Renault Megane 2 ,2008 ,1.4 16v mpi!, ma risc ,cumparind asa ceva??
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane 2 ,2008 ,1.4 16v mpi!, ma risc ,cumparind asa ceva??
romeodr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
|
||
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|||
semit |
![]()
Post
#2
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
ramai la logan , parerea mea
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Daca tu crezi ca merita ... schimba Logan-ul.
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
- AR - -
'07 High Executive M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
romeodr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
INTREBAREA MEA ESTE CIT SE POARE DE SERIOASA!!!!...pot sa tin Loganul,asa de frecat tot timpul...si Megane-ul ,sa il scot numai ..duminica...asa de fita...si,nu cumva sa se strice ceva la el!!!!
|
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
sadi |
![]()
Post
#5
|
![]() tanti moderatoreasa Group: Moderatori Posts: 2.001 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
daca-l tii in garaj, cu singuranta nu se va strica nimic la el
|
--------------------
VW
Passat Confortline
- numar de moldova :)
2.0 TDI 140 cp 2009 Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#6
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu zic sa mai astepti pana vei putea sa iti cumperi un Megane dotat, ca pana la urma sa-l iei ca sa beneficiezi de niste optiuni care nu exista de exemplu pe Logan. Asa 1,4 ala de baza nu e cu mult peste Loganul obisnuit.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
semit |
![]()
Post
#7
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
eu ti-am raspuns cat se poate de sincer si serios
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
cameleon_boy |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 21 October 05 ![]() |
De fitze iti iei Bmw,Audi,Mercedes,Megane este o masina normala ca si Loganul, cu mai mult confort dar in nici un caz masina de fitza,daca ar fi de fitze nu ar fi plin Bucurestiul, respectiv Brasovul de el.Daca tot ai masina noua si vrei Megane dc nu astepti pana la anul cand apare Megane3?Asa la anul o sa ai Logan phase 1,acum apare phase 2 si Megane 2 si apare Megane 3.Deci o sa ai 2 masini model vechi.Succes
|
--------------------
fara
fara
- fara
fara
|
|
romeodr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
|
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
semit |
![]()
Post
#10
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
am un Megane si un Logan in familie, e de ajuns?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
romeodr |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
glumeam cu fitele!!!...Megane-ul,parerea mea, este CEA MAI FRUMOASA masina,autoturism,..ce se plimba momentan pe soselele patriei....
3 May 2008, 20:43: QUOTE(semit @ 3 May 2008, 20:36) ...citeva exemple concrete,vis-a-vis,de fiabilitate!!ce crezi,ca se strica mai repede la Megane ,si te rupe la bani???This post has been edited by romeodr: 3 May 2008, 19:43 |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
dack |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Romeo,
- masina asta va fi inlocuita cu Megane 3, in mai putin de un an. O sa pierzi mult la revanzare ulterior, ca sa nu mai zic ca o sa regreti (posibil) ca nu ti-ai luat ultimul model; - motorul de 1.4 nu iti va aduce mari satisfactii comparativ cu Loganul tau, Megane fiind mai greu; - legat de fiabilitate, e un topic special pe tema asta. Eu zic sa mai astepti si sa mai strangi niste bani. Este frustrant sa stii ca ai dat 14.000 E pe o masina (nu conteaza care) si nu ai mai avut 1000-1500 in plus ca sa iti iei un motor mai mare sau mai multe dotari.. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
dandutulescu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 376 Joined: 8 March 07 From: Dambovita ![]() |
Ramai la Logan,iti spun ca le am pe amandoua si Megane 1.4 16v si Logan. Cu Loganul[masina scoala soferi] am 69000km nici o problema , cu Megane-ul[ condus numai de mine] 10500 km zgomot la directie ,greierasi.
|
--------------------
megane sedane2 GPL
logan laureat GPL
-
08
|
|
romeodr |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
Megane 3..
![]() 3 May 2008, 23:25: QUOTE(ssilviu @ 3 May 2008, 20:18) Eu zic sa mai astepti pana vei putea sa iti cumperi un Megane dotat, ca pana la urma sa-l iei ca sa beneficiezi de niste optiuni care nu exista de exemplu pe Logan. Asa 1,4 ala de baza nu e cu mult peste Loganul obisnuit. ..vorbeam de seria limitata Renault Megane Manager 1.4 16v ,100cp...asta are cam tot ce vrei pe el!!!!This post has been edited by romeodr: 3 May 2008, 22:25 |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
TAW |
![]()
Post
#15
|
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 796 Joined: 1 August 07 From: Bacau ![]() |
QUOTE(romeodr @ 3 May 2008, 22:01) Megane 3.. ![]() Logan-ul e mai fiabil, pentru ca e mult mai simplu ca parte mecanica decat un Megane. Si masina a fost gandita pentru conditii de drum dificile, pe cand Megane a fost conceputa sa mearga "pe strada" si adaptata ulterior. Daca vrei sa iti iei Megane, fa-o , dar ia-ti macar motor de 1.6 16v. motorul de 1.4 e destul de slabut si are acelasi consum cu cel de 1.6. Dar trebuie sa fii pregatit pentru anumite probleme care apar - vezi forumul si te vei lamuri. |
--------------------
Renault
Scenic 1.6 16v Dynamique D11
2008 Renault Clio III 1.4 16v CFD 2006
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#16
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(romeodr @ 3 May 2008, 23:01) .vorbeam de seria limitata Renault Megane Manager 1.4 16v ,100cp...asta are cam tot ce vrei pe el!!!! Cred ca glumesti. Manager este o versiune de echipare in parte inferioara a gamei. Nu ai cotiera, climatizare automata, mp3, tempomat, piele, xenon, esp, senzori de ploaie si lumina sau mai pe scurt tot ce are Megane-ul in plus fata de Logan. De altfel Mangerul in afara de airbagurile perdea nu vad ce ar avea in plus fata de un Logan dotat. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cameleon_boy |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 21 October 05 ![]() |
Pana la urma banii sunt la tine,nu la noi , iti iei ce iti doreste sufletelul tau,si masini mai frumoase ca megane 2 sunt o groaza decat sa deschizi tu ochii nitel mai mari.
|
--------------------
fara
fara
- fara
fara
|
|
romeodr |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
QUOTE(TAW @ 3 May 2008, 23:30) Logan-ul e mai fiabil, pentru ca e mult mai simplu ca parte mecanica decat un Megane. Si masina a fost gandita pentru conditii de drum dificile, pe cand Megane a fost conceputa sa mearga "pe strada" si adaptata ulterior. Daca vrei sa iti iei Megane, fa-o , dar ia-ti macar motor de 1.6 16v. motorul de 1.4 e destul de slabut si are acelasi consum cu cel de 1.6. Dar trebuie sa fii pregatit pentru anumite probleme care apar - vezi forumul si te vei lamuri. cum adica mai simplu la partea mecanica????? pai nu are tot servo directie,tot ABS+EBD,tot planetare + pivoti+capete de bara+bucse+ rulmenti+etc....nu inteleg...tot PDG ....iar motorul de 1.4 din ce am citit pe site,chiar pare cel mai FIABIL.....NU ARE PROBLEMA ACEEA CU FULIA DEFAZOARE SAU CUM II ZICE!!! 4 May 2008, 17:18: QUOTE(cameleon_boy @ 4 May 2008, 01:05) Pana la urma banii sunt la tine,nu la noi , iti iei ce iti doreste sufletelul tau,si masini mai frumoase ca megane 2 sunt o groaza decat sa deschizi tu ochii nitel mai mari. ...PE BUNE CA LA 12.500 EURO,cit costa Megane-ul.......este cea mai frumoasa !!!! This post has been edited by romeodr: 4 May 2008, 16:18 |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
Vio |
![]()
Post
#19
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Acuma trebuie sa recunoasteti ca omul are dreptate: trageti din toate pozitiile in bietul asta de motor de 1,4 16V (ma rog, numa' Schumacheri si Nickilauzi pe aici, la care le trebe minim 200 CP ca sa isi miste masina de pe loc
![]() Romeodr, conduc o masina cu motorul asta de 4 ani si 72000 km; in afara de unele slabiciuni la urcat pante cu masina incarcata, tot ce se spune negativ despre el e LEGENDA URBANA... daca il turezi cum trebuie scoti chiar performante dinamice frumusele, la un drum intins pe autostrada iti garantez ca "crosetezi" concurenta mult mai titrata daca stii cum sa mergi cu el... ..Da' asa-i romanul, gica contra si pipi contra vantului: in tot Vestul cuvantul cheie e DOWNSIZING si trecerea la o clasa inferioara, da' noua ne trebe centimetri cubi cati in damijeana de vin de cinj de litri a lu' taica de la tara, si cai putere cat intr-o herghelie, ca si e unde sa mergi cu ei pe drumurile romanesti... Avand in vedere parerile de pe aici nu ma mir ca vad in Germania mult mai multe Megane cu motorul asta, pe cand in Romania sunt rarissime... Acu sunt convins ca o sa fiu pus la punct de "specialisti", da' clocea in mine de mult, citind in permanenta o gramada de tampenii si pareri preconcepute despre motorul asta... so pliz, yu have za word... This post has been edited by Vio: 4 May 2008, 18:17 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#20
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Vio @ 4 May 2008, 19:14) in tot Vestul cuvantul cheie e DOWNSIZING si trecerea la o clasa inferioara, da' noua ne trebe centimetri cubi cati in damijeana de vin de cinj de litri a lu' taica de la tara, si cai putere cat intr-o herghelie, ca si e unde sa mergi cu ei pe drumurile romanesti... Pai downsizing se face prin trecerea la cilindree mai mica pastrandu-se in acelasi timp puterea si cuplul motoarelor mai mari. Iar asta se face prin turbina sau compresor. Si in Germania nu ai nevoie de motor mai mare de 100 de cai pentru ca acolo nu ai nevoie sa depasesti. Cum se intampla la noi. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Vio |
![]()
Post
#21
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
De acord cu tine, dar am spus downsizing SI TRECEREA LA O CLASA MAI MICA (si da, poate nu am epuizat paleta, trebuia sa spun si de trecerea la motoare mai mici, de tehnologiile hibrid, de start-stop-technik, recuperarea energiei de franare si multe altele)... in fine, nu stiu de ce ma mai obosesc, ca e clar ca sunt un solitar in parerea asta... lumea e chitita pe cilindree, schwung, lipit de spatar cand iti bagi talpa in ea, si asta e, ca doar e Romanika
![]() ...Da' de unde o scoseshi dom' ssilviu ca in Germania nu ai nevoie sa depasesti ![]() ![]() S'apoi om fi noi mai prosti si de la tara, da' poate stiam si noi ce e cu downsizing-ul... ![]() S-apoi downsizing mai are de-a face si cu ajustarea dimensionala IN JOS, deci nu cred ca e chiar idiot sa te referi prin downsizing la optarea la urmatoarea achizitie auto pentru un model cu o cilindree inferioara celui detinut pana in momentul respectiv... ca asta este tendinta clara la ora actuala pe piata germana si nu numai... This post has been edited by Vio: 4 May 2008, 20:04 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#22
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Vio @ 4 May 2008, 20:52) ...Da' de unde o scoseshi dom' ssilviu ca in Germania nu ai nevoie sa depasesti ![]() Nu-mi spune, jdemiile de catralioane de infinite de km de Landstrasse sunt la fel de aglomerate precum, sa zicem, Cernavoda-Constanta? Yeah Right. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Vio |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Hehehehe. ti-as recomanda cateva artere boboc, la unele intervale orare alese ashea, pe spranceana...
![]() Da' sincer acum, nu stiu de ce trebuie sa transformam discutia asta intr-un versus circulatia in De fata de circulatia in Ro... masina mea e cumparata din Ro, a circulat pe acolo in primul an jumate de cand e la mine, fac si acum cate 3 vacante pe an acolo, si tot nu m-am simtit niciodata frustrat ca vezi Doamne nu face fata in depasiri... iesim din fondul discutiei... Eu continui sa sustin ca ideile astea au de-a face cu mentalitatea romaneasca "i am and must be the king of the road!!!" ...Stiu, am iesit din comunism, e o societate inca profund distorsionata, unii vor sa compenseze faptul ca nu au avut banane pe vremea lui Ceasca cu posesia in prezent de BeMeWeuri si alte almanahe de peste 2000 cmc si sute de cai-putere, dar speram sa inceapa si o anumita maturizare... insa niciun semn... Ar fi interesant de comparat structura consumului de masini din Ro cu cea a Sloveniei de exemplu: ce masini, cu ce cilindrei si puteri cumpara aia, la o putere de cumparare mult superioare Romaniei... daca ma-ntelegi... si aia nu au 12.000 km de autostrada... Vreau sa ma fac bine inteles: parerea mea e ca problema nu e nici macar sau nu exclusiv calitatea drumurilor, ci e mult mai mult in capul romanului standard, din pacate... This post has been edited by Vio: 4 May 2008, 20:54 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
romeodr |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 18 March 07 From: brasov ![]() |
motorul 1.4 16 v 100cp de la Renault,parerea mea ,este cel mai reusit motor de pe piata,la acest nivel!!! cu un cuplu maxim de 127nm la 3750 rpm..fata de exemplu twinportul de la Opel,cu 125 nm la 4000rpm,singurul de altfel adevarat concurent!!!...pentru Romania,este arhisuficent,acest motor....ma gindesc daca ar fi pus pe Logan,care este cu 200 kg mai usor...ce tare ar fi!!!..asta vara am fost intr-o excursie in Europa,cam 6.000 km pe autostrazile din Austria,Italia,Franta,Slovenia,Hungarya...cu 1.4 8 v de pe L,si am putut merge sute de km cu 140 km/h viteza de croaziera,undeva la 3.800ture,...deci ff lejer.....PACAT,DE FIABILITATEA SLABA A MEGANE-ului IN GENERAL....sau este si acest lucru,o idee preconceputa???/..SUNT SI MULTI CARE NU UTILIZEAZA MASINA,CORESPUNZATOR.....si se pling ca nu este fiabila!!!!...personal nu pot sa imi imaginez cum se poate strica un ambreaj,in 10.000 km...cum aud pe aici!!!!
![]() |
--------------------
LAGUNA 1ph2
NEVADA GRANDTOURS CONCORDE
- BV 77 EME
..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!!
|
|
dack |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
@Vio - Daca aveai un motor mai mare, nu mai predicai atat de intens motorasul de 1.4, cu care Megane este clar submotorizat. Si iti mai spun ca afara sau pe autostrada nu crosetezi decat Loganuri de 75CP si toata clasa mini. A, daca esti un adept al mersului...relaxat sa spunem, este potrivit.
Legat de downsizing, cred ca Silviu are dreptate. Pentru mine downsizing sunt motoarele de 1.4 de la Vw si Fiat. 200 Nm din 1.4 pe benzina? SUPERBBB. Astea sunt sigurele motoare pe benzina pe care le-as cumpara, la acest moment, datorita consumului rezonabil aferent. Diferenta de consum si polutie dintre motoarele de 1.4 si 1.6 e chiar mica. Acum ca am aflat ca esti ecologist, ne asteptam sa iti cumperi numai masini cu motoare mici. Sper insa sa nu te gandesti la motorul rotativ de 1.3 de la Mazda, pentru ca are o putere mult prea mare pentru ce iti trebuie tie.. ![]() @Romeo - Motorul de 1.4 este ideal pentru Megane, fiind clar cea mai buna alegere. Ia-ti masina, in fond, asta iti doresti. Sigur, daca vei da drumul la AC vara sau vei urca niste pante, te vei uita cu o oarecare individie la tot felul de masini mult mai mici, care vor zbura pe langa tine. Dar hei - cine spune ca trebuie sa ne grabim? Nici sa depasim nu e chiar asa necesar... Mai bine urca-te intr-o masina cu motor mai mare, da-te cu ea si o sa intelegi care este diferenta. This post has been edited by dack: 5 May 2008, 10:26 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
aphophis |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
hai sa fim seriosi. o fi ea masina putin submotorizata insa nu e chiar asa de submotorizata. sa nu uitam ca unii pun motoare de 80-85 de cp pe masini de clasa compacta.. totusi sunt 100 cp nu 80.. cat despre dotarile managerului mie mi se pare suficiente pt banii ceruti, iar despre interior.. o sa simti diferenta intre logan si megane. eu as lua ca optiune si radiocd-ul cu cititor mp3 ca e ieftin.
Pana la urma se reduce totul la bani. Iei motorizarea care nu-ti lasa un gol in buzunar |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
dack |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Si ce daca pun motoare de 80CP pe Golf? Tu ai mers cu masina aia cu AC sa vezi cum nu se misca?
Spune-mi Aphopis, merita sa dai 12 sau 13 sau 14.000 de euro pe o masina si sa nu mai dai cateva sute de euro in plus pe o masina cu o motorizare mai buna? Deci fac un efort de 13.000 (treisprezece mii) de euro pentru o masina (de ex) si nu mai dau inca 600 pentru una cu care voi merge mai in siguranta. PS. Pacat ca nu ti-ai luat Loganul de 1.6 8v. Tot pentru cateva sute de euro. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Vio |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE Si iti mai spun ca afara sau pe autostrada nu crosetezi decat Loganuri de 75CP si toata clasa mini. Nu te supara, dar aici vorbesti prostii... In rest nu iti mai comentez postul si ironia stupida, se vede clar ca m-as obosi in zadar, dar afirmatia de mai sus chiar m-a izbit... ma rog, ramai cu ideile si parerile tale... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
aphophis |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
cum ce daca? masina nu e asa de submotorizata cum pare. sunt altii si mai submotorizati
![]() |
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|
Vio |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Sunt convins ca parerile cum ca Megane ar fi submotorizata cu motorul asta izvorasc din necunoastere... lumea vede 1,4 pe bandoul lateral si de aici trage toate concluziile, in mod eronat...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:29 |