Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Qashqai, Mazda 6, Laguna 3, care masina vi se pare mai utila in bucuresti?

Ce ati alege? Qashqai, Mazda 6, Laguna 3?
 
Qashqai [ 13 ] ** [39.39%]
Mazda 6 [ 14 ] ** [42.42%]
Laguna 3 [ 6 ] ** [18.18%]
Total Votes: 33
Guests cannot vote 
vladd1923
post 30 Apr 2008, 21:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




In curand doresc sa achizitionez unul dintre urmat automobile, inca nu m-am hotarat dar mai studiez. toate 3 imi plac si toate 3 arata bine. doresc ceva cat mai util in bucuresti. inclin putin spre nissan dar din cate am inteles sunt prbl mari cu service-urile lor



qashqai


Motorizare: 1.6L 115CP manuala 5trepte 2WD


Putere 84 (115CP)/6000
Consum carburant
Urban 8.4 l/100 km
Extra 5.7 l/100 km
Mixt 6.7 l/100 km
CO2 162 g/km





Nivel de echipare: Tekna CAFAB

Exterior

Grila fata in culoarea caroseriei

Manere usi in culoarea caroseriei

Oglinzi reglabile electric si incalzite

Oglinzi pliabile electric, in culoarea caroseriei

Proiectoare de ceata

Jante aliaj 16"


Interior

Geamuri electrice fata

Geamuri electrice spate

Computer de bord






Indicator temperatura exterioara

Scaun sofer reglabil pe inaltime

Scaun sofer reglabil lombar

Bancheta fractionabila 60 /40

Cotiera centrala spate cu suport pentru pahare


Confort

Torpedou cu sistem de racire

Radio CD (cu bluetooth)+ 4 boxe

Comenzi audio pe volan

Aer conditionat automat cu reglare bi-zona

Filtru polen

Reglaj volan pe inaltime + telescopic

Volan imbracat in piele

Maner schimbator viteze imbracat in piele


Siguranta

Airbaguri sofer + pasager

Airbag-uri laterale + tip cortina

ABS + EBD+ brake assist

Sistem imobilizare NATS




Pachete optionale
Pachet Confort si Siguranta (P1) + €1.134
- ESP
- Senzor de parcare spate
- Cruise control
- 6 boxe + changer 6CD

Pachet Navigatie (P2) + €1.545
- Sistem de navigatie cu DVD: include display
- display central full color 7.0"
- computer de bord integrat
- camera de luat vederi pentru marsarier
- lector MP3



Culoare exterioara si tapiterie
Exterior: Black (Metallic)

Tapiterie: Black & Black



La pretul final de vanzare, se va adauga Pachetul Legislativ Obligatoriu conform Ord.2218/2005 in valoare de 35 Euro fara TVA, sau 42 Euro cu TVA. Pachetul este compus din trusa medicala, triunghi reflectorizant si extinctor.

Pret fara TVA: 19.605 €
Pret cu TVA: 23.330€


------------------------------------------------------------------------------------


Laguna

Motorizare:
1,6 16 V 110 CP 15042 €

Dotari optionale:
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei)* 262 €
Pack Climatic ( Aer conditionat cu reglare automata+Senzor de lumina si de ploaie+Iluminare parasolar pasager) 183 €
Pack Confort ( Scaun sofer cu reglaj electric, cu incalzire si reglaj manual lombar+scaun pasager cu reglaj manual si cu incalzire+parasolare laterale si luneta 711 €
Pack City ( Sistem de asistenta la parcare+oglinzi retrovizoare exterioare cu reglaj electric, degivrante, cu tenta albastra si rabatabile electric) 209 €
Jante din aliaj usor 16" Paradise 314 €
Oglinda interioara electrocrom*** 48 €
Tempomat,regulator/limitator de viteza 236 €
Kit maini libere pentru telefon cu Bluetooth 340 €
Trapa panoramica cu actionare electrica 654 €
Radio CD cu mp3 140W , 8 difuzoare si satelit de comanda la volan 65 €
Proiectoare eliptice BI-Xenon+MBL cu reglaj dinamic si sistem de spalare faruri si ESP ( Control dinamic al traiectoriei) pentru 1.6 si 1.5 dCi * 723 €
Renault Garantie Plus 24 luni 546 €

Culoare exterior:
Noir Nacre (676) 262 €

Culoare interior:
Tapiterie din piele gri inchis 0 €







Dotari Standard
A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta), aprindere automata a avariilor la deceleratie puternica
Aer conditionat manual, torpedou iluminat si cu sistem de racire
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager ( cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata, airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Bancheta cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3
Centuri fata cu reglare pe inaltime, cu dubla pretensionare si limitator de efort integrat
Centuri laterale spate in 3 puncte, si limitator de efort integrat si cu pretensionare, mai putin pentru centura centrala spate.
Computer de bord si tablou de bord cu afisaj in limba engleza
Consola centrala cu spatiu de depozitare sub cotiera
Cotiera spate cu 2 spatii de depozitare pentru pahare
Deschiderea automata a usilor si pedala frana retractabila in caz de soc
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei), ASR ( cu exceptia 1.6 16V si 1.5 dCi)
Freeshift/eco-pilot (pentru CVM), sistem de optimizare a consumului si a emisiilor de CO2
Functia " Follow me home"
Geamuri electrice fata si spate cu sistem anti-prindere; geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat, C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Kit fumatori
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, electrice si degivrante, asferica pe partea soferului si cu semnalizatoare integrate
Plafoniera fata cu iluminare centrala, 2 spoturi de lectura si plafoniera spate cu iluminare centrala
Proiectoare fata eliptice cu halogen si blocuri optice spate cu leduri
Radio cu mono CD 80W cu 8 difuzoare, si satelit de comanda la volan; antena radio serigrafiata
SBR (Seat Belt Reminder) atentionarea in caz de necuplare a centurii sofer si pasager
Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime/longitudinal/inclinare/lombar si scaun pasager cu reglare manuala
Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate
Spatii de depozitare in usile din fata si din spate si spatiu de depozitare pentru ochelari pe partea soferului (acesta din urma este incompatibil cu trapa panoramica)
Stergatoare parbriz "flat blade" si stergator luneta "inteligent" ( activa-re automata a stergatorului luneta la cuplarea marsarierului)
Tapiterie din material textil de culoare gri inchis
Tetiere fata reglabile fata/spate si pe inaltime si 3 tetiere spate
Volan imbracat in piele, reglabil pe inaltime si in profunzime



Total: 19595 €
Total cu TVA: 23319 €


--------------------------------------------------------------------------------


MAZDA 6


2.0i TE Plus 108 / 147 6 trepte € 20.412 € 24.290


 Motor pe benzină cu patru cilindrii, în patru timpi,
montat standard Cilindree: 1.999 cm³, număr supape:
16, valoare nominală: 108 kW (147 CP) / 6.500 min-1,
cuplu motor max.: 184 Nm / 4.000 min-1.
 Emisie CO2: 166-171g / km.
 Injecție tip multipoint cu acționare electronică și cu
regulator adaptiv Lamda.
 Generatorul curentului alternativ 12V / 100 A.
 Motorul îndeplinește normativul EURO 4.


Semnal acustic de avertizare “Lumină aprinsă”
Jante de 16” din aliaj ușor cu dimensiunea pneurilor de 205/55 R16
Centură de siguranță (automată, cu trei puncte de siguranță) la toate scaunele, în față, cu înălțime reglabilă
Volan tip sport cu 3 spițe
Cutie de viteze cu transmisie manuală în 5 trepte (1,8i)
Cutie de viteze cu transmisie manuală în 6 trepte (CD140)
Tetiere ajustabile, față
Sistem de antiblocare (ABS) cu distribuție electronică a forței de frânare (EBD)
Scrumieră cu instalație de iluminare și aprindere
Geamuri fumurii, termoizolante
Filtru de particule diesel (CD 140)
Ceas electronic
Sistem de stabilitate dinamică (DSC) cu Sistem de control a tracțiunii (TCS)
Oglinzi exterioare, reglabile electric
Acționare electrică a geamurilor, față și spate
Asistent electronic de frânare
Scaun șofer cu înălțime reglabilă
Airbaguri față pentru șofer și copilot
Acoperitoare portbagaj
Iluminare portbagaj
Suport pahare la consola mediană și la ușile din față
Faruri cu halogen
Instalație de încălzire a lunetei
Dispozitiv ISOFIX de fixare a scaunului pentru copil la scaunele laterale, spate
Părți caroserie exterioară galvanizate
Lumină de citit pentru șofer și copilot
Suport carte pe partea din spate a scaunului șoferului
Instalație de aer condiționat
Airbag-uri la cap/umeri, față și spate
Tetiere la toate scaunele
Coloană de direcție cu înălțime și lungime reglabilă
Oglindă la parasolar, pe partea șoferului și a copilotului
Structura triplu H a caroseriei, cabina de siguranță a pasagerilor
Sistem Mazda Audio cu radio, CD-player (compatibil MP3), racord AUX cu 4 difuzoare

Două difuzoare suplimentare
Cutie de viteză automată în 5 trepte Activematic (opțional ptr. 2.0i pe benzină)
Schimbător CD-uri , 6 CD-uri. (MP3) (în loc de CD-player)
Jante de 16" din aliaj ușor cu dimensiunea pneurilor de 215/50 R17
Oglindă exterioară acționată electric
Computer de bord
CF-Network: Comandă de la volan a instalației de aer condiționat
Sistem audio, computer de bord și navigație
Sistem de navigație cu DVD și touchscreen / dispozitiv handsfree și
Bluetooth® (opțional ptr. 2.0i și CD140)
Sistem de avertizare a vitezei și dispozitiv de reglare a vitezei
Oglindă interioară cu acționare electrică a micșorării luminii farurilor (farurile mașinii din spate)
Instalație de aer condiționat pentru pilot și copilot, reglabilă separat
Capitonaj din piele a volanului și a levierului schimbătorului de viteze
Senzor de lumină și de ploaie
Faruri de ceaț


Faruri Bi-Xenon cu lumină curbată (AFS)
BOSE® Sound System cu 8 difuzoare (în loc de 6 difuzoare)
Dispozitiv handsfree și Bluetooth®




2.0i TE Plus 108 / 147 6 trepte € 20.412 € 24.290

This post has been edited by vladd1923: 30 Apr 2008, 21:08


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 30 Apr 2008, 21:28
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




mai exista un topic care include laguna 3 si mazda 6.... smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 30 Apr 2008, 21:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




am vazut... dar mondeo nu ma atrage deloc, astea 3 imi plac si doresc sa achizitionez 1 dintre cele postate mai sus. nu m-am hotarat inca, m-am urcat in toate 3... cei drept nu le-am condus dar voi merge cat de curand la un test-drive cu fiecare dintre ele, dar pana at mai strang pareri


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 30 Apr 2008, 21:37
Post #4


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




poti continua acolo smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 30 Apr 2008, 21:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Foarte grea alegere! Toate-mi plac... mai lipsea sa pui Honda Accord si ma bagai de tot in ceata. smile.gif
Quasqai insa cred ca merita doar in versiunea 4WD.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 30 Apr 2008, 21:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




problema e ca 4x4 chiar nu e pt qashqai pt ca in primu rand nu e un suv, e cressover, nu e facut pt teren, e facut pt drum accidentat dar nu sa urci muntii cu el, sau mai bine zis... e facut pt bucuresti smile.gif)


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 30 Apr 2008, 21:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Pai ce, Passat-ul 4motion e facut pentru teren?


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 30 Apr 2008, 22:02
Post #8


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




QUOTE(vladd1923 @ 30 Apr 2008, 22:49)
problema e ca 4x4 chiar nu e pt qashqai

Tractiunea integrala nu inseamna offroad si e utila pe orice masina, in viraje si pe aderenta scazuta (ploaie/zapada).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 30 Apr 2008, 22:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




cand am zis ca nu e util ma refeream ca nu e un suv, o masina de teren qashqai. oricum mi se pare sufiecient sa ai asr si esp pt ploaie sau zapada, nu trebuie neaparat 4x4+ ca diferenta de "iEpUROi este destul de sesizabila de la 2wd la 4wd


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 30 Apr 2008, 22:31
Post #10


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Pentru oras e clar ca cea mai potrivita e Quasquai:
- mai inalta
- mai scurta
- mai sigura (tot atatea puncte ca Laguna, insa centru de greutate mai ridicat)
- mai draguta decat Laguna

Ce mise pare maaare este pretul ala pentru un motor care va papa ~11% in oras, in nici un caz 8,4%. Daca ai schimba ala cu dieselul de 1.5dci 105CP (si la Laguna la fel) atunci chiar ca nu vad vreun defect la Quaquai in comparatia ta.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 1 May 2008, 01:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




as lua mazda6 pt sportivitate, insa banuiesc ca nu asta te intereseaza pe tine...

oricum, motorul de 1.6 mi se pare mic pt laguna. mi se pare mic pt clio3, si gandeste-te ca laguna are 1,5t


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 May 2008, 01:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




si eu votez cu qashqai. arata extrem de bine, interiorul e superdecent, e mai practic prin gropile din romania.. nu are calitatea interiorului de la laguna 3 dar compenseaza prin faptul ca e mai practic.. mai ales ca voi aveti si bordurile lu' videanu smile.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 1 May 2008, 07:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




Qashqai, ptr oras e super,am condus unul si am o parere f buna depre el.


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 1 May 2008, 08:33
Post #14


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Mazda categoric, datorita motorizarilor propuse de tine - celelalte modele au motoarele prea mici (Situatia se schimba daca luai in calcul si variantele diesel, cum zicea si Alex)

- Si pentru ca este clasa medie (Nissan e compact).
- Si pentru ca nu ai sa mergi cu ea numai in oras, iar la drum lung, va sta mult mai bine pe sosea
- Si pentru ca este o marca foarte fiabila.
- Si pentru ca arata foarte bine.

Aaaa, ca sa nu mai zic ca Nissan-ul nu are tractiune integrala macar si are doar 5 trepte de viteza, god damn it!
Fara 4x4=16 este doar o masina compacta inalta. Pe asa ceva vrei sa dai 23.000 EUR??????? Compactele se invart pe la 18.000-19.000 E, daca sunt bine dotate (benzina).

Un Audi A3 Ambition 1.6 (Pachet X Comfort) / 75kW / 102CP / M5 , costa = EUR 17.667 fara tva.

PS.Pe mine faza asta cu mersul "mai ales in oras" ma seaca. Mai ales ca nici Laguna, nici Mazda 6 nu sunt masini de oras. Daca voiai o masina de oras, te gandeai la clasa mica. Cum nu e cazul, inseamna ca ai luat in calcul si drumuri afara. Ca o sa le faci doar de doua ori pe an si tot e mai bine sa iei masina mai mare. Ia masina mai mare, daca ai banii aia.

This post has been edited by dack: 1 May 2008, 09:58


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 1 May 2008, 08:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




in prezent detin masina din semnatura, meganul tot aprox 1,5 t are si nu ma deranjeaza ca are doar 100 CP, poate doar in depasiri in afara buc. meganul care il am acum consuma 10-11% (acum am 10.2% la CB). nu sunt adeptul diesel, mai bine un motor mai mic si multe dotari. sa nu mai vb ca un motor puternic nici nu ai unde sa il folosesti in romania, poate doar pe autostrada soarelui, iar daca ma duc in concediu in afara tarii prefer sa inchiriez o masina (de acolo) decat sa ma duc cu a mea si sa ma intorc fara smile.gif + oboseala.

De serviceuri nu zice nimeni nimic? sau nu stiti de mecanici, la renault stiu peste cine dau smile.gif , dar la nissan am auzit ca sunt chiar mai rau + ca dureaza f mult pana iti aduc o anumita piesa daca iti cade ceva. la mazda nu stiu chiar nimic de service-uri


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 1 May 2008, 09:04
Post #16


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




1)Te inteleg Vlad, dar dintre cele 3 variante propuse de tine, Nissan-ul nu merita atat de multi bani, fara tractiune integrala. O sa ai o masina care sa arate ca un SUV, dar nu o sa fie SUV si o sa te coste o gramada.

2)Meganul tau e mult mai usor de 1500 kg. Pe Renault.ro vad ca are 1190 kg.

3) Depasirile in afara orasului (unde se circula cu viteze mari) pot face diferenta dintre viata si moarte. Si nu-mi spune ca intr-o asemenea situatie nu ti-ai dori sa fi avut macar vreo 20 de cai in plus.. Ia un motor mai mare. Diferenta de consum fata de unul ceva mai mic nu va fi insurmontabila - pentru ca va trage mai usor aceeasi caroserie (cu cateva kg in plus).

4) Opiniile mele sincere si prietenoase sunt:
- dintre cele 3, ia masina mai mare (Mazda sau Laguna)
- nici una din cele 3 nu este ce iti doresti tu. Din descrierea facuta de tine, eu cred ca ti-ar fi mai potrivita o masina compacta, pe benzina, bine dotata, care te-ar costa cu aproximativ 3-4000 de euro mai putin, daca nu mai bine...

This post has been edited by dack: 1 May 2008, 09:19


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 May 2008, 09:35
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Qashqai-ul mi se pare teapa! sad.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 May 2008, 19:53
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




eu is curios cum parchezi nissan-ul pe vreo bordura videana si cum parchezi un qashqai smile.gif si cum iei o groapa cu o mazda si cum il iei cu un qashqai.. dincolo de toate, nissanul e mai practic. punct. garda aia la sol ajuta. si nu am simtit ca ar fi mic , inclusiv in spate (~1.78m si vreo 9x kile)


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 1 May 2008, 20:43
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




O fi Nissan-ul un pic mai inalt decat restul masinilor din discutie! Nimic de zis!
Mai nasol e ca nu ai loc in el! E mic rau! sad.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 1 May 2008, 20:58
Post #20


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Pai eu zic sa ne luam Qashqai toti atunci, ca sa urcam borduri zilnic...
Asta e un criteriu pentru a da 23.000 Eur pe o masina?
Ca sa urci borduri mai usor?
Cum se descurca restul de posesori de auto din Bucuresti care nu au SUV, adica 97.28%?

This post has been edited by dack: 1 May 2008, 21:00


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 1 May 2008, 21:25
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




nush d c spui ca e cam mult la 23000 euro la dotarile pe care le-am pus, pai asa pot lua qashqai si cu 19.457 €, dar am pus eu dotari mai bune, pt ca asta imi doresc. o masina care sa ma multumeasca in oras cu dotarile pe care le-am scris. mazda e cea mai aratoasa, iar qashqai si laguna cele mai dotate (laguna 3 este cam uratica... )


ia sugereaza-mi cateva masini cu 3-4 mii de euro mai putin care sa aiva dotarile de pe qashqai (daca se poate sa fie aceleasi).

Multumesc pt ajutor

This post has been edited by vladd1923: 1 May 2008, 21:27


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 May 2008, 21:42
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(dack @ 1 May 2008, 20:58)
Pai eu zic sa ne luam Qashqai toti atunci, ca sa urcam borduri zilnic...
Asta e un criteriu pentru a da 23.000 Eur pe o masina?
Ca sa urci borduri mai usor?
Cum se descurca restul de posesori de auto din Bucuresti care nu au SUV, adica 97.28%?
*



este unul dintre motive. incearca sa urci niste borduri cu un polo de exemplu.. sa vezi cum una doua "haraiesti" ceva pe sub masina. Si asta aici la iasi, unde inca nu is borduri foarte inalte. Si pana una alta vad ca posibilul proprietar zice ca masina are destule dotari optionale. Anyway, daca omul a pus in lista qashqai, inseamna ca il intereseaza intr-o anumita masura si felul cum il folosesti intr-un oras plin de gropi.. si qashqai are din ce stiu si avantajul faptului ca reviziile se fac la 30k km. anyway pt topic starter, ai aici: http://forum.softpedia.com/index.php?showt...2671&hl=qashqai un jurnal de bord pt qashqai. poate gasesti informatii care sa te ajute. Anyway daca tot e sa vb de criterii pe ce sa nu dai 23.000 de euro, unul ar fi materialele proaste pe care le are mazda 6 in multe locuri in habitaclu..


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 1 May 2008, 21:50
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




ma aphopis pt link


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 1 May 2008, 22:44
Post #24


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Recunosc!
Nu am avut rabdare sa citesc pana la capat lista de dotari pentru fiecare model. Acum ca am facut-o, totul pare logic Vlad.

Este firesc ca lumina zilei ca in oras trebuie sa iti iei un pseudo-suv, care sa aiba ESP pentru a traversa intersectiile in mare viteza, tempomat - pentru pasajele subterane mai lungi, dar mai ales sa fie dotat cu navigatie, existand riscul iminent de a te pierde in traficul urban, nu?

Mi-am racit mana de pomana. Iar bine cu forta, nu se poate face.

Dl. Aphophis - Nu vad nici o legatura intre subiectul topicului si Polo? De ce Polo?
Ca ce chestie? Una mai joasa nu gaseai? Polo este o masina de clasa mica, destinata traficului urban. In fapt, nu e buna in oras, nu? Ca nu urca borduri inalte.

In alta ordine de idei, imi doresc din tot sufletul sa avem fiecare 23.000 E de cheltuit pe masini, iar tu sa iti iei un Qashqai de 1.6, cu tractiune pe doua roti, iar eu o Mazda 6 de doi litri, cu materialele alea proaste in interior. Doamne ajuta!

This post has been edited by dack: 2 May 2008, 08:56


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 1 May 2008, 23:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




fara suparare dar esti subiectivist. ca tie nu iti place, nu inseamna ca nu e util. de aia imi plac masinile mai inalte. daca tu traiesti intr-o zona unde asfaltul e ca in palma nu inseamna ca toti traiesc in asemenea zone. si ma intreb ce faci tu cu o masina cu motor de 2.0l laugh.gif in aglomeratiile din bucuresti. ca sa te tarasti cu 20 la ora viteza medie, intr-un plastic demn de logan?cat despre polo .. vorbeam de masini cu garda la sol mica. Ca nu cred ca mazda 6 par example are garda la sol mai mare decat un polo.. deci te lovesti de aceleasi probleme ca la polo..

Si intr-un oras aglomerat oare ce e mai usor de folosit? nu cumva o masina mai mica si mai compacta? Cu care gasesti loc de parcare mai usor?

This post has been edited by aphophis: 1 May 2008, 23:33


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladd1923
post 2 May 2008, 08:08
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 240
Joined: 22 November 07
From: Bucuresti




solutia pt bucuresti e bicicleta. la concluzia asta am ajuns. admin poti sa inchizi thread-ul. multumesc tuturor pt info smile.gif


nu de alta dar o ia pe alte carari

This post has been edited by vladd1923: 2 May 2008, 08:08


--------------------
VW Passat 2005 TipTronik, 1.9tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 7 May 2008, 11:05
Post #27


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




Pentru bucuresti tico pe gepele e cea mai buna solutie. Te costa mai putin statul la semafor


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 7 May 2008, 12:01
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.512
Joined: 7 June 06
From: B




vladd1923 cel mai bine e sa mergi si sa faci un drive-test cu fiecare model in parte sa te convingi mai bine si-ti vei face o parere despre fiecare in parte cu plusurile si minusurile lor.
Eu asa am facut cand mi-am cumparat masina la inceputul lui aprilie. Am avut un buget disponibil dupa care am inceput "vanatoarea" de masini cat si de pareri, forumuri, drive-test-uri, etc. Si au inceput problemele, fiindca motorizarile care le cautam nu erau pe masinile de drive-test, nu puteam sa-mi fac o parere despre motorizare in general. Ca exemplu am patit-o cu Qashqai. Vroiam un test-drive cu motorul care il cauti si tu: 1.6 115cp. Drive-test-ul l-am facut dupa o saptamana ce am fost in show-room, doar atunci era diaponibil, si ala cu motor de 1.5 dCi 106 cp, singura masina diponibila pe Transilvania sad.gif. Surpriza am avut-o cand am urcat in el. De aceea spun sa mergi la drive-test. Ca si spatiu duce probleme mari in spate, iar calitatea plasticelor lasa de dorit, eu cel putin am ramas nu prea impresionat de masina la 23000 euro cat face plus un termen de livrare foarte mare. Nu am nimic cu masina, imi place ca design exterior dar la interior m-a dezamagit.
Pentru Laguna III motorizarile pe benzina de abia de acuma incep sa apara si la noi, daca nu chiar mai tarziu asa am inteles de la dealer.


--------------------
R M 8 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Frank SF
post 8 May 2008, 22:40
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 324
Joined: 9 August 04
From: Bucharest




Quasqai e o masina reusita, dar este oferita la preturi mult prea mari in Romania, comparativ cu alte tari, si in plus daca nu gasesti o masina pe stoc, astepti 6 luni livrarea. Dupa parerea mea, merita numai cu 4x4. Intr-adevar insa e cam inghesuita in spate.

E ciudat cum compari Laguna cu 1.6 16V si Mazda 6 cu 2.0 - cred ca te poti incadra in banii aia si pt Laguna 2.0 16V.

Sincer, intre astea 3, eu as inchide ochii la uritenia design-ului si as lua Laguna dar cu 2.0 16V. Mazda 6 are suspensia prea tare pt drumurile de la noi si nu stiu cit de bine stau in bucuresti service-urie Mazda (in esenta BDT si Radacini..)

In alta ordine de idei, cum a spus si cineva mai sus, pt oras ar fi mai potrivita o compacta...

This post has been edited by Frank SF: 8 May 2008, 22:41


--------------------
BMW 325xi Logan 1.6 1.6 Berlina 1310
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 22:50
Dacia