Functionare motor fara debitmetru Laguna II
![]() ![]() ![]() |
Functionare motor fara debitmetru Laguna II
myky |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 316 Joined: 7 October 07 From: Arad ![]() |
|
||
--------------------
Renault
laguna II expression
2003 1.9 dci 107CP |
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Vrei nou sau SH?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
byby |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Andu - 100 euro e chiar ieftin avand in vedere cat este unul nou cu garantie. Banui ca te referi la unul SH. Dar totodata sa dai 100 euro si dupa 2 luni sa trebuiasca sa il schimbi din nou, parca nici asa nu merge. Din partea mea iti recomand sa cumperi unul nou Bosch original, astfel te scutesti de orice surpriza neplacuta si o sa ramai surprins de ce poate masina ta cu un debitmetru nou. Eu unul asa am patit cand aveam Opel Astra . Si tot de atunci stiu ca nu e bine sa ne zgarcim la astfel de componente, am avut prieteni care gasisera debitmetru "nou" - o firma de care nu auzise nimeni cu 250 Ron, au cumparat si nu le mergea masina nici cat cu cel vechi, apoi au luat inca unul Bosch (ca cel ce echipeaza din prim montaj) si nu le venea sa creada cat de bine poate sa mearga "baba"
![]() Acum tu hotarasti dar " Orice lucru ieftin este scump" . |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
andu911 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
In Romania la Renault e vreo 800 ron. Aftermarket e vreo 700 ron.
Pe net, afara e 50 lire. Asta inseamna vreo 250 ron. Deci chiar nu ma lasa mana sa dau 700 ron pe un debitmetru care face 250 ron. Iar oparitii astia de la dezmembrari vor 100 euro pe el. Apropo, e facut de siemens. Siemens 5WK9609. Deci orice varianta e de luat in considerare. Fie nou, fie sh. Nu ma omor sa fie nou, fiindca il montez pe masina si il verific daca functioneaza in parametri. Iar daca il iau nou, nu stiu cat as putea beneficia de garantie, daca nu il montez intr-un service autorizat. Service autorizat care pentru a monta un amarat de debitmetru, cere 50-100 ron. This post has been edited by andu911: 23 Sep 2008, 21:18 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Ia zii byby ca tu ai recomandat asta....ce e cu el. L-ai incercat tu? De unde l-ai luat?
Attached thumbnail(s) solutie_curatat_debitmetru.jpg ( Size: 7.38k ) Number of downloads: 4543 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
byby |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Il folosesc la curatat debitmetre de la Opel, si la unele are rezultate chiar f bune. De stricat mai tare nu s-a stricat nici-unul , cam 50% au avut efecte majore, 20 % efecte relative, 30% nici un efect. Cand spun efecte ma refer la debitul de aer citit cu interfata.
Inca nu l-am incercat la mine ( din lene, datorita faptului ca masina trage f bine, etc) asa ca nu va pot spune despre efectele lui asupra debitmetrului de Laguna. Exista diferente notabile intre cele doua tipuri de debitmetre si anume cel Siemens este de tip hot-wire in timp ce cel Bosch (de pe opel) este de tip hot-film. In practica cel hot-film este mai putin fiabil datorita suprafetei mai mari pe care se depune praful si noxele mai usor, dar cel hot-wire prezinta dezavantajul ca se poate arde in cazul in care nu este racit suficient datorita diferitelor cauze( debit redus de aer datorat unui filtru extrem de inbacsit, contact prelungit cu umezeala, etc). Teoretic debitmetrul hot-wire se autocurata prin incalzire si calcinare a reziduurilor de praf, dar dupa cum am spus - teoretic. PS>Ma bad : la Renault e Siemens intradevar, la Opel e Bosch - oboseala ce sa-i faci ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
Hawk84 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare tuturor,
Cand omul nu are ce face isi face de lucru si asa am procedat si eu. M-a mancat undeva sa defac debimetrul si sa-l curat dari surpriza, din bun bunut l-am facut praf si mi-am luat altul sh. La dezmembrari imi cereau 100 euro dar am gasit la cineva cu 100 ron, dar nu mai trage masina cum tragea ![]() ![]() Pe cel vechi l-am disecat si va arat cum arata in interiorul lui! Tot circuitul este imbracat intr-o "gelatina" siliconica. Debimetrul este dupa un megane dTi dar cred ca este asemanator cu al vostru. Attached thumbnail(s) 23092008822.jpg ( Size: 419.99k ) Number of downloads: 5591 |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Cum ai reusit sa il strici? Cu ce l-ai curatat?
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
renodood |
![]()
Post
#39
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Reinviu topicul pentru aceeasi chestie. Masina`mi scoate destul de mult fum, si am primit mai multe pareri ca ar fi cazul sa schimb debitmetrul. N`am facut nici un test, dar cum ziceam, ma pregatesc sa`l schimb, ptr ca de cand a fost luata masina, nu cred sa`l fi schimbat sau curatat cineva...
Si mi`e groaza la ce fum scoate, in rampa. Ca pe linie dreapta...n`are treaba. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
kamikaze69 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 5 October 08 From: Targu Mures ![]() |
iti scoate fum negru in rampa?? si mie mai im scoate in rampa la schimbarea vitezei scoate un fum negru
|
--------------------
Laguna 2
DINAMYQUE
2001
- MS10GLI Megane 2 - 1.5 dci 80cp
|
|
andu911 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(renodood @ 28 May 2009, 17:02) Reinviu topicul pentru aceeasi chestie. Masina`mi scoate destul de mult fum, si am primit mai multe pareri ca ar fi cazul sa schimb debitmetrul. N`am facut nici un test, dar cum ziceam, ma pregatesc sa`l schimb, ptr ca de cand a fost luata masina, nu cred sa`l fi schimbat sau curatat cineva... Si mi`e groaza la ce fum scoate, in rampa. Ca pe linie dreapta...n`are treaba. Sa nu fie de la intercooler... ca parca ziceai ca ai ceva probleme cu intercooleru... |
--------------------
-
-
-
|
|
gabriel/rr |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 April 09 ![]() |
debitmetrul nu este montat degeaba,mai ales pe motoare diesel,care nu regleaza admisia aer,deoarece acestea trag cit aer pot,umplerea cilindrilor nu se face ca la benzina,prin urmare rolul lor este de a informa calculatorul injectie de cantitatea precisa de aer,pentru ca acesta sa injecteze in flux exact cantitatea optima de carburant(100kg/h,aprox.5mg carburant)din cauza aceasta apar fenomene de lipsa putere,consum mare(de unde fum negru)etc. adevarat, strategia injectie este conceputa de asa natura ca in momentul defectarii debitmetrului sa aplice valori medii de amestec,in functie de alti parametrii,gen turatie,temperatura apa/aer,treapta angajata,incarcare pedala,etc(sa poti merge cu masina,prost dar nu te lasa in drum)concluziile le trage-ti singuri
![]() |
--------------------
renault
laguna
2004/2L/privilege
- b90kdb
|
|
andu911 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
90% din rolul pe care il are debitmetrul la un motor diesel turbo, este de a controla cantitatea de gaze recirculata (EGR).
Iar fum negru o sa vezi doar cand debitmetrul o ia razna si indica valori eronate, nu cand e deconectat. |
--------------------
-
-
-
|
|
renodood |
![]()
Post
#44
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andu911 @ 29 May 2009, 23:40) Am, si intercooler spart,si un mecanic mi`a zis ca si debitmetrul ar fi batran. Oricum, ideea era ca daca gasesc la un pret bun, il schimb, si`l pastrez pe cel vechi ptr caz de urgenta... Totusi, nu am priceput cum intercoolerul spart contribuie la fumul negru...Ma rog, fisurat. Ca de era spart...nu mai mergeam nicaieri. |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
andu911 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
scoate mufa de la debitmetru si vezi daca mai da cu fum
Prin intercooler trece aerul care intra in motor, iar daca e spart, intra mai putin aer in motor. Iar daca intra mai putin aer, atunci nu mai arde toata motorina. Rezultatul... putere mai scazuta si mult fum. |
--------------------
-
-
-
|
|
renodood |
![]()
Post
#46
|
![]() Sofer dement Group: Members Posts: 1.988 Joined: 23 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Asa da, mersi. Acum lipseste doar sa gasesc mufa aia...
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 Grandtour
2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
|
|
andu911 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Pai e mufa care "intra in filtrul de aer". Pe langa vasul de expansiune.
Cum ridici capota si te uiti la motor din fata, in coltul dreapta dinspre parbriz. |
--------------------
-
-
-
|
|
Adico |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 10 February 08 ![]() |
am luat un debitmetru cu 150 ron de la SH. masina merge de rupe. cu mufa scoasa scotea fum negru, acum nu mai scoate. iar cu debitmetrul vechi era o puturoasa de numa. eu zic ca am dat pret bun. sper sa ma si tina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 dCi Privilege
2003
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
O chestie ciudata: cand schimbam filtru de aer am vazut un pic de ulei in zona Debimetrului si am vrut sa le sterg.Din greseala am rupt una dintre cele doua fir de carbun(poate ca nu e din carbun ) de la senzor.Dupa asta am dat o tura cu masina sa vad daca apare ceva martor la bord sau daca a afectat cumva motorul lipsa firului.Am ramas uluit cand incercand am observat ca sa marit un pic puterea motorului, si masina care pana acum la accelerare pe panta scotea fum negru numai scoate.Pe bord nu sa aprins nimic,motorul merge ca si inainte.Ce parere aveti, nu a fost bun senzorul pana acum,sau din cauza depunerilor nu a dat datele corecte pentru calculator?Functioneaza si cu un fir ?
|
--------------------
Renault
Megane
2013 1.6 dci Bose Edition
- HR-10-xxx
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
QUOTE(andu911 @ 15 Jun 2008, 00:35) motorul asta are si MAP(senzor presiune supraalimentare), acesta fiind elementul decisiv in alimentarea cu aer rolul debitmetrului pe dieselul cu turbo, dupa parerea mea, este de a duce la obtinerea normelor euro2,3... Sa fie injectata exact cantitatea necesara de motorina. QUOTE(przamfiri @ 15 Jun 2008, 01:05) rolul debitmetrului pe dieselul cu turbo, dupa parerea mea, este de a duce la obtinerea normelor euro2,3... Sa fie injectata exact cantitatea necesara de motorina da si eu m-am gandit ....asa,,,cand nu merge(mufa scoasa) face treaba ca la carte...!!! ![]() ori ca este scoasa mufa ori ca este rupt un fir el este deconectat.... |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
PMG_tr |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 737 Joined: 14 January 09 From: Turnu Magurele ![]() |
Salutare! vin si eu cu o intrebare, pt ca nu prea am gasit raspuns..atunci cand pornesc masina,indiferent de ora,temperatura...doar sa fie motorul rece,nepornit de cateva ore, la relanti imi variaza turometrul usor maxim 5 minute, apoi e ok...ce poate fi? tot de la debitmetru?asta iarna mi s-a parut normal...ca neah...temperatura scazuta si era dimineata ceva mai turata..
aaa si inca ceva dupa ce merg cu clima pornita, atunci cand o opresc iarasi se ridica putin turometrul, apoi e normal...e normal? Multumesc |
--------------------
Renault
Laguna 2 1,9 DCI 74kw
2003 expresion
- TR-04-CWY NU FURA! Guvernul uraste concurenta!
|
|
Adico |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 10 February 08 ![]() |
se pare ca debitmetrul pe care l-am luat second a ajuns la capatul vietii. m-am interesat de unul nou si am auzit preturi de genul 13-14 mil, ceea ce ma face sa ma mai risc la unul second poate o sa am mai mare noroc. as vrea sa va intreb in schimb ce parare aveti de debitmetrele aftermarket de genul http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=330337928585 ?
|
--------------------
Renault
Laguna II 2.2 dCi Privilege
2003
|
|
ciobanita catalin |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 14 March 08 ![]() |
cam aceleasi probleme am si eu
scoate fum cind accelerez tare indiferent de ce viteza am . am citit diverse discutii pe net cu aceasta problema de la diseluri si am procedat astfel: prima verificare si operatie de curatare a fost intercoolerul .Demontat si spalat cu diluant astfel l-am curatat boboc! -consttare -fum in continuare! a doua verificare a fost cea a EGR .Dupa ce am batut cu dalta in valva am reusit de-am scos-o In interior surpriza ! multa mizga imbicseala .Am procedat la curatare spare cu duluant si galeria si valva .Dupa ce am facut-o si pe asta boboc am verificat-o cu motorl pornit si am contatat ca functioneaa Ea are un bolt care impinge deschide 2 valve metalice , in timp ce motorul mergea acel bolt culisa deci valva functioneaza! -constatare -fum in continuare! a treia verificare a fost valva TRS care dupa ce i-am inteles mecanismul de functionare am vazut ca si asta functioneaza corect (practic este un electromagnet cu care atrage un disc metalic si asa inchide sau deschide o gura de aer in functie de turatia motorului. -constatare ! fum in contiunare!! a patra verificare a fost debitmetrul -schimbat cu unul nou (650 lei) -constatare ! fum in continuare! deci in concluzie, ce sa mai verific? sa nu mai scoata fum? astept pareri! |
--------------------
renault
laguna
2001 2
- db05gle
|
|
FederalMogul |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 13 June 06 From: TM ![]() |
Ce risc daca merg cu mufa de la debimetrul scoasa? E clar ca merge mult mai bine fara. Are vreun efect asupra catalizatorului din cauza ca si senzorul cara masoara temp aerului e deconectat? O sa imi cumpar unul nou dar mai tarziu peste cateva luni.
|
--------------------
Renault
Megane 3 RS
2013
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
oare debimetrul e la fel la toate motoare de diesel?eu am motor de 107 cp si vreau sa schimb debimetrul cu una second.
|
--------------------
Renault
Megane
2013 1.6 dci Bose Edition
- HR-10-xxx
|
|
andreidvs |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 August 09 ![]() |
Salut
Am o laguna 2.2dci 150 hp. Daca e subturata(pana in 2000 rot/min)este o putoare de nedescris peste, mai vine de acasa. Dupa parerea mea consuma foarte mult: oras - 13, afara - 9. Recunosc ca nu conduc batraneste , dar nici chiar asa. Cineva mi-a zis ca poate fi debitmetru de vina sau EGR-ul. Pe ultimul l-am desfacut si curatat si nici o schimbare. Din ce-am citit pe topic, la toti care aveti probleme cu debitmetrul aveti probleme si cu fumul. Eu nu am probleme de genul asta, chiar din contra orice i-as face nu scoate fum deloc. Poate reusiti sa ma ajutati. Merci anticipat. |
--------------------
renault
laguna 2
privilege
|
|
jon_nxt |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru declarat anti-bizoni Group: Members Posts: 216 Joined: 15 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Am postat anul trecut de problema cu scaderea turatiei la relanti. Revin la discutie cu un update pentru ca s-au mai intamplat "niste chestii".
De anul trecut am mers tot asa... din lipsa de bani (mi-am luat apartament, mi-a nascut sotia... banii si fondurile au acum alte directii prioritare asa ca saracuta Lagunica mea... a ramas doar la linia de plutire). Din fericire nu au fost incidente majore si m-am multumit sa merg cu ea asa... cu mici defectiuni care practic nu afectau decat nervii mei. Asta pana de curand cand... saptamana trecuta am plecat intr-o dimineata pe la 4:00 la un pescuit cu niste amici (masina plina, cinci insi fiecare la 100 de kile in viu... plus sculele). Dau sa ies din oras... motorul era deja cald ca mergeam de aproape juma de ora, totul bine si frumos. Am avut de facut un stop la o intersectie, viraj stanga si demaraj. Si am calcat-o putin pe coada. Eram in plin demaraj, pe la vreo 50-60 in a doua, motorul se auzea frumos cand deodata s-a auzit de sub capota un fel de pocnet puternic si infundat, ca o membrana mare de la o toba care e sparta si lovita puternic... nu stiu sa descriu mai bine. In secunda doi, un zgomot al motorului ciudat ca un tractor, nu mai am avut pic de putere, in spate fum negru ca de la vapor... aproape sa fac infarct nu altceva. Am oprit imediat pe dreapta insa la relanti nu se mai auzea. Numai daca o turam si mai ales daca era si motorul in sarcina. Nu stiam ce are, am crezut ca s-au spart paletele turbinei si au intrat in motor... Am decis sa opresc si sa desfac pentru a lamuri problema care parea foarte serioasa. Dupa ce am dat capacul la o parte, am inceput sa caut atent peste tot. Nu vedeam mai nimic suspect, in afara de putin ulei (de fapt vapori) in zona flansei de la debitmetru si egr. Lucru oarecum normal dupa ce mai aflasem de pe forum... asa ca nu am dat atentie la asta imediat. Zic hai sa mai fac o pornire si sa o turez, cu ochii si cu urechea pe motor. Surpriza! La turatie, vad stupefiat cum flansa de la debitmetru se sectionase si se separa de flansa metalica cand presiunea era probabil mai mare. Practic la turatie pe acolo imi ieseau gaze de esapament - simtisem eu mai devreme ceva miros a gaze nearse... insa am crezut ca e de la un camion vechi langa care ma nimerisem sa opresc si care se chinuia sa porneasca cu un fum albastru de ma inecase. A dreaq flansa se sectionase in asa fel incat suruburile ramasesera in continuare prinse de partea metalica iar restul debitmetrului se misca liber, ca o teava neprinsa in colier. Pe moment am rezolvat problema cu niste ties-wraps (coliere de plastic - aveam unele la mine groase, tapene, negre, foarte rezistente la temp si efort) si in ziua aia am mers mai ca pensionarii insa nu am mai scos fum. De-atunci masina a stat. Am cumparat debitmetru original la 170 RON zilele trecute de la un amic care aduce piese auto, cu factura! Zilele astea o sa il schimb. Poate revin si cu ceva poze cand am sa fac schimbarea. Ma gandesc ca in momentul schimbarii sa pun drept garnitura silicon din ala rosiatic rezistent la temperatura, pentru a scapa de vaporii de gaze ce se depun in zona. Cheers, P.S. Cu scuzele de rigoare pentru foiletonul de mai sus... mi-am adus aminte ca mi se aprinsese si martor in bord - cel galben cu bobina. Dupa ce am "priponit" debitmetrul la loc cu tie-wraps si aerul a inceput sa intre cat de cat normal, mi-a disparut. Deci, posibila cauza la fum negru si lipsa putere - nefunctionarea debitmetrului. La mine a fost total. Altii poate au doar fisurat si "pierd" mai putin. E de verificat cand se intampla. This post has been edited by jon_nxt: 9 Sep 2009, 14:44 |
--------------------
Renault
Laguna 2, phase 1
1.9 dCi Dynamique, 2001 "Din fericire, gandirea corecta vine din experienta. Din nefericire, experienta vine din gandirea incorecta."
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Eu nu prea inteleg. Debitmetrul vine imediat dupa filtrul de aer si acolo nu se face presiune. Nu are nici o legatura cu gazele de esapament . Doar ca vine furtunasul de la epurator mai jos spre turbina dar oricum gazele sunt aspirate de turbina.
Eu banuiesc ca tie ti-a sarit furtunul de vine de la intercooler si baga aerul sub presiune la admisie, la damper acolo. Eu am uitat odata sa strang colierul de acolo si mi-a sarit in mers furtunul care intra pe damper. Exact aceleasi simptome, exact aceleasi zgomote. Motorul mergea pe aerul aspirat normal si direct fara sa fie trecut prin turbina si normal ca injectia era data total peste cap. This post has been edited by Dan73: 9 Sep 2009, 15:42 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
byby |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Posibil sa se refere la EGR, pe acolo mai trece fum si e presiune de gaze nearse. Sincer nici eu nu am inteles mai nimic din povestea de mai sus. Ori e EGR-ul ori damperul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
todd |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 08 ![]() |
Cred ca jon_nxt are dreptate. trebuie schimbat debitmetrul si mie imi face figuri cu debitmetrul pus. ramane sa-l schimb ca daca nu cred ca o sa mai traga dupa el niste piese. Uni zic ca poti merge si fara el mult si bine dar eu cred ca tot ce e in motorul ala nu e pus romaneste adica " da-l in colo ca merge si fara" chiar nu cred ca inginerii aia de la Renault lucreaza asa fara nici un rost.
|
--------------------
Renault
Laguna2 1.9dci, LagunaIII 2.0dci
..........
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 10:31 |