Pornire prin tractare - problema majora
![]() ![]() ![]() |
Pornire prin tractare - problema majora
lord18 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 February 12 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2005
|
|||
aurelyan |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(lord18 @ 19 Feb 2012, 17:23) Am dus-o la service, cei de acolo mi-au zis ca nu porneste ca nu baga pompa de injectie suficienta presiune, mi-au reconditionat-o, au schimbat filtrele, cureaua de distributie etc. Bine ca nu ti-au achimbat si anvelopele. Chiar daca e sarita de la punct, masina poate porni, iar daca zici ca ti-au schimbat cureaua de distributie inseamna ca acum este in regula. Inseamna ca problema este in alta parte. |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
ady24 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Dupa ce s'a umblat la distributie ti'a pus testerul pe masina ? Si pe distributie este un senzor si ala daca nu primeste semnal iti porneste greu uneori deloc. Cel mai indicat este sa mergi la o diagnoza si fa si un test de retur la injectoare.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din poveste inteleg ca ai fost la service dupa ce ai incercat sa o pornesti tractata => poate cei din service nu au facut ceva bine + ca lucrarea trebuie sa aiba garantie ... => mergi la service.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#5
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Daca schimbi cureaua de distributie si te iei dupa semnele unei curele care a fost deja sarita degeaba o schimbi, banuesc ca meseriasii au stiut asta. Sunt vibrochene care nu au semn pe ele din fabrica, asa cum a fost si cazul meu.
Cum s-a sugerat mai sus, bag-o la un test detaliat. Daca acum porneste mai bine, la a 5-6-a cheie, nu vreau sa ma gandesc ce inseamna pornire mai grea de atat. Lucrurile se pot agrava, tinand cont ca atunci cand dai la automat nu ai ungere suficienta in motor, plus ca ai sanse sa apara o defectiune si la electromotor. Piesele sunt foarte scumbe asa ca asteapta pana ai bani si du-o la un doctor ispravit. Si spune-ne si noua care a fost buba. Spor |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#6
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Trebuie sa faci un test de injectoare, suspectez probleme de retur, de aici si pornirile la a n-a cheie.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Am dus-o la service, cei de acolo mi-au zis ca nu porneste ca nu baga pompa de injectie suficienta presiune, mi-au reconditionat-o, au schimbat filtrele, cureaua de distributie etc. Problema e ca la gerurile care au fost in ultima perioada pornea f greu, plus ca nici acum cand s-a mai incalzilt nu porneste decat la a 5-6 cheie. adica dupa ce ti-au reconditionat pompa, sa inteleg ca tot la fel porneste? pai ce meseriasi sunt aia? te pun la plata aiurea? sa nu te mai duci pe la ei niciodata, cel putin cu probleme pe partea de injectie. si eu tot de parerea cu injectoarele sunt. verifica-le returul sa nu-ti dea mai mult de 5ml/min. |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
lord18 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 February 12 ![]() |
Am dus-o in cele din urma la reprezentanta Renault. Mi-au spus ca e de la injectoare si trebuie sa le schimb pe toate 4. Operatiunea asta m-ar costa aprox 4000 lei. Offf....voi ce spuneti ? e un pret rezonabil ? pot gasi si alternative mai ieftine ? parca nu as pune injectoare reconditionate SH. M-a imbolnavit masina asta
![]() |
--------------------
renault
clio
2005
|
|
ady24 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Dar de ce trebuie neaparat sa pui sh cand poti foarte bine sa le repari pe ale tale la un pret cu mult mai ieftin decat 4 injectoare noi. Decizia iti apartine in totalitate.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
injectoarele se pot reconditiona. Cauta un service care face asta.
Eu stiu un service Dacia, pe bd Nicolae Grigorescu nr 6-8, se numeste SCM Motor SA. Sunt specializati pe Dacia, dar au si atelier de reconditionari. 4000 RON mi se pare imens de mult. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 14:35 |