Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce cred posesorii de opel despre megane

dack
post 7 May 2008, 12:04
Post #151


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Asa scria...Probabil se referea la anumite motoare..? Nu mai au pe masini noi pompa-injector in prezent? huh.gif
PS. Ma uit acasa pe revista. Era numarul de mai. Un chelios...
Daca m-a mintit, il sparg! biggrin.gif

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 12:08


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 May 2008, 12:11
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu scriu ce ma deranjeaza zi de zi la masina.
Intr-adevar, cutia e etajata foarte bine, in schimb levierul schimbatorului nu e chiar foarte precis, la mine cu motorul rece merge bine, cand se incalzeste incepe sa agate, apoi ambreiajul, care odata la 3-4 luni necesita o suflare cu aer comprimat si o ungere a nucii de sprijin si a axului prizei, eh, mai ales cand mergi mult urban, toate astea te sacaie continuu si celelalte argumente pro cam palesc. Eu de bine de rau stau intr-un oras cu un trafic mai lejer, dar daca as fi nevoit sa traversez Bucurestiul in vreo 2 ore la ora de varf cu minunatul ambreiaj Clio, cred ca as innebuni.
Sunt de acord, sunt masini cu plusuri si minusuri, si pana la urma alegi in functie de cat ai nevoie de un anumit plus, sau cat ignori un anumit minus.
Eu vreau sa-mi iau un Polo de prin 2003 imediat ce voi termina leasingul la Clio (peste un an), pentru ca nu ma intereseaza asa mult ca masina sa fie noua, nu ma intereseaza culoarea ei, stiu ca oricum motorul pica ultimul, nu ma intereseaza un bord opera de arta, nu ma intereseaza un motor varf de gama, eu oricum stiu sa scot untul din orice motor, ma multumesc si cu un 1.2 de 65 CP, rezista foarte bine la 130 constant, in schimb ma intereseaza sa nu-mi mai scartaie ambreiajul, sa-mi intre precis in viteze, sa nu mai aud sa pice kitul de accesorii si alte nimicuri de parca ar fi consumabile.
Cam astea ar fi argumentele mele pro/contra la masinile ieftine. Desigur, sunt si persoane interesate de alte puncte la aceste masini si care poate nici nu vad defectele pe care eu le vad. Si care, normal, nu vad rostul unui astfel de topic. Si sunt si altii care deschid topicuri "revoltatoare" tocmai pentru ca nu au fost multumiti de ce au condus. Sfatul meu este sa-si schimbe masina cu ceea ce le place, deoarece suntem o tara libera si a trecut demult vremea cand asteptai 5 ani pentru o dacie 1310.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 7 May 2008, 12:29
Post #153


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(Laurentziu83 @ 7 May 2008, 12:11)
Sfatul meu este sa-si schimbe masina cu ceea ce le place, deoarece suntem o tara libera si a trecut demult vremea cand asteptai 5 ani pentru o dacie 1310.
*



up.gif Corect colega ! wink.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 15:43
Post #154


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(dack @ 7 May 2008, 12:54)
Observatia mi se pare corecta  biggrin.gif
Citeam saptamana trecuta in AMS-ul romanesc un interviu cu un oficial VAG care spunea ca isi propun ca in viitorul apropiat sa treaca la common rail. Suntem in anul de gratie 2008 si ei isi propun acest lucru revolutionar.

Pai sunt ultima gaina din cotet... Dar VW are cele mai bune motoare, nu? Doar ca trebuie sa ai damigeana cu ulei de motor cu tine. mad.gif
*



Deci, pentru ca nu imi place sa vorbesc prostii...iata si probele.
Ultimul racnet in materie de tehnologie auto - VW trece la common rail in 2008.
Mai bine extrem de tarziu, decat niciodata, nu? biggrin.gif

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 15:48

Attached thumbnail(s)
P1020049.JPG ( Size: 218.2k ) Number of downloads: 59
P1020051.JPG ( Size: 206.98k ) Number of downloads: 71


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 7 May 2008, 15:47
Post #155


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Spunea cineva pe aici cat de fiabile ar fi tractoarele TDI PD de la VW... de acord, daca se referea la mai vechiul 1,9... ca din cate am inteles multi posesori de 2,0 pot sa scrie romane daca se apuca sa povesteasca pataniile cu motorul asta... si stiu asta nu din surse romanesti...


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 7 May 2008, 15:48
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Mai degraba din 2009. Acum se livreaza doar prototipuri.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 7 May 2008, 16:00
Post #157


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Si revenind la ontopic, ca sa imi spun si eu parerea. Un amic bun tocmai si-a cumparat de vreo luna si ceva un Classic twinport de 1,4; parerea mea e ca nu au fost masini rele (observati ca spun au fost, pentru ca dupa parerea mea Astra G apartine tehnologic generatiei anterioare fata de Megane II, si acest lucru se vede cu ochiul liber si nu cred sa fie cineva sa conteste asta). Pe scurt, a reabilitat in mare masura Opel dupa lufturile cu rugina de la generatiile precedente, a fost o masina corecta: totusi in ochii compatriotilor ei nu are deloc o imagine buna... daca vreti, e ceva de genul berlinei Dacia la noi: masina ieftina dar plina de mici probleme sacaitoare... un fel de Reno nemtesc, asa... biggrin.gif
Trebuie totusi sa spun ca bordul mi-a facut o impresie odioasa... sa ma ierte sfantul, e de anii 80... astia vorbesc de plasticele ieftine de la Megane?... Si nici ala de la H nu mi se pare stralucitor... consola aia centrala zici ca-i panoul de comanda de la o centrala atomica...
Si referitor la motor, dack, daca meganul la 98/100 cp e submotorizata, la asta cu 90 cp cum sa-i mai zicem?... tongue.gif

This post has been edited by Vio: 7 May 2008, 16:00


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 7 May 2008, 16:06
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




"update" la mirificul opel astra g,parerea unui posesor si de renault.
am facut 750 km cu masina,deja am un greieras pe undeva prin bord,nu il localizez inca.azi dimineata m-a lovit o proasta cu un x5,mi-a raschetat bara si stopul stanga,dar rezista eroic,nu s-a spart.dupa ce am plecat de la politie am constatat ca mi-a picat un motoras de la inchiderea centralizata pe o usa si nu se mai deschide absolut deloc usa.


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 17:56
Post #159


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(Vio @ 7 May 2008, 17:00)
Si referitor la motor, dack, daca meganul la 98/100 cp e submotorizata, la asta cu 90 cp cum sa-i mai zicem?... tongue.gif
*



Zicem la fel si in cazul Opel smile.gif

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 20:51


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafone
post 7 May 2008, 18:26
Post #160


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 15 November 07




VW are de anul asta motoare commonrail. Cel de 2.0 140cp nou este. Le-au bagat pe Tiguan.
Motoarele diesel de 1.9 sunt facute de Fiat. Parca doar cel de 1.7 ala nou nu e de la Fiat. Motoarele sunt bune, dar foarte lenese. Nu se compara cu motoarele Renault care sunt mai sportive.
Oricum, dupa cum am mai zis, si Megane si Astra sunt masini de consum. Au calitati apropiate, dotari apropiate si preturi apropiate. Nu prea se poate spune ca una este mai buna decat alta. La sportivitate, bate OPC-ul, insa nu la distanta asa de mare fata de Megane. Oricum, amandoua sunt pe cale de a se schimba, si Astra si Megane.


--------------------
Renault Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne 2008 4 iulie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 19:44
Post #161


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Mafone, motorul de 1.9 Mjt de 150 Cp nu e lenes niciodata.
Nici cel de pe masina mea, care are 280 Nm nu e chiar lenes smile.gif
Nu stiu care e lenes...poate cel de 100 CP.

Iar de la Renault, mai bine trag doar cele de 1.9 sau 2 litri.
Cel de 1.5 nu e chiar sportiv...cu tot flash-ul pe care l-am facut.



This post has been edited by dack: 7 May 2008, 20:00


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 May 2008, 20:23
Post #162


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Vrei sa zici ca Zafira trage mai bine ca 1,5 chipuit?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 20:39
Post #163


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Da. Doar conduc ambele masini...
Cel de 1.5 trage foarte bine in jur de 3000 de rpm, dar pana acolo si mai ales dupa, nu prea mai are resurse. Cel de 1.9 trage liniar, dar pe o plaja de turatii mult mai larga. Iar la viteze superioare (peste 100 km/h), diferenta este evidenta.. Si cutia e etajata diferit. Daca nu imi ajunge motorul de pe Zafira (astept sa se mai lase motorul), pe la 10.000 de km ii fac si lui flash la 150.
La munte am simtit cel mai tare ca o cilindree de 1.5 e destul de mica, totusi..
Fiind vorba de acelasi principiu constructiv, motorul mai mare are mai multe resurse, totusi.

Stiuuuu, o sa zici ca Zafira este mai greu. Da, dar are si cuplu semnificativ mai mare.

Cu exceptia motoarelor turbo pe benzina de 1.4 VW si Fiat (care au cuplu foarte mare), aleg oricand o cilindree mai mare in detrimentul uneia mici.

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 20:55


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafone
post 7 May 2008, 21:02
Post #164


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 15 November 07




Cred ca ai inteles gresit. Nu comparam motorul de 1.5 cu cel de 1.9. Comparam motoarele echivalente. 1.9 cdti 120cp cu cel 1.9 dci 130cp si 1.9 cdti 150cp cu cel 2.0 dci 150cp. Si de cel de 150 cp nu am zis ca este lenes, este puternic, si pentru o masina de nivelul Astrei este mai mult decat de ajuns.
Oricum, ca motor, cel de 150cp de la Renault este mai sportiv. Nu sunt foarte relevante datele constructorului, insa uite comparativ:
MOTEUR
Cylindrée (cm3) 1995
Puissance maxi KW (ch) 110 (150)
Couple maxi Nm (m.kg) 340
Type d'injection Directe + Common Rail et Turbo géo var
Carburant Diesel
PERFORMANCES
Vitesse maxi(km:h) 210
0 - 100 km/h (s) 8,7

Cilindree 1910 cmc
Numar cilindri 4
Putere maxima 110 / 150 Kw / CP
Turatie 4000 rot/ min
Cuplu maxim 315 Nm
Turatie 2000 rot/ min
Viteza maxima 208 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 9.1 sec.

Nu mai zic ca Megane are si motorul de 2.0 dci 175cp. Ca nu este adus la noi, este alta poveste, dar el exista. Eu ziceam doar ca Renault este mai sportiv prin definitie.


--------------------
Renault Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne 2008 4 iulie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 21:08
Post #165


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Maf, tu ai zis ca sunt foarte lenese... Din ce ai scris tu nu reiese ca cel de 150 e lenes vreodata. Nici cel de 120 nu e 'foarte lenes', din contra - te pot da cu masina.

Nu am facut comparatie cu 1.5. Doar am amintit despre el, pentru ca ai spus ca motoarele diesel Renault sunt sportive. Nu toate sunt. Avem si de 86 Cp.

Iar legat de datele tehnice pe care le-ai scris, diferentele sunt nesemnificative, in conditiile in care la Renault avem cilindree si cuplu mai mari - 4 zecimi de secunda la sprint si 2 km/h viteza maxima. Come on..Mult mai lenes?
Bine, depinde si la ce masini si ce mase se refera...

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 21:18


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 May 2008, 21:22
Post #166


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ca tie ti se pare Zafira ca trage mai bine se poate. Ca se intampla asta si in realitate ma indoiesc. In conditiile in care avem urmatoarele date tehnice:
http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=19774
http://www.km77.com/eli/motor/fichacompleta.asp?id=20792
Meganul e mai usor cu 200 de kilograme, face suta mai repede cu 1 secunda!!. Si asta stock. Cu chip deja se maresc semnificativ diferentele. Diferenta de cuplu stock e de 40 de Nm. Dupa chip pesemne ca se micsoreaza pana pe la 10 Nm.Diferentele eu zic ca in acest conditii sunt semnificative la comportament dinamic, in favoarea Meganu-ului.

Poate tu ai modelul cu 5 viteze, dar si acolo cred ca Megane-ul tot ar trebui sa se miste mai bine.

This post has been edited by ssilviu: 7 May 2008, 21:23


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafone
post 7 May 2008, 21:29
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 15 November 07




Da, am zis ca sunt lenese, dar sunt lenese in comparatie cu cele de putere echivalenta de la Renault. Am condus si Zafira de 150cp si Scenic de 150cp (in Franta), si pot sa spun ca este diferenta mare. In momentul respectiv nu aveam nici Renault nici Opel, deci nu era vorba ca tineam partea vreunei marci. Asta este, poate tine si de etajarea cutiei de viteze, si de diferenta de 80cmc (dar eu zic ca este o prostie sa zici ca diferenta de 80cmc este relevanta), dar Renault este mai sportiv. Pot compara si ClioII 1.2 16v (pe care l-a avut maica-mea) cu Corsa New 1.2 80cp (pe care o conduc in momentul asta) si Clio iese invingator la capitolul sportivitate. Am avut si am masini din ambele marci deci am ce compara.


--------------------
Renault Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne 2008 4 iulie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sadi
post 7 May 2008, 21:35
Post #168


tanti moderatoreasa


Group: Moderatori
Posts: 2.001
Joined: 23 August 07
From: Bucuresti




acum vreti sa-i convingeti pe cei de pe astraclub care masina e mai buna sau vreti sa aratati care stiti mai multe despre masini?


--------------------
VW Passat Confortline - numar de moldova :) 2.0 TDI 140 cp 2009
Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 May 2008, 21:56
Post #169


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




OFF

pai daca s-a inchis coltul misoginilor radmasa.gif


--------------------
Renault Symbol - UXE 2006 1.4 8v
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafone
post 7 May 2008, 21:59
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 15 November 07




Am postat si eu cate ceva pe acolo biggrin.gif . Uitasem ca mi-am facut cont prin 2006.


--------------------
Renault Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne 2008 4 iulie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 7 May 2008, 22:24
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(dack @ 7 May 2008, 21:39)
Da, dar are si cuplu semnificativ mai mare.
*


Va rog sa nu uitati ca, intotdeauna, cuplul la un motor este important doar prin prisma greutatii pe care trebuie o masina sa o miste din loc, daca o masina se misca foarte bine cu un motor cu un cuplu de 100 Nm, daca ii pui un motor cu un cuplu de 200Nm (la aceiasi CP), nu vei simti mare diferenta fata de primul motor. Diferenta se va simti doar in cazul in care vei avea de tractat o rulota, sau incarci masina cu 5 persoane+bagaje.
Cuplul nu inseamna nicidecum ca o masina este mai sportiva, ci doar faptul ca poate urni mai multe kilograme la aceiasi CP.
De aceea, cei care spun ca isi iau motor diesel ca "are cuplu", de fapt nu stiu ce zic. Nm pe care ii au in plus la motorul lor sunt utili doar cand agata un plug de masina si se duc la arat, nicidecum in conditii normale de rulare.
Eu, spre deosebire de "real man" care "drive torque, not HP", nu sunt real men, prefer sa "drive HP", pentru sportivitate, cuplul nu ma ajuta cine stie ce.

This post has been edited by Laurentziu83: 7 May 2008, 22:25


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 7 May 2008, 23:25
Post #172


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(ssilviu @ 7 May 2008, 22:22)
Diferenta de cuplu stock e de 40 de Nm. Dupa chip pesemne ca se micsoreaza pana pe la 10 Nm.Diferentele eu zic ca in acest conditii sunt semnificative la comportament dinamic, in favoarea Meganu-ului.

Poate tu ai modelul cu 5 viteze, dar si acolo cred ca Megane-ul tot ar trebui sa se miste mai bine.
*



Silviu - Diferenta de cuplu stock este de 80 Nm. 1.5 dci de 100 cp are 200, zafira are 280.
80 de nm e foarte mult. As aprecia daca nu mi-ai sugera care din masinile mele trage mai bine, in locul meu. Sa traga mai bine nu inseamna numai 0-100km/h ci si la viteze superioare, masina incarcata, etc..

Laurentiu, motoarele puternice au cuplu mare, cele mai putin puternice au cuplu mic. Diferenta cea mai mare se resimte la AC pornit, masina incarcata sau urcat la munte, nu neaparat la arat si semanat. Sa te vad cat de sportiv esti in aceste conditii cu masina ta cu cuplu sportiv-mic. Lasa-ma-n pace...
Daca aveai alt motor(cu un cuplu mai mare), nu mai sustineai asa ceva. Condu masini rapide cu multi cai putere si cuplu mic. Poate imi dai si niste exemple.

This post has been edited by dack: 7 May 2008, 23:28


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 7 May 2008, 23:26
Post #173


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




We drive rpm, Laurentiu smile.gif
On topic, si nu foarte elegant, mi se rupe de ceea ce cred posesorii de Astra fata de Megane. Sa fie sanatosi, si ei si masinile lor. Daca imi placea Astra, imi luam Astra. Daca lor le placea Megane, isi luau Megane.


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 7 May 2008, 23:34
Post #174


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(dack @ 8 May 2008, 00:25)
Condu masini rapide cu multi cai putere si cuplu mic. Poate imi dai si niste exemple.
*



Clio Sport are doar 215 Nm. Si e ... wub.gif wub.gif . Laurentziu a zis bine, cuplul mai mare reprezinta doar o rezistenta mai mare la efort (sarcina suplimentara). Dar in rest, tot CP fac legea. Dar na, iar o dam intr-un versus benzina/motorina. Cui ii plac tractoarele sa fie sanatos icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ssilviu: 7 May 2008, 23:36


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 8 May 2008, 00:46
Post #175


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




daca traiesti pe everest biggrin.gif atunci o sa ti placa cuplu mare tongue.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 - B 666 IAD Vogue SE
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 8 May 2008, 01:10
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ssilviu @ 7 May 2008, 23:34)
Dar na, iar o dam intr-un versus benzina/motorina. Cui ii plac tractoarele sa fie sanatos  icon_mrgreen.gif
*



Nu toti sunt oraseni ca tine. laugh.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dack
post 8 May 2008, 01:40
Post #177


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




Deci Clio Sport are cuplu mai mare decat original Meganul meu, deci este un tractor.

Nu stiu cum se face ca de fiecare data, numai unii oamenii pe benzina apreciaza cuplul ca fiind un moft, ca nu conteaza si ca e bun doar daca stai in camp. Eu am dat exemple non-agricole de situatii cand conteaza.

De fapt stiu, nu e chiar asa de greu de ghicit. Dansii eu cuplu mic la masini.
Ne vedem la vara. Cand unii dintre noi depasesc din butonul de AC, nu-i asa?

This post has been edited by dack: 8 May 2008, 01:56


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 8 May 2008, 02:47
Post #178


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




mai posesori de Renault nu pot sa va inteleg ce va agitati atat la ce spun posesori de maisina poporului asa parca ai zicea la opel noi suntem peste ei ori ce ar spune ei oplel=sarac radmasa.gif daca ar cineva sa ma contrazica sa o faca aici:D,noi am cumparta cu$ masini futuriste care fac ceva.... nu pot sa zi ce fc pe masinile lor ori unde :Dasa ca mai dai in sange de frustratzi un F1 ce zice cu un opc al lor, noi nici nu ar trebiu sa comoaram 3coltiri cu fulgeru lor tongue.gif findca npi onca mai suntem in F1 ohmy.gif asa ca filt era un spray radmasa.gif opel=scarc=frustrat asa ca.


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lideru
post 8 May 2008, 06:38
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 17 April 07




red_dog, vorbeai de frustrati, si nu se intelege nimic din postul tau blink.gif radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Manager 1.4 - 04588992247896 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mafone
post 8 May 2008, 07:04
Post #180


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 15 November 07




Ori eu nu mai inteleg limba romana, ori e o problema in ce s-a scris mai sus un pic. biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic Conquest 1.9 130cp Orange Cayenne 2008 4 iulie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 06:51
Dacia