Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire prin tractare - problema majora

lord18
post 19 Feb 2012, 17:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 February 12




Am un clio 1.5 dci care, inainte de craciun nu a vrut sa mai porneasca. Am incercat sa o pornesc cu un amic de-al meu trasa la sufa. Am bagat-o in treapta a doua, si din greseala mi-a scapat piciorul de pe ambreiaj, rupandu-se sufa(era din aia subtire - ieftina din Sellgros). S-a auzit un zgomot destul de urat dar nu imi dau seama daca zgomotul era de la ruptura sufei sau de sub capota.
Am dus-o la service, cei de acolo mi-au zis ca nu porneste ca nu baga pompa de injectie suficienta presiune, mi-au reconditionat-o, au schimbat filtrele, cureaua de distributie etc.
Problema e ca la gerurile care au fost in ultima perioada pornea f greu, plus ca nici acum cand s-a mai incalzilt nu porneste decat la a 5-6 cheie.
Intrebarea mea este : e posibil sa fi sarit de la punct si sa se fi descentrat ceva supape pe acolo de la evenimentul cu tractarea ? - de asta oare sa porneasca atat de greu ?
Multumesc si scuze pt postul destul de lung.


--------------------
renault clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 19 Feb 2012, 19:57
Post #2


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(lord18 @ 19 Feb 2012, 17:23)
Am dus-o la service, cei de acolo mi-au zis ca nu porneste ca nu baga pompa de injectie suficienta presiune, mi-au reconditionat-o, au schimbat filtrele, cureaua de distributie etc.
*



Bine ca nu ti-au achimbat si anvelopele. Chiar daca e sarita de la punct, masina poate porni, iar daca zici ca ti-au schimbat cureaua de distributie inseamna ca acum este in regula. Inseamna ca problema este in alta parte.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 20 Feb 2012, 09:51
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Dupa ce s'a umblat la distributie ti'a pus testerul pe masina ? Si pe distributie este un senzor si ala daca nu primeste semnal iti porneste greu uneori deloc. Cel mai indicat este sa mergi la o diagnoza si fa si un test de retur la injectoare.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Feb 2012, 10:16
Post #4


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Din poveste inteleg ca ai fost la service dupa ce ai incercat sa o pornesti tractata => poate cei din service nu au facut ceva bine + ca lucrarea trebuie sa aiba garantie ... => mergi la service.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 20 Feb 2012, 15:07
Post #5


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Daca schimbi cureaua de distributie si te iei dupa semnele unei curele care a fost deja sarita degeaba o schimbi, banuesc ca meseriasii au stiut asta. Sunt vibrochene care nu au semn pe ele din fabrica, asa cum a fost si cazul meu.
Cum s-a sugerat mai sus, bag-o la un test detaliat.
Daca acum porneste mai bine, la a 5-6-a cheie, nu vreau sa ma gandesc ce inseamna pornire mai grea de atat.
Lucrurile se pot agrava, tinand cont ca atunci cand dai la automat nu ai ungere suficienta in motor, plus ca ai sanse sa apara o defectiune si la electromotor.
Piesele sunt foarte scumbe asa ca asteapta pana ai bani si du-o la un doctor ispravit.
Si spune-ne si noua care a fost buba.
Spor


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 20 Feb 2012, 15:43
Post #6


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Trebuie sa faci un test de injectoare, suspectez probleme de retur, de aici si pornirile la a n-a cheie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 20 Feb 2012, 18:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE
Am dus-o la service, cei de acolo mi-au zis ca nu porneste ca nu baga pompa de injectie suficienta presiune, mi-au reconditionat-o, au schimbat filtrele, cureaua de distributie etc.
Problema e ca la gerurile care au fost in ultima perioada pornea f greu, plus ca nici acum cand s-a mai incalzilt nu porneste decat la a 5-6 cheie.


adica dupa ce ti-au reconditionat pompa, sa inteleg ca tot la fel porneste?
pai ce meseriasi sunt aia? te pun la plata aiurea?
sa nu te mai duci pe la ei niciodata, cel putin cu probleme pe partea de injectie.
si eu tot de parerea cu injectoarele sunt. verifica-le returul sa nu-ti dea mai mult de 5ml/min.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord18
post 20 Feb 2012, 20:52
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 February 12




Am dus-o in cele din urma la reprezentanta Renault. Mi-au spus ca e de la injectoare si trebuie sa le schimb pe toate 4. Operatiunea asta m-ar costa aprox 4000 lei. Offf....voi ce spuneti ? e un pret rezonabil ? pot gasi si alternative mai ieftine ? parca nu as pune injectoare reconditionate SH. M-a imbolnavit masina asta sad.gif


--------------------
renault clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 21 Feb 2012, 00:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Dar de ce trebuie neaparat sa pui sh cand poti foarte bine sa le repari pe ale tale la un pret cu mult mai ieftin decat 4 injectoare noi. Decizia iti apartine in totalitate.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 21 Feb 2012, 11:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




injectoarele se pot reconditiona. Cauta un service care face asta.
Eu stiu un service Dacia, pe bd Nicolae Grigorescu nr 6-8, se numeste SCM Motor SA. Sunt specializati pe Dacia, dar au si atelier de reconditionari.
4000 RON mi se pare imens de mult.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 14:35
Dacia