Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste masina, palpaie beculetul rosu din bord

skmetaly
post 26 May 2011, 15:47
Post #121


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 27 July 10
From: Cluj-Napoca




Bubu, mare maestru !
Intradevar, dupa testerul de la renault , a iesit ca e problema senzorul de turatie . S-a dat cu spray de contacte si sa speram ca nu mai face probleme. Daca mai face, va trebui schimbat
Mi-a mai iesit cu problema si sonda lambda ca dadea valori constante de fiecare data , deci si aia trebuie schimbat .
Mersi fain inca odata !


--------------------
Alfa Romeo Giulietta 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 26 May 2011, 16:11
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pentru putin,

Toata stima.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kappa83
post 1 Jul 2011, 21:30
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 July 11




Salutare,

Sunt nou pe forum, sunt din Sibiu insa momentan locuiesc in Germania langa Siegen (la munca). Acum 3 luni am cumparat un Twingo din `95 sa am cu ce sa ma plimb pe aici. Sunt super multumit de ea deocamdata, e comfortabila dotari ok.

Acum sa trecem la problema mea. Pana acum o luna pornea la sfert de cheie. Am lasato o saptamana nemiscata si de atunci au inceput problemele mai exact nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului. Bateria e noua si invarte super ok deci e exclus sa fie bateria. Bun ... am pornito impinsa, a luato in 2 metrii, a facut 2 minute figuri parca mergea in 3 pistoane dar sia revenit repede si a mers perfect. A doua zii a pornit la sfert de cheie. Pe urma a stat din nou cateva zile si surpriza: aceeasi problema, nu porneste nici in ruptul capului. Am pornito din nou impinsa.

E super enervanta problema asta. Pompa de benzina se aude in momentul in care pun contactul deci nu cred sa fie asta problema. Imobilizator nu are deci nici cititul cheii nu e o problema. Eu personal banuiesc aprinderea, am verificat capacul delcoului insa nu pare sa prezinte fisuri sau ceva. Erau contactele acelea 4 putin oxidate insa leam curatat si tot asa face. Scanteie da ok pe toate cele 4 fise pentru ca leam scos pe rand in timp ce functiona motorul si exista diferente considerabile in functionarea motorului cand scot fiecare fisa si oricum dupa ce porneste motorul toarce rotund. Ceea ce ma baga in ceata este ca imi face doar dupa ce sta 2-3 zile nemiscata iar daca o pornesc zi de zi o ia la sfert.

Am mai citit pe forum o problema asemanatoare. Se vorbea de formarea de condens in capacul delcoului\distribuitorului. Daca credeti ca asta ar putea fi o problema atunci poate ma ajutati cu un sfat cum as putea combate acest fenomen. Daca credeti ca problemele sunt in alta parte atunci astept sugestii.

Cu respect, Flavius.


--------------------
Renault TWINGO - SI-OA-695 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 6 Jul 2011, 22:45
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Aceeasi problema am si eu cu buburuza. A mea edin "96, deci aceeasi generatie cu aprindere pe delcou. Buburuza mea face figuri in special cand peste noapte este umiditate in aer, ploua sau a plouat. Chiar acum cateva zile am descarcat bateria cat i-am dat la automat si tot nu a vrut sa o ia.
In schimb iarna porneste super bine chiar daca sunt -20 de grade. Chiar daca nu te plimbi cu ea incearca sa-i dai o cheie in fiecare seara, asa fac eu si vad ca tine, doar cand nu pot sau uit face figuri.
Daca afli cumva cauza, am inteles ca esti in Germania iar acolo presupun ca sunt mecanici mai de Doamne-ajuta, sa ne anunti si pe noi din Romania pentru ca am mai citit aceasi problema pe forum la uni baieti.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fan_RT
post 6 Jul 2011, 23:10
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 5 December 09
From: Bucuresti




Am avut si eu problema asta. Daca nu porneam masina odata la 2 zile, ma chinuiam pe urma 10 minute sa o pornesc.
Desfaceti capacul de la delcou si uitati-va sa nu fie conductorul de la rotor intrerupt.



Attached thumbnail(s)
0_300_920_105.jpg ( Size: 7.07k ) Number of downloads: 1996


--------------------
renault twingo 1996/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian77RO
post 12 Aug 2011, 16:15
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 August 11




Salutare, am si eu aceiasi problema cu imobilizatorul si keile la un twingo din 2001, il am de 2 luni si de la inceput a mers doar cu una din kei iar de cateva zile, nu mai vrea nici cu asta, dar in skimb vrea cu cealalta. Am incercat resincronizarea dar fara succes, ba ciar mai rau, nu mai vroia cu nici o keye, pana laurma dupa inchideri/deschideri repatate, am reusit sa o pornesc cu keya car nu a mers de cand am cumparat-o!
Acum imi e frica sa nu raman in drum, as fi recunascator daca poate sa ma ajute cineva in bucuresti sa remediez problema, eventual un nr de tel si cat m-ar costa.

O zi buna la toata lumea!


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 12 Aug 2011, 20:30
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Nu am stiut ca acel cod immo poate fi aflat si dupa VIN dar intr-adevar,conform codului de pe cheie, acel label.Dupa ce am cautat 2 ore pe net am gasit un program care mergea.Am cautat pe acel link in franceza dat de Matzval la postul nr 115 si am gasit un software generator de cod dar nu am reusit sa-l folosesc, poate e demmo, ca am vazut ca cereau bani mai jos.Am gasit altu si am gasit si un PDF care explica in engleza despre sincronizare si anulare prin cod.Am mers la masina mea si am facut cum a zis Cipikao in postul 95 si am pornit masina fara a apasa pe butonul cheii de 2 ori, cheie care imi face probleme de 7 zile: ba se incalzesc bateriile noi, ba se aprinde doar IR si-atat, ba amandoua leduri dar abia reactioneaza reciever-ul.Momentan apas cu doua degete de la ambele maini cu toata forta ca sa deblochez.Cred ca a suferit un soc cheile si face scurt sau in fine ceva e dubios.
Voi pune linkul cu programul cat si pdf si o poza mura in gura pe pagina sa se vada unde este download ca eu m-am holbat o vreme.
Este arhivat in RAR, nu se deschide decat cu parola " reman " iar programul are o iconitza MS-DOS goala ( nu e virus) pe care daca o deschideti, apare CMD command unde va cere o parola "trantir" gasita si in "New Text Document" din RAR. Vă va mai cere si VIN ( codul unic de identificare al masinii ) primele initiale cred...eu am pus VF apoi codul de pe acea hartie (label-ul) lipita pe circuitul din cheie care cred ca incepe cu W si e din 7 litere in total.Enter si apare codul dvs din 4 cifre care poate fi introdus conform postului nr 95 al lui Cipikao sau gasiti in PDF.

Download Soft

This post has been edited by Alexium: 12 Aug 2011, 20:54

Attached thumbnail(s)
Download_Place.JPG ( Size: 66.6k ) Number of downloads: 2152


Attached File(s)
Attached File  RENAULT_IMMO_KEY_MEMENTO.pdf ( 520.31k ) Number of downloads: 482


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 12 Aug 2011, 21:58
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Alexium este ok softuletul ala - apropo il gaseai pe reno.ro la sectiunea Laguna 1.

Pb e ca m-as cam mira sa mearga la tine...adica vreau sa zic ca se poate introduce manual codul, insa nu sa il si anulezi.

Documenteaza-te cu privire la immo type 1 vs immo type 2 vs immo type 3.

Pe scurt ecu cu immo type 2 si 3 NU merge fara cod stocat valid in ele. Asa ca...

Asta inseamna pana maxim 1997.

Toate ECU-urile sagem safir si sagem safir 2 respectiv sirius 32, ce sunt pe twingo 1.2 8v - motorizarea d7f, sunt immo type 2.

This post has been edited by bubu782001: 12 Aug 2011, 22:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 12 Aug 2011, 22:50
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Eu am reusit sa-l pornesc.Pentru asta sunt bucuros. Am bagat codul si ledul antidemaraj a ramas aprins in afara de primele 3 secunde.Eu am pornit-o dupa cele 3 secunde, cand era aprins. Chiar explica-mi: faza asta merge oricand? ca era sa raman aiurea prin...salbaticie si mi-ar prinde bine data viitoare biggrin.gif iar cand ai zis ca " nu il anulezi " te referi la faptul ca nu se poate sa dezactivezi sistemul ( immo off) cum ai spus tu odata ? Pai in cazul acesta nu e bai, poate sa ramana.Mie cheile ba imi merg..ba nu imi merg.Nu am inteles exact pentru ce se face resincrozinarea, ce riscuri sunt, ce e APV, ISK etc.





Revin spunand ca am gasit ceva pdf desi nu l-am citit tot, am vazut ca ai dreptate cu Type 1,2,3 ca ani de productie.Sa inteleg ca singura modalitate de a decoda type 2 si 3 sau cel putin 2 e sa folosesti un decodor de genu vazut de mine in pdf ? Asta face de exemplu Doctorasul ? Sau e mai mult de-atat, ca el am vazut ca schimba si chei si monteaza uch.

This post has been edited by Alexium: 12 Aug 2011, 23:27


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Aug 2011, 08:32
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Vb pm sau pe mess. Nu e nici un secret insa e vorbarie multa si nu am chef ca altetele sale - adminii, sa se sesizeze.

This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2011, 08:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian77RO
post 13 Aug 2011, 21:36
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 August 11




Intlnire cu Bubu

Dupa o vizita facuta colegului Bubu, am reusit sa aflu diagnosticul monstruletului meu. Asadar, datorita bagajului sau bogat de cunostinte in domeniul programaii si a testelor facute, s-a ajuns la concluzia ca chipul uneia din key nu apartine masinii!

Multumesc si recomand celor cu probleme, sa apeleze cu incredere la dansul.

Iar pt. siguranta mea in viitorul apropiat (adica, cand o sa se recupereze medical si mie sa-mi permita timpul), o sa recurg la "IMM Off" si la o bombonica, adica un "artificiu" tehnic care sa indice intr-un mod original fara bricolaje suplimentare la vedere, cand e cazul sa schimbam treapta de viteza.

In rest, inca o data multam si refacere rapida.


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 13 Aug 2011, 22:04
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Multam fain - Cristi exagerezi smile.gif). Cateva click-uri bine punctate si aia a fost.

E adevarat, chiar azi mi-a venit ideea aia si e una ok (cel putin dpdvd personal).

Ca sa incep: LCD-ul la Twingo in majoritatea cazurilor este verde ok?

Buun. Acuma, ca sa intelegem fenomenul, acestei culori, sa va explic sistemul de acolo:
Iluminarea LCD-ului la Twingo este activa - adica exista o folie de culoare verde, iar in spatele acestei folii se gasesc 3 sau 4 becuri de 1.2 watti auto.

Acuma, se poate renunta la acea folie verde, in favoarea uneia albe (din plasticul la o casoleta de inghetata de exemplu).
In locul becurilor se integreaza LED-uri cu rezistente.

Aici vine the fun part: LED-urile vor fi BiCOLORE - sa zicem verde si rosu...(sau ce culori se vrea)
Se va face un montaj electronic - cu un microprocesor Atmega sau un PIC si se va intra cu semnalul de turatie in unul din porturile acestui mcu.
La iesirea unui port a mcu-ului avem legata culoare nr 1 la LED-uri si pe alt port culoarea nr 2 la LED-uri.
Cand motorul atinge turatia ideala (in jur de 3000 rpm sa zicem) culoarea display-ului se va schimba pentru anuntarea schimbarii optime a vitezei - pe scurt un SHIFT LIGHT integrat.

De asemenea in mcu se poate face si un dimmer automat cu o iesire pe un fotorezistor pentru reglarea intensitatii LED-urilor in functie de lumina ambientala.

Inca o data, si eu iti multumesc.

This post has been edited by bubu782001: 13 Aug 2011, 22:06


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ftraian
post 17 Aug 2011, 14:21
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 22 December 08




Interesanta idee. M-as baga si eu sa o testez mai ales ca am tot joc cu microcontollere in ultima vreme. Ai idee cum pot lua turatia la un Twingo din 94? Functioneaza cateva spire de cupru infasurate pe firul bobinei de inductie?


--------------------
Renault Twingo Easy - temporar 199x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 17 Aug 2011, 14:31
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu stiu cum este la tine...am impresia ca la Twingo tau ai distributor. Poti lua de la senzorul de turatie...ala merge pe principiul reluctantei magnetice. Practic la iesire ai o sinusoida...precum curentul alternativ. Asta o poti culege cu un montaj...de genul celui atasat de mine in acest post.

De fapt jucarica preia semnal sinusoidal si il tramnsforma in semnal dreptunghiular (cam ce face ECU intern). Jucaria asta poate fi pusa pe ORICE masina cu injectie si cu senzor de turatie pe volanta.

SAU poti folosi un ic dedicat pt asta de la Maxim http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/5822/t/al
...pe care il gasesti aici http://ro.farnell.com/
(la Farnell nu am gasit decat varianta dubla de interfata lMAX9926 si MAX9927 la 8.50 lei - merge si cu asta insa folosesti doar un port)

Marele avantaj a culegerii semnalului DIRECT din senzor este ca se elimina orice eroare respectiv turatia este foarte exacta.

Dati o bere rece pt hinturi.

This post has been edited by bubu782001: 17 Aug 2011, 15:10

Attached thumbnail(s)
VRtoSquareWave.png ( Size: 24.31k ) Number of downloads: 2154


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainMann
post 27 Aug 2011, 21:20
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 August 11
From: Targu Mures




Va salut,

sunt din Tg. Mures si sunt si eu mai nou posesor de twingo din 2001, Motor 1.2, 16V, 75 cp.

Problema mea este urmatoarea: nu porneste masina. Cand dau la cheie, electomotorul invarte bine, bateria este buna, imobilizatorul este in regula (spun asta pt ca becul ala rosu, dupa ce pun contactul sta aprins si cca dupa 3 secunde se stinge, deci NU palpaie repede). Am schimbat deja senzorul ala magnetic de sub filtru aer in forma de fluture care da pozitia punctului mort superior (asa am inteles eu ca asta face masurand pozitia volantei dintate). Pana acuma imi facea mai rar probleme, pe urma tot mai des, dupa multe incercari pornea, dar azi nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului. Electromotorul invarte, dar nu porneste. Ce poate fi? Mentionez ca dupa ce porneste, motorul merge foarte bine. A fost dat jos si corpul clapetei de acceleratie si a fost curatat....a fost un pic murdar/uleios, dar nu tare, tind sa zic chiar foarte curat fata de ce m-am asteptat....cu toatea astea, nu mai porneste. Maine incerc sa pund DDT-ul pe el, dar problema este ca nu prea ma stiu cu programul ala. Ce sugestii puteti sa imi dati. Bubu: am sperante la tine (la fel si de la restul userilor de twingo), ce sa verific?

Va multumesc anticipat.



--------------------
Renault Twingo 2001, Clima, 16V, 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Aug 2011, 00:32
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




ai 5 aspecte de verificat

1. verifica alimentarea sistemului de injectie (sigurante, contacte imperfecte, cele doua mufe de la ECU, releul de blocare injectie, releul pompei de benzina etc)

2. linia antidemaraj - degeaba se stinge becul ala rosu...iar asta se traduce astfel: UCE decoder citeste cheia si stinge LED-ul, insa codul din cheie trebuie sa plece mai departe din UCE decoder in injectie (printr-un fir) - fir ce se cheama linie codata antidemaraj.

3. verifica alimentarea bobinei de aprindere (pin cool.gif

4. senzorul de turatie (are bunul obicei sa nu faca mufa contact).

5. verifica daca pompa de benzina lucreaza. E bine sa si verifici scotand din rampa furtunul de tur si sa il pui intr-o sticla ceva sa vezi daca baga fizic benzina (ea poate doar a se auda dar benzina sa nu ajunga) - ps au fost cazuri cand o conducata de benzina a fost turtita(de la o burta luata cu masina) si astfel teava fiind strangulata nu mai permitea sa ajunga bezina in rampa.

Ideal ar fi sa ii pui o diagnoza pe ea si depistezi mai repede problema.

PS verifica sa nu ai un scurt pe undeva.

This post has been edited by bubu782001: 28 Aug 2011, 00:41


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainMann
post 28 Aug 2011, 10:19
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 August 11
From: Targu Mures




Salut Bubu, si mersi de raspunsul promt (vad ca la ora 00:32 ai scris raspunsul)

La punctul 1: unde se afla acestea: cele doua mufe de la ECU, releul de blocare injectie, releul pompei de benzina

Pct 2: unde este acel fir...adica cum pot sa il identific?
Pct 3: cum verific ?
Pct 4: acesta unde se afla?
Pct 5: o sa incerc sa fac acest test la fel si diagnosa de la Pct 6

Imi cer scuze pt cele multe intrebari de mai sus, inca sunt novice in domeniul Twingo, dar le voi invata repede cu siguranta.


Mersi.


--------------------
Renault Twingo 2001, Clima, 16V, 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 Aug 2011, 13:33
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Am raspuns la ora aia ca atunci am dat drumul la calculator - am fost la o berica cu niste prieteni. icon_mrgreen.gif

Scuza-ma dar daca recunosti, si intelegi ca esti novice, de ce nu lasi pe altii care se pricep sa faca asta? Nu de alta, insa sunt multe care mie unul imi pare ca te depasesc.

Ex. ECU la motorul D4F este situat in spatele motorului (de fapt a admisiei).
Mufele de la ECU unde crezi ca pot fi? icon_mrgreen.gif Este foarte dificil de ajuns acolo daca nu ai mai facut vreodata asta.

1. Releul de blocare injectie si releul pompei de benzina sunt in blocul de sigurante de putere - in dreapa bateriei.
Acolo sunt 3 relee: Releul de blocare injectie, releul pompei de benzina plus releul GMV (Grup Moto-Ventilator).

Daca ai cutie automata, mai ai un releu si pt aia...daca ai AC ai 2 relee pt GMV (in loc de unul singur) si inca un releu pt compresor.

2. Pentru linia codata antidemaraj, trebuie sa identifici mai intai UCE decoder (montat pe stalpul usii sofer sub bord - cam in stanga panoului de sigurante habitaclu).
Aici sa verifici continuitatea dintre pinul A6 UCE decodor si pinul D3 (mufa neagra) de la ECU (ECU are 2 mufe una neagra si una maro).
Daca in loc de UCE decoder ai UCH, atunci se schimba povestea.
UCE decoderul are o mufa albastra si e putin mai mare ca un pachet de tigari.
UCH-ul are 2 mufe(una alb a si una neagra) si e cam dublu fata de UCE - la dimensiuni ma refer.
Cum masina este din 2001 presupun ca ai UCE decoder.
Apropo panoul de sigurante habitaclu se afla in spatele mini-torpedoului din stanga care se scoate prin tragere (mai cu forta - ca o basculare asa).

3. Verifici daca pe pinul B de la bobina ai 12v. cum? Cu un voltmetru.

4.
QUOTE
senzorul ala magnetic de sub filtru aer in forma de fluture
se cheama senzor de turatie. Este chiar ala care citeste dintii coroanei de pe volanta - deci DUBLE CHECK-IT

5. Sunt multe si nu e foarte simplu. Daca nu te pricepi apeleaza la cineva care stie masini - fa experimente pe masina altuia - a ta e importanta smile.gif)

Ai atasata schema panoului de sigurante de la motor si pozitionarea calculatorului de injectie la motorul D4F. Ideal ar fi ca primul lucru sa pui pe ea o diagnoza. Astfel iti minimalizezi cercul de probleme.

This post has been edited by bubu782001: 28 Aug 2011, 13:39

Attached thumbnail(s)
sigurante.jpg ( Size: 194.27k ) Number of downloads: 1961
Pozitionare_ECU.jpg ( Size: 153.54k ) Number of downloads: 1945


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bboy666
post 19 Dec 2011, 15:34
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 December 11




Salut. Am si eu un twingo de o luna si ceva. Problema: in fiecare zi bateria parea tot mai slaba. Problema si mai mare: nu am pornit-o deloc de aproape 2 saptamani deoarece am fost plecat din localitate iar acum nu mai pornestedeloc. invart cheia in contact se aprid toate normal, o mai invart o data aproape se mai vad toti martorii luminand. Asta cred ca inseamna ca s-a dus bateria si nu inteleg cum. Totusi pompa de benzina(cred-nu ma pricep la mecanica) se aude cum treage(deci nu cred ca ar fi o problema la pompa). Ar fi indicat sa incerc sa o pornesc prin impingere sau risc sa o stric? sau voi ce imi recomandati?
merci anticipat.


--------------------
renault twingo 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Dec 2011, 16:21
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Poti sa o impingi si sa plece (vad ca masina este din 1995 - deci distributie pe lant). Dar, de ce nu incerci sa o pornesti cu ajutorul cuiva (o alta baterie pusa in paralel cu a ta si niste cabluri de pornire) ?



--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 20 Dec 2011, 09:17
Post #141


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 177
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




Sal,

Bun venit pe forum!

Aceasi problema o am si eu, deoarece circul rar cu masina, si doar in afara orasului (cam la 2 saptamani), imi face si mie figuri la pornire, dar de pornit, porneste la prima cheie, insa pare ca se chinuie motorasul, cu toate ca de fiecare data, apas ambreiajul.
Daca o pornesc dupa cateva ore sau a doua zi, porneste la sfert de cheie.
Acumulatorul este cel orginal, si este din 2003, deci cred ca ar fi cazul sa caut alt acumulator in viitorul apropiat.

Ca sa nu cumpar degeaba acumulator sa incerc sa o pornesc cu alt acumulator, cu ajutorul cablurilor (sa le cumpar si pe astea), si daca porneste la sfert de cheie dupa 2 saptamani in care nu am pornit-o, atunci e clar acumulatorul.

Deci, in cazul tau, as incerca sa fac rost de un acumulator de proba.

Metoda cu impinsul, nu cred ca este indicata, ca sa nu se rupa cureaua de distributie, dar nu stiu exact, insa sigur cineva de pe forum, iti va da raspunsul corect.

This post has been edited by MSn: 20 Dec 2011, 09:19


--------------------
Renault Twingo - TM-72-MSN 1999 8v D7F 700
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Dec 2011, 09:46
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




QUOTE
Metoda cu impinsul, nu cred ca este indicata, ca sa nu se rupa cureaua de distributie,...


MSn daca te uiti in semnatura omului ai sa observi ca masina este din 1995. Asta inseamna ca 100% motorul este cu distributie pe lant - motor C3G (motor asemanator in proportie de 90% cu cel de pe Dacia 1300).
Deci faza cu ruptul curelei de distributie pica. Masina porneste 100% prin impingere, fara ABSOLUT nici un risc. Daca are sistemul de aprindere si cel de alimentare in stare buna nu vad de ce nu ar porni.

This post has been edited by bubu782001: 20 Dec 2011, 10:57


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian j
post 16 Dec 2012, 22:09
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 November 12




Buna am o intrebare daca mecanicu mia distrus imobilizatoru care este in interiorul pompei de injectie (1.9 diesel renault megane 98) trebuie inlocuite toate celelalte piese calculatorul, antena si tot ce mai tine de el ?????? Va rog astept un raspuns ca sa stiu cum sa procedez sal il pun sa imi repare el tot . VA MULTUMESC ANTICIPAT


--------------------
Renault Megane 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Dec 2012, 22:52
Post #144


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca a fost distrus mecanic se poate recupera partea electronica.
Daca s-a distrus si partea elecronica atunci doar inlocuirea completa a tuturor componentelor mai porneste masina.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainMann
post 31 Jan 2013, 21:52
Post #145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 August 11
From: Targu Mures




Va salut,

postez aici niste informatii foarte valoroase (zic eu) pt. unii dintre voi care au probleme cu acest imobilizator. Deci: daca aveti probleme cu imobilizatorul, adica martorul acela (ledul) rosu palpaie foarte repede atunci cand incercati sa porniti masina, demarorul invarte motorul dar nu porneste si, daca aveti Twingo fabricat intre 2001 si 2004, respectiv Twingo cu decodor UCE pe el (de ex. D4F702 cu 16v), atunci rezolvarea cea mai simpla, cea mai ieftina si cea ma sigura este:

mergeti la reprezentanta RENAULT, sa aveti seria sasiu pregatita si macar o cheie in buzunar. Pe baza seriei sasiu si a acelui cod care se afla in interiorul carcasei cheii lipte pe o bucatica de hartie, se face o comanda pentru un transponder nou, codat din fabrica din franta si care va venii impreuna cu o carcasa nou nouta, DAR fara partea de inchidere centralizata. Costa aprox 130 RON, dureaza cam max 2 saptamani (vinde din Franta). Cand a sosit, scoateti transponderul din carcasa cu care a fost livrata si o bagati in cheia originala (carcasa are deja un locas special petru acest transponder), nu mai trebuie sa facei absolut nimic altceva, decat sa porniti masina DIN PRIMA, si nu mai aveti probleme cu imobilzatorul. De preferat este totusi ca vechiul transponder de pe placa cheii, adica de pe placa cu inchiderea centralizata sa fie deconectata respectiv indepartata. Functioneaza 100%, garantat, vorbesc din propria experienta, chiar azi mi-a venit transponderul si totul merge perfect.

ATENTIE: in acest caz NU ESTE NECESAR "sincrozinarea" transponderului nou cu imobilizatorul !!!! Chiar daca cei de la reprezenta spun ca trebuie, acest lucru nu se cere in acest caz. Activarea transponderului in Imobilizator trebuie facuta doar la modele cu UCH. Pur si simplu bagati noul transponder in carcasa cheii si mergeti in traba voastra.

Succes.


--------------------
Renault Twingo 2001, Clima, 16V, 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_gascu
post 27 Mar 2013, 13:37
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 March 13




@bubu782001

ma tot chinui sa dau de tine.. te rog ajuta-ma cu un nr de telefon sau cu o adresa de E-mail

poti sa-mi scrii la adresa dan_gascu@yahoo.com

MULTUMESC


--------------------
renault renault twingo - b 46 bni 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colerino
post 30 Aug 2013, 16:42
Post #147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 August 13




Salut.
Sunt nou pe forum.
De curand am achizitionat un Twingo fabricat in 2001, inscris prima oara in 2002.
Este cu inchidere centralizata si de cand am luat-o nu mergea inchiderea.
Dca vreau sa o pornesc pun contactul iar becul rosu de la imobilizator se aprinde intermitent si masina nu porneste desi demarorul invarte.
Pentru a o porni trebuie sa bag cheia in contact sa apas butonul de inchidere/deschidere, si cu el apasat ii pun contactul (in acest moment becul rosu de la imobilizator ramane aprins -fara intermitenta) si tot cu el apasat (fara sa ii dau drumul intre timp) sa pornesc masina, si de fiecare data pornea.
Cam o saptamana am pornit-o asa doar ca acum nu mai porneste deloc.
Am inteles ca figura de mai sus are un numar limitat si la un moment dat se blocheaza.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
Din ce poate fi si cine poate rezolva?
Cat costa 2 chei?
Cat costa sa le setezi pt masina?


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colerino
post 7 Nov 2013, 11:36
Post #148


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 30 August 13




Salut,
Am rezolvat problema de mai sus cu cheile, dar acum am alta si e tot legata de pornitul masini:
Dupa ce sta mai mult timp (adica de seara pana dimineata) nu mai porneste. Pun contactul, astept pana se sting toate beculetele (se stinge si cel de la imobilizator) si cand dau mai departe pe demaror nu se intampla nimic (nu invarte nimic nici macar tac sau ceva). Daca stau cu cheia in medie 25-30 de secunde pe pozitia extrema (adica pe demaror) odata o ia brusc si porneste (ca si cand ar porni la sfert de cheie). Pe urma in timpul zilei porneste la sfert, daca iar nu sta vreo 7, 8 ore (aproximativ)- stiu sigur ca dupa 4 ore porneste la sfert.
De la ce sa fie (am demontat si curatat senzorul TDC de la volanta) dar tot asa face. O sa o pun cat de curand si pe tester dar poate a mai patit cineva asa ceva.
Orice sfat este binevenit


--------------------
Renault Twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 7 Nov 2013, 15:22
Post #149


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Bateria ce vechime are ?

Asa imi facea si mie cu o baterie obosita, daca lasam masina vreo 2 3 zile nepornita, nu mai pornea nici cu slujbe, nu tacanea nimic etc, dar daca o impingeam vreo 200m pornea instant! smile.gif

This post has been edited by devilgenius: 7 Nov 2013, 15:23


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MSn
post 8 Nov 2013, 09:14
Post #150


Membru autentic de elita


Group: Members
Posts: 177
Joined: 3 October 08
From: Timisoara




QUOTE(colerino @ 7 Nov 2013, 12:36)
Pun contactul, astept pana se sting toate beculetele (se stinge si cel de la imobilizator) si cand dau mai departe pe demaror nu se intampla nimic (nu invarte nimic nici macar tac sau ceva).
*


Ar trebui pus un voltmetru pe demaror si când pui contactul, trebuie sa apara un 12V, daca nu apare, este contactul de vina, daca da, atunci demarorul probabil smile.gif


--------------------
Renault Twingo - TM-72-MSN 1999 8v D7F 700
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th August 2025 - 17:39
Dacia