Diesel clasic - schimbari la motor
![]() ![]() ![]() |
Diesel clasic - schimbari la motor
DUD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 7 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
19.D
1991,CHAMADE
- VN 82 ROX
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
TDI e tractorul nemtesc, nu baga dTi-ul si TDI-ul in aceeasi oala.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai prima problema este ca la renault nu exista TDI...in cazul motorului tau in varianta turbo este dT...si atat...
O sa termini motorul mai repede.... segmentii si pistoanele tale nu sunt facute sa suporte turbo...segmentii pt. turbo sunt altfel.... la fel si metalul pistoaneleor... Din cate stiu si pompa de injectie este altfel la cele cu turbo... Cel mai simplu...cumpara un motor cu turbo din fabrica...altfel il termini pe asta rapid si oricum cheltuielile de modificare te duc aproape de costul unui motor second cu turbo... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#4
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
De acord cu cj98czh.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
DUD |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 7 July 07 ![]() |
am,inteles care este problema ,cel mai bine ar fi sa caut un motor,cu turbo
![]() |
--------------------
RENAULT
19.D
1991,CHAMADE
- VN 82 ROX
|
|
sonkyR19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 17 February 07 From: Baia Mare ![]() |
pentru senzatii iti recomand un motor pe benzina cu turbo
![]() Din cate cunosc costurile pentru apune turbo unui motor ,care stock e atmosferic sunt destul de mari si putini garanteaza . Cum se spune ,mai bine un motor second cu turbo.Mare grija cu turbinele de diesel ,daca au foarte multi km si nu fost exploatate corect s-ar putea sa fie probleme!!! Mare dreptate cu TDI ....tractor nemtesc ![]() |
--------------------
Renault
19 / Renault Megane Grandtour 2.1
1.7 injectie monopunct / 1.9DCI 120Hp
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#7
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Desi au baza comuna, cele doua motoare sunt totalmente diferite, asa cum au zis si colegii de mai sus...La 1.9 dT sunt alte pistoane, alta distributie, chiulasa este diferita, galeriile si pompa de injectie la fel...Stiu ca si ambreiajul este diferit, din cate imi amintesc cand l-am schimbat pe al meu am vrut sa iau de 1,9 d si nu s-a putut.
|
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:48 |