Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

R19 chamade nu porneste

SAVAGE
post 1 Aug 2006, 16:39
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 22 June 06




Salut
Am un Renault 19 Chamade din 1991 cu motor de 1397 care nu mai porneste.
Zace de o luna in service si nu ii da nimeni de cap.
Au incercat sa schimbe diverse piese cum ar fi: senzorul de turatie de pe volanta, modulul de pornire (cel cu bobina de inductie)
au verificat pompa de benzina, nimic.
Pe test la calculator nu spune nimic doar de sonda Lamda.
Simtomele sunt urmatoarele: nu da scateie, si nu vine curent la injector.
cand pun contactul, vin 3volti, iar cand ii dau la automat se duc si aia.
De la ultimul service la care am ajuns acum, spun ca a intrat calculatorul in modul de protectie din cauza unui scurt.
Are cineva vreo idee ce se intamla ? Ajutati-ma ca-s disperat fara masina mellow.gif

Multumesc anticipat


--------------------
RENAULT LAGUNA - CT 81 LAG INITIALE 2002 / PRIVILLEGE 1.5DCI 81KW 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Aug 2006, 23:18
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




QUOTE(SAVAGE @ 1 Aug 2006, 16:39)
De la ultimul service la care am ajuns acum, spun ca a intrat calculatorul in modul de protectie din cauza unui scurt.
*



Am mari indoieli asupra afirmatiei de mai sus

1. zi-mi codul motorului, te rog.
2. verifica partea electrica - de la contact la injector/bobina (relee, cablaj etc)
3. sonda lambda nu impiedica motorul sa porneasca
4. unde vin 3V?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 2 Aug 2006, 08:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Codul motorului: C3JC710
S-a verificat partea electrica, poate ne scapa ceva.
3V vin pe cele doua fire de la injector.


intrebare de 1000 de puncte: poate fi de la alarma ? (benzina vine si pompa functioneaza)
se poate lega pe altceva, astfel incat sa opreasca aprinderea ?
cand pun contactul, se aprinde bordul, ventilatia merge, etc.
sigurantele sunt verificate chiar si partea electrica e luata la mana (nu stiu in ce proportie)
Please HELP smile.gif

This post has been edited by mRAlecs: 2 Aug 2006, 12:06


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 3 Aug 2006, 10:22
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut!

Da, este posibil si chiar probabil sa fie de la alarma; am vazut cu ochii mei o alarma montata pe un R19 Chamade alb cu motor de 1.4 - C3J (se intampla acum aprox 6 ani) care "sugea" tot curentul si-l dadea la masa prin intermediul caroseriei (in momentul in care ieseai din masina si atingeai usa sau caroseria te curentai).
Asa ca te rog sa te duci fie la cei care ti-au montat alarma, fie la un electrician auto priceput si sa verifici.

Bafta!


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 4 Aug 2006, 09:03
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Deci am verificat tot, alarma functioneaza corect, nu sunt probleme, are un releu care taie demarorul cand alarma e armata, in rest nimic special. S-au luat toate firele la rand, tot nimic. Cred ca ultima sansa este tot calculatorul de injectie. Si spun asta deoarece am incercat cu un calculator de dacie pe injectie care are mufa la fel, si care doar in momentul cand se pune contactul da o scanteie si un impuls la injector, cand se actioneaza demarorul nu se intampla nimic. Am dat zvon acum pe toate sit-urile de dezmembrari, astept raspuns...


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 5 Aug 2006, 14:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Am schimbat si calculatorul. Tot la fel. Si l-am mai si cumparat
deja nici nu mai stiu ce sa cred. Scanteie tot nu da, injectorul tot nu misca. electricianul sustine in continuare ca nu a gasit nimic la partea electrica. Si totusi cred ca e o chichita care imi scapa.
AJUTOR!!! Ajutati un disperat va rog

This post has been edited by mRAlecs: 5 Aug 2006, 14:16


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 7 Aug 2006, 08:47
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut!

Poate suna stupid dar ai verificat rotor + capac delco (din ce-mi amintesc tu ai injectie mono si ai delco + rotor) ? In al doilea rand, verifica, te rog, carbunii de la starter/demaror ! Eu la al meu Chamade (1.7i - tot mono) a trebuit sa-i schimb de 2 ori pana acum.

Cam atat imi vine in minte acum.

Bafta!


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 7 Aug 2006, 10:33
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Motorul se roteste, deci demarorul nu are nimic, delcoul e un simplu capac cu pipa in interior si atat, nu are platina sau altceva, pe fisa centrala nu vine curent, am incercat cu un fir direct tot nimic. Deci aceste cauze sunt eliminate.


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Aug 2006, 10:52
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




"pe fisa centrala nu vine curent" ? ai verificat fisa in sine ? dar "modulul"/"cutia" sau ce e fi de aprindere electronica ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Aug 2006, 12:37
Post #10


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




senzorul de turatie?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 7 Aug 2006, 13:12
Post #11


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.921
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Verifica bobina de pe modulul AEI.


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 8 Aug 2006, 12:48
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




bobina de pe modulul de aprindere (adica modulul cu totul) a fost prima pe care au incercat-o la un service unde am fost prima data. La al doilea au testat si senzorul de turatie.
Acum a ajuns la un electrician care a lucrat la garajul politiei pe vremurile R19.
El da vina pe instalatia care merge la calculator. Are cineva schema instalatie ??


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 8 Aug 2006, 12:58
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




ti-am zis eu ca e un fir intrerupt. de fapt mai multe cred. sa ia toate manunchiurile de fire, le desface banda aia in care sunt imbracate, le ia pe fiecare la mana, in special in locurile stramte, si sa le verifice continuitatea


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 29 Aug 2006, 13:28
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




A pornit! [SIZE=7] A PORNIIIIIIIIIIITTTT!!!!!!!!! [SIZE=1] Electricianul ala a rezolvat-o, a zis ca era un contact imperfect la o mufa sub bord (dupa ce a verificat intreaga instalatie fir cu fir), ca cica trebuiau sa treaca 5V pe acolo si nu treceau. Mi-a luat 120 RON sad.gif, dar asta e. Problema asta am auzit ca este aici in Dobrogea din cauza aerului sarat, unui prieten nu-i mai mergea alarma din cauza unei legaturi de fire care oxidasera si led-ul alarmei se stingea incet si alarma nu mai reactiona.


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 4 Sep 2006, 17:52
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Acum am alta problema, de cand am cumparat-o relantiul sta la 1200 ture, cand aprind farurile scade la 1000-1100 ture. M-am uitat pe acolo era un surubel am dat de el, degeaba. Ce cauza poate fi?


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toader
post 8 Sep 2006, 08:16
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 8 April 06
From: Piatra Neamt




verifica socul.s-ar putea ca de acolo sa fie buba.


--------------------
Renault 25 GTX 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 11 Sep 2006, 13:45
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




QUOTE(Toader @ 8 Sep 2006, 09:16)
verifica socul.s-ar putea ca de acolo sa fie buba.
*




Socul ala are si el un surubel, l-am strans de tot dar tot degeaba. In timpul mersului am observat ca are si un rol de amortizare a revenirii acceleratiei. Curios ca indiferent de pozitia surubului de pe el, relantiul tot la 1100-1200 sta. Adica el se autoregleaza cred. Banuiesc ca se regleaza doar turatia cand e rece motorul din acel surubel.


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mRAlecs
post 11 Sep 2006, 13:55
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 August 06




Deci m-am dus la Ploiesti, super bine a mers, am mers cam cu 120-130km/h. Dimineaata am avut un pic de treaba am oprit pe undeva vreo ora cand ma duc sa pornesc NU A MAI PORNIT! Am reusit sa gasesc un mecanic care a desfacut si a ciocanit injectorul cu o cheie de 17 si a pornit. In continuare am descoperit ca e mizerie pe acolo, mi s-a infundat inejctorul, l-am demontat l-am suflat, am pornit, a mers bine o scurta perioada de timp iar a-nceput sa se balbaie si sa am relantiul la 800 ture. iar am desfacut, am suflat injectorul, am bagat aditiv, am ajuns la Constanta, masina inca merge bine, INCA, am innebunit de tot cu mashina asta, O VAND!


--------------------
Renault 19 Chamade GTR - CT-92-RNO 1991 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 11 Sep 2006, 19:28
Post #19


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




trebuia sa ma suni pe mine smile.gif)


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amg_0001
post 19 Nov 2007, 18:12
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 07




Am si eu aceeasi problema cu renaultul meu cum ai avut tu . dar nu stiu care fir sal caut sub bordul masini .Este in partea dreapta unde se gasesc sigurantele si releele sau in stinga sub volan . Eu am incercat totul ce se gaseste in camera motor dar nu am descoperit nici o greseala la jaghina asta de masina .Ti-as fi recunoscator daca ma poti ajuta si poate si eu la rindul meu pot sa te ajut cu ceva . In motoare de mercedes ma descurc foarte bine dar cu francezi sint la pamint . Mersi anticipat


--------------------
Renault renault19 - CMD628 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 17 Mar 2008, 16:38
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




azi pe la 3 ma duc in garaj sa ma duc pana undeva, surprinza nu porneste ii dau cheie astept sa se urce acul de la baterie si ii dau cheie si nimic nu invarte se aude doar un clancanit mentionez ca bateria o am de vreo5 luni si pe indicator imi arat ca este aproape la maxim help sad.gif
masina este cea din semnatura

This post has been edited by dani20072008: 17 Mar 2008, 16:45


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Mar 2008, 19:18
Post #22


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Electromotor sau legaturile electrice ale acestuia.
Totodata verifica si curatenia bornelor bateriei.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 17 Mar 2008, 20:07
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




stiu ca ii o intrebare .... blush.gif dar is bata in ale mecanici poti sa imi zici undei situat electromotoru o schema sau poza daca ai ar fi si mai bine ,am cauta pe forum :reno si dacia si am vazut ca se poate sa fie de la papucu de la firul ce vine la electromotor dar se ajunge cam dificil

haideti oameni buni ajutatima ca si acum la oara asta am fost in garaj sa caut electromotoru io cu un vecin si nu am gasit blush.gif tongue.gif

This post has been edited by dani20072008: 17 Mar 2008, 21:31


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmonwo
post 17 Mar 2008, 22:01
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 28 May 07
From: Pitesti




Ai verificat ce tensiune are bateria? Eu am uitat luminile aprinse si ajunsese tensiunea 9,5V. Se aprindea bordul, facea un tac si atit. Nici nu incerca sa invirta. Bafta!


--------------------
Renault 19 RT '93 F3N740
Megane II.2 Grandtour Dynamique 1.9 dCi FAP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 17 Mar 2008, 22:07
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




la mine face tac tac intruna da nu invarte am aprins si farurile si nu se vede nici o modificare a intensitati luminii cand dau cheie de masurat nu am masurat trebuie sa fac rost de un aparat maine dar nu cred ca e de la baterie si in bord imi arata ca ii aproape full,si tousi poti sa imi spui unde este situat electromotoru tongue.gif biggrin.gif

This post has been edited by dani20072008: 17 Mar 2008, 22:08


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Mar 2008, 22:08
Post #26


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ciudat biggrin.gif mie mi-a pornit la 9.7V. Cu greu, dar a luat-o.

Codul motorului, dani, te rog, F3N740 presupun...

Electromotorul este situat in spatele motorului, spre habitaclu, infipt in carcasa cutiei, paralel cu blocul motorului.
Din nefericire nu iti pot oferi o poza de ansamblu.

This post has been edited by R19/16v: 17 Mar 2008, 22:12


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 17 Mar 2008, 22:16
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




nu am talonu ca e in masina si garaju ii mai departe de mine dar aproape sigur cred ca e ala ,dar o schema nu ai ca vazu ca ai un program despre tot ce se mananca la renault biggrin.gif


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Mar 2008, 22:19
Post #28


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Dupa cum am spus, nu iti pot oferi acum o poza cu locatia electromotorului. Cel mai bine e sa il cauti unde am spus mai sus.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani20072008
post 17 Mar 2008, 23:12
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 10 November 07
From: medias-sibiu




se ajunge greu la el trebuie demontat ceva


--------------------
ex: renault 19 coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Mar 2008, 23:58
Post #30


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




In functie de tara in care a fost comercializata prima oara masina, trebuie sa demontezi (sau nu) traseul admisei de aer.

18 Mar 2008, 00:13:
pict0590om1.jpg

18 Mar 2008, 00:19:
pict0597xh3.jpg

This post has been edited by R19/16v: 18 Mar 2008, 00:19


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th August 2025 - 17:47
Dacia