Temperatura mare la motor - dupa ITP
![]() ![]() ![]() |
Temperatura mare la motor - dupa ITP
aliennt |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane
1.5DCI
2004
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai sunt destul de sigur ca ai semnat pe undeva ca iti asumi raspundearea
![]() Asteapta raspunsul lui marianj. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
shoTgunu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
E normal sa iti tureze motorul cand iti ia noxele, si tocmai din motivul respectiv te pune sa semnezi foaia respectiva.Ei sunt absolviti de orice vina daca iti crapa motorul.Sincer nu stiu cum ai putea sa o scoti la capat.E foarte naspa ce ti s-a intamplat
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
- Numar de numar
2003 Privilege Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
jjcage |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 ![]() |
Daca 4-5 turari la relanti au terminat motorul atunci inseamna ca nu avea cum s-o duca mult oricum. Un motor e facut sa reziste la turari pana la limitatorul de turatie in depasiri la sarcina maxima, nu relanti. Multi dintre soferi fac asta de zeci de ori la un drum normal si nu pateste nimic.
Ai putea sa ceri totusi o a doua parere de la alt mecanic sa vezi daca-ti da acelasi diagnostic. |
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
jjcage, turatul motorului in sarcina nu se compara cu ce se face la ITP, dar asta e legea...
Chiulasa nu prea crapa asa de nebuna... Si nu prea crapa din cauza variatiilor mari de turatie. Inertiile mari sunt la vibrochen, biele, pistoane...chiar si la supape, dar ca sa ajungi la un rezultat similar cu al tau, zic eu, motorul trebuie sa fi fost bolnav de ceva vreme... |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
solidconvert |
![]()
Post
#6
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Poate avea un defect de fabricatie, care a iesit la iveala pe fondul stresului aplicat asupra motorului... eu stiam ca nu este bine sa turezi nici un fel de motor la maxim in timp ce stai pe loc. In sarcina este altceva, dar pe loc risti oricand sa scoata ochiul un piston sau o biela prin capota. Cum spunea si un coleg mai sus, inertiile sunt foarte mari si tocmai de aceea este periculos.
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 21:59 |