Galeria de admisie
![]() ![]() ![]() |
Galeria de admisie
akysor |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 17 January 13 ![]() |
|
||
--------------------
renault
laguna
- AK 412 HA
2001 expresion
|
|||
Cheluu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Are ce sa se strice la garnitura galeriei de admisie? Eu vreau sa o inlocuiesc pentru ca pe la partea de jos a admisiei este plin de ulei. Ulei mai curge si prin fanta de aerisire a egr-ului si nu reusesc sa imi dau seama de ce se intampla lucrul asta. Zilele trecute am curatat tubulatura de la intercooler si am verificat furtunele si colierele care sunt ok. Epuratorul de gaze este nou iar axul turbinei are un joc foarte mic si totusi este plin de ulei pe partea din spate a motorului. Ma gandesc sa desfac si galeria sa o curat, eventual si catalizatorul dar asta implica si demontarea turbinei asa ca accept cu placere orice indrumare in privinta asta. Se merita sau nu? Ideea este ca nu consuma atat ulei cat pierde si mai este vorba si de mizeria pe care o ai in scut si pe jos. Mentionez ca intercooler-ul nu este spart. Prin eliminare deduc ca ori garnitura admisiei este ciupita , ori galeria este infundata de ulei ( ex. egr: curge ulei din el o ora cand il scot sa il curat ) sau alte depuneri ori in cel mai nefericit caz ma asteapta o reconditionare a turbinei. Ulei am folosit doar 5 w 40. Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta!
3 Apr 2015, 19:36: Are ce sa se strice la garnitura galeriei de admisie? Eu vreau sa o inlocuiesc pentru ca pe la partea de jos a admisiei este plin de ulei. Ulei mai curge si prin fanta de aerisire a egr-ului si nu reusesc sa imi dau seama de ce se intampla lucrul asta. Zilele trecute am curatat tubulatura de la intercooler si am verificat furtunele si colierele care sunt ok. Epuratorul de gaze este nou iar axul turbinei are un joc foarte mic si totusi este plin de ulei pe partea din spate a motorului. Ma gandesc sa desfac si galeria sa o curat, eventual si catalizatorul dar asta implica si demontarea turbinei asa ca accept cu placere orice indrumare in privinta asta. Se merita sau nu? Ideea este ca nu consuma atat ulei cat pierde si mai este vorba si de mizeria pe care o ai in scut si pe jos. Mentionez ca intercooler-ul nu este spart. Prin eliminare deduc ca ori garnitura admisiei este ciupita , ori galeria este infundata de ulei ( ex. egr: curge ulei din el o ora cand il scot sa il curat ) sau alte depuneri ori in cel mai nefericit caz ma asteapta o reconditionare a turbinei. Ulei am folosit doar 5 w 40. Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta! Garnituri am gasit intre 30 si 50 de lei in functie de marca. 3 Apr 2015, 19:50: Imi cer scuze dar scriu de pe telefon si nu stiu cum am reusit sa postez de doua ori! This post has been edited by Cheluu: 3 Apr 2015, 19:50 |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Nu a mai desfacut nimeni in ultima perioada o admisie?
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Am urmarit zilele astea scurgerile de ulei de la leguma si surpriza nu mai " balteste " asa tare prin spatele motorului ( exceptand dumperul ) . Probabil ca mai este ceva prin admisie si ma astept sa se mai curete un pic cu timpul. Vinovatul pare sa fi fost nenorocirea aia de epurator de ulei, o piesa bizara si neimportanta la prima vedere dar care se pare ca joaca un rol destul de important. Ma pregatisem emotional sa desfac admisia si catalizatorul sa le curat dar am sa mai aman o perioada sa vad cum se comporta. Am vazut intr-un alt topic un link din Rusia ( cred ) un kit cu garnituri pentru dumper, stiti daca exista si pe la noi asa ceva? La mine curge pe la ax.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Daca curge pe la ax , nu ai ce sa-i mai faci decat sa schimbi dumper-ul ( mai mult de 2-300 de lei nu cred ca este ) .
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Ok! Multumesc de sfat!
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
Cheluu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 27 May 11 ![]() |
Revin pentru confirmare! Vinovat: epurator ulei, degeaba il spalam si curatam la fiecare schimb pentru ca el nu isi mai facea treaba. Rezultat: admisia nu mai este plina de ulei iar motorul pe partea din spate este "bec" la fel si electromotorul si catalizatorul, egr, scut, parcare.
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9 dCi 88 kW/120 cp
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 18:37 |