Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio II vs Symbol - sfaturi cumparare, un mic ajutor

slider2
post 7 Jun 2008, 00:20
Post #1


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




sunt inca in impas. pe viitor se intrevede o masina pt mn (cea de la semnatura fiind a tatalui meu) si dupa multe planuri, razgandiri, m-am gandit ca m-ar aranja cel mai bn un clio (symbol) 1.5 dci 85cp (sh). acum nush ce sa fac daca sa iau bicorp sau symbol?? m-ar interesa ce volum are portbagajul de la bicorp (clio II). si daca cnva de pe acest forum poate sa imi spuna daca pe scaunele din spate din bicorp se sta la fel ca in symbol?? sau ma rog in care se sta mai bn. eu am stat in spate intr-un symbol si pt mn (1.70 m) nu stau rau, dar nici ca in logan. eu o sa folosesc masina in principiu prin oras (facultate, club, etc) deci ar fi mai bun un bicorp, dar ma gandesc ca la un mers la un munte, la o mare portbagajul ala e cam micut si aici as tinde mai mult la symbol. voi ce ziceti sa imi iau?? la bicorp imi place faptul ca are si interiorul ala mai misto, este mai mic deci te strecori cu el mai bn (parchezi mai usro), si normal ar trebui sa fie mai usor deci ar fi si ceva mai rapid, desi poate uneori mai instabil. la symbol m-ar aranja portbagajul, desi trebuie sa recunosc ca nu mi-ar trebui un portbagaj chiar asa mare, ceva in jur de 350 litri ar fi bun (gen slz - 370 litri), dar mi se pare ca bicorpul are mai putin, cel putin asa pare din ochi. de asemenea ma gandesc ca bicorpul are suspensiile mai moi, tin sa precizez am vazut o data 5 pers intr-un bicorp si era cam pe "burta" (nu stiu daca aveau si bagaje). ma gandesc la momentele (mai rare intr-adevar) cand o sa am si eu 2-3 prieteni in masina. voi ce ma sfatuiti?? la bicorp m-ar tenta sa il aduc de afara, am vazut ca acolo gasesti si cu motorizarea 1.5 dci 100cp, desi consumul pt oras era 7.5%, ceea mi s-a parut mult, avand in vdr ca am un var cu un megane cu acelasi motor si papa mai putin in oras, mi se pare ca pana in 7% si ala are 1.5 tone, pe langa cutiuta asta mica.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 7 Jun 2008, 10:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... estetic -> Clio II e mai "tineresc"... apoi daca mai ai si bancheta rabatabila 1/3 2/3 atunci iti creezi cum vrei spatiul de bagaje ... apoi mai ai si variante suplimentare de incarcare gen: portbagaj inchis, remorca, "curier" sau prieten care la nevoie (de spatiu) se cunoaste!... sofer7.gif


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 8 Jun 2008, 09:53
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Nu stiu precis ce volum are portbagajul unui bicorp, dar eu am ramas surprins de capacitatea acestuia de a gazdui suficient. Daca esti atent si utilizezi spatiul cum trebuie, reusesti sa pui 2-3 genti de voiaj la baza (puse de-a lungul masinii) iar deasupra, peste ele mai poti sa pui cateva genti de umar sau un rucsac, oricum pentru mers la mare, e suficient loc pentru bagajele a 2-3 persoane (si aici includ si o persoana de sex feminin pentru ca ele isi iau in vacante tot dulapul biggrin.gif )
Un alt plus al bicorpului este calitatea finisajelor la interior si atentia sporita cu care e lucrat spre deosebire de fratele lui turcesc.
Tinuta de drum este mult mai buna la bicorp.
Eu as alege bicorp, mai ales daca poti sa optezi si pentru versiunea de 100 cai.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabygiovanny
post 8 Jun 2008, 16:52
Post #4


membrul de la baia mare


Group: Members
Posts: 428
Joined: 3 January 08




nu stiu dc zice lumea ca symbolul nu e stabil la viteza , eu am mers baia mare - alba iulia si am ajuns si la viteza de 180 km/h, si in curbe chiar imi place cum merge. e o masina f buna la banii la care achizitionezi una, dar bicorpul mi se pare prea mic in spate. si eu in general umblu doar cu prietena si atat dar nu se stie niciodata cand ai nevoie de portbagaj si e bine sa fie acolo( eu l-am folosit si la max. de vreo 2 ori si isi are rostul)


--------------------
reno Megane 2.2 1.6 16v - MM 66 GBY 2007 dec
membru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 8 Jun 2008, 19:26
Post #5


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Un bicorp cu bancheta spate pliata (deci si maxim 2 persoane in el) face de rusine un Symbol la incarcare. Da, portbagajul Symbol-ului e bun daca ai de carat chestii lungi si "subtiri" (genti sau valize mai mici). O valiza groasa, un TV mai baban sau o mobila n-o sa ai unde sa bagi in Symbol ca nu-ti incap nici pe gura portbagajului, nici pe usa spate.
Plus chestia spusa si mai sus despre calitatea de constructie, mai ridicata la bicorp.

Symbol-ul e util cand plecati 4 sau 5 persoane undeva cu bagajele aferente. Daca banuiesti ca va fi cazul, ia-l cu incredere, phase4 e foarte aproape pe interior de bicorp.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 8 Jun 2008, 19:29
Post #6


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




180 de km/h ? ohmy.gif

la 140 imi tremura masina din toate suruburile posibile si de volan nu mai zic cat de moale era unsure.gif .


Ia varianta bicorp, my 2 cents.


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 9 Jun 2008, 08:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Mie nu imi suna surubaraia la 140 (am doar 2800km la bord), dar se simte imediat o denivelare in drum ori curbele luate mai strans. Sa fie scaunul soferului, sa fie rotile "build in" sa fie soferul blush.gif ...
Nu stiu ce sa spun de clio II, dar totusi daca mergi pe SH mai sunt si alte variante demne de luat in considerare (ex: wv, seat, opel ), depinde si de bugetul tau si de NOU VS SH! La mine a castigat varianta nou... si nu regret deloc rolleyes.gif !
bafta


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 9 Jun 2008, 08:49
Post #8


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




mai vorbim la 30.000 smile.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 9 Jun 2008, 08:52
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




Anticipam raspunsul asta tongue.gif! Dar cine stie poate o vand pana atunci radmasa.gif ... sau poate nu tongue.gif !


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 Jun 2008, 09:14
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog sa nu mai continuati off-topic; despre vibratii la viteze mari exista topic si service auto pentru geometrie; cat despre viteze ilegale pe drumuri publice - va rugam sa va abtineti (nu sunt legale precum probabil stiti si voi sad.gif smile.gif ).

@slider2 ... totul depinde de nevoile tale ... daca vrei sa mergeti 5 in bicorp la munte 3-4 zile s-ar putea ca portbagajul sa nu fie de ajuns ... daca astfel de drumuri sunt rare si nu cu atatea persoane bicorp-ul e fain ... si eu as fi luat doar ca pretul e mai mare decat la symbol (aceasi motorizare) + symbol-ul este ceva mai incapator ... spor


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 Jun 2008, 10:57
Post #11


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ce sa zic de carat multe persoane cu el, nu prea cred ca o sa se intample des. cred ca in mare parte (80%) o sa merg eu singur in el (bn s-ar putea sa mai existe o pers in dreapta pe piciorul careia sa iti fuga mana cand schimbi viteza tongue.gif ) si tot 80% prin oras cred. prietenii de care vb au si ei masini proprii, dar bineinteles ca se va intampla ca la un moment dat sa car mai multe pers in masina, dar totusi nu foarte des. legat de ceea ce ziceati cu stabilitate si zdranganele la viteze mari, sa stiti ca unul din prietenii mentionati mai sus, are masina de firma un symbol 1.4 75cp, si am mers cu 165km/h (constant), bn eu eram in dreapta, si am facut si depasiri pe la viteza aia, iar drumul nu era chiar ca in palma. impresii ramase dupa acest "experiment" - - foarte bune comparativ cu un logan prestige 1.6 16v al aceluiasi proprietar. chiar el a recunoscut ca e mai stabil symbolul. iar legat de vibratii si alte chestii, prietenul meu obisnuieste sa tureze masina bn de tot (si symbolul si prestigeul) adica in depasiri daca e nevoie se duce si in treapta 3 pana la peste 100km/h si nu vibreaza nimic. la 165km/h a spus ca se simteau niste vibratii in volan, dar asta sunt datorate faptului ca e masina de firma si merge cu ea prin buc fara remuscari ca a luat nush ce groapa (cred ca jantele sunt super strambe, fapt constatat cand am condus-o eu, ca nu mai zic de geometrie si altele). masina are aprox 60.000km si e din 2005, a fost masina unui sef si prietenul meu a luat-o pe la 45.000 si in 7 luni i-a adaugat restul de km. si chiar nu are mila de ea, e destul de abuzata masina, ambreiajul e terminat, parca apesi pe o gramada de fiare, nu mai simti cand "tine", e asa de terminat ca un feedback mai bun si mai frumos merge ambreiajul bunicului meu de la tractor.
oricum fie el bicorp sau symbol nu cred ca masina o sa depaseasca la mn varsta de 4 ani.

la mine capitoul <<masina noua>> e inexistent. daca as avea bani cu gramada ar fi o varianta de luat in calcul, dar in situatia existenta si la faptul cum se devalorizeaza masinile noi, spun pas. am un unchi, cu o situatie financiara mai bunicica, si a luat 3 masini noi pana acum (ma rog a luat una a vandut-o, pe urma alta) si vreo 3 sh din germania, stiti ce a zis?? citez: "nu mai imi iau masina noua cat voi trai!"

legat de alte variante, ma intereseaza totusi si intretinerea sa fie mai usurica, renault nu e campion la acest capitol, dar clio (bicorp) fata de adversari este mai ieftin un pic, deci cu aceeasi ban pe care ii dai pe un vw polo, iti iei un bicorp mai nou ca ani. plus ca polo ala mai vechi cu 2 faruri (adica cel de care gasesti pe la banii astia) nu imi place, corsa nu imi place interiorul, ibiza mi-ar place dar mi-e frica de intretinere si de faptul ca nu prea ai de unde alege (sunt destul de rare la sh) si mai au si motoare idioate 1.9 63 cp blink.gif ??? care a fost folosit si de renault, dar acum ceva timp. (daca as gasi o ibiza 1.4 tdi 75cp, mi-ar conveni) 1.5 dci 65cp mi se pare mai acceptabil. oricum eu vreau 85cp cel putin si poate vreo remapare la el, asta daca nu cumva o iau de afara si iau cu 100cp, dar nush daca merita pt bugetul pe care il prevad eu, drumul pana afara si cheltuielile aferente ar rezulta in diminuarea sumei alocate pt autovehicul, ceea ce nu imi convine. oricum mai vdm pana atunci, mai ales ca urmeaza sa fie lansata noua ibiza si poate mai scad preturile.

<span class='edit'>9 Jun 2008, 11:03:</span>
mi-am adus aminte o chestie. care e faza cu stopurile pe spate la symbol cu geam alb la semnalizari??? symbolul prietenului meu le are asa si e din 2005, daca nu ma insel eu asa ar trebui sa fie la ph3 nu?? faza e ca am gasit si din 2006 cu geamul acela galben ca la modele mai vechi. lamuriti-ma si pe mn de faza asta. si de inca o chestie cate variante de motorizare 1.5 au existat?? ma refer la cele ce depasesc 80cp. adica am gasit: 80cp (adica vreo 58kw), 82cp (60 kw) si 85cp despre care nu am gasit date pe siteul renault legat de puterea in kw. prima oara am crezut ca are 60 kw si e doar o strategie de marketing cu 85 cp (ca sa sune mai bn), dar am vazut ca loganul dci rosu are 85cp = 63kw si pe siteurile de afara unde sunt declarati si kw cele cu motor de 85cp tot 63kw au.


ATENTIE: limbajul irc ... k sh tz ... este interzis prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 9 Jun 2008, 11:35


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EdyB
post 9 Jun 2008, 15:16
Post #12


Reno-watt!


Group: Members
Posts: 462
Joined: 21 February 07
From: Bucuresti




Salut.

As avea cateva sfaturi, daca imi permiti:

1. Nu merita sa te duci afara sa-ti iei o masina in jur de 5000E...diferenta de bani fata de ce gasesti la noi este mica, te costa deplasarea dus-intors (cum ai zis si tu), unde mai adaugi taxa de prima inmatriculare (draga de ea).

2.As merge pe clio decat pe ibiza...este mai ieftin si mai usor de intretinut, plus ca n-as da suspensiile moi ale renault-ului pe cele sportive ale ibizei (stii si tu de ce).

3. Eu am un clio din 2000 luat la sh cu 20k rulati si vreau sa-ti spun ca e ca noua masina...n-am avut absolut nici o problema majora cu ea.

Conteaza mai mult decat varsta masinii sa te uiti la rulaj, la proprietari, la caietul de intretinere (daca are asa ceva)/istoricul masinii, eventual pe la motor, daca te pricepi.

In rest, bafta cand vei alege!

This post has been edited by EdyB: 9 Jun 2008, 15:17


--------------------
Renault Clio Symbol 2 2000 Expression 1.4 8V 75CP - 50 000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 9 Jun 2008, 15:49
Post #13


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




mersi frumos pentru sfat. intr-adevar si eu consider ca daca ai sub 8000 de euro buget nu prea are rost sa te duci afara sa iti iei masina, diferentele nefiind foarte mari fata de tara noastra. ma refer aici la cazul in care iti iei o masina de clasa mica, cu pana la 4 ani vechime. daca accepti ceva cu vechime mai mare lucrurile se schimba.

ibiza imi place cum arata, stiu ca are suspensiile mai sport, si cunosc si suspensiile renault, tatal meu detinand masina din semnatura. cam din toata grupa asta (clio, polo, fabia, fiesta, corsa, 206, ibiza, punto, jazz, getz, colt, swift, mazda 2, micra) clio este cel mai ieftin, poate exceptand masinile coreene. m-am uitat si pe siteul topgear si este destul de apreciat clio, desi liderul clasei este honda jazz. ma refer la aceeasi generatie a acesto modele, ca este posibil ca de exemplu la momentul actual alt model sa fie liderul.

eu sper la un buget de aproximativ 7000 euro si o masina dupa 2004, diesel (cel putin 75cp), preferabil pana in 50.000 km, sau cu 60.000 km dar revizia facuta. vreau sa aiba geamuri electrice cel putin pe fata, computer bord, aer conditionat, abs, 5 usi. restul de dotari sunt binevenite dar astea primeaza. sa nu fie scumpa intretinerea si casco, si bineinteles sa imi placa modelul ca si design. din cercetarile mele clio II se incadreaza foarte bine in toate aceste criterii, inclusiv faptul ca imi place si exterior si interior.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 9 Jun 2008, 20:45
Post #14


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Cred ca daca nu se ajunge la un consens care varianta ar fi mai bun, simboala sau bicoarpa, parerea mea este ca sunt sesibil egale. Am fost unul din cei care am avut de ales intre cele doua modele, si am ales simbolul. Asta, cu toate defectele ei, imi spune ca, probabil si acum, as fi luat acelasi model. Chiar daca nu am incercat-o la viteze ridicate cum au mentionat colegii nostri mai sus, per ansamblu sunt multumit. Am un vecin langa mine, are exact modelul meu de clio, dar numai ca bicorp. Le parchez una langa alta, mai trag cu ochiul, si parca sa zic ca asta e mai aratoasa. Cat priveste chitibusurile, finisare bord, plafoniera s.a. avantaje pe care bicorpul le are, le-as vrea si eu la simbol. Nu le am, dar nici nu m-ar face sa imi schimb optiunea. Hotaraste-te la cate un model din fiecare, vezi care iti place mai mult si ia-o fara ezitare. Care iti place, a ta sa fie. E o chestie 100% de gust. De cum arata masina per ansamblu, nu de model in sine. Bafta! cheers.gif


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Jun 2008, 07:52
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Daca te tenteaza motorul de 100 CP cred ca -ti place viteza si ai vrea o masina de fite.In cazul asta inclin spre bicorp. Symbolul e mai de familist.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 10 Jun 2008, 09:06
Post #16


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




verde, m-ai prins, imi place viteza dar nu sunt fitos. pur si simplu imi place sa merg ceva mai tare, gandeste-te ca dupa ce prima mea masina (dupa luarea permisului ca inainte am mai invartit covrigul pe mai multe) a fost un 1.6 16v 110cp, deci e cam greu pe urma sa te multumesti cu putin. plus ca am simtit pe pielea mea ce inseamna un motor mic intr-o depasire. daca vreau fite o sa imi cumpar nu stiu ce coupe, chiar mai vechi dar care sa iasa un pic in evidenta. eu consider ca nici bicorp, nici symbol nu sunt masini de fite, mai ales daca le iei si diesel. oricum chiar daca il iau de 85cp il remapez.

nu ma lamureste si pe mine nimeni legat de faza cu stopurile clare si motorizarile de peste 80cp??


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 10 Jun 2008, 09:35
Post #17


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Ph3 le are clare. Proabil cel vazut de tine nu le mai avea pe cele originale.

65/80CP sunt euro3, 70/85 sunt euro4.

This post has been edited by Bliss: 10 Jun 2008, 09:36


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Jun 2008, 10:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Desi dotarile pot fi aceleasi (oare) bicorp-ul i-mi da senzatia de pur-singe, parca e facut ptr alergatura. Symbolul mi se pare banal in comparatie cu bicorp-ul. Si nu-i pacat ca-ti place viteza daca nu abuzezi. Desi sunt mos ca varsta , nu-mi place sa dorm la volan.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 10 Jun 2008, 10:57
Post #19


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




bliss mersi ca m-ai lamurit cu stopurile, dar cu motorizarile cred ca nu m-am exprimat corect. eu am gasit 3 variante de 80, 82, 85 cai. intrebam daca exista toate 3 sau aia 85 sunt doar 82 dar pentru a suna mai bine se rotunjeste la 85 cai?? cum e de exemplu la logan 1.6 care are 87 cai, dar e dat ca de 90 ca suna mai bine.

verde nu abuzez pentru ca dupa o anumita viteza masinilea astea ale noastre de zi cu zi nu prea le mai poti controla perfect. dar dorinta asta de a merge ceva mai tare o am din cauza tatalui. eu de exemplu circul foarte mult pe drumul european e70, ma rog tata conduce (eu nu pentru ca nu ma inteleg deloc cu el si ne certam ca dracii cand conduc eu, e perfectionist desi greseste si el grupa mare uneori) si eu ma "scurg" pe locul din dreapta cand vad ca sunt portiuni pe care se poate merge TARE (chiar cu 180 si poate mai mult), el merge cu 100 si mai are si masina cu 110cai cu motor in 16v. de asemenea cand il vad ca intra in depasire si schimba a 5a la 80 km/h mor!!! am incercat sa il fac sa inteleaga sa o lase mai mult intr-a 4 a daca vrea demaraj, dar nu vrea sa inteleaga. si culmea uneori se plange ca nu are demaraj, sau cand mai avem greutate i se pare ca nu mai are masina forta, dar el are 70 km/h intr-a 5 a!?!?! (cum naiba sa aiba forta acolo, mai ales daca are greutate???? stiu ca 80% din cuplu e disponibil pe la 2000rpm, dar motorul ala se trezeste cu adevarat dupa 4000 rpm, credeti-ma i-am dat o data singur 80km/h intr-a 2a si pe urma a 3a, parca zburam fata de cum merge tata). eu pur si simplu am renuntat sa il mai fac sa inteleaga, sa ii explic, e in zadar. eu acum nu as vrea sa mearga cu 180 si nici eu nu as merge asa, dar un 140 pe portiunile pe care se poate eu cred ca e bine, mai ales ca drumul este destul de bun din punct de vedere calitativ. o data chiar l-a facut de rusine unul cu o supernova (mai erau si vreo 5 insi in ea). noi ne grabeam (ceea ce pt tata inseamna max 140 dar foarte foarte rar) si se tinea dupa noi unul cu o supernova lejer, si in depasiri si peste tot. probabil ca omul ii dadea ture ca lumea. nu ma intelegi gresit eu nu vreau sa o tina numai in maxim de turatii, dar nici asa, inainte am avut o dacie break 1410 si daca stau sa ma gandesc bine, per total nu cred ca merge mult mai repede fata de cum mergea cu aia. se comporta cu masina aia de parca ar avea-o de 1 luna, nu de 8 ani (4 la noi) si ar avea 30 de cai.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 10 Jun 2008, 12:42
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Primo : La motorizari din ce am observat io , cu cat creste norma de poluare mai creste putin si puterea , probabil din soft, ptr a compensa pierderile pe filtre.De la euro3 la euro 4 intervine la esapament filtrul de particule.De la euro 2 la 3 EGR da mai tare gaze arse in galeria de admisie. Deci pentru a pastra dinamica modelului respectiv se mai pun cativa cai.
Secundo :Supernova si Solenta pot oricand sa-ti faca surprize
Si in final: la una din emisiunile alea auto sambata prezentau masina unui tip; tunata dichisita si la intrebarea prezentatoarei despre liniute tipu a zis: nu mai fac liniute pe strada -de cate ori mi-am pus muschii cu cineva s-a intamplat cate-o nasolie amenzi ,defectiuni ,accident.
NU e bine! Veziti de drum si lasa-i in pace .Daca ai muschi treci pe linga ei fara ostentatie . Nu raspunde la provocari. E mai sanatos.

I-mi place sa duc masina catre limita, sa simt incordarea ei dar nu dau cu biciul!

Bicorp!!

This post has been edited by verde: 10 Jun 2008, 12:46


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 10 Jun 2008, 14:30
Post #21


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ms pentru sfat verde. stai linistit ca nu ma pun la mintea oricui.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyx06
post 11 Jun 2008, 16:37
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 June 07




salut!
dupa cum s-a mai spus finisajele la bicorp cred ca sunt mai reusite. Clio II se fabrica din ce stiu in Franta si Spania parca, Symbolul e facut la turci, e posibil sa conteze...
Volumul portbagajului la bicorp este de 260 l, pentru 2-3 persoane merge, iar cu banchetele rabatate ai loc sa bagi ce vrei.
In spate bicorpul este putin mai inalt, la simbol au redus din inaltime ca sa faca trecerea spre portbagaj.
Ca aspect, e chestie de gust, dar mie imi place mai mult Clio II - prin aceeasi situatie treceam si eu anul trecut si am ales bicorpul. Pana acum sunt multumit, pentru o familie cu un copil e suficient.


--------------------
Renault CLIO Campus 1.5DCI 2006/ LAGUNA 1.5DCI 2012 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jun 2008, 17:16
Post #23


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@slider: Bicorpul are suspensia mult mai tare ca symbolul si o garda la sol mai mica cu cativa cm...poate si de aici ideea ca bicorpul ala mergea pe "burta".
Tinuta pe sosea este incomparabil superioara in favoarea bicorpului, iar greutatea este cu putin sub a symbolului...bicorpul meu are 1040kg.
In privinta dimensiunilor portbagajului...nu am resimtit niciodata nevoia de mai mult, si am fost si in 4 la munte (inveti sa cari dupa tine exact ceea ce-ti trebuie) si au fost momente cand m-am si felicitat ca am masina cu hayon - anumite obiecte chiar nu aveam cum sa le transport daca aveam symbol.
In cazul meu intre cele doua a facut diferenta anumite solutii tehnice folosite pe bicorp (servoelectric, clapeta motorizata, ambianta interioara, calitatea superioara a fabricatiei - ma refer la furnizori diferiti de piese, motorul, 2 airbaguri in plus), aspectul exterior (sunt un fan hatch).
La final un lucru nu-l inteleg...vrei diesel de 100cp obtinuti cu geometrie variabila, dar nu accepti ca poate consuma 7,5%(sa zicem) intr-un oras extrem de aglomerat! Solutia e simpla...bicicleta!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Jun 2008, 18:07
Post #24


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




adyx06 mersi pentru informatia cu volumul portbagajului. oricum eu sunt genul care isi ia strictul necesar dupa el si in orice caz dac iau mai mult am boala asta pe ordonarea lor in asa fel incat sa ocupe cat mai putin spatiu, deci la o adica as putea sa ma obisnuiesc.

hellcat in final nu cred ca o sa iau de 100cp ci de 85cp pentru ca nu cred ca o sa ma duc afara sa il iau, dar oricum cred ca o sa il remapez, doar ca nu imediat dupa ce il iau. astept un pic sa ma invat cu el asa si pe urma daca simt ca este cu adevarat nevoie il remapez. legat de consum eu stiam ca un 1.5dci in oras papa ceva mai putin de 7.5%. cel putin varul meu are un megane 2.2 1.5dci 100cp si ii papa acum vara 7% in oras si crede-ma ca face zilnic cel putin 50 km in bucuresti si foloseste si aerul conditionat (ma rog e automat). deci eu cred ca un bicorp ar trebui sa pape mai putin, cel putin stiu ca la symbol in cartea tehnica are in oras 5%, eu am zis ca totusi la ce oras e bucurestiul cred ca de fapt o cifra mai reala ar fi 6%. am si un fin, fost taximetrist care in regim de taxi obtinea 6% consumul la un motor de 65cp, care din cate stiu eu mananca un pic mai mult ca cel de 85cp. mie cifra aia mi s-a parut mare comparativ cu consumul pe care il are varul meu cu meganeul (care are si 1.5 tone), mai ales ca nu cred ca se circula mai bine in bucuresti ca in germania, deci acolo ar trebui consumul sa fie mai mic, dar nu este imposibilia cifra aia. eu unul, daca as fi fost pe banii mei si nu ai parintilor, nu mi-as fi luat diesel. mi-as fi luat un bicorp 1.4 16v, exact cum ai si tu. cum am mai mentionat imi place sa merg un pic mai tare si m-am "indragostit" de cum urca in ture si cum trage un 16v. dar.... avand in vedere ca parintii o sa plateasca intretinerea masinii, am planuri de angajare in vara asta si o sa strang si eu niste bani, dar totusi trebuie sa limitez cheltuielile. as vrea sa te rog frumos daca poti sa imi spui, daca ai, cat costa casco la masina ta.

legat de bicorp vs symbol, si eu pot spune ca tind spre bicorp, eu sunt tanar si mi se pare o masina mai adecvata. de asemenea si eu cred ca fiind facuta in franta sau spania, are o calitate mai buna. plus cum am mai spus imi place mai mult cum arata.

auzi nu e cam mult 1040 kg?? pe siteul renault la symbol, care ar trebui sa fie mai greu, este specificat 950 kg (fara sofer) la motorul de 85cp, care fiind diesel ar trebui iar sa fie mai greu.

11 Jun 2008, 18:21:
ce este clapeta motorizata??

This post has been edited by slider2: 11 Jun 2008, 18:21


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyx06
post 11 Jun 2008, 21:07
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 13 June 07




la mine in talon e trecuta masa proprie 1030 Kg, daca nu ma insel are mai mult ca loganul. aici e posibil sa intervina calitatea materialelor, rezistenta la impact, etc. nu vad de ce motorul de 65 ar consuma mai mult decat cel de 85, judecand la rece putere mai mica-consum mai mic, dar poate ma insel...
ar trebui sa iei in calcul totusi si pretul motorinei, actual si in perspectiva-destul de sumbra, asta daca te gandesti la consum, respectiv cheltuieli.
chestia cu casco e destul de relativa, in functie de firma de asigurari - eu am platit la astra 450 euro anul trecut (pt 1 an).


--------------------
Renault CLIO Campus 1.5DCI 2006/ LAGUNA 1.5DCI 2012 -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jun 2008, 21:23
Post #26


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Discutia despre greutati e interminabila...si eu cele 1040kg le-am luat din talon.
Casco in conditii normale ajunge in jur de 400 de euro...dar binenteles se mai pot aplica diverse reduceri.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 11 Jun 2008, 21:52
Post #27


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ms hellcat si adyx06 pt informatii. stiu ca exista diferente intre datele din talon si cele de producator. am inteles ca exista anumite tolerante.

adyx06 legat de consumul dintre cele doua motoare, sa sti ca regula aia nu e intotdeauna valabila. daca motorul este mic intr-adevar consumul este mic, dar depinde daca nu cumva este prea mic. daca si cu motorizarea de 65cp, masina are tot 1t (ceea ce foarte probabil) e cam submotorizat. deci in aceleasi conditii de utilizare (condus identic) pt a ajunge la 50 km/h (viteza de oras) unui motor de 65 ii va trebui mai mult timp comparativ cu cel de 85. dar pentru ca vrei sa ti pasul cu ceilalti (ca sa nu mai prinzi inca un semafor, ca sa te bagi, etc) inseamna ca vrei sa ajungi in acelasi timp cu ei la 50 km/h. asta inseamna ca vei apasa mai mult pedala (vei tura mai mult masina). in momentul acela poate ca nu inseamna mult, dar putin cu putin face mult. chestia asta se verifica si la unele dci carora dupa remapare le-a scazut consumul, bn nu cu 2% dar cu pana la 1L. si la logan si la symbol, la datele tehnice date de producator motorul de 65 consuma mai mult. un alt exemplu este la logan la motoarele pe benzina, care consuma toate aproape la fel desi au puteri diferite. uite eu de exemplu la meganeul tatalui la o viteza medie de 33 km/h am un consum de 6.8%, unchiul meu are o solenza si are un consum (metoda plin pe plin) de 6.6% si merge numai afara si intr-un orasel mic de provincie (cred ca au max 10 semafoare in tot orasul). normal nu ar trebui sa manance mai mult meganeul, daca e sa luam dupa legea motor mic => consum mic??

pentru moment la mine renteaza motorul diesel, daca perspectiva devine chiar sumbra sar pe benzina. la un pret de 4.5 roni/litru motorina si 4 roni benzina, diferenta de consum tot inclina balanta in favoarea motorinei. totusi cand ma voi hotari, ma rog ai mei, voi face un calcul si daca nu renteaza, 1.4 16v scrie pe mine biggrin.gif , ceea ce nu e rau deloc daca stau sa ma gandesc atata timp cat voi avea bani de benzina tongue.gif


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 11 Jun 2008, 22:06
Post #28


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Vezi sa iei in calcul si intretinerea unei masini, benzina sau diesel. Eu in ultimii ani m-am lamurit ca un diesel de la Renault, in conditiile de exploatare de la noi e mai scump de intretinut.
Dupa ce, stand la un semafor, intr-un orasel din Bulgaria, intr-o zi de iarna, se rupe axul turbinei din senin...iti cam pierzi increderea.
Am urmarit sa ma bazez pe o masina fiabila, am optat pt un clio benzina cu un motor reusit...si pana acum nu mi-a dat emotii.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 11 Jun 2008, 22:14
Post #29


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




In balanta ar mai trebui sa pui costul reviziilor intre motoare (care la limita de 10k km la noi se simte binisor) si diferenta la pretul de achizitie.
Eu am facut calculele si astept urmatoarea masina pe benzina. smile.gif

LE: hellcat a zis-o mai repede. smile.gif

This post has been edited by Bliss: 11 Jun 2008, 22:14


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 12 Jun 2008, 13:08
Post #30


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




intr-adevar o sa pun bine in balanta benzina vs motorina, singura problema ar cam fi ca bicorpurile sunt mai rarute pe la second hand. piata abunda in symbol-uri si ma tem ca voi fi nevoit sa iau "cocosat" (asa ii zic eu symbolului) ori sa ma orientez spre altceva. iar care le gasesti au cel putin 70% motorizarile 1.5 65cp/70cp sau 1.4 75cp, mai greu 16v sau diesel peste 80cp. oricum pana la achizitie o sa mai treaca ceva timp, deci oricum mai am de asteptat.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 03:21
Dacia