Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Roti incinse rau la clio, e normal? cum verific?

Need4speed
post 19 Jul 2007, 19:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Am un symbol care are doar 2000 de km si am constatat de curand ca rotile fata (discuri ventilate) se incing puternic, am fost la sevice si au spus ca nu are nimik, dar uneori miroase a fum dupa ce merg mai mult si nu stiu ce sa fac, daca ei au spus ca nu are nimic, si inca ceva ambreajul tine foarte sus, la fel au zis ca nu se poate face nimic decat daca se skimba tot, mdea.., la clio nu exista reglare, pai o sa cada pe la 150 deci iese din garanti :-s... HELP PLZ

ATENTIE: sh tz k sunt interzise prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 20 Jul 2007, 08:59


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Jul 2007, 21:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Trage frana de mana, scoate masina din viteza, baga cricul si ridica fiecare roata de pe fata. Invarte-le pe fiecare. Daca se invart greu e clar. Ori rulmentii pe fata au fost stransi excesiv, ori placutele de frana sunt blocate. Mi-e greu sa cred ca ambele roti au probleme, compara una cu cealalta.
Apoi, dute la service si zi-le sa-ti verifice roata cu probleme si, daca e de la rulmenti, obligatoriu sa-ti schimbe rulmentii cu pricina, nu cred ca s-au simtit prea bine sa fie fortati.
A, si sa faci treaba asta cat mai repede, sa nu cumva sa iesi din oras si sa mergi cu viteza mare, poti sa ramai in mijlocul campului cu masina (eu am patit exact la fel la dacie).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 19 Jul 2007, 22:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Chestia e ca si ambreajul are pb me adik tine sus, e oare posibil sa patineze si de aici incinse rotile , aman2 se incing aproape egal, un pic mai mult dreapta, e pozibil sa se transmita fiind si foarte cald... as vrea sa ma duc la tester la vitan sa vad ei ce parere au, voi ce ziceti?

ATENTIE: sh tz k sunt interzise prin regulament


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sqryn
post 20 Jul 2007, 08:00
Post #4


Clio rulezzz


Group: Members
Posts: 736
Joined: 2 February 06
From: München




E o problema mecanica si nu stiu daca te ajuta testerul. Patinajul abmreiajului poti sa il excluzi. Si eu cred ca e de la placutele de frana, am mai patit asta la dacie.


--------------------
RENAULT Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v - B-xx-xxx Alize/1999
Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 20 Jul 2007, 10:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Ma refeream la testul ala de il faci cand cumperi o masina e vre-o 150 RON, iti spun tot acolo si iti dau o foaie pe care scrie tot, am mers putin cu masina si am fost destul de prudent, mi se pare anormal sa aiba asa probleme la nici 2000 de km,

excl.gif srry pentru (kk)


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Jul 2007, 12:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Masina nu e pentium 4 sa-i bagi diagnoza si sa-ti zica absolut toate problemele.
La tester iti vor spune doar problemele pe care le are motorul in functionarea lui si ce subansamble mai au electronica in ele, de exemplu airbag-urile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 20 Jul 2007, 17:34
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




nu ma refeream la tester in special ca si aparat nu i audi stiu... sa o puna pe elevator si asa mai departe , pt ca ai stiu cel mai bine , iti spun dupa uzajul rulmentilor cati km are, deci pot detecta un mic defect la roti sau ce mama nabi o fi pe acolo smile.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 22 Jul 2007, 10:01
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




La cat de cald e afara un drum scurt prin oras o sa iti incinga rotile de nu iti vine sa crezi. e normal calmeaza-te si lasa masina in pace.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 22 Jul 2007, 16:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Si sa iasa fum???
Stiu ca se incing rotile daca pui frane dese pe caldura asta, eu verificam cu metoda "scuipat" si se evapora instantaneu. Nu eram nebun sa pun mana.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 23 Jul 2007, 08:42
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Se simtea un miros asa de plastic ars, mai am si alte masini, de ex un 307 si se incinge, da parca nu asa de tare, mi se pare prea de tot, mai si zic ca s ventilate smile.gif. si astia de la service zic ca nu are nika sad.gif, nush ce sa zic.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 23 Jul 2007, 10:34
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Plastic ars... huh.gif
La roti incinse e alt miros.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rentz
post 23 Jul 2007, 12:58
Post #12


Addicted to diesel


Group: Members
Posts: 79
Joined: 27 August 05




Un miros de plastic ars simteam si eu la inceput, cu timpul a disparut, oricum nu mirosea prea puternic ca sa ma puna pe ganduri.

23 Jul 2007, 12:59:
... si nu oricum de la roti ci din zona motorului

This post has been edited by Rentz: 23 Jul 2007, 12:59


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5 dCI 65cp - B 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 23 Jul 2007, 17:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Laurentziu83, de fapt este de ambreaj, ca sa fiu mai clar, cam asta e mirosul, dar daca spune ti ca e de la caldura o sa o las pana se mai racoreste, sa vad ca ce se intampla cu ea, smile.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 24 Jul 2007, 10:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ambreiajul nu miroase a plastic in vecii vecii lui, cel mult daca bagi o bucata de plastic in el si apoi tragi de ambreiaj sa se incinga.
Daca vrei sa vezi cum miroase ambreiajul, dute in piata si vezi cum miroase in spatele vreunei dacii obosite cu remorca de o tona dupa ea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Need4speed
post 24 Jul 2007, 13:16
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 July 07




Ma refeream, ca asa miroase la mine, a ambreaj, stiu prea bine cum miroase ambreajul, si cam acelasi miros il au si placutele care freaca, materialul din care sunt facute nu difera f mult, m am exprimat gresit cand am sps plastic, de fapt e ambreaj. Asta e mirosul care defineste... smile.gif,


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2007
(2,5 l, 280 CP),(Cuplu: 320 Nm@1.500 rpm),(295km/h buc-pit) no limit's Volvo C70
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
senatoru_alex
post 29 Aug 2007, 00:37
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 3 December 06




man need4 speed depinde cum mergi cu masina ......e normal sa se inciga discurile si nu sunt ventilate sunt duble (ventinale au gauri in discuri tu sigur nu ai ca ai masina ca a mea;) so...cand e ff cald e normal sa se incalzeasca si sa miroasa un pic a ferodou incins(adica fier incins) asa ca stai calm ca masina nu are nimik nu te duce degeaba sa faci enspemii de teste ca nu are nimik are doar 2000 de km la fel ca a mea so......STAI CALM wink.gif poate conduci prea agresiv si e normal. bafta




--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - TUN 1987 tlx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin57
post 8 Jul 2008, 12:22
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 July 08




Am un clio symbol de aprox 1 an. Masina am luat-o noua, mai am cateva luni si ma duc la prima revizie cu ea, dar am si eu o nedumerire: jantele rotilor din fata sunt incinse dupa ce circul cu masina, cumva merg rotile infranate? Tin sa precizez ca merg cu ea doar in weekend, deci in restul saptamanii sta in parcare. Astept parerile si sfaturile voastre. Merci

This post has been edited by hellcat: 8 Jul 2008, 13:36


--------------------
renault clio symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 8 Jul 2008, 12:31
Post #18


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




E normal sa fie undeva intre calde si incinse (termen relativ pe caldurile astea cu 60-70 grade temperatura la sol). Poti sa verifici ridicand-o pe cric scoasa din viteza si cu frana de mana trasa. Invarti cu mana de fiecare roata si vezi cum merge, ar trebui sa fie cel mult foarte usor infranate (sper sa intelegi smile.gif ).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 8 Jul 2008, 13:08
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




adica foarte foarte usor franate, pentru ca discul de frana are o bataie frontala de circa 0.15 mm care de fapt impinge pistonasele etrierelor in pozitia de repaos. si e normal ca daca n-ai (nu stiu ce masina ai-presupun doar) discuri ventilate sa se incalzesca mai tare, sau daca ai pus cine stie ce capace de roti fanteziste (poate fi o cauza, nu zic ca tu ai pus, poate ai jenti de aliaj si nu e cazul)


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Jul 2008, 13:23
Post #20


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=81285 ... daca nu merge infranata e cam normal smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 8 Jul 2008, 13:42
Post #21


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




si la mine sunt incinse alea din fata, mai ales dupa mers in oras, frane etc. ... din cate stiu se incalzesc mai usor cele din fata, cele din spate se incing doar la franari serioase si repetate (distributia greutatii, franeaza primele cele din fata etc. .. exista o intreaga teorie daca nu ma insel)

poti verifica la un drum lung, dupa stationare intr-o parcare, pleci si mergi cativa km fara a folosi frana de picior si apoi o scoti din viteza, o lasi sa incetineasca si sa se opreasca ... putin tot calci frana da' mult prea putin ca sa incinga rotile ... ele vor fi caldute oricum de la rulare dar poti sa iti dai seama daca merg infranate sau nu ... daca si acu ard rau, go to service

acum, eu prin incins inteleg ca atunci cand te dai jos si pui mana pe ele sa-ti ramana pielea pe acolo, ca daca o tii putin si ti se par fierbinti eu zic ca e cam normal dupa ce franezi des in oras sau mai tare la drum lung ... unde mai pui caldura de acum de afara, cea emanata de motor si cea rezultata din frecarea pneurilor cu asfaltul + alte frecari inerente de la rulmenti etc.

si un miros poate aparea inerent in zona rotilor ca se arde prafu de pe jante, nu chiar sa-l simti din masina dar pe laga roti e posibil sa miroasa


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 11:29
Dacia