nov 2010, 00:11
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 November 10




mda... si eu am aceasta problema si mi-a ramas masina in parcare si sunt foarte trist sad.gif((( mi-au cerut uni 2 mil jumate sa mi-o rezolve , mi-au zis ceva de o bucsa nu am inteles prea bine dar cred ca cea de care ati specificat si voi mai sus si mi-au mai spus ca daca nu o pot rezolva m-ar costa in jur de 1000 de euro nu stiu ce piesa.... " la inceput mi-a cazut prima cheie , pe urma am luat-o pe cea de rezerva si tinand apasat pe buton in cursul rotirii + punerii contactului ca sa ramana ledul rosu aprins pornea masina , eh la un moment dat a intrat un prieten in masina si mi-a apasat pe butonul din plafoniera cel care da semnal inchiderii masini , iar atunci mi-a picat si cea dea doua cheie asa zisa de rezerva.... am dus-o pe la 3 service'uri ( tractata ) si toti mi-au zis ca nu stiu ce sa ii faca sad.gif .... va rog ma puteti ajuta ? sad.gif dati-mi niste numere de telefon daca stiti orice sfat va rog . E panica mare fara bubu sad.gif((


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicosu
post 12 Nov 2010, 01:35
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 September 10
From: BUCURESTI




Sunt 2 luni de cand ma chinui cu masina prin service-uri din astea de 2 lei crezand ca poate scap mai ieftin la bani...dar am gresit rau. Am dat si vreo 10 mil, masina e varza pe partea electrica-fire taiate,dezizolate si cate altele or mai fi-iar acum am ajuns de unde am plecat adica ma duc la serus-mi-au comandat deja calculatorul de injectie,uch si imobilizator[cred], si vin cam pe 18 noiembrie,14 zile lucratoare au zis.Piesele vin din franta si costa cam...1000 euro, o suma enorma pentru mine. Nu stiu cum o s-o scot la capat dar astept cu mare emotie. Osa postez rezultatul.
La tine cred ca e vorba de bobina antidemaraj. Mai citeste prin topicuri o sa gasesti cu siguranta posturi care te intereseaza si mai ales baieti care rezolva astfel de probleme.

SUCCES


--------------------
renault twingo 2002 1.2 16 v
gicosu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boghdanel
post 12 Nov 2010, 08:06
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 November 10




Mersi , sper sa nu am acceasi problema ca a ta sad.gif . O sa dau azi 250 de ron si aia e sper sa o rezolv daca nu e panica mare :| , va anuntz daca rezolv ceva Bafta !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Nov 2010, 15:34
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




gicosu tie iti vor schimba doar injectia si uch + cheile. Imobilizatorul este in injectie.
Imobilizatorul consta intr-o parte de software + hardware care formeaza un sistem de protectie al masinii prin recunoasterea unor chei unice.
Software-ul este softul intern al ECU-uli, iar Hardware-ul este un eeprom (in care este stocat si criptat codul de pornire).

boghdanel la tine nu cred ca este bucsa antidemaraj. Daca era aia nu mai mergeau deloc ambele chei din start. Daca au picat pe rand si apoi faza cu tinutul apasat pe buton este cel mai probabil UCE-ul cu cheile.
UCE-ul asta pica la greu asa ca nu te mira ca nu e o noutate - tocmai de aia l-au schimbat cu UCH-ul. Cauta pe dacia forum UCE (in caseta de search) e cineva care vine si monteaza NOI. Eventual intreaba si o sa-ti confirme ca este de la UCE.

This post has been edited by bubu782001: 12 Nov 2010, 15:56


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gicosu
post 12 Nov 2010, 16:33
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 19 September 10
From: BUCURESTI




Am notat bubule, multumesc


--------------------
renault twingo 2002 1.2 16 v
gicosu@gmail.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boghdanel
post 12 Nov 2010, 23:47
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 November 10




Am inteles si eu sper sa nu fie asa zisa bucsa .... am sunat la cei de la reno si mi-am facut programare pt luni dim. , le-am explicat ce problema am si au zis ca m-ar costa 1 mil testul , si de restul pe urma imi vor spune... mi-a mai zis un priten sa ma duc la niste baieti undeva spre buftea ca e un service care mi-ar putea rezolva problema .... sper sa ma scot ieftin si sa revin in circulatie biggrin.gif mc bubu !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Nov 2010, 00:08
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai bine speri sa fie bucsa. Aia costa foarte putin. UCE-ul costa O GRAMADA de bani. Adica foarte mult. Pe scurt UCE-ul costa mult mai mult decat bucsa antidemaraj. Bucsa antidemaraj in principiu este o bobina circulara imbracata in plastic si care are o placuta mica cu un mic circuit integrat. Bucsa aia se vede in jurul la gaura de la contact (este de culoare neagra).


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boghdanel
post 13 Nov 2010, 09:08
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 November 10




da am vazut-o intamplator cand am desfacut contactul dar nu stiam ca aia este wacko.gif sper sa o rezolv luni mad.gif mc


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 13 Nov 2010, 09:21
Post #87


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




unde ai masina?
te pot ajuta eu cu un test clip
nu te costa nimic


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boghdanel
post 13 Nov 2010, 10:10
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 November 10




in Mall baneasa in spate ... ma duc azi sa o tractez pe bdul. timisoara la Reno ca sa o am acolo luni dimineata .... lasa-mi nr tau de tel te rog mersi mult !


--------------------
Renault Twingo 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 13 Nov 2010, 10:16
Post #89


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




0766449444,dar sa stii ca acelasi lucru(diagnosticare ) o pot face si eu,si daca ne intalnim si dam o fuga mai tarziu pana acolo cred ca ar fi mai bine

This post has been edited by romeo3108ro: 13 Nov 2010, 10:18


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boghdan
post 13 Nov 2010, 10:29
Post #90


O zi nu e niciodata prea lunga.


Group: Members
Posts: 75
Joined: 30 January 08
From: Bucharest




da ai dreptate am sa te sun pana in 12 mersi mult inca odata.... am postat cu numele ala ca nu mai imi reaminteam parola la userul vechi adica asta biggrin.gif

13 Nov 2010, 20:25:
S-a rezolvat ! un drum pana la pitesti si totul este ca nou biggrin.gif , mc mult ROMEO ! iti raman dator cheers.gif

This post has been edited by Boghdan: 13 Nov 2010, 20:25


--------------------
Renault Twingo - B 77 JFKenndy 2000'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 09:57
Dacia