Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Presiune ulei scazuta clio 1.5 dci 65cp

gabidrideanu
post 14 Nov 2012, 19:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




Salut am un reanult clio 1.5dci 65cp din 2002 , ce poate cauza ca presiunea uleiului la cald sa fie de 0.9 bari in relanti si sa urce 2.5 bari in 3000 de ture ? cand e rece are presiune buna dar cand se incalzeste scade destul de mult ...
In carte scrie ca presiunea trebuie sa fie minim 1.2 bari in relanti si 3.5 bari la 3000 de ture.
Mototrul a fost segmentat recent , cuzinetii sunt buni la fel si vibrochenul , motorul nu bate , am schimbat si uleiul , am avut aral 5w40 si acum am pus elf 15w40 multigrad .
Pompa de ulei poate fi defecta ? cum o pot verifica?


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 15 Nov 2012, 09:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




cu 15w-40 iti bati joc de motorul proaspat refacut


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Nov 2012, 09:35
Post #3


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cum/cu ce ai masurat presiunea uleiului?

@Relu11=+1

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 15 Nov 2012, 10:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Incearca cu un ulei 5W50.
15W40 sa pui la dacia 1310, nu la 1.5dci


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 15 Nov 2012, 15:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




presiunea uleiului a fost masurata cu un manometru montat pe conducta de tur de la turbina , nu inteleg de ce nu e bun 15w40 ? e prea vascos ?

This post has been edited by gabidrideanu: 15 Nov 2012, 15:06


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 15 Nov 2012, 15:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




e marmelada pentru 1.5 dci
nu e recomadat pentru motoare turbo


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 15 Nov 2012, 18:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




mda nu prea inteleg de ce ar fi asa ... eu m-am uitat aici http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/elf/5102.pdf si astia zic ca e numai pt motoare turbo diesel


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 15 Nov 2012, 19:12
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




din ce stiu eu, e recomandat sa pui un 5w-40 pt ca e cel mai bun pt 1.5 dci[ eu numai din asta am pus, adica Castrol Magnatec si acum am Trecut pe Edge(sper sa nu fie considerata reclama)] si am inteles ca dupa un anumit numar de km, adica 150.000 cam asa sa treci pe 10w-40, dar 15w-40 sincer nu am auzit pe nimeni pana la tine.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 15 Nov 2012, 19:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




"15" reprezinta gradul de vascozitate al uleiului la rece
Litera W provine de la "Winter" care inseamna "iarna"
"40" reprezinta gradul de vascozitate al uleiului la cald

"si am inteles ca dupa un anumit numar de km, adica 150.000 cam asa sa treci pe 10w-40" aici gresesc cei mai multi , voi spuneti ca se trece la un ulei (ex 10w40 ) dupa un anumit nr de km , din cauza uzurii motorului dc ? 5w , 10w ,15w reprezinta gradul de vascozitate la rece , nu are treaba cu vascozitatea la cald , eu am presiune buna cand motorul este rece dar dupa ce se incalzeste scade ... cauza nu o stiu sigur dar am suspectat calitatea uleiului si am decis sa il schimb cu un ulei "de fabrica" in cartea masinii scrie ca pot pune ulei 5W40 , 10W40 , 15W40 , 5W50 , 15W50 , dupa schimbarea uleiului aral (5W40) ,am observar o usoara crestere a presiunii acum am 1 bar in relanti si 3 bari in 3000 ture .


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:26
Dacia