Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Achizitionare noul Renault Clio Bicorp Facelift

Laurentiu Andrei
post 6 Nov 2009, 13:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 November 09




Buna Tuturor ,

Momentan sunt detinatorul unui Renault Clio Bicorp an fabricatie 2003 motorizare 1.2 16v 75cp ,versiunea Extreme , am facut deja cam 53 000km si a cam venit vremea sa-l schimb . Acest motor este ok in oras unde este foarte economic functie de stilul de condus adoptat , iar in afara cu 2 persoane e ok , dar daca il incarci cu 5 pasageri plus bagaje motorul isi cam arata limitele.

In versiunea Extreme care a fost o oferta undeva intre versiunile de echipare Dynamic si Exception este dotata cu : 4 airbag , abs si afu , climatizare manuala , geamuri electrice fata , volan si schimbator imbracate in piele , minare interioare usi din aluminiu , radio cd mp3 plus intrare uSB .... ETC

M-am hotarat sa-mi achizitionez noul Renault Clio Bicorp Facelift dar m-am oprit asupra a doua tipuri de motorizari 1.4 16v 100cp sau 1.5 dci 85cp.

Stiu ca motorizarea diesel este mai economica ca si consum , dar din punct de vedere al pretului de achizitie care este cam cu 2000Euro mai mare decit versiunea pe benzina si al costurilor de intretinere care sunt mai mari decit la versiunea pe benzina , si am inteles ca trebuie sa faci cam 25 000km pe an ca sa se amortizeze ?

Am mai inteles ca in oras si in plaja de turatii 2000 - 3200 rpm dieselul este mai sprinten decit versiunea de 100cp pe benzina datorita cuplului motor de 200NM pe care il are fata de doar 127NM pe care Il are versiunea de 1.4 16v 100cp benzina.

Totusi am inteles ca datorita plajei mai mari de turatie pe care o are motorul de 1.4 16v 100cp pe benzina care poate fii turat lejer pina la 5000 - 6000 rpm este mult mai elastic ca dieselul , si totdeodata are si viteza max mai mare .

Va rog sa ma ajutati ce sa fac ?


Attached thumbnail(s)
DSC00723.JPG ( Size: 2.65mb ) Number of downloads: 365


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 Extreme - BV 64 LAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Nov 2009, 13:52
Post #2


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu, unul, clar si raspicat as alege benzinarul. Nu incape discutie. Eu, de felul meu, nu prea agreez motoarele diesel, oricat de sprintene ar fi ele. Asa sprinten cu e un benzinar, un diesel nu va fi niciodata (vorbim de aceeasi capacitate cilindrica, desigur).
Sfatul meu, ca asta cerusi: BENZINAR LA 100CP !!! Nu conteaza cat e de economic dieselul, sau ca are cuplu mai mare la turatii joase... Pun pariu cu tine ca daca facem o mica intrecere intre cele 2 versiuni amintite de tine, dieselul cade pe locul 2 cu tot cuplul lui. Vreau sa spun intrecere pentru a vedea care atinge primul 60km/h. Nu cred in nici un caz ca dieselul se va ridica la nivelul benzinarului.
Eu, desi detin numai 79CP la 1.4 si 8v la al meu Clio, m-am dat cu unul cu motorizarea de 1.5 si 85CP si nu a reusit, cu toata stradania sa se tina de mine pana la 60km/h.
Diesel e motor puturos la demaraj, dar e bun la tractiune. Cuplul iti da putere de tractiune, calutii iti dau avant. Ai de ales intre astea doua.
Deja ai parerea mea.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 6 Nov 2009, 14:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Siconi omul spune in plaja de turatii 2000 - 3200 da? accelereaza de la 2000 cu un benzinar si cu un diesel si spune-mi si mie care urca mai repede pana la 3200.

Eu banuiesc si de ce a ales plaja asta de turatii, evident ca nu vrei merge in trafic doar in limitare, omul e realist. Daca mergi doar in limitare vrei avea consumuri de iti scoti masina doar in week-end.

Scurt si la obiect daca vrei un demaraj bun intre 2000 - 3200 rpm si un consum decent (aka nu ma arde la portofel fiecare apasare de pedala) eu unul as alege diesel.

Ca sa nu mai vorbim ca un diesel incarcat cu 5 persoane si bagaje va face fata mai bine decat un benzinar in aceeasi situatie (e vorba de cuplu).

Trebuie sa stii ce vrei de la masina si sa analizezi toate situatiile ca sa vezi ce ti se potriveste mai bine.



--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexander89
post 9 Nov 2009, 09:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 24 October 08




eu unu as zice sa alegi un dCi.la inceput nici eu nu am fost de acord cu diesel dar dupa un an si ceva de mers cu masina acu tot una diesel mi-as lua.din ce motive?1.trage foarte bine de la turatii mici (chiar daca motorul actual are doar 65 de cai). 2.are un consum redus (aproape pe jumatatea unui benzinar).


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCI 2008 Fidji - PH-**-VDK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 9 Nov 2009, 09:54
Post #5


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pentru cei care ii recomandati dCi: omul a facut in 6 ani 50.000 de km! De ce i-ar trebui diesel? Cand si cum isi amortizeaza cei 1.500 - 2.000 E initiali si apoi intretinerea o idee mai scumpa?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 9 Nov 2009, 11:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




colegu initiator...eu sunt/am fost in aceaasi situatie ca si tine....

aveam o masina pe benzina si am zis sa iau si diesel motivele nu sunt importante......

comparand in regim de folosinta zi de zi cele 2 masini in traficul din bucuresti pot sa zic ca masina diesel ofera un comfort deosebit... cuplul mare la turatii joase face statul in coloana si plecarile f dese sa fie un fleac....

bafta la alegere....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 9 Nov 2009, 11:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




daca esti genul caruia nu-i place sa treaca de 3500rpm din cauza comoditatii/consumului/ca se strica motorul/ca e prea fortat/etc, atunci mergi pe diesel, pt ca benzinarul de 100cp e lesinat sub turatia asta

eu am avut clio 2 bicorp 100cp, acum am clio 3 110cp, am mers cu 1.5 65cp, 85cp, si as lua benzina fara discutie. diesel-ul de 85 pare ca trage mai bine decat benzinarul de 100cp, la prima vedere, la un mers linistit (fiind si mai usor de condus in aglomeratie, mai comod), dar odata depasite cele 3500-4000rpm la benzinar, nu mai are ce discuta cu dci-ul...

This post has been edited by herculane: 9 Nov 2009, 11:28


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 9 Nov 2009, 13:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Eu am si megane diesel de 85 cp si clio 3 de 100 cp-sotia de fapt,ce pot spune este ca dieselul trage mult mai bine,la deal n-are ce discuta cu clio de 100 cp poate daca turezi in 6000 rot/min s-ar putea sa se tina dupa diesel....
LA diesel insa sunt alte dezavantaje-intretinere mult mai scumpa ca la benzina, motorina numai de la omv sau mol care la pret ajunge benzina, daca îl frigi putin ajungi la consum apropiat de motorul pe benzina si ceea ce este cel mai important: incidenta defectarii unor piese gen turbina,injectoare sau pompa de presiune este mult mai mare la diesel daca se merge subturat in oras.... deci cine isi ia diesel in vest îl ia de cursa lunga si de multi km nu sa se fataie cu el prin centru.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionz
post 9 Nov 2009, 17:10
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 7 April 08




Eu mi-as lua 1.6- 110CP. Motorul de 1.4 este destul de lesinat. La un mers mai sportiv trebuie sa-l turezi, bine inteles, tare. Puterea maxima o ai pe la 4000 RPM unde zgomotul motorului e foarte mare. Consumul este si el destul de mare. Pentru ca pe unde conduc, se poate spune mixt, mai mult extraurban, consumul in 17000 km este de 7.1 l/100km.


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
herculane
post 10 Nov 2009, 10:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.237
Joined: 30 April 07




1.6 nu mai exista decat cu cutie automata...deci e cam degeaba.


--------------------
Renault Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford Mondeo Titanium 2.0 16v 2008 - xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 16:37
Dacia