Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

scenic rx4, martor bord combustibil ramine aprins

forised
post 1 Aug 2008, 11:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 June 08
From: cluj napoca




Cind pun contactul, martorii de bord obisnuiau sa se stinga inainte sa pornesc motorul. Acum cel de combustibil ( pompa ) ramine aprins, desi am motorina suficienta, acul indica pe bord corect restul de motorina. Am incercat mai multe porniri, reporniri, tot ramine aprins.
Computerul de bord indica liniute la numarul de km ramasi pina la realimentare.
In rest masina merge ok, .... , doar ca dupa citeva minute de stat la relanti, incepe sa nu mai mearga rotund si constant, oscileaza motorul, oscileaza si acul turometrului cu o bataie intre 500-700 rpm.
Spunti-mi va rog daca stiti ce poa sa fie martorul acela aprins, caci reprezentanta locala ma poate programa in service abia peste 2 saptamini.
merci mult de ajutor !


--------------------
renault scenic rx4 2001 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 1 Aug 2008, 21:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




care e becul ala de combustibil ? ai poza ?

daca te referi la canistra
inseamna ca e de la sonda din rezervor are 2 circuite separate unu pentru bec si unu pentru ceas
cel pentru bec da la masa undeva de se aprinde canistra...

This post has been edited by tuner: 1 Aug 2008, 21:45

Attached thumbnail(s)
DSC05596.JPG ( Size: 305.67k ) Number of downloads: 223


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forised
post 2 Aug 2008, 10:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 June 08
From: cluj napoca




Este vorba de cel cu pompa de alimentare, intre sagetelele de semnalizare .
Fata de fotografia atasata de tine, la mine acul indicator de motorina este mai sus (aprox jumate rezervor) , martorul cu pompa aprins, si pe afisajul cu nr de km ramasi pina la realimentare este liniutza...

Am frecat internetul pe toate fetzele sa vad daca a avut cineva situatii similare, fara rezultat clar, insa o actiune de inceput ar fi un plin de motorina aditivata si un mers la drum intins, cu turatii mai mari.

Ma gindesc sa schimb si filtrul de motorina... asta stiti de regula la ce interval de km se schimba?

merci!


--------------------
renault scenic rx4 2001 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 3 Aug 2008, 20:53
Post #4


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




pot sa-ti dau un mic sfat...(eu am patit asa ceva si la mine s-a rezolvat)
fa-i un plin, apoi reseteaza din butonul de pe bord toate functiile computerului(adica dai pe consumul mediu si resetezi, dai pe distanta parcursa si resetezi etc) si apoi mergi normal cativa kilometri..(minim 10..15km)
sau eventual incearca sa iei si borna plus de la baterie ptr. 10 minute, dar doar daca stii codul radiocd-ului..

bafta!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forised
post 4 Aug 2008, 22:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 June 08
From: cluj napoca




Deci... rezolvat pina acum.
Am completat pina la plin cu motorina aditivata de la Rompetrol.
Martorul a ramas aprins, si ma cam ofilisem. Dar... am iesit la un drum de vreo 15 km pe linga oras, tinut la turatii mai mari. Am oprit apoi motorul, contact din nou, si... s-a stins martorul.
So far, so good, nu mai ramine aprins, siii... minune, motorul merge rotund !
Adica pot sa il las si juma de ora la relanti, nu ma intra in oscilatii cum facea altadata dupa cca 3 minute!
Acul turometrului sta cuminte fix, cind pina acum trepida in ritm cu oscilatiile motorului. Nota: pina acum alimentam la Mol si ulterior Omv, cind s-a agravat si mai tare situatia si mi s-a aprins martorul de combustibil si nu se mai stingea.
Sint socat ca pot exista astfel de diferente, si ca eram pe cale sa cheltui iar milioane pe testere si schimbat diverse chestii ( aia de la reprezentanta mi-au zis la telefon ca esta clar dus un injector, nici nu incape discutie) , cind de fapt la pompe alimentam tot felul de timpenii la care motorul se da peste cap.
Haoleo fratilor,numa mie mi se intimpla d;astea?


--------------------
renault scenic rx4 2001 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 5 Aug 2008, 08:47
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




da asta cu combustibilul e o problema am obesrvat si eu ca la anumite statii peco e altfel de motorina si intra in oscilatii dar la faza cu becul aprins eu zic ca nu are nici o legatura cu motorina sau cu mersul turat

sonda ta de motorina din rezervor poate avea un defect sau mizerie si problema poate reveni oricand (PAREREA MEA)


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
littlebadboy
post 5 Aug 2008, 23:21
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 30 July 07




si eu cred k este tot de la sonda din rezervor ,am desfacut-o si eu mai demult,are 2 circuite separate unul pt. nivel si unul pt. pragul de minim .liniutele iti apar de la circuitul pt. pragul de minim. se poate ca periile de pe circuitul de minim sa nu mai faca contact intr-un anumit punct datorita depunerilor de murdarie.trebuie doar sa scoti sonda si sa o stergi pe cablaj cu o pensula si putin spirt(alcool) si se rezolva.,eventual sa reglezi periile daca nu mai calca bine pe cablaj.


5 Aug 2008, 23:23:
si eu cred k este tot de la sonda din rezervor ,am desfacut-o si eu mai demult,are 2 circuite separate unul pt. nivel si unul pt. pragul de minim .liniutele iti apar de la circuitul pt. pragul de minim. se poate ca periile de pe circuitul de minim sa nu mai faca contact intr-un anumit punct datorita depunerilor de murdarie.trebuie doar sa scoti sonda si sa o stergi pe cablaj cu o pensula si putin spirt(alcool) si se rezolva.,eventual sa reglezi periile daca nu mai calca bine pe cablaj.


This post has been edited by littlebadboy: 5 Aug 2008, 23:23


--------------------
renault scenic 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forised
post 8 Aug 2008, 16:43
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 June 08
From: cluj napoca




multumesc de sfaturi. pina acum martorul este stins, insa daca se va aprinde din nou, macar stiu sa incep de undeva, sonda aceea de care imi povesteati.


--------------------
renault scenic rx4 2001 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
forised
post 16 Oct 2008, 22:31
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 June 08
From: cluj napoca




rezolvat pur si simplu cu combustibil de calitate: motorina de la rompetrol, aditivata. motorul toarce rotund, fara oscilatii,si martorul combustibil nu s-a mai aprins. multumesc de sfaturi !


--------------------
renault scenic rx4 2001 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th July 2025 - 05:42
Dacia