Criterii achizitionare rulota
![]() ![]() ![]() |
Criterii achizitionare rulota
ovidiu_id |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 10 August 07 From: VULCAN HD ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
2007 1.2 16V/Dynamique
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
1. Citeste manualul masinii.
2. Motorul tau e destul de ![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Tudor |
![]()
Post
#3
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu m-as apuca sa trag o rulota cu motorul tau. Motorul tau are cuplu mic, cutia e gandita ca atare. Uzura motorului va fi accelerata serios (vei fi fortat sa pleci foarte turat), cutia o vei pune destul repede pe butuci (mai ai o sansa daca esti un sofer foarte experimentat si cunosti exact masina si cat si cand sa ii ceri), iar ambreiajul va ceda primul. Nu mai vorbesc de consum, care te va deranja serios. Masina asta (Clio III) nu a fost conceputa sa traga rulota, iar motorul tau are capacitati de tractare doar pur ocazionale si pe distante limitate.
Ca regula, pentru tractare rulote uita-te dupa motoare pe benzina cu cilindree mare sau dupa motoare diesel. Cauti de fapt cuplu mare si ambreiaj si cutie gandita sa reziste la acel cuplu. Clio III cu motor 1,2 16v este prin excelenta o masina de oras. Vei putea tracta cu ea o rulota, dar nu va rezista decat relativ putin timp. Eu unul n-as avea curaj sa plec intr-un turneu prin Europa (7-10k km) nici cu a mea (1,5 dCi) + rulota. Cel mai frica mi-ar fi de ambreiaj si apoi de cutie. Asta e opinia mea, evident ca tu esti liber sa faci cum crezi de cuviinta. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
iglu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
Domnilor, desi in mare aveti dreptate in ce spuneti, totusi imi faceti impresia ca nici unul dintre voi nu a tractat o rulota / remorca. Eu am tras o remorca cu +700Kg (desi masa max. autorizata a remorcii era de 450Kg). Se simte masina ca pleaca greu de pe loc, asa este, solicita ambreiajul. Viteza apoi creste foarte incet dar odata atinsa viteza de croaziera, aproape nici nu mai simti ca tragi ceva dupa tine. Doar la denivelari se simte un ruliu care balanseaza masina. La urcatul pantelor lungi sau mai abrupte apare nevoia retrogradarii in trepte de viteza inferioare. Evident, nu se pune problema de viteze +80-90Km/h. Comsumul nu depinde atat de mult de greutatea pe care o tractezi cat mai ales de forma aerodinamica ca "parasutei" ce o tragi dupa tine. BTW: masina era o Dacia 1310 / 60 CP. Concluzia e ca de tras trage, dar nu poti emite pretentii ca se misca precum melcul.
In alta ordine de idei, dispozitivul de remorcare (carligul) de unde il iei si cat te costa? This post has been edited by iglu: 11 Jul 2008, 22:36 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu inteleg de ce ai luat motorasull asta mic...care clar nu are puterea si nici cuplu sa traga...pt. tras se preteaza diesel...um Megane motorul de 1.9 dCi...zic eu ca era cel mai potrivit...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:50 |