Pareri achizitie Laguna 3
![]() ![]() ![]() |
Pareri achizitie Laguna 3
dvs |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 23 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Koleos
2.0 dci
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea.
Am inchiriat si eu una inainte de a cumpara L3, am facut vreo 1200 km si a fost chiar ok. Desi de la inchirieri nu avea greieri si nici un fel de problema. Personal motorul de 110 cp mi se pare mic pentru masa masinii, consumul motorului mai mare e aproape acelasi daca mergi mai tare de 110km/h si daca ai de depasit 2-3 tiruri care merg unu' in fundu' altuia. Mie personal nu-mi place acest motor diesel pentru ca are gol de putere si la intrarea si la iesirea turbinei si asta te poate pune in situatii delicate in depasiri. Altfel masina se comporta foarte bine, e super confortabila cu conditia sa nu fii prea inalt daca stai in spate. Eu am 1,92m si in spate nu poti sta mai mult de 2 ore si oricum nu pe drumuri cu gropi. Unde sunt gropi constati calitatea izolatiei de pe plafon ![]() Motorul de 2 litri, benzina, 140 cp e o alta poveste. Accelerezi uniform, controlezi mult mai bine masina, poti merge cu viteza mai mare si constant, depasesti mult mai usor. Consumul e ok daca nu esti genul care accelereaza ultimii 100 m inainte de semafor pentru a frana la podea apoi. Chiar in cartea tehnica ti se recomanda sa conduci "suplu" iar tinandu-te de asta consumul e destul de apropriat de cifrele oficiale; desigur mai exista si aglomeratia orasului unde si Clio imi lua 13% Revenind la motorul de 1.5 diesel, mi-a placut ca la 180km/h zgomotul motorului ramane in limite decente pentru clasa masinii. Doar ca la viteza aia e cam chinuit. Tzine-te de regulile de rodaj ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#33
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 7300km cu Laguna mea. tot 1.5dci.
Motorul nu are acea gaura, daca stii cum sa mentii cuplul masinii. E suficient de puternica pentru mine, si nu ma dau in laturi sa folosesc la maximum cuplul generos de 240nm. Nu mai aberati cu greierii, ca sunteti patetici. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Bibanu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Motorul !.5/110 cp. este totusi mic pt. o masina de peste 1500 kg., iar cuplu "generos" de 240Nm. e slabut pt. un diesel. Vechiul dCi 1.9/120 cp. are 300Nm, iar 2.0/150 cp. care-i un motor complet nou are 340 Nm. asa ca 240 ar fi bun pt. un motor pe benzina nu la un diesel.Turbina nu "intra" sau "iese", functioneaza continuu, dar cu turaje diferite, direct proportionale cu turajul motorului. Cuplul maxim e la 2000 de ture si scade fie ca micsorezi, fie ca maresti turajul.
|
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
2020, Hybrid 2.5/218cp
- B11xxx
|
|
myx4ever |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 June 07 From: Timisoara ![]() |
1.9dCi 120CP a avut 280Nm ulterior crescandu-l la 300 probabil o data cu laguna phase2. L3 cu 1.5 n-are 1500kg are <1400 ; Cu acel motor L3 nu e submotorizata ci este o masina corecta. Confort max, consum minim. Gandeste-te ca in vest se circula numai pe autostrada iar acel 1.5 110 CP iti confera linistit o viteza de croaziera de 130km/h la un consum ideal.
*e turatie nu turaj. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault F1 Team ROCKS !!!
|
|
Bibanu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
L3, 1.5 dCi 110 cp. greutate ( goala)=1461 kg., deci +combustibil+sofer>1500 kg.
turatie=turaj, da' daca vrei sa fim extrem de "corecti"=viteza de rotatie a motorului intr-o unitate de timp, in general intr-un minut, de unde si abrevierea RPM care-i la fel si-n romana, si-n franceza, si-n engleza! Pe autostrada, mers constant la 130 km./h o fi puterea motorului suficienta, dar la plecare de pe loc si mai ales la depasiri, "rezerva" de putere disponibila e cam mica, dar daca stim ca la L1 2.2dTi avea 82 cp., e un progres. |
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
2020, Hybrid 2.5/218cp
- B11xxx
|
|
myx4ever |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 June 07 From: Timisoara ![]() |
de pe site-ul renault.ro > laguna III 1.5dCi are 1386 kg (in functie de echipare) ; As putea sa merg pana acolo sa zic ca are 1400kg cu cine stie ce dotari suplimentare. Numai in romania ai nevoie sa depasesti tractoru lu nea ion si sa ai nevoie sa "tasnesti" ; Eu unul nu am nimic de reprosat acelui motor. Depinde fiecare ce vrea. Eu sincer as prefera un L3 1.5 dCi la care sa ii pun apoi si trapa si tempomat si piele si tot ce vrea muschiu meu si sa ajung la pret de 2.0 dCi Privileg (fara alte dotari suplim)
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault F1 Team ROCKS !!!
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
da... dar ala cu 2.0 dci le are deja pe alea care le pui tu
![]() si stii cum e?.... degeaba esti imbracat bine daca te lasa inima cand ai urcat 3 scari... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#39
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
2.0 dci consuma cam cu 30% mai mult.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
myx4ever |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 June 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ccezar2004 @ 8 Jul 2008, 20:23) da... dar ala cu 2.0 dci le are deja pe alea care le pui tu ![]() Privilege n-are trapa panoramica, n-are cred nici xenoane, n-are nici bluetooth, nici mag cu cd-uri...foarte multe sunt le fel optionale si pt 2.0 dCi Privilege. Si asa cum a zis si ssilviu, consumul e mult mai mic la 1.5 dCi ; Si sa fim seriosi, nu e vorba nici pe departe ca te lasa "inima"; Depinde de fiecare ce stil de condus are si ce vrea de la masina. Eu am trecut prin urechile acului de suficiente ori cat sa nu mai imi doresc sa imi risc pielea conducand tare ca sa fac timp. Drumurile in tara asta sunt cum sunt si eu nu tin mortis sa mor pe ele... P.S. O sa am destul timp sa ma risc cu viitorul motor... dar si acolo imi doresc sa fie de agrement nu ca sa imi urgentez calatoria pe lumea cealalta. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault F1 Team ROCKS !!!
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#41
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu am acest motor. Nu mai aberati daca nu ati mers cu el.
Este foarte vioi. Repet: cititi sau vedeti pe youtube filmuletele lui caradisiac sau fifth gear, in care spun: a very pleasant surprise was the 1.5 dci................... This post has been edited by ciobanucos: 8 Jul 2008, 20:40 |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Bibanu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 19 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Greutatea pe care am scris-o (1461la 1.5 si 1537 la 2.0) e din brosura de prezentare scoasa de Reno, daca dupa aia au mai scos ceva de pe masina....
Spunea cineva "2.0 dCi consuma cam cu 30% mai mult".Tot din brosura consumurile: -urban 1.5 =6.1 l....... 2.0 =7.8 l -extraurban 1.5 =4.6 ..... 2.0 =5.1 -mixt 1.5 =5.1......... 2.0 =6 La dotari, n-am bixenon, doar xenon pe faza scurta, dar autoadaptativ, si n-am vrut trapa, dar in rest..... INITIALE ! |
--------------------
exRenault, Toyota
Camry
2020, Hybrid 2.5/218cp
- B11xxx
|
|
myx4ever |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 15 June 07 From: Timisoara ![]() |
30% din 6.1 (urban) = cca 2 ; 6.1 + 2 = 8.1 (cam cat 2.0dCi) ; deci procentul e cam adevarat. Si da am calculat pt urban ca ala roade...
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 Renault F1 Team ROCKS !!!
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Parerea mea ca nu poti si cu ... biip in ... biip si cu sufletu'n rai
daca iti iei o masina de 20.000 euro, n-o sa stai cu ochii non-stop pe indicatorul de combustibil. Nu de alta da' dai in vreun stalp si platesti apoi consumul pe 100.000 km consumul depinde in foarte mare masura de stilul de condus! iar in functie de stilul de condus omu' isi ia si masina cu motoru' aferent mie unu' nu-mi ajung 110 cp pe L3; 140 imi ajung insa; poate mi-as luat GT de 205 cp, da' sa ma dau pe afara, ca daca mergi Bucuresti Arad turbezi in spatele unor coloane de tiruri care merg lipite unu' de altu' |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
CristiA. |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 15 April 08 ![]() |
buna.vechea poveste;toata lumea se leaga de L31.5 dcica nua are nu stiu ce performante ridicate?nici nu trebuie sa te astepti la prea multe,ele sunt limitate,dar.....suficiente pt cine o detine.pt mine este un motor excelent,consum bun si suficienti cai...si...la 180km/h chiar nu mi s-a parut ca trage chinuit.
acum,pt posesorii de L3:ma poate lamuri si pe mine cinevace inseamna"top up oil level"?;mi a aparut acest mesaj la pornirea motorului cald de 2 ori;eu banuiesc ca trebuie completat ceva ulei,oare este adevarat?daca poate sa ma ajute cineva cu o explicatie,multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008,Dynamique
|
|
Manuel |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Exact, trebuie completat uleiul.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
uleiul... a scazut nivelul.... dar vezi ca daca ai lasat-o inclinat-o pe undeva te inseala...
![]() cat despre motor... de ce nu vor unii sa inteleaga unii ca nu iti iei motor mai mare ca sa te dai mai tare?.... nu asta e scopul... iar despre 1.5 nu am nimic rau de zis... atata timp cat se vinde pe masina asta... inseamna ca isi face treaba... cand or- vine de 0.8 atunci o sa ne punem toti de acord.... poate ![]() |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
Mi-a aparut si mie chestia asta cu top up oil level la masina inchiriata dar numai cand o porneam repede, inainte sa-si faca verificarile...
s-ar putea sa aiba nevoie de mai mult timp,mai ales fiind diesel... |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
ciobanucos |
![]()
Post
#49
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
@CristiA.
trebuie completat uleiul. Eu m-am decis sa il schimb pe tot, pentru ca facusem 7300km si am preerat sa il schimb. Am pus ce mi-a recomandat Renault Franta, ca Renault Ro dormea. ELF SOLARIS RNX 5W-30 Schimbul l-am facut la serus |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
DFA |
![]()
Post
#50
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
M-am urcat și eu ieri într-o L3, toate bune și frumoase, mașina e foarte bine făcută, dar când la urmă m-am dat jos și m-am instalat pe bancheta din spate am fost foarte dezamăgit, spațiul pentru laba piciorului e foarte mic, pentru genunchi e cam la limită și la 1.80 cât am eu aveam impresia că o să cam ating plafonul. Plus că pur și simplu bancheta nu pare chiar așa de confortabilă la drum lung.
Pentru o mașină de clasă medie spațiul pentru pasagerii din spate e slăbuț de tot, la ditamai mașina să nu ai grijă de toți ocupanții mi se pare jignitor, mai e și o căruță de bani... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
incearca si estate-ul, e cu totul altceva in spate...
oricum, daca iti iei masina nu prea circuli pe bancheta din spate decat daca esti Ghitza Mureshan... eu am 1.92 m si in spate stau cu capu' aproape lipit de tavan spatiul pentru picioare este multumitor, nu este de ajuns daca ai peste 2 m ca sofer si unu' de peste 1.80 sta in spatele lui... dar nu cred ca e facuta pentru baschetbalisti estate-ul e muuult mai spatios desi are doar cativa cm in plus la interior daca ai famelie, porc de carat si saci cu varza si cartofi, merge la fix io am 2 caini care insumeaza 100 kg si se potrivesc de minune intr-un asemenea portbagaj da' totusi am luat berlina pt ca nu prea plec cu cainii |
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
AlexC |
![]()
Post
#52
|
![]() Vrum Vruuum Group: Members Posts: 1.651 Joined: 22 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand o sa termine romanul cu ideile astea fixe comuniste ca masina mare e doar pentru carat varza/cartofi/porc? Ai dracu ei sa fie aia din Vest care cumpara 60% breakuri, si ei cara tot numai varza/cartofi/porc in portbagaj?
Cand o pricepe romanul ca fiecare isi cumpara masina pe care o considera mai potrivita, iar daca ai familie de multe ori preferi sa aiba loc lejer lucrurile in portbagaj si iei o masina break, in loc sa circuli cu cadita de baie la picioare si o valiza pe bancheta intre pasagerii din spate...? |
--------------------
Renault
Laguna III Privilege
2.0dci CVA 150CP Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#53
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(DFA @ 24 Jul 2008, 09:21) spațiul pentru laba piciorului e foarte mic, pentru genunchi e cam la limită și la 1.80 cât am eu aveam impresia că o să cam ating plafonul. Plus că pur și simplu bancheta nu pare chiar așa de confortabilă la drum lung. Pentru o mașină de clasă medie spațiul pentru pasagerii din spate e slăbuț de tot, la ditamai mașina să nu ai grijă de toți ocupanții mi se pare jignitor, mai e și o căruță de bani... Am condus L3 ...am si stat pe bancheta din spate(am 1.93)...Spatiu este destul pe bancheta din spate...m-am simtit foarte bine...de atins cu capul de sus nu am atins si nici nu am avut impresia asta..Vad ca ai in semnatura Logan...este normal ca in spate sa ti se para mica L3 la cat de inalt este loganul..in fine..Eu zic ca spatiu este ok...nu se compara cu un A6 la spatiul din spate dar nici la pret.. ![]() ![]() This post has been edited by MHY: 25 Jul 2008, 08:46 |
--------------------
------
------
------
|
|
dvs |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 23 September 05 From: Bucuresti ![]() |
un a4 este mai mic decat o laguna si nimeni nu spune ca este ceva jignitor. de bani sa nu mai vorbim.
|
--------------------
Renault
Koleos
2.0 dci
|
|
Modus |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Renault Romania a introdus in oferta pentru Romania si motorul turbo pe benzina de 2.0 l si 170 de cai. Laguna 3 in varianta de echipare Dynamique cu acest motor costa 21. 577de euro cu toate taxele incluse, ceea ce mi se pare foarte tentant.
http://www.serus.ro/renault/configurator3.php |
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
DFA |
![]()
Post
#56
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Adi-Paul @ 24 Jul 2008, 22:50) incearca si estate-ul, e cu totul altceva in spate... oricum, daca iti iei masina nu prea circuli pe bancheta din spate decat daca esti Ghitza Mureshan... Pentru mine, o mașină nu e doar un obiect cu care să-mi mut doar eu fundul de colo, colo, trebuie să îndeplinească și alte cerințe, cum ar fi ca toată lumea din ea să stea confortabil, nu doar șoferul sau pasagerul din față să se lăfăie și aia din spate să iasă din mașină anchilozați după 2/3 ore de mers... Mă face pe mine să mă simt prost. Mi se pare o chestie de respect pentru toți oamenii care merg cu un anumit model de mașină ca fabricantul să asigure un nivel de confort cât mai egal, în special la mașinile de clasă medie sau superioare (nu vorbesc de compacte, sub-compacte sau mini). QUOTE(MHY @ 25 Jul 2008, 08:44) Am condus L3 ...am si stat pe bancheta din spate(am 1.93)...Spatiu este destul pe bancheta din spate...m-am simtit foarte bine...de atins cu capul de sus nu am atins si nici nu am avut impresia asta.. Mie nu mi s-a părut că spațiul din spate ar fi foarte diferit față de cel din Megane 2, în ciuda faptului că Laguna 3 e mai mare ca Megane 2. Nu știu cum ai avut tu reglate scaunele din față, dar eu le-am reglat ca și cum eu aș fi șoferul, cât mai confortabil pentru mine, apoi am trecut în spate și am văzut că confortul e cât se poate de redus..., oricum, sub așteptări de la o mașină de clasă medie, unde spațiul pentru habitaclu e oricum mai mare, dar se pare că la Laguna 3 habitaclul nu e împărțit deloc bine, s-a pus prea mult accent pe confortul celor din față. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
dili |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 736 Joined: 18 June 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(DFA @ 10 Sep 2008, 15:44) Mie nu mi s-a părut că spațiul din spate ar fi foarte diferit față de cel din Megane 2, în ciuda faptului că Laguna 3 e mai mare ca Megane 2. Nu știu cum ai avut tu reglate scaunele din față, dar eu le-am reglat ca și cum eu aș fi șoferul, cât mai confortabil pentru mine, apoi am trecut în spate și am văzut că confortul e cât se poate de redus..., oricum, sub așteptări de la o mașină de clasă medie, unde spațiul pentru habitaclu e oricum mai mare, dar se pare că la Laguna 3 habitaclul nu e împărțit deloc bine, s-a pus prea mult accent pe confortul celor din față. Dupa 3 ani de M2 exact aceesi impresie am avut-o si eu: spatiul pt picioare la locurile din spate e mai mic la L3 (in aceeasi configuratie a locurilor din fata). Normal ca m-am enervat instant. O posibila explicatie este insa si faptul ca bancheta spate la L3 e mai lata, adica un plus de confort ![]() Si portbagajul e mai mic la L3 fata de M2. Nu cu mult dar este. Avantajul insa este ca se accede mult mai usor datorita hayonului. La M2 era aproape imposibil sa bagi ceva mai voluminos datorita deschiderii capotei portbagaj. Revenind la confort insa, chiar si cu acei cm in minus, intre L3 si M2 e o diferenta de la cer la pamant. Am facut deja 2 drumuri lungi cu L3 si o pot afirma in cunostinta de cauza. Iar cei din spate nu au avut nici ei vreo plangere, desi printre ei erau si niste persoane mai inalte. This post has been edited by dili: 10 Sep 2008, 16:09 |
--------------------
Mercedes-Benz
CLA Coupé, 200d, 2.2, 136 CP, Alb Cirrus,
august 2016 VW Touareg, 3.0 TDI, Edition X, 245 CP, Alb Pure white, iulie 2014
|
|
ciobanucos |
![]() ![]()
Post
#58
|
![]() shodan Group: Members Posts: 186 Joined: 15 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la Viena cu L3 a mea. Am resetat parametrii cand am plecat din Bucuresti. La acei vreo 2000 si ceva de km am avut, la intoarcere cand am ajuns acasa, consum mediu de 5.5l/100km.
In Romania am mers peste limita de viteza, pe toate drumurile, dar in afara am mers exact cu 130/h pe autostrazi si cu 90 pe celelalte drumuri. Motorina E5 Premium diesel de la OMV = pret total 510 lei. Asa ca e perfect motorul. |
--------------------
RENAULT
Laguna III Dynamique, 1.5dci 110cp 240nm
2008 hatch
- OT10ACC Laguna III, 1.5dci, 110cp, 240NM - Dynamique
ESP ASR, Pack City, BiXenon, Card maini libere, Audio Connection Box. J'aime ma voiture |
|
Adi-Paul |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 3 July 08 ![]() |
cat timp ai facut pana la viena? cate ore de mers adica...
|
--------------------
Renault
Laguna
2008 Privilege
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Bai da' carcotasi mai sunteti! As intelege sa criticati motorizarea 1.5dci daca nu ati avea alternativa pe diesel...dar atat timp cat exista 2.0 dci de 130, 150 si 170 cai nu vad care e problema!
Si oricum..."asa face toti": la majoritatea concurentelor(Vectra, Mondeo, Passat, 407) motorizarea de start pe diesel are intre 100 si 110 cai. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:49 |