Ce cred posesorii de opel despre megane
![]() ![]() ![]() |
Ce cred posesorii de opel despre megane
dack |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu scriu ce ma deranjeaza zi de zi la masina.
Intr-adevar, cutia e etajata foarte bine, in schimb levierul schimbatorului nu e chiar foarte precis, la mine cu motorul rece merge bine, cand se incalzeste incepe sa agate, apoi ambreiajul, care odata la 3-4 luni necesita o suflare cu aer comprimat si o ungere a nucii de sprijin si a axului prizei, eh, mai ales cand mergi mult urban, toate astea te sacaie continuu si celelalte argumente pro cam palesc. Eu de bine de rau stau intr-un oras cu un trafic mai lejer, dar daca as fi nevoit sa traversez Bucurestiul in vreo 2 ore la ora de varf cu minunatul ambreiaj Clio, cred ca as innebuni. Sunt de acord, sunt masini cu plusuri si minusuri, si pana la urma alegi in functie de cat ai nevoie de un anumit plus, sau cat ignori un anumit minus. Eu vreau sa-mi iau un Polo de prin 2003 imediat ce voi termina leasingul la Clio (peste un an), pentru ca nu ma intereseaza asa mult ca masina sa fie noua, nu ma intereseaza culoarea ei, stiu ca oricum motorul pica ultimul, nu ma intereseaza un bord opera de arta, nu ma intereseaza un motor varf de gama, eu oricum stiu sa scot untul din orice motor, ma multumesc si cu un 1.2 de 65 CP, rezista foarte bine la 130 constant, in schimb ma intereseaza sa nu-mi mai scartaie ambreiajul, sa-mi intre precis in viteze, sa nu mai aud sa pice kitul de accesorii si alte nimicuri de parca ar fi consumabile. Cam astea ar fi argumentele mele pro/contra la masinile ieftine. Desigur, sunt si persoane interesate de alte puncte la aceste masini si care poate nici nu vad defectele pe care eu le vad. Si care, normal, nu vad rostul unui astfel de topic. Si sunt si altii care deschid topicuri "revoltatoare" tocmai pentru ca nu au fost multumiti de ce au condus. Sfatul meu este sa-si schimbe masina cu ceea ce le place, deoarece suntem o tara libera si a trecut demult vremea cand asteptai 5 ani pentru o dacie 1310. |
--------------------
.
.
.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
dack |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dack @ 7 May 2008, 12:54) Observatia mi se pare corecta ![]() Citeam saptamana trecuta in AMS-ul romanesc un interviu cu un oficial VAG care spunea ca isi propun ca in viitorul apropiat sa treaca la common rail. Suntem in anul de gratie 2008 si ei isi propun acest lucru revolutionar. Pai sunt ultima gaina din cotet... Dar VW are cele mai bune motoare, nu? Doar ca trebuie sa ai damigeana cu ulei de motor cu tine. ![]() Deci, pentru ca nu imi place sa vorbesc prostii...iata si probele. Ultimul racnet in materie de tehnologie auto - VW trece la common rail in 2008. Mai bine extrem de tarziu, decat niciodata, nu? ![]() This post has been edited by dack: 7 May 2008, 15:48 Attached thumbnail(s) P1020049.JPG ( Size: 218.2k ) Number of downloads: 59 P1020051.JPG ( Size: 206.98k ) Number of downloads: 71 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
Vio |
![]()
Post
#155
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Spunea cineva pe aici cat de fiabile ar fi tractoarele TDI PD de la VW... de acord, daca se referea la mai vechiul 1,9... ca din cate am inteles multi posesori de 2,0 pot sa scrie romane daca se apuca sa povesteasca pataniile cu motorul asta... si stiu asta nu din surse romanesti...
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
dumid |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai degraba din 2009. Acum se livreaza doar prototipuri.
|
--------------------
5461
1997
2012
|
|
Vio |
![]()
Post
#157
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Si revenind la ontopic, ca sa imi spun si eu parerea. Un amic bun tocmai si-a cumparat de vreo luna si ceva un Classic twinport de 1,4; parerea mea e ca nu au fost masini rele (observati ca spun au fost, pentru ca dupa parerea mea Astra G apartine tehnologic generatiei anterioare fata de Megane II, si acest lucru se vede cu ochiul liber si nu cred sa fie cineva sa conteste asta). Pe scurt, a reabilitat in mare masura Opel dupa lufturile cu rugina de la generatiile precedente, a fost o masina corecta: totusi in ochii compatriotilor ei nu are deloc o imagine buna... daca vreti, e ceva de genul berlinei Dacia la noi: masina ieftina dar plina de mici probleme sacaitoare... un fel de Reno nemtesc, asa...
![]() Trebuie totusi sa spun ca bordul mi-a facut o impresie odioasa... sa ma ierte sfantul, e de anii 80... astia vorbesc de plasticele ieftine de la Megane?... Si nici ala de la H nu mi se pare stralucitor... consola aia centrala zici ca-i panoul de comanda de la o centrala atomica... Si referitor la motor, dack, daca meganul la 98/100 cp e submotorizata, la asta cu 90 cp cum sa-i mai zicem?... ![]() This post has been edited by Vio: 7 May 2008, 16:00 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
valir5gts |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 14 March 06 ![]() |
"update" la mirificul opel astra g,parerea unui posesor si de renault.
am facut 750 km cu masina,deja am un greieras pe undeva prin bord,nu il localizez inca.azi dimineata m-a lovit o proasta cu un x5,mi-a raschetat bara si stopul stanga,dar rezista eroic,nu s-a spart.dupa ce am plecat de la politie am constatat ca mi-a picat un motoras de la inchiderea centralizata pe o usa si nu se mai deschide absolut deloc usa. |
--------------------
renault
super5
1987
|
|
dack |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
mafone |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
VW are de anul asta motoare commonrail. Cel de 2.0 140cp nou este. Le-au bagat pe Tiguan.
Motoarele diesel de 1.9 sunt facute de Fiat. Parca doar cel de 1.7 ala nou nu e de la Fiat. Motoarele sunt bune, dar foarte lenese. Nu se compara cu motoarele Renault care sunt mai sportive. Oricum, dupa cum am mai zis, si Megane si Astra sunt masini de consum. Au calitati apropiate, dotari apropiate si preturi apropiate. Nu prea se poate spune ca una este mai buna decat alta. La sportivitate, bate OPC-ul, insa nu la distanta asa de mare fata de Megane. Oricum, amandoua sunt pe cale de a se schimba, si Astra si Megane. |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
dack |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Mafone, motorul de 1.9 Mjt de 150 Cp nu e lenes niciodata.
Nici cel de pe masina mea, care are 280 Nm nu e chiar lenes ![]() Nu stiu care e lenes...poate cel de 100 CP. Iar de la Renault, mai bine trag doar cele de 1.9 sau 2 litri. Cel de 1.5 nu e chiar sportiv...cu tot flash-ul pe care l-am facut. This post has been edited by dack: 7 May 2008, 20:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#162
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Vrei sa zici ca Zafira trage mai bine ca 1,5 chipuit?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dack |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Da. Doar conduc ambele masini...
Cel de 1.5 trage foarte bine in jur de 3000 de rpm, dar pana acolo si mai ales dupa, nu prea mai are resurse. Cel de 1.9 trage liniar, dar pe o plaja de turatii mult mai larga. Iar la viteze superioare (peste 100 km/h), diferenta este evidenta.. Si cutia e etajata diferit. Daca nu imi ajunge motorul de pe Zafira (astept sa se mai lase motorul), pe la 10.000 de km ii fac si lui flash la 150. La munte am simtit cel mai tare ca o cilindree de 1.5 e destul de mica, totusi.. Fiind vorba de acelasi principiu constructiv, motorul mai mare are mai multe resurse, totusi. Stiuuuu, o sa zici ca Zafira este mai greu. Da, dar are si cuplu semnificativ mai mare. Cu exceptia motoarelor turbo pe benzina de 1.4 VW si Fiat (care au cuplu foarte mare), aleg oricand o cilindree mai mare in detrimentul uneia mici. This post has been edited by dack: 7 May 2008, 20:55 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
mafone |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Cred ca ai inteles gresit. Nu comparam motorul de 1.5 cu cel de 1.9. Comparam motoarele echivalente. 1.9 cdti 120cp cu cel 1.9 dci 130cp si 1.9 cdti 150cp cu cel 2.0 dci 150cp. Si de cel de 150 cp nu am zis ca este lenes, este puternic, si pentru o masina de nivelul Astrei este mai mult decat de ajuns.
Oricum, ca motor, cel de 150cp de la Renault este mai sportiv. Nu sunt foarte relevante datele constructorului, insa uite comparativ: MOTEUR Cylindrée (cm3) 1995 Puissance maxi KW (ch) 110 (150) Couple maxi Nm (m.kg) 340 Type d'injection Directe + Common Rail et Turbo géo var Carburant Diesel PERFORMANCES Vitesse maxi(km:h) 210 0 - 100 km/h (s) 8,7 Cilindree 1910 cmc Numar cilindri 4 Putere maxima 110 / 150 Kw / CP Turatie 4000 rot/ min Cuplu maxim 315 Nm Turatie 2000 rot/ min Viteza maxima 208 km/h Acceleratie 0-100 km/h 9.1 sec. Nu mai zic ca Megane are si motorul de 2.0 dci 175cp. Ca nu este adus la noi, este alta poveste, dar el exista. Eu ziceam doar ca Renault este mai sportiv prin definitie. |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
dack |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Maf, tu ai zis ca sunt foarte lenese... Din ce ai scris tu nu reiese ca cel de 150 e lenes vreodata. Nici cel de 120 nu e 'foarte lenes', din contra - te pot da cu masina.
Nu am facut comparatie cu 1.5. Doar am amintit despre el, pentru ca ai spus ca motoarele diesel Renault sunt sportive. Nu toate sunt. Avem si de 86 Cp. Iar legat de datele tehnice pe care le-ai scris, diferentele sunt nesemnificative, in conditiile in care la Renault avem cilindree si cuplu mai mari - 4 zecimi de secunda la sprint si 2 km/h viteza maxima. Come on..Mult mai lenes? Bine, depinde si la ce masini si ce mase se refera... This post has been edited by dack: 7 May 2008, 21:18 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
ssilviu |
![]()
Post
#166
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ca tie ti se pare Zafira ca trage mai bine se poate. Ca se intampla asta si in realitate ma indoiesc. In conditiile in care avem urmatoarele date tehnice:
http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=19774 http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=20792 Meganul e mai usor cu 200 de kilograme, face suta mai repede cu 1 secunda!!. Si asta stock. Cu chip deja se maresc semnificativ diferentele. Diferenta de cuplu stock e de 40 de Nm. Dupa chip pesemne ca se micsoreaza pana pe la 10 Nm.Diferentele eu zic ca in acest conditii sunt semnificative la comportament dinamic, in favoarea Meganu-ului. Poate tu ai modelul cu 5 viteze, dar si acolo cred ca Megane-ul tot ar trebui sa se miste mai bine. This post has been edited by ssilviu: 7 May 2008, 21:23 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mafone |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Da, am zis ca sunt lenese, dar sunt lenese in comparatie cu cele de putere echivalenta de la Renault. Am condus si Zafira de 150cp si Scenic de 150cp (in Franta), si pot sa spun ca este diferenta mare. In momentul respectiv nu aveam nici Renault nici Opel, deci nu era vorba ca tineam partea vreunei marci. Asta este, poate tine si de etajarea cutiei de viteze, si de diferenta de 80cmc (dar eu zic ca este o prostie sa zici ca diferenta de 80cmc este relevanta), dar Renault este mai sportiv. Pot compara si ClioII 1.2 16v (pe care l-a avut maica-mea) cu Corsa New 1.2 80cp (pe care o conduc in momentul asta) si Clio iese invingator la capitolul sportivitate. Am avut si am masini din ambele marci deci am ce compara.
|
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
sadi |
![]()
Post
#168
|
![]() tanti moderatoreasa Group: Moderatori Posts: 2.001 Joined: 23 August 07 From: Bucuresti ![]() |
acum vreti sa-i convingeti pe cei de pe astraclub care masina e mai buna sau vreti sa aratati care stiti mai multe despre masini?
|
--------------------
VW
Passat Confortline
- numar de moldova :)
2.0 TDI 140 cp 2009 Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
|
|
UXE |
![]()
Post
#169
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
OFF
pai daca s-a inchis coltul misoginilor ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
mafone |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Am postat si eu cate ceva pe acolo
![]() |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#171
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(dack @ 7 May 2008, 21:39) Va rog sa nu uitati ca, intotdeauna, cuplul la un motor este important doar prin prisma greutatii pe care trebuie o masina sa o miste din loc, daca o masina se misca foarte bine cu un motor cu un cuplu de 100 Nm, daca ii pui un motor cu un cuplu de 200Nm (la aceiasi CP), nu vei simti mare diferenta fata de primul motor. Diferenta se va simti doar in cazul in care vei avea de tractat o rulota, sau incarci masina cu 5 persoane+bagaje. Cuplul nu inseamna nicidecum ca o masina este mai sportiva, ci doar faptul ca poate urni mai multe kilograme la aceiasi CP. De aceea, cei care spun ca isi iau motor diesel ca "are cuplu", de fapt nu stiu ce zic. Nm pe care ii au in plus la motorul lor sunt utili doar cand agata un plug de masina si se duc la arat, nicidecum in conditii normale de rulare. Eu, spre deosebire de "real man" care "drive torque, not HP", nu sunt real men, prefer sa "drive HP", pentru sportivitate, cuplul nu ma ajuta cine stie ce. This post has been edited by Laurentziu83: 7 May 2008, 22:25 |
--------------------
.
.
.
|
|
dack |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 7 May 2008, 22:22) Diferenta de cuplu stock e de 40 de Nm. Dupa chip pesemne ca se micsoreaza pana pe la 10 Nm.Diferentele eu zic ca in acest conditii sunt semnificative la comportament dinamic, in favoarea Meganu-ului. Poate tu ai modelul cu 5 viteze, dar si acolo cred ca Megane-ul tot ar trebui sa se miste mai bine. Silviu - Diferenta de cuplu stock este de 80 Nm. 1.5 dci de 100 cp are 200, zafira are 280. 80 de nm e foarte mult. As aprecia daca nu mi-ai sugera care din masinile mele trage mai bine, in locul meu. Sa traga mai bine nu inseamna numai 0-100km/h ci si la viteze superioare, masina incarcata, etc.. Laurentiu, motoarele puternice au cuplu mare, cele mai putin puternice au cuplu mic. Diferenta cea mai mare se resimte la AC pornit, masina incarcata sau urcat la munte, nu neaparat la arat si semanat. Sa te vad cat de sportiv esti in aceste conditii cu masina ta cu cuplu sportiv-mic. Lasa-ma-n pace... Daca aveai alt motor(cu un cuplu mai mare), nu mai sustineai asa ceva. Condu masini rapide cu multi cai putere si cuplu mic. Poate imi dai si niste exemple. This post has been edited by dack: 7 May 2008, 23:28 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
xcss |
![]()
Post
#173
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
We drive rpm, Laurentiu
![]() On topic, si nu foarte elegant, mi se rupe de ceea ce cred posesorii de Astra fata de Megane. Sa fie sanatosi, si ei si masinile lor. Daca imi placea Astra, imi luam Astra. Daca lor le placea Megane, isi luau Megane. |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#174
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(dack @ 8 May 2008, 00:25) Clio Sport are doar 215 Nm. Si e ... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ssilviu: 7 May 2008, 23:36 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
C@talin |
![]()
Post
#175
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
daca traiesti pe everest
![]() ![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
- B 666 IAD
Vogue SE Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
andu911 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
dack |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci Clio Sport are cuplu mai mare decat original Meganul meu, deci este un tractor.
Nu stiu cum se face ca de fiecare data, numai unii oamenii pe benzina apreciaza cuplul ca fiind un moft, ca nu conteaza si ca e bun doar daca stai in camp. Eu am dat exemple non-agricole de situatii cand conteaza. De fapt stiu, nu e chiar asa de greu de ghicit. Dansii eu cuplu mic la masini. Ne vedem la vara. Cand unii dintre noi depasesc din butonul de AC, nu-i asa? This post has been edited by dack: 8 May 2008, 01:56 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
red_dog |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 13 December 07 ![]() |
mai posesori de Renault nu pot sa va inteleg ce va agitati atat la ce spun posesori de maisina poporului asa parca ai zicea la opel noi suntem peste ei ori ce ar spune ei oplel=sarac
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
megane EX-treme
2
- gr-63-dog
2008
|
|
Lideru |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 17 April 07 ![]() |
red_dog, vorbeai de frustrati, si nu se intelege nimic din postul tau
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan Manager 1.4
- 04588992247896
2008
|
|
mafone |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 15 November 07 ![]() |
Ori eu nu mai inteleg limba romana, ori e o problema in ce s-a scris mai sus un pic.
![]() |
--------------------
Renault
Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne
2008 4 iulie
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 06:51 |