Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

variaza turatia, variaza turatia

ADY TM 12 EAO
post 30 Oct 2008, 09:24
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 October 08




am probleme cu variatia turometului am citit acum o luna cum sa spal socu automat ,l-am spalat , a mers ,acuma dimineata turometul sta la 2000 ture si coboara treptat in timp de 15 minute in mers e ceva normal? sau sa ia altul nou?


--------------------
RENAULT LAGUNA 1 - TM 12 eao 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 30 Oct 2008, 12:43
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Pune frana 2 minute.
cum adica "socul automat"? explica-mi si mie ce si cum ai spalat mai in detaliu, te rog frumos.
daca coboara e normal, incepe sa fie frig afara si asta e cauza. Nu ai ce sa ii faci, calculatorul dicteaza.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin85
post 31 Oct 2008, 12:10
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 26 October 08




Pai sigur distributia pare sa fie cauza, posibil sa nu fi pus cureaua in aceeasi pozitie, s-a intamplat unui prieten la o skoda octavia cand i-au pus cureaua de distributie gresit ,adica fuliile s-au miscat in momentul montarii noii curele(o fulie era deplasata cu un dinte) si din cauza asta nu putea depasii viteza de 160km. Mai bine verifica asta inainte de toate. Alternatorul din cate stiu trebuie sa scoata 14,4v indiferent de turatia motorului(relantiu normal -turatie maxima), dar relantiul tau este sub turatia normala si de aceea scoate doar 13v. Asta este parerea mea, nu sunt specialist dar faza cu alternatorul defect eu spun ca nu tine pt ca eu am mers vreo 5 km fara cureaua de accesorii cand mi-a cazut fulia de pe alernator, adica am mers doar pe baterie si nu am vazut nici o diferenta in turatia motorului la relanti. Succes


--------------------
renault laguna 1 - SB-02-DOR 1998 1.6i 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 31 Oct 2008, 12:36
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




Nu inteleg nimic oameni buni
ce treaba are distributia cu relanti-ul si cu alternatorul?


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigguy00
post 4 Nov 2008, 11:26
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 April 08




Am trecut de curand prin service si baietii de acolo mi-au amintit de motorasul de mers in gol(relanti) ca ar cam fi pe duca. Masina mea nu prezinta simtome in sensul asta deci nu o sa intervin dar poate va ajuta sa stiti de existenta lui ca vad ca nu se vorbeste despre el. Original costa vreo 6mil, la Autokarma (Siemens) costa 2mil. Mai trebuiesc si niste garnituri ... da alea is vreo 2-3 sute de mii.


--------------------
Renault Laguna 1 - B 64 MFV 98 Phase 2 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 4 Nov 2008, 14:01
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




simptome nu prea o sa ai, inafara de moartea subita a bmotorului in momentul cand tragi de volan. Daca motorul se balbaie, vezi si mizeria de la corpul clapetei de acceleratie...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADY TM 12 EAO
post 4 Nov 2008, 15:13
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 October 08




l-am desfacut bucati l-am spalat ,lam blocat la care motoru a ajuns la 5000t la relantiu lam dat jos m-am uitatla patul si distanta care trebuie sa fie pt a merge normal{am pornit motoru fara el tinand degetul pe post de tija }si a mers.Atentie tija aia se regleaza ca un surub ,am rupt filetul sami dau seama<e de plastic>....johnny 78 dami sms sa vorbimla tel 0730574660.terog.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1 - TM 12 eao 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zmt
post 28 Nov 2008, 14:12
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 08




Salutare,

Ceva de genu mi se intampla si mie sad.gif.

Cand pornesc masina dimineata (sau cand motorul a ramas rece un timp mai mult) turatia se ridica undeva la 2000, timp de 10 min sa zic asa ba scade la 1000 si un pic ba creste la 2000, mai sta un pic la 2000 iar incepe sa scada si sa oscileze, dupa ce se incalzeste motoru si stau pe loc scade la normal 800 900 dar cand merg cu ea am observat ca mai face din cand in cand o oscilare mica pana la 1500 si scade inapoi, plus ca atunci cand plec de pe loc si este relantiu la normal cand apas acceleratia da sa moara motoru si dupa aia accelereaza, mi se mai intampla cateodata sa ma trezesc ca si moare, in special cand am in marsalier. Am mai observat si o variatie la farurilor cand da sa moara motoru de la relanti am observat ca se slabeste lumina la faruri, plus ca daca am faruri pornite si alti consumatori de curent mai multi la fel scade putin relantiul... ceva sugestii?

Si inca o chestie observata, daca fac pedala de frana stand pe loc, creste relantiul sa ic la 1100 asa si dupa ce nu mai fac scade instan la vreo 700 dupa care isi revine la normal

Multumesc

This post has been edited by zmt: 28 Nov 2008, 14:16


--------------------
Renault Laguna MK1 - VL-06-BMY 1999 1.6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 29 Nov 2008, 02:18
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




nimic anormal.
in conformitate cu datele de la senzori, calculatorul iti tureaza sau nu motorul
din cauza frigului, bateria, de exemplu se descarca, iar alternatorul trage sa o incarce. de aici variatiile ample de relanti.
daca motorul balbaie, e semn ca trebuie sa faci curatenie in supapa de relanti si in corpul clapetei de acceleratie...
in ceea ce priveste frana iar e un comportament normal. servo-mecanismul trage din gazele motorului care se tureaza la randul lui ca sa compenseze lipsa acestora.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zmt
post 29 Nov 2008, 13:24
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 08




Johnny mersi frumos pentru raspuns.

Ce zici poti sa imi spui unde gasesc supapa de relanti si corpul clapetei de acceleratie? biggrin.gif Sunt greu de curatat astea ? trebe sa merg la service sau pot sa fac si singur?

This post has been edited by zmt: 29 Nov 2008, 13:28


--------------------
Renault Laguna MK1 - VL-06-BMY 1999 1.6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 30 Nov 2008, 16:55
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




nu prea recomand sa faci singur din simplul motiv ca daca e sa se srice ceva mai bine la lei decat la mine
Corpul clapetei nu e greu de curatat. am sa ma documentez si am sa iti dau un raspuns in urmatoarele 2 zile. In pricipiu, logica spune ca acolo unde se termina cablul de acceleratie este corpul clapetei, pe care este amplasat motorasul (aka supapa) de relanti.


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco bm
post 2 Dec 2008, 23:24
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 7 October 08




Salut.acum am patit-o si io'.am schimbat azi distributia cu tot kitul de rigoare si acum am si eu aceeasi "problema":pornesc dimineata,turatia sta pe la 1800-2000.in trafic oscileaza intre 1200-1600 vreo 10 min.Inainte de a schimba distributia statea dimineata pe la 1000-1200 si nu depasea aceasta turatie si isi revenea destul de repede.
Intebarea e:si-a revenit la normal(fata de ce am citit pe forum)sau s-a dereglat ceva?


--------------------
renault Captur 2018 1.2 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zmt
post 3 Dec 2008, 14:58
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 08




Interesant, eu am luat`o de la cineva asta vara care a schimbat distributia cam acum 10 mii de KM. Ar fi o chestie sa fie de la schimbatul distributiei?


--------------------
Renault Laguna MK1 - VL-06-BMY 1999 1.6 16V 107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 3 Dec 2008, 20:27
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




COCO_BM:
din ce descrii tu, nu e nimic anormal

ZMT:
distributia se schimba la aproximativ 60.000. 60.000 e limita superioara...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco bm
post 3 Dec 2008, 22:41
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 7 October 08




pai da,dar intrebarea ar fi:e normal ceea ce se intampla acum sau modul in care se comporta motorul inainte de a schimba distributia?


--------------------
renault Captur 2018 1.2 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 6 Dec 2008, 03:28
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




e normal comportamentul de acum mai ales ca e frrriiigggg la Baia Mare...brrrrrrr wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashu1111
post 8 Dec 2008, 22:27
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 September 07




sal
si eu am aceeasi problema cu lag mea 1.6 16v, eu am schimbat acel soc automat(regulator pas cu pas) si problemele nu au disparut.
am citit ca ar trebui sa curat clapeta de soc!
unde o gasesc?


--------------------
renault Megane - xxxx 2010/3/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 8 Dec 2008, 23:19
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




urmareste 2 lucruri: cablul de acceleratie si furtunul de admisie aer de la filtrul de aer.
amandoua duc in acelasi loc: la corpul clapetei. se scoate furtunul de la filtrul de aer si se curata cu grija si fara sa lasati zgarieturi. Un cutit invelit in 2 straturi de textil e suficient + un agent de degresare si inmuiere.

Basculati clapeta si curatati cat puteti de mult...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashu1111
post 9 Dec 2008, 22:53
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 September 07




ok, mersi mult am sa incerc solutia asta maine


--------------------
renault Megane - xxxx 2010/3/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 10 Dec 2008, 22:17
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




spooorrrrr


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ph 25 BET
post 16 Dec 2008, 14:14
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 899
Joined: 13 October 07
From: Ploiesti




am si eu o problema la masinuta mea...
azi dupa un drum de 500 de km la care s-a comportat ireprosabil dintr-o data a inceput sa mearga in 3 pistoane si sa scoata un zgomot ciudat in partea din spate a motorului ca si cum ar rasufla ceva in saxofon(cel putin asta e impresia mea).
eu suspectez un injector care nu mai lucreaza sau o bobina arsa...
urmeaza sa merg cu ea la cineva la un tester dar daca mai are cineva vreun sfat e binevenit.....


--------------------
renault Laguna 3 - ph 78 DDI 1,5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyjee
post 16 Dec 2008, 18:51
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 December 08




buna!
am o intrebare cand mere motorul in relanti mere cam la 900 turati si cind il misc volanul scade un pic din turati nu mult cam la 850 dupa parerea me asta e oke sau am ceva problema la servo

This post has been edited by robyjee: 16 Dec 2008, 18:51


--------------------
renault Laguna 1.6 16v - SM-06-FKO 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 16 Dec 2008, 19:02
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




o fluctuatie a turatiei motorului e normala in momentul punerii acestuia in sarcina...
important e sa nu ramana acolo in momentul in care ai terminat cu trasul de volan


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robyjee
post 16 Dec 2008, 19:14
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 December 08




dar asta pana acum nam observat saptamana trecuta am intrat intr-o groapa si de atunci misca putin mai greu volanul si de atunci am observat ca joaca turatia cind il misc dar revine


--------------------
renault Laguna 1.6 16v - SM-06-FKO 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 21 Dec 2008, 22:25
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




cat de tare ai dat in groapa aia?


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashu1111
post 31 Dec 2008, 16:19
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 September 07




IN legatura cu turatia aia................am fost cu ea la tester la un amic si totul e OK!!!
nu stiu.......nu prea avea el timp atunci sa se mai uite dar mi-a zis sa dau jos tot ce tine de senzori de turatie si admisie si sa ii curat cu diluant.
Vreau sa stiu daca chiar are rost sa ma pun la treaba?????!!!!


--------------------
renault Megane - xxxx 2010/3/1.9dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny78
post 2 Jan 2009, 02:13
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.816
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti, Jud. Bacau




poti sa incepi cu senzorii si sa continui cu corpul clapetei si supapa de relanti, sau motoras cum i se mai spune...


--------------------
Renault Laguna 2.0 - BC 99 AEB 1994/Business
De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 16:27
Dacia