AC pornit, motor mai lenes.
![]() ![]() ![]() |
AC pornit, motor mai lenes.
lazar.b |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2007 / 1.4 16V Privilège
|
|||
gotty |
![]()
Post
#2
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
sa inteleg ca tu nu ai mai avut masina cu aer conditionat?
e normal sa se simta ,mai ales ca nu i un monstru de 4-5 litri..... |
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
lazar.b |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 08 ![]() |
Ba da, un Astra 1.7 CDTI de 85 cai, diesel, pana sa iau Clio III. Dar nu se simte scaderea de putere a motorului (cel putin nu cat sa fie sezizabila) asa cum se simte la Clio.
Oare cat din puterea motorului se pierde efectiv, in mod normal, cand porneste instalatia de AC? This post has been edited by lazar.b: 10 Jul 2008, 14:13 |
--------------------
Renault
Clio III
2007 / 1.4 16V Privilège
|
|
MMVI |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
Salut,
e normala scaderea de putere, la orice motor se simte. ![]() Este diferenta intre un motor pe benzina si unul pe motorina. Ai AC manual sau automat? Obisnuiesti sa turezi motorul sau nu? |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
AndreiClioTrei |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 29 February 08 ![]() |
intr'adevar, compresorul climatizarii este inca un consumator si pare unul dur... inca un motor pana la urma... aud ca apare o crestere de consum de 1-2l/100km (daca nu mai mult! scrie in manual parca...). am motor identic, se simte chiar si in regim de autostrada o infima decelerare atunci cand pornesc aerul, parca isi pierde nitel suflul pana ce calculatorul regleaza automat turatia. tine cumva de capacitatea motorului as zice... spre exemplu, am avut un logan 1,4 75CP 8v! fluctuatia era si mai dramatica fata de 1,4 100CP 16v (clio 3). bref, eu unul simt diferenta si apreciez prin comparatie motorul clio3.
mai e o chestie... daca este dotata cu climatizare automata, e un mic avantaj, cel putin teoretic. climatizarea nu merge in flux maxim decat primele minute, pana aduce temperatura la nivelul pe care il doresti in habitaclu. si doar atunci iti da un mic shoc in turatie. apoi ritmul scade si nu face decat sa mentina temperatura interioara. asta inseamna consum mai mic si in acelasi timp motorul se relaxeaza. e un compromis... pe 1,6 se va simti si mai putin imi inchipui, daca nu deloc. nu stiu care e capacitatea optima. oricum, nu moare sub noi, asta e cert ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
lazar.b |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 08 ![]() |
@MMVI
Am cumparat masina cu sistem de climatizare automata (Clio III Privilege). De obicei, in oras unde se simte diferenta, merg pana la 3000-3500 rpm, dar cel mai drastic simt scaderea de putere la turatii joase, 2000-3000 (tocmai pentru ca motorul nu dezvolta aceeasi putere ca la turatii de peste 3000). Pana la urma se justifica scaderea de putere, atat ca mi se pare ca este prea mare, mai ales ca nu pot merge prin oras turand motorul constant peste 4000-4500 rpm (unde puterea lui creste, dar consumul este deasemeni ridicat). |
--------------------
Renault
Clio III
2007 / 1.4 16V Privilège
|
|
herculane |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
si la clio sport se simte cand dai drumul la clima, asa ca nu ai de ce sa-ti faci probleme
![]() eu, la al meu 1,6, atunci cand merg cu inca 3-4 persoane in masina (foarte rar, intr-adevar) si clima pornita tin masina peste 3000rpm, altfel e moarta ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
- xxxxx
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
|
|
lazar.b |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 08 ![]() |
Ok, sunt mai linistit
![]() N-am avut nici o problema cu ea pana acum si nu vroiam sa "sara iepurele" chiar de aici, mai ales ca e vara si daca merg cu masina, climatizarea este pornita 95% din timp, fiind pe Auto. This post has been edited by lazar.b: 10 Jul 2008, 14:44 |
--------------------
Renault
Clio III
2007 / 1.4 16V Privilège
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
@lazar.b
E normal sa scada puterea. Compresorul de aer consuma ~5kw, asta inseamna ~6-7 cp. Scaderea de putere se simte mai accentuat la turatii joase si in primele minute de la pornirea instalatiei, pana se creaza presiune in instalatie. |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
AndreiClioTrei |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 29 February 08 ![]() |
uau... nu e nevoie chiar de 4000-4500 numai ca sa invingi rezistenta aerului conditionat
![]() ![]() ![]() INSA! acum, tot gandindu'ma la chestia asta: exista o fractiune de secunda, indiferent cat de sportiv sau moale o calc la plecarea de pe loc, cand efectiv parca tace... (am zis PARCA) e un mic shoc de fiecare data cand pleaca de pe loc cu aerul pornit. mic, foarte mic! adica pleaca o secunda sau doua normal, apare acest mic "zvac" de o fractiune de secunda, ca o mica stopare, si apoi tureaza si accelereaza normal... parca e o fractiune in care calculatoru' isi face treaba da' e putin "luat prin surprindere" ![]() nu stiu ce sa zic, per total, e normal. consumator feroce pe un motor totusi mic... cineva cu 1,2? senzatii? ar fi de pus unul langa altul cele 3 motoare, asa, de curiozitate ![]() cumva in afara subiectului, fara o legatura anume: parca cei la Top Gear au facut un test semi-amuzant, semi-serios prin care aratau ca e mai eficient dpdv carburant sa mergi cu geamuri deschise pana la 80km/h si aer conditionat peste 80km/h... ceva cam asa suna rezultatul. verificau teoria cum ca mersul cu geamuri deschise face sa apara un consum de 5-6l/100km. chestie scrisa in manual. ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
Sp!ke |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru dreptaci Group: Members Posts: 421 Joined: 13 October 07 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(AndreiClioTrei @ 10 Jul 2008, 14:53) ................ INSA! acum, tot gandindu'ma la chestia asta: exista o fractiune de secunda, indiferent cat de sportiv sau moale o calc la plecarea de pe loc, cand efectiv parca tace... (am zis PARCA) e un mic shoc de fiecare data cand pleaca de pe loc cu aerul pornit. mic, foarte mic! adica pleaca o secunda sau doua normal, apare acest mic "zvac" de o fractiune de secunda, ca o mica stopare, si apoi tureaza si accelereaza normal... parca e o fractiune in care calculatoru' isi face treaba da' e putin "luat prin surprindere" ![]() .............. Si asta e normal. Calculatorul decupleaza AC-ul in momentul in care se doreste demaraj puternic si il recupleaza cand s-a stabilizat regimul de turatii. |
--------------------
Dacia
Logan MCV 1.5 DCI 77kw & Logan 1.4 MPI 55kw
2007/2009 Laureate Renault Logan... by Dacia...
|
|
lazar.b |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 February 08 ![]() |
Am uitat sa mentionez si faptul ca la ralanti scade cu 50-100 rpm sub turatia normala (adica fara AC) si variaza intre aceasta turatie scazuta si cea normala, fara sa accelerez, dand senzatia de un tremurat slab intregii masini. Din nou, la turatia normala de ralanti, nu tremura, nu se misca acul turometrului din dreptul gradatiei de 900 rpm (sau 800, nu stiu care este exact).
|
--------------------
Renault
Clio III
2007 / 1.4 16V Privilège
|
|
MMVI |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
Fluctuatiile pot fi din cauza carburantului de slaba calitate.
Mie cand mi s-a predat masina mi s-a atras atentia sa folosesc benzina cu CO98, citez: "pentru ca cea cu CO95 nu este de calitatea corespunzatoare". Am incercat totusi si benzina cu CO95 si nu am fost multumit de prestatia motorului. |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
xcristina |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 18 April 07 From: Ploiești/Tîrgu Mureș ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III
1.2 2006 Dynamique
|
|
dantes |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
QUOTE(MMVI @ 10 Jul 2008, 16:19) Mie cand mi s-a predat masina mi s-a atras atentia sa folosesc benzina cu CO98, citez: "pentru ca cea cu CO95 nu este de calitatea corespunzatoare". ![]() ![]() ![]() ![]() CO mai mare inseamna rezistenta la compresii mai mari in cilindri. La masini sport, da, scrie clar ca minim 98. Aaaa ca benzinele de pe la noi sunt si mai botezate si mai nustiucum...ori ca e de 95 ori ca e de 100+ tot botezata e. Daca iti gasesti benzinaria/pompa, atunci e excelenta cea de 95. |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
MMVI |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 611 Joined: 4 April 06 From: Ilfov ![]() |
QUOTE(dantes @ 10 Jul 2008, 15:28) ![]() ![]() ![]() ![]() CO mai mare inseamna rezistenta la compresii mai mari in cilindri. La masini sport, da, scrie clar ca minim 98. Aaaa ca benzinele de pe la noi sunt si mai botezate si mai nustiucum...ori ca e de 95 ori ca e de 100+ tot botezata e. Daca iti gasesti benzinaria/pompa, atunci e excelenta cea de 95. ![]() |
--------------------
renault
clio III
- B-xx-ELF
2007 1.6 16V dynamique
|
|
hornedfiend |
![]()
Post
#17
|
nimeni Group: Members Posts: 249 Joined: 26 May 07 ![]() |
Ce-i drept eu am avut si o corsa 1.2 80 cai cu a.c manual si nu se simtea asa tare compresorul ala dar nici nu racea suficient de bine (probabil ca era compresorul ceva mai slab). Eu am clima si nu simt absolut nici o diferenta cand porneste compresorul de A.C si face chiar cum spune AndreiClioTrei (la inceput rupe - baga la maxim- apoi se mai lasa sa mentina temperatura) dar eu nu simt nici o diferenta la puterea masinii.
|
--------------------
Renault
Clio 3 1.6 16V
2007 Exception
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:05 |