Topic-uri inchise, nelamurire
![]() ![]() ![]() |
Topic-uri inchise, nelamurire
Liviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|||
DomnulK |
![]()
Post
#32
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
LA MULTI ANI CU SANATATE!!!
Hai sa lasam cearta pana la Anu' si........ la multi ani |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
DSops |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Stimati forumisti, am intrat intr-un an nou cu probleme vechi. Ca initiator al acestiu topic ma simt "prost" de turnura pe care a luat-o discutia. Ideea mea este si o mentin ca inchiderea unui topic sa fie o operatie de exceptie, atuinci cand in mod cert nu exista alta alternativa, de exemplu la bursa chestiunea s-a vandut si gata. Un exemplu de inchidere nepotrivita ar fi un topic cu "La multi ani", inchis la inceperea noului an. In mod sigur unii au fost in concediu / vacanta si nu au avut internet. Vor deschide alte topicuri cu "hop si eu". Topicul cu "La multi ani" va trebui insa inchis mai tarziu, sa zicem in februarie, pentru ca a expirat pentru totdeauna.
Colindand forumul gasim foarte multe topicuri inchise si consider ca moderatorii sunt inclinati sa abuzeze de aceasta facilitate. Atat si nimic mai mult - asa vad eu problema si nu este nici o suparate daca se dovedeste ca nu am dreptate. |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Gabi |
![]()
Post
#34
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
DSops , nu te lua acum si de mine, insa da-n si noua niste exemple cu topicuri inchise, unde se mai putea discuta. Se poate ca moderatorii in momentul inchiderii sa fi considerat ca aceea este cea mai buna solutie. Asa cum s-a mai spus un topic inchis se poate redeschide la cerere ( insa sa nu se faca off-topic acolo). Si noi moderatorii suntem oameni si poate mai si gresim. ( omul e supus greselii)
Cat despre dl Valentine nu stiu cum se face ca atunci cand apare o problema are placerea de a poza in victima. Tot timpul se simte persecutat de moderatori, tot timpul se considera cenzurat de ei. Auzi dl Valentine hai sa nu o luam de la inceput de an cu balariile. Eu zic sa te mai potolesti ca nu esti usa de biserica si nimeni nu te persecuta. Pana una alta este inceput de an si zic ca macar acum unii dintre noi sa isi revizuiasca comportamentul sau macar sa mediteze un pic la el. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
DSops |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Gabi @ 1 Jan 2005, 17:51) DSops , nu te lua acum si de mine ![]() |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Gabi) In my controls.... vai ca greu o fi. Auzi am si eu o intrebare: tu stii sa citesti? in coltul din dreapta sus sunt niste mici linkuri pentru ce crezi ca or fi fost puse acolo? Rog moderatorul sa ii dea un warn ca prea a facut-o de oaie din primele zile QUOTE(Gabi) Mai copilasi dragalasi nu o luati pe langa subiect ca va inchid topicul si il si mut la cosul de gunoi. QUOTE(Gabi) Eu unu spun sa va potoliti cu discutarea teei asteia ca altfel se va lasa cu warn-uri si posturi sterse. Diseara inchid topicul asta. QUOTE(Gabi) Pana una alta este inceput de an si zic ca macar acum unii dintre noi sa isi revizuiasca comportamentul sau macar sa mediteze un pic la el. q.e.d. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Liviu |
![]()
Post
#37
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Asa ... si ?
Sincer, nu am inteles nimic ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#38
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ideea era ca Gabi sa se includa si pe el in lista celor care ar trebui sa mediteze putin la comportamentul lor. Saritul la gatul unei persoane sau amenintarile gratuite eu nu le vad ca facand parte dintr-un comportament chiar ok.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Gabi |
![]()
Post
#39
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Bogdan imi multumesc de sfat, o sa incerc sa il urmez insa pot sa iti spun ca in general nu ma iau de cei care "calca stramb " la prima abatere. La prima abatere ii avertizam prin PM si incercam si reparam greseala iar la a doua a treia greseala erau avertizati public.
|
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#40
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca s-a rezolvat problema si ca am reusit sa ne intelegem. Toate bune.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Daddy |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
Valentine |
![]()
Post
#42
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Multumesc Liviu, Gabi si Klaus pentru oferta si pentru jignirile corespunzatoare, implicite sau nu.
Inca nu s-a raspuns la cateva dintre intrebarile adresate, spre exemplu de ce se inchid topicuri cu multe raspunsuri care nu s-au stins, nu sunt off-topic si nu incalca regulamentul. In schimb am fost eu pus la zid ca de ce pun intrebarile astea ... si ca de ce nu sunt eu moderator in schimb. Mai toti moderatorii care au raspuns aici ori au atacat userii mai mult sau mai putin subtil, ori au zis "vrem mai multe exemple de topicuri inchise", niciunul macar incercand sa raspunda la intrebarile concrete. Eu nu vreau sa fiu moderator, dar as dori ca cei care sunt sa stie ca pe langa drepturi de editare, inchidere, warn si banare, au si obligatii si responsabilitati, chiar mai mari decat ceilalti useri in anumite privinte, pe care ar trebui sa si le respecte. Ori daca dansii nu fac acest lucru, nu vad cum pot sa taxeze pe altii ca nu le ofera lor acest respect. Imi pare rau ca cateodata userii isi permit sa conteste deciziile moderatorilor, dar mi se pare un lucru normal si care ar trebui analizat, nu dat in cap la user pe tema asta. Ori avem un forum de probleme administrative la care au voie sa posteze si userii, ori il facem ascuns si vazut doar de moderatori si cu asta basta. ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#43
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Valentine, cum vad eu problema. Topicurile mai trebuie inchise, chiar daca mai sunt raspunsuri de dat si nu sunt off-topic (asta mai greu, ca in general nu prea exista topic si fara comentarii pe langa). Uita-te de exemplu la topic-ul alarme de la diverse (desi mai sunt inca alte cateva in aceeasi situatie . Deja e prea mare si prea greoi de urmarit chiar daca esti membru vechi. Pentru userii noi sau pentru cei care intra mai rar pe forum e criminal. In primul rand, eu nu vad persoana care ar avea rabdarea sa citeasca toate paginile. Pe urma, mai sunt raspunsuri date la probleme postate cu cateva pagini in urma samd. Topic-ul ar trebui inchis si deschise topic-uri pe probleme conexe. De ex. unul pentru marcile de alarme si functii, unul pentru probleme legate de alarme, etc. Asa ar fi mai bine. E mult mai usor sa citesti si sa urmaresti 2-3 topic-uri mai mici decat unul mamut. Si asta, zic eu, e valabil indiferent de sectiune.
Inainte de a fi simpli membri, membri cu drepturi extinse, moderatori sau admini suntem oameni. Si ca toti oamenii fiecare dintre noi suntem supusi greselii, fiecare dintre noi avem zile bune si zile proaste si ne purtam in consecinta. Nu-i poti cere nimanui sa fie perfect. Toata treaba e ca greselile si zilele proaste sa nu devina obisnuinta. Asa ca parerea mea ramane ca nu ar trebui sa se faca (,) caz de fiecare greseala si sa ne scoatem ochii. Ne spunem civilizat ofurile si cautam o rezolvare. Fara atacuri la persoana si fara jigniri gratuite. Eu zic ca ar fi mai benefic si pentru bunul mers al forumului dar si pentru nervii celor implicati in astfel de dispute care, in loc sa-si stoarca creierii sa gaseasca o rezolvare cauta metode (mai mult sau mai putin voalate) de a ataca "partea adversa" in speranta (eronata de altfel) ca numai asa poate avea castig de cauza. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
DSops |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
De acord cu bogdan_o, de altfel in cea mai mare majoritate moderatorii dau o explicatie la inchiderea topicelor: la cererea initiatorului(?), topicul s-a mai discutat in 7 locuri si asa mai departe. Mai exista insa inchideri de topicuri fara justificare: gata baieti, mergeti la culcare sau a sunat stingerea sau cred ca nu mai este nimic de spus sau ati luat-o razna sau exista raspunsuri off topic si asa mai departe, chiar la topicuri abia formate (tinere). Am fost solicitat sa dau o lista, am o lista lunga dar nu o pun aici, pentru ca o luam de la inceput, iar suparari, iar controverse si m-am saturat. Oricine poate gasi asemenea topicuri - nu sunt putine.
Este laudabila intentia adminilor de a avea un forum "numai cu informatii pure", dar asa ceva nu este chiar posibil. In primul rand "informatia pura" nu s-a inventat, in al doilea rand pentru asa ceva nu trebuiesc in nici un caz discutii, ci doar manuale foarte riguroase. Este totusi un forum... Iar daca stai stramb si judeci drept, cu exceptiile cunoscute, userii de rand nu sunt mult mai off topic decat moderatorii, care fac si ei cand se simt bine cate un pic de palavrageala - nu se supara nimeni si asa este normal, atat timp cat nu devine "caterinca". Ce as dori sa se evite este trantitul usii in nas. Chestia cu ma rog frumos sa se redeschida topicul pentru ca am date esentiale si foarte importante pentru subiect este pura vrajeala, atata timp cat pot crea un fir de discutie nou. Eu atat am mai avut de spus si nu mai postez la acest thread, pentru ca devine prea palpitant si visez crocodili la noapte. |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
bj |
![]()
Post
#45
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sunt mai nou pe forumul asta, dar destul de vechi pe internet si pe alte forumuri si vreau si eu sa imi dau cu parerea in topicul asta.
Din cate vad eu problema este modalitatea de inchidere a topicurilor si de aici toata aceasta mica revolta... ![]() Din experienta mea de pe forumuri, este destul de greu sa fii moderator. De ce? Pentru ca pe acelasi cont trebuie sa ai cel putin o personalitate dubla: de moderator si de user normal si intre cele 2 trebuie sa existe o delimitare clara. Una din greselelile pe care le fac unii din moderatori (din cate am vazut eu) este ca imbina cele 2 personalitati: si cea de moderator si cea de utilizator... ceea ce nu e bine. Din conceptia formata pe alte forumuri, moderarea trebuie sa fie un proces atat drastic (sa respecte cu strictete regulamentul) cat si fin (pentru a nu perturba discutiile). Ceea ce trebuie sa inteleaga utilizatorii este ca moderatorii sunt pusi pentru aplicarea regulamentului si ceea ce trebuie sa inteleaga moderatorii este ca moderarea se face urmarind cu strictete litera regulamentului si nu cu remarci: "te moderez, de nu te vez' ". In acelasi timp, moderatorii nu trebuie sa lase loc de discutii pentru deciziile luate (sau sa lase cat mai putin loc pentru acestea) si asta se realizeaza printr-o trimitere seaca reclamatiilor catre regulament. Bineinteles ca exista si situatii delicate in care nu sunt decizii greu de luat, dar de asta sunt mai multi moderatori pentru a se consulta intre ei. Iar deciziile lor trebuie sa fie IREVOCABILE si ARGUMENTATE. In acest fel se elimina foarte multe probleme. In ultimul rand as vrea sa spun ca un astfel de topic da (oarecum) o nota buna unui forum: arata ca vizitatorii lui sunt combatanti si sunt dispusi sa isi arate ideile si sa si le sustina, ceea ce va sustine forumul in sine. Va urez un an nou cat mai bun la toti: Admini, Moderatori si simpli Utilizatori si va multumesc ca existati. Ca posesor de SRN nu pot decat sa ma bucur de existenta acestui forum si de calitatea si de cantitatea de informatii! |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
kenZo |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Mi-se pare de-a dreptul jenant ce face Domnu' MoneyTalks. Inchide un topic (Diverse - LGN / care-i viteza maxima cu care ati mers cu LGN ?) doar pentru ca nu-i convine Dumnealui ca a mers unu' cu loganu cu 200+ probabil e ofticat ..invidios ..altfel nu vad de ce ar face asta .. plus ca habarnuare ce modificari are omul ala la masina. Si chiar daca nu ar fi asa tot nu ar avea motiv sa-l inchida .
Citat din MoneyTalks : QUOTE Datorita a tot mai multe aberatii pe acest topic, consider ca s-a spus TOT ce era de spus in legatura cu viteza Logan-ului. Logan NU poate merge cu mai mult de 180km/h REALI, indiferent de ce arata ceasul de bord! Deci acest topic SE INCHIDE. PUNCT. Later edit: NU mai deschideti alte topicuri despre viteza maxima Logan, pentru ca vor fi sterse! E ceva de genul, 5 spun ca se poate da io-s sef si trag eu concluzia ca NU se poate. Spre surprinderea lui MoneyTalks mai e cel putin o persoana care a atins 200 (lund in calcul o abatere a kilometrajului de 10km/h ies 190 ...si orice ai face tot peste 180 sunt) deci abereaza cand spune ca NU are cum sa depaseasca viteza de 180. Daca are Andrei bunavointa sa puna un mic filmulet poate se mai calmeaza si poate mai uita de comunism. Poate are vreo diploma de mare inginer si lucreaza la BMW si nu stiu eu ..dar sa spui cu atata tarie ca NU se poate .. NU are cum ..NU exista .... NU NU si NU ..... mi-se pare jenant... parca e ca un copil mic suparat pe prietenii lui ca au jucarii care merg la fel de rapid ca a lui si-s romanesti fata de a lui care e straina. Sper sa se analizeze situatia si sa se ia masuri ... Dar cum noi traim in Romania cred ca NU o sa se ia nici o masura pentru ca NU se poate iar topicul o sa ramana inchis ... asta e Comunistii au plecat COMUNISMUL a ramas. Multumesc .. si astept si alte pareri. This post has been edited by kenZo: 6 Jan 2005, 04:35 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Eu zic ca nr de la masina spune tot!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Gabi |
![]()
Post
#48
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Kenzo te rog sa vezi ce spune regulamentul :
1. atac la persoana art 2 lit e) Nu este permis atacul la persoana. In acest sens nu atacati persoane ci idei. 2. Art 1 lit c) Moderatorii sectiunilor respective au obligatia sa respecte acest deziderat si prin urmare detin dreptul de a gestiona orice discutie, atunci cand situatia o cere, fara sa dea (in mod necesar) explicatii in momentul in care considera ca discutia nu aduce un plus de valoare forumului |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#49
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Iar eu as recomanda un studiu mai aprofundat a legilor fizicii.
De ex, care ar fi viteza max in functie de demultiplicarea cutiei de viteze, diametrul rotilor si turatia maxima a motorului (care are taiere de combustibil cand atinge turatia max, daca nu stiati...). Dupa care, dl. zeu, treceti si pa la noi astia, muritorii de rand, si ne dati si noua din prinosul dvs. de cunostinte. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Valentine |
![]()
Post
#50
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Klaus, e un forum de discutii pe care teoretic discutam. Nu mi se pare normal sa inchidem topicurile asa cum face MT. De ce totusi nu ia cineva masuri, si numai se gaseste Gabi sa le explice la toti userii ca de fapt intodeauna ei sunt de vina si moderatorii sunt perfecti?
Imi amintesc ca au existat mai multe topicuri despre viteza, si au fost destui care au prins 200 cu SLZ si nu s-a inchis topicul. Exemple: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16793081 (pe vremea aia Liviu era mai permisiv ![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16793152 GeorgeB doar glumea ... nimeni nu a inchis topicul. Si mai sunt multe, da' n-am timp sa caut (imi amintesc de cel care zicea ca a prins 220 cu solenza, etc.) De ce atunci nu se inchideau si nu se dadea in cap la user, si acuma se practica acest lucru? I miss the old moderators ![]() This post has been edited by Valentine: 6 Jan 2005, 11:31 |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
maxx |
![]()
Post
#51
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
corect !!!
in doua zile am luat 20% warn e prima oara cand patesc asa ceva (in astea cateva luni de cand sunt pe acest forum) topic-urile sunt facute ghiveci... |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
Gabi |
![]()
Post
#52
|
![]() Preacuvincios moderator Group: Members Posts: 591 Joined: 25 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Valentine azi nu sunt in toane bune asa ca sper ca nu a fost un atac la persoana ( la mine) ca ma faci sa ma simt nevoit sa iti dau un avertisment.
![]() ![]() Maxx fara motiv nu cred ca ti se dadea warn la 20%. Oricum stai linistit ca daca nu incalci vreo regula atunci nu ti se va mai da avertisment. |
--------------------
Renault
Megane 2 bicorp
2004 - 1.5 dci Conf Exp
- XXXXXXX
|
|
Valentine |
![]()
Post
#53
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
QUOTE(Gabi @ 6 Jan 2005, 13:08) Valentine azi nu sunt in toane bune asa ca sper ca nu a fost un atac la persoana ( la mine) ca ma faci sa ma simt nevoit sa iti dau un avertisment. ![]() ![]() Asa cum s-a mai precizat nu cred ca modul de moderare trebuie sa aiba legatura cu toanele unui moderator din acea zi. ![]() Dar ma rog, asta e pararea noastra, a userilor, si deci, foarte probabil, gresita. ![]() For the record nu a fost nici un atac la persoana ci doar un raspuns on topic. Astept raspuns la el, nu la interpretari extrem de subiective. This post has been edited by Valentine: 6 Jan 2005, 12:16 |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
dragOn |
![]()
Post
#54
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Daddy @ 31 Dec 2004, 04:45) Unii moderatori au invidii, asta e concluzia. ![]() In mijlocul unei ample dezbateri stiintifice despre conservarea postmortem a vietuitoarelor, si despre efectele benefice asupra omenirii, discutie purtata de mine ( membru turmentat ) , Paulp ( moderator moldovean ) si Georgeb ( maestru moderator ) care a pus la dispozitie material didactic, si chiar cu dispretul lui Dragon ( moderator in opozitie ) apare " Adevaratul mama Omida " ( killer moderator) care ia urmatoarea atitudine pe motiv ca " Stingerea ca faceti forumu' de ras! " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pt tot forumul LA MULTI ANI 2005 ! ![]() PS: La multi ani domnule Asarban ! ![]() Ce am făcut eu???? Am memoria scurtă și nu-mi amintesc... |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
kenZo |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 5 October 04 ![]() |
Imi pare rau daca a parut un atac la persoana ..nu asta a fost intentia mea (cu toate ca acum imi dau seama ca a cam fost). Oricum imi mentin parerea despre inchiderea topicului care a fost facuta pe modiv de oftica probabil. Si nu vad care e problema ca am eu numarul de la masina ZEU .. sau nu aveti de ce sa va luati? ...studiu ala de fizica nu ma intereseaza ..ma intereseaza rezultatele concrete din practica ... si stiti foarte bine ca logan a depasit viteza de 180 km/h . Deci in continuare cum spuneam ramane un topic inchis pe motive comuniste. Nici nu ma asteptam sa se ia vreo masura de redeschidere a topicului. Dar nici sa fiu atacat pentru ce numar am la masina
![]() P.S : Daca pune Andrei la dispozitie un filmulet in care pe bord are 200 (real oricum peste 180) ce o sa faceti? ... curiozitate .. o sa sariti pe el ca are nu stiu ce numar la masina ..sau ca are folie si e prost ..... in fine nu mai spun nimic ..oricum ma lupt cu morile de vant. Sper sa ajung si eu in seara asta la intalnire ... eventual o sa-mi acopar numerele sa nu va luati de mine ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2004
- B-xx-XXX Ochii care nu se văd TE văd !!!
|
|
DSops |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Am promis ca nu mai postez pe acest fir, dar nu ma pot abtine. Am gasit topicuri inchise (care nu incalca regulamentul) - ghiciti unde? La cafenea!!!
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Valentine |
![]()
Post
#57
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Pai normal. Deocamdata moderatorii, in afara de amenintari cu warn-uri si "atacuri" la persoana nu au dat un "raspuns oficial". Exemple sunt destule de topicuri inchise, slava Domnului.
Inca asteptam raspunsul "oficial" (care banuiesc o sa fie ceva foarte scurt gen "sunteti off-topic" urmat de inchiderea acestui topic). This post has been edited by Valentine: 6 Jan 2005, 17:15 |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
sod |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
raspunsul meu este "get a life". Pana mea, la scos sfecla cu voi, stati si ardeti gazul pe aici in timp ce altii muncesc. Acest forum este si va ramane de natura tehnica, nu un cenaclu pe tema liberului arbitru si a dreptului de exprimare. Atat timp cat miile de utilizatori ai lui gasesc aici rezolvare la problemele harburilor produse de Dacia, atat timp cat unii vin pe aici din pura placere eu zic ca totul e ok. Si pentru a mentine aceasta stare de normalitate, moderatorii muncesc destul de mult. Bre Valentine, nu uita ca privilegiul pe care il ai de a te adresa aici catorva mii de oameni (care in mare parte nu ar da 2 bani pe tine in real life) a fost posibil prin munca moderatorilor care au mentinut de-a lungul timpului calitatea acestui forum, ca sa nu mai vorbesc de cei care au investit bani si multe ore in functionarea lui. Asa ca, repet, gaseste ceva util de facut cu timpul tau, fa un forum de bune maniere, orice, dar nu ne mai irosi timpul nici noua nici serverului. Stiu ca acest mesaj este un atac la persoana, dar acum e legitima aparare. Te rog sa imi raspunzi cu aceeasi moneda, tot la persoana, pentru ca eu, Ovidiu, ca utilizator al acestui forum, iti cer sa imi explici de ce trebuie sa gasesc peste tot vaicarelile tale. Promit ca nu voi utiliza nici o metoda disciplinara pe care forumul mi-o pune la dispozitie. Go on.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
Valentine |
![]()
Post
#59
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
Draga sod, si eu sunt administrator al unui forum mai mare decat daciaclub, si eu nu am recurs la solutii platite (invision) ca sa imi faca viata mai usoara (cica) si sa imi dea o scuza la mana pentru a abuza de atributii. Nu o sa stau sa discut acuma ca mai multi moderatori si admini mi-au adus nenumarate jigniri pentru simplu fapt ca am subliniat cateva abuzuri ale moderatorilor (in general asupra alora, nu asupra mea, desi nici cele din urma nu au lipsit) sau moduri de a face lucrurile mai bune.
Acest topic a fost deschis de Dsops, nicidecum de mine. Uite-te sa vezi cate topicuri am deschis eu in aceasta rubrica (!). Consider ca am fost la obiect (relativ la acest topic, si la restul la care am postat aici) pe cand aproape (daca nu toti) moderatorii si admini au fost off-topic, iar marea majoritate s-au luat de mine cu replici de genu "la scos sfecla cu voi", "nimeni nu te persecuta" (atentie cate posturi din acest topic se refera la faptul ca de ce indraznesc eu sa postez aici on topic!). Nici unul nu a raspuns concret la problema adresata aici ... reiterez postul http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=16870719 PS Din cate am inteles eu forumul de probleme administrative este pentru a discuta aceste probleme, ori daca se da in cap cand cineva face acest lucru, care mai e scopul forumului? Sa-l scoatem de tot si cu asta basta. Consideram din start ca moderarea e perfecta si cu asta basta PPS FYI "I got a life" ![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
sod |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
draga Valentine, eu nu sunt administrator, sunt janitor pentru acest forum. In rest sunt doar un membru obisnuit. Cat despre IPB, el a fost cumparat pentru ca vechiul phpbb punea probleme tehnice destul de suparatoare. Astept inca raspunsul la intrebarile pe care ti le-am pus.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 20:08 |