Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

O problema de pornire ciudata, electrica sau nu

don_gotty
post 3 Apr 2008, 10:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 31 March 08




Salut tuturor,

zilele trecute am patit ceva foarte ciudat, pe un Clio 2, 1.5 dCi import Franta (adica cumparata SH).
am ajuns acasa, am parcat pe locul altcuiva, si am lasat avaria pornita sa stie ca nu stau mult (in ideea de o pleca mai tarziu)
dupa vreo ora juma, m-am urcat in masina, precizez ca deschiderea din telecomanda a functionat, am bagat cheia in contact, si nimik.
se observa ca geamurile electrice nu mai functionau aproape deloc, lumina interioara aproape se stingea, ceasul era resetat, pe bord indicatorul de SERVICE era aprins (de obicei se stinge dupa cateva sec dupa ce ai bagat cheia)
mai incercand o data se auzea doar un carait cand dadeam drumu la cheie...nu se auzea deloc electromotorul sau orice altceva care ar da semne de start
am incercat sa ma leg la un amic la o baterie de Accent....dar nimik chiar dupa juma de ora de contact
am chemat intariri...un amic cu un SLK cu baterie de ziceai ca e de tractor..sau poate chiar era....am luat cabluri speciale si am conectat-o...dupa 10 min, timp in care nu se intampla nimik, adica era in aceeasi stare...nu zicea nimik cand ii dadeam cheie, se auzea acel carait, dar isi revenisera geamurile si iluminarea, deci dupa 10 min de stat conectat la SLK...nimik...doar cablurile aproape topite.
am incercat solutia finala.....IMPINSA...stiu e diesel dar chiar nu mai aveam ce sa fac decat sa chem popa sa ii faca parastasul...
impinsa a luat-o foarte repede....
si sa vezi ce...am facut nu mai mult de 500 de metri si am oprit-o...
a luat-o foarte, foarte usor..si din prima...

stie cineva ce a patit??

merci mult.


--------------------
Renault Clio 2 - B 55 CNH 2004 Hatchback

proaspat polish-ata si ciobita
upgrading...so please tell me more
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 3 Apr 2008, 12:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Cand o lasi cu avariile pornite consuma mult din baterie; probabil ca la tine bateria nu era la prima tinerete si ai ramas fara curent. Se stie ca diesel-ul are nevoie de ceva curent pentru pornire. Te sfatuiesc sa-ti iei o baterie noua sa nu ai vreo surpriza mai incolo.


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 3 Apr 2008, 12:12
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Bateria de pe masina ta este cred eu, terminata. Cand ai pus cablurile de la SLK, bateria ta actiona ca un burete si a absorbit curentul de la emitator. Prietenul tau ar fi trebuit sa tureze motorul pentru a sustine efortul bateriei sale. Pornirea prin impingere nu e deloc recomandata. Probabil ca ai avut noroc dar puteai sa rupi cureaua de distributie sau sa o deplasezi cu un dinte sau mai multi si astfel sarea motorul de la punct si atunci e de rau, evita pe viitor sa mai incerci aceasta manevra. Dupa ce ai mers putin, masina a bagat curent in baterie si pentru moment a fost suficient ca sa porneasca motorul, dar e posibil ca pe viitor sa nu mai fie capabila sa inmagazineze suficient pentru o noua pornire.

Eu zic ca e bine sa schimbi bateria si in felul asta esti sigur ca nu o sa ramai in drum.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 3 Apr 2008, 12:16
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Daca s-au topit cablurile inseamna ca erau foarte proaste, deci transferul nu era nici macar apropiat de unul satisfacator, cu alte cuvinte SLKul a cam venit degeaba...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 3 Apr 2008, 12:43
Post #5


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Una-i voltajul, alta-i amperajul unei baterii. A ta trebuie schimbata cat de curand, deoarece chiar daca are voltajul necesar nu mai poate genera amperaj pentru pornire.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
don_gotty
post 3 Apr 2008, 14:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 31 March 08




dry.gif ok...am inteles...o schimb maine...dar intrebarea mea ramane...
de ce dupa aia nu a mai facut...am pornit-o impinsa, am facut 500m si am oprit-o...aluat-o apoi la prima cheie..
am lasat-o peste noapte si dimineata pe racoare i-am dat cheie si la fel a luat-o din prima.
sunt deacord ca e si de la baterie...pe mine totusi ma intriga ce comportament ciudat a avut...
stiu si eu cum face o masina cand nu mai are baterie...aici era de parca ceva era in scurt si luat tot curentul...parca cu cat o lasam mai mult cu atit se adancea in criza ei...
cand am conectat-o la SLK...parca parca era mai bine...adica imi mergeau geamurile...dar acelasi carait surd cand dadeam cheie...si nu era de parca agata ceva la electromotor...sunetul de la electromotor il stiu bine..si nu se auzea deloc..era altceva...
dar de ce dupa aia a revenit totul la normal??

ceva de speriat...eu unul cred ca mi-au facut ceva astia cu NATO lor...ca ziua sta parcat-a langa antena1 pe langa culoarul unic... dry.gif


--------------------
Renault Clio 2 - B 55 CNH 2004 Hatchback

proaspat polish-ata si ciobita
upgrading...so please tell me more
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jonny_bravo
post 29 Jun 2008, 05:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 25 March 08




ce auzeai tu acolo (carait) era starterul care incerca sa invarta motorul.(electromotorul e un generator de energie nu ala se aude la pornire). la tine e amperajul generat de baterie, sau in cazul tau lipsa lui:D. de aia nu mergeau consumatori mai mari. masoara din curiozitate bornele chiar dupa ce porneste masina si o sa vezi ca in loc sa-ti incarce alternatorul 14 v cum ar trebui o sa ai ma mult in jur de 17 - 18 V. asta inseamna ca un element al bateriei e terminat si trebuie sa o schimbi.


--------------------
renault r25 1988 V6 injectie 2800 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 13:15
Dacia