Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio 3 1,5 dci 85 hp sau Fiesta 1.4 tdi 68 Ghia?, Comparatie ????

B00BRT
post 13 May 2008, 20:35
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 May 08




1.Scuze pt off topic(nu prea ma pricep si nici nu prea am avut timp sa citesc pe aici regulile)
2.Cand ma insor sper sa am bafta ca oricum o i-au " la mana a 2" biggrin.gif.
3.Claus...pretu fara TVA e 11.000 ??!!??!?!?!
Maine ma duc la ei si daca e totul ok, o iau.....eu am adus cam 1 an masini din germania sh-uri evident da niciodata nu ma interesama asa mult de una, pt ca nu era pt mine smile.gif)...acum e altfel.
Ne auzim maine sa va spun cu sta treaba....la prima vedere e dubios de ok??!!


--------------------
In cautare Fiesta VS Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4abc
post 13 May 2008, 21:02
Post #32


Sofer de duba!


Group: Members
Posts: 62
Joined: 19 March 07




E oki pretul.Cam pe aici sunt.Eu nu am incredere in WeltAuto avand un prieten care lucreaza la pregatirea masinilor pentru vanzare.Din cate am inteles sunt cam obosite inainte de cosmetizare....

Acum tu faci cum stii...sunt km putini...tre sa stii ca 2.0 TDI de la Vag cele 2004-2006 au avut ceva probleme cu ambreiajele(mai exact volanta bimasica) care costa in jur de 100 0 eur fara restul pieselor...trebuie sa vezi daca e in regula...


--------------------
Renault Kangoo 2004 DCI 60 - 56-MDB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 13 May 2008, 22:15
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




QUOTE(B00BRT @ 12 May 2008, 20:49)
r_vlad motorul de 1.6 de la fiesta nu are injectie directa(ci multi-punct uitate pe ford la brosura adik aici http://www.fordbdt.ro/index,12,98.htm )...cel de 1.4 are directa(asa era si pe dacie cand a aparut nova gti(avea directa) apoi supernova mpi(multi-punct injection) ciudat exemplul dar pe asta toti il stim, cat despre intercooler (daca intrebi la cei de la reno iti vor spune ca cel de 1,5 nu are intercooler, cel putin asta zic la cel de 70 hp iar la specificatii nu e dif intre ele, e si o discutie despre asta pe reno, la caracteristici tehnice nu specifica, oricum nu te contrazic)........
*



Deci sa lamurim lucrurile. Motoarele TDCI de la ford sunt common-rail, adica au injectie directa commonrail. Injectie directa inseamna ca varful injectorului iese inauntru cilindrului si injecteaza motorina direct in cilindru. Acum fie ca un motor este common-rail sau doar cu injectie directa acest principiu se pastreaza.

Injectie multipunct/monopunct se gaseste doar la motoarele pe benzina, a venit ca o imbunatatire a carburatorului, o explicatie clara gasesti aici. In doua cuvinte, injectia multipunct consta in injectia benzinei nu direct in cilindru, ci mai sus, chiar deasupra supapei de admisie. Este o anticamera mare in chiulasa in care se afla supapele de admisie, fiecare cu injectorul ei in spate. De obicei injectia multipunct e secventiala, adica injectoru se deschide exact cand se deschide si valva de admisie. Injectia monopunct e asemanatoare, tot cu o anticamera in chiulasa doar ca in aceasta anticamera se gaseste un singur injector pentru toti cei 4 cilindri, el fiind situat intr-un loc central.
Iar ca fapt divers motoarele pe benzina pot fi si cu injectie directa.

Deci in concluzie, nu exista motor diesel commonrail cu injectie multipunct, sunt lucruri total diferite, au gresit aia din brosura ford, au vrut sa sune mai pompos, dar fara sa stie ce inseamna notiunile astea.
La diesel ceva asemanator oarecum cu injectia multipunct de la benzina este injectia indirecta, asemanator in sensul ca se foloseste injectia in anticamera, insa este cate o anticamera pt fiecare cilindru, care e separata de supapa de admisie. Dar injectia indirecta e de domeniul trecutului, subiect al anilor '70-'80-inceputul '90.

Cat despre 1.5dci, versiunile noi Euro4, toate au intercooler, iarasi e gresala dealerului.
Atat nova GTI cat si dacia 1310 pe injectie aveau injectie monopunct, iar de la supernova s-a introdus binecunoscutul motor 1.4MPI cu injectie multipunct.

Oricum buna alegere 1.6TDCI-ul, ar fi fost prea puturos ala de 1.4, o sa te poti bucura de cuplul mare in depasiri smile.gif

This post has been edited by diesel_power: 13 May 2008, 22:16


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 14 May 2008, 01:28
Post #34


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




misto pret, boo
iar la 30 de mii de km, suna foarte biiine smile.gif
vezi ce-i cu ea si spune-ne si noua
mai ales daca weltauto da si garantie pentru masina wink.gif


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B00BRT
post 14 May 2008, 08:29
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 May 08




Am vazut ca mai vb lumea de pb la volanta de pe motorul 2.0 tdi, mai ales cand se foloseste prea mult ambreajul....ce zice-ti e ceva pt care merita sa-mi fac pb....???



This post has been edited by B00BRT: 14 May 2008, 08:30


--------------------
In cautare Fiesta VS Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadi
post 14 May 2008, 11:15
Post #36


tanti moderatoreasa


Group: Moderatori
Posts: 2.001
Joined: 23 August 07
From: Bucuresti




avem si varianta a 5-a de masina? tongue.gif


--------------------
VW Passat Confortline 2.0 TDI 140 cp 2009 - numar de moldova :)
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 14 May 2008, 12:32
Post #37


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Pretul e cam mic, dupa parerea mea, mai ales ca nu e vorba de motorul de 1.9. Sa nu fi fost lovita... Verifica masina intr-un service, cu mare atentie.

On-topic
Nu prea exista in clasa mica masina cum e Clio 3. Daca despre Megane pot sa spun ca nu e cel mai bun dintre compacte, la clasa mica, masina cum e Clio nu o sa gasesti. Nici GP, nici Fiesta - model care se fabrica din anul 1877 - nici Corsa, nici macar Mazda 2, nici Polo, nici Yaris, nici 207, nici nimic.. Sigur, unele dintre cele listate au anumite calitati peste cele similare de la Clio 3, dar niciuna nu ofera un compromis atat de bun: suspensie lina, spatiu foarte bun in interior, portbagaj mare, lucrata impecabil, materiale foarte bune folosite in interior, siguranta mare... Singurul minus constructiv pe care l-am remarcat eu este vopseaua de o calitate slaba - se zgarie usor. Clio 3 are 10 clase peste actuala Fiesta, referitor la comparatia ta.

Am avut Clio 3, am doua Fiste in familie, m-am dat cu GP si 207(stramt la genunchi in spate), m-am urcat in Corsa. Yaris si Mazda 2 sunt mai scurte si implicit, mai putin spatioase. Tot Clio 3 mi-as lua din clasa mica. Un clio 3 break (care vad ca nu se importa in romania inca) este o alternativa foarte buna la clasa compacta, pentru doritori..

http://www.km77.com/00/renault/clio/grandtour/g01.asp
http://www.km77.com/00/renault/clio/grandtour/g02.asp

This post has been edited by dack: 14 May 2008, 12:39


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B00BRT
post 15 May 2008, 19:28
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 May 08




Sal...
Am intarziat ceva cu raspunsul legat de Leon....imediat ce am ajuns la weltauto, m-am dus spre leon.....surpriza "Masina Rezervata"..offff(zic eu prima data) totusi vb cu tipu de acolo ma uit la ea, pe afara, aduce cheia ma uit si la interior, o pornesc putin(motorul se auzea bine)...in schimb masina aia nu avea sigur 31.000 km(volan cam uzat, schimbator la fel, pedale la fel, scaun cam deformat( fostul propietar din Pitesti)(se adunase tapiteria pe spatar:)), nu avea carte service, si pentru ea nu se oferea garantie....LOL.Oricum tipul de acolo mi s-a parut ok, fara sa se fofileasca mi-a zis ca "da arata cam rau"(oricum era vanduta biggrin.gif).....nu vreti alta de 1.9 TDi, bla, bla,bla.........NUUUUUUUUUUU
In concluzie am ajuns de unde am plecat.....sau cred ca raman la fiesta(am uitat sa precizez k am adus odata din germania un Focus break, 2005 1.6 TDCI 90 hp, cu 42tkm si mergea f bine, chiar se si infigea, si a avut si consum mic)..........acum ma gandesc ca fiesta ar trebui sa fie mai "hoatza" decat focusu biggrin.gif

This post has been edited by B00BRT: 15 May 2008, 19:30


--------------------
In cautare Fiesta VS Clio 3 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enemi
post 19 May 2008, 20:43
Post #39


doar membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 5 September 05
From: Bucuresti




Pentru ceea ce ai tu nevoie, mai uita-te o data atent la Symbol 1.5 dci 86 CP! Masina e foarte usoara, motorul e super-competent, garda la sol inalta, pret foarte mic de achizitie, cred ca e generatia a 3-a. Ce zici?


--------------------
Renault Megane Bicorp 2007 Extreme 1.5dci 78kW
"Don't steal! Goverment hates competition..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfdan
post 21 Jul 2008, 15:42
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 13 May 08
From: Bucuresti




eu as alege FIESTA


--------------------
renault clio symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 01:18
Dacia