Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura mare la motor - dupa ITP

aliennt
post 24 Aug 2009, 13:47
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 23 June 06




Buna tuturor,

Zilele trecute am avut o experienta incredibila. Am fost cu masina la ITP (Renault Megane 2 bicorp). M-au intrebat cati km mai am pana schimb distributia, le-am spus ca aprox. 12000 si m-au pus sa semnez pe un formular despre chestia asta - ziceau ei. E adevarat ca am semnat fara sa citesc - fiind de buna credinta.

Au inceput testele. La gaze au inceput sa o tureze foarte tare, dar, nepricepandu-ma, mi-am spus ca asa o fi normal. Apoi, a venit un domn de la RAR - de la "judet" - in control. Cica pe hartia aia am semnat ca 45 de minute dupa ce au terminat de verificat masina, au dreptul sa ma cheme inapoi la inca o verificare daca vin meseriasii de la "judet". Au refacut toate testele... iar la gaze, au facut testul de 3-4 ori. Ba nu au cuplat nu-stiu-ce mufa, ba nu era cald motorul, ba n-au facut bine nu stiu ce...

Cert este ca am plecat de acolo si pe drum am observat ca temperatura motorului creste pana aproape de limita maxima (in conditiile in care mergeam cu 50 km/h intr-a treia). Am mers la un mecanic, iar concluzia preliminara e ca s-a crapat chiuloasa, lucru care ma va costa o caruta de bani.

Oare pot dovedi in vreun fel ca de la supra-turarea aceea mi se trag necazurile? Parca i-as da in judecata pe oamenii aia... Sau macar as merge la OPC. Nu cresc banii pe garduri nici la mine. Iar sa te puna sa semnezi ca pot sa-ti strice masina pe raspunderea ta nu mi se pare nici etic, nici normal...

Dar... e vorba despre Romania...

Toate cele bune...
Lucian I.


--------------------
Renault Megane 1.5DCI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Aug 2009, 13:51
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pai sunt destul de sigur ca ai semnat pe undeva ca iti asumi raspundearea smile.gif

Asteapta raspunsul lui marianj.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shoTgunu
post 24 Aug 2009, 14:00
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 25 November 08
From: Bucuresti




E normal sa iti tureze motorul cand iti ia noxele, si tocmai din motivul respectiv te pune sa semnezi foaia respectiva.Ei sunt absolviti de orice vina daca iti crapa motorul.Sincer nu stiu cum ai putea sa o scoti la capat.E foarte naspa ce ti s-a intamplat sad.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16V - Numar de numar 2003 Privilege
Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jjcage
post 24 Aug 2009, 17:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Daca 4-5 turari la relanti au terminat motorul atunci inseamna ca nu avea cum s-o duca mult oricum. Un motor e facut sa reziste la turari pana la limitatorul de turatie in depasiri la sarcina maxima, nu relanti. Multi dintre soferi fac asta de zeci de ori la un drum normal si nu pateste nimic.

Ai putea sa ceri totusi o a doua parere de la alt mecanic sa vezi daca-ti da acelasi diagnostic.


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 24 Aug 2009, 17:12
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




jjcage, turatul motorului in sarcina nu se compara cu ce se face la ITP, dar asta e legea...

Chiulasa nu prea crapa asa de nebuna... Si nu prea crapa din cauza variatiilor mari de turatie. Inertiile mari sunt la vibrochen, biele, pistoane...chiar si la supape, dar ca sa ajungi la un rezultat similar cu al tau, zic eu, motorul trebuie sa fi fost bolnav de ceva vreme...


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 25 Aug 2009, 09:17
Post #6


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Poate avea un defect de fabricatie, care a iesit la iveala pe fondul stresului aplicat asupra motorului... eu stiam ca nu este bine sa turezi nici un fel de motor la maxim in timp ce stai pe loc. In sarcina este altceva, dar pe loc risti oricand sa scoata ochiul un piston sau o biela prin capota. Cum spunea si un coleg mai sus, inertiile sunt foarte mari si tocmai de aceea este periculos.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 21:59
Dacia