O problema de pornire ciudata, electrica sau nu
![]() ![]() ![]() |
O problema de pornire ciudata, electrica sau nu
don_gotty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 31 March 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 2
- B 55 CNH
2004 Hatchback proaspat polish-ata si ciobita upgrading...so please tell me more |
|||
mad_biker |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Cand o lasi cu avariile pornite consuma mult din baterie; probabil ca la tine bateria nu era la prima tinerete si ai ramas fara curent. Se stie ca diesel-ul are nevoie de ceva curent pentru pornire. Te sfatuiesc sa-ti iei o baterie noua sa nu ai vreo surpriza mai incolo.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Bateria de pe masina ta este cred eu, terminata. Cand ai pus cablurile de la SLK, bateria ta actiona ca un burete si a absorbit curentul de la emitator. Prietenul tau ar fi trebuit sa tureze motorul pentru a sustine efortul bateriei sale. Pornirea prin impingere nu e deloc recomandata. Probabil ca ai avut noroc dar puteai sa rupi cureaua de distributie sau sa o deplasezi cu un dinte sau mai multi si astfel sarea motorul de la punct si atunci e de rau, evita pe viitor sa mai incerci aceasta manevra. Dupa ce ai mers putin, masina a bagat curent in baterie si pentru moment a fost suficient ca sa porneasca motorul, dar e posibil ca pe viitor sa nu mai fie capabila sa inmagazineze suficient pentru o noua pornire.
Eu zic ca e bine sa schimbi bateria si in felul asta esti sigur ca nu o sa ramai in drum. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Daca s-au topit cablurile inseamna ca erau foarte proaste, deci transferul nu era nici macar apropiat de unul satisfacator, cu alte cuvinte SLKul a cam venit degeaba...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Una-i voltajul, alta-i amperajul unei baterii. A ta trebuie schimbata cat de curand, deoarece chiar daca are voltajul necesar nu mai poate genera amperaj pentru pornire.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
don_gotty |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 31 March 08 ![]() |
![]() de ce dupa aia nu a mai facut...am pornit-o impinsa, am facut 500m si am oprit-o...aluat-o apoi la prima cheie.. am lasat-o peste noapte si dimineata pe racoare i-am dat cheie si la fel a luat-o din prima. sunt deacord ca e si de la baterie...pe mine totusi ma intriga ce comportament ciudat a avut... stiu si eu cum face o masina cand nu mai are baterie...aici era de parca ceva era in scurt si luat tot curentul...parca cu cat o lasam mai mult cu atit se adancea in criza ei... cand am conectat-o la SLK...parca parca era mai bine...adica imi mergeau geamurile...dar acelasi carait surd cand dadeam cheie...si nu era de parca agata ceva la electromotor...sunetul de la electromotor il stiu bine..si nu se auzea deloc..era altceva... dar de ce dupa aia a revenit totul la normal?? ceva de speriat...eu unul cred ca mi-au facut ceva astia cu NATO lor...ca ziua sta parcat-a langa antena1 pe langa culoarul unic... ![]() |
--------------------
Renault
Clio 2
- B 55 CNH
2004 Hatchback proaspat polish-ata si ciobita upgrading...so please tell me more |
|
jonny_bravo |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 25 March 08 ![]() |
ce auzeai tu acolo (carait) era starterul care incerca sa invarta motorul.(electromotorul e un generator de energie nu ala se aude la pornire). la tine e amperajul generat de baterie, sau in cazul tau lipsa lui:D. de aia nu mergeau consumatori mai mari. masoara din curiozitate bornele chiar dupa ce porneste masina si o sa vezi ca in loc sa-ti incarce alternatorul 14 v cum ar trebui o sa ai ma mult in jur de 17 - 18 V. asta inseamna ca un element al bateriei e terminat si trebuie sa o schimbi.
|
--------------------
renault
r25
1988 V6 injectie 2800 cmc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 13:15 |